Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Jep.. Jep.. Sain juuri tietää, että tyttöystävä tai pitäisikö sanoa ex sellainen oli nussinut exäänsä yli kuukauden ajan ennen eroamme, josta on nyt about 2viikkoa.. Helvetin kiva tietää..
Että muka sellaiset työkiireet ja vakavasti sairas äiti, jonka luona hän muka oli.. VITTU! Mikä ihme nykyään ihmisiä vaivaa mistään ei voida puhua suoraa..

AGR sanoi:
Nyt olisi aika minun miettiä mitä tekisin elämälleni. Ja vittu pää on tyhjä hyvistä ideoista, mutta täynnä inhottavia ajatuksia, kauhukuvia tulevaisuudesta.
Sama. Muutenkin sellanen yleisvitutus päällä lähes koko ajan. Mikään ei tunnu kiinnostavan...kaikki on perseestä, eikä jaksa edes puhua.

JiiTee78 sanoi:
Jep.. Jep.. Sain juuri tietää, että tyttöystävä tai pitäisikö sanoa ex sellainen oli nussinut exäänsä yli kuukauden ajan ennen eroamme, josta on nyt about 2viikkoa.. Helvetin kiva tietää..
Että muka sellaiset työkiireet ja vakavasti sairas äiti, jonka luona hän muka oli.. VITTU! Mikä ihme nykyään ihmisiä vaivaa mistään ei voida puhua suoraa..
Voi jumalauta mitä paskaa! Olen kyllä pahoillani sun puolesta. :curs:

Voi vittusaatana. Poliisi etsii mua, kun joku on keksinyt, että mä olisin kadonnut...:jahas:

Olivat äsken käyneet ovella, kun olin kaupassa ja tulevat uudelleen. Haluavat mut mukaansa, mutta eivät tule saamaan.

Mulla ei ole edes rikosrekisteriä, mä olen käynyt armeijan, mä en ole kenellekkään velkaa. Mulla on tietääkseni oikeus olla pitämättä yhteyttä muihin ihmisiin.:wall:

Mitä vittua ihmiset musta haluaa?

JiiTee78 sanoi:

Tuo on kyllä niin vitun paskaa ettei toista. Kuulostaa ehkä tyhmältä kun 2x nuorempi sanoo mutta toi valehtelu on kyllä melkein tyhmintä mitä ihminen voi tehä.

JiiTee78 sanoi:

Otan osaa. Itse mietin tässä tuoreessa avoerossa, kun avo tunnontuskissaan kertoi pettämisestä (joita olikin sitten kaksi, yksi n. vuosi sitten ja toinen tuoreempi, ei kuulemma panemista mutta en halunnut yksityiskohtaisemmin tietää), että olis voinut pitää turpansa kiinni. Kun se ero oli jo kumminkin olemassa, oliko pakko satuttaa lisää? Kyllä mä olisin sen illuusion uskollisuudesta halunnut pitää, omaa syyllisyydentuntoa tuossa vaiheessa on vaan lievitetty. Eri asia se tunnustaminen jos haluaa vielä jaksaa.

Jos se nyt mitään auttaa, yritä olla ajattelematta asiaa. Olen hengessä mukana.

PikkuT sanoi:
Podin liki kaksi viikkoa perkeleen räkätautia, kerkesin olla kolme päivää täysin terveenä, ni eikö se perkeleen pöpö iskeny uudestaan. Ai vittu vieköön!! Tässähän nää vaparit meneekin sitten niistellessä. Vittu, taidan vetää kännit... :curs: :curs:

Taitaa kuitenkin olla eri pöpö. Tällä hetkellähän on neljää erilaista virusta liikenteessä, joten saattaa hyvinkin tulla kipeeksi muutaman päivän jälkeen uudestaan. Itse vedin kaksi settiä viimeisen 3 viikon sisään. Taas tuntuu vähän tukkoiselta. Kahden viikon päästä poden varmaan sitä neljättä virusta. Sen jälkeen iskeekin sitten lintuinfluenssa.

Vituttaa niin helvetisti nää saatanan kirjotukset. Kokoajan vaa pitäs olla näämä kirjassa vääntämässä jotain saatanan reaaliaineita tai matikkaa! Ei vittu vois enempää napata että montako ääntä tarvii että pääsee valitsijamiesten kautta pressaksi tai miten integroin kasan paskaa!!! Saatana että voi olla niin tyhmä että on lukioon eksynyt!! :curs: :curs:
Se on viikko vielä tätä paskaa ja sitten sellanen nollaus ettei tiiä mistä tulee ja kuka on. VITTU! :itku:

Ultimecia sanoi:
Otan osaa. Itse mietin tässä tuoreessa avoerossa, kun avo tunnontuskissaan kertoi pettämisestä (joita olikin sitten kaksi, yksi n. vuosi sitten ja toinen tuoreempi, ei kuulemma panemista mutta en halunnut yksityiskohtaisemmin tietää), että olis voinut pitää turpansa kiinni. Kun se ero oli jo kumminkin olemassa, oliko pakko satuttaa lisää? Kyllä mä olisin sen illuusion uskollisuudesta halunnut pitää, omaa syyllisyydentuntoa tuossa vaiheessa on vaan lievitetty. Eri asia se tunnustaminen jos haluaa vielä jaksaa.

En tosiaan tiedä onko eron hetkellä enää muuta järkeä tunnustaa noita hölmöilyitä kuin se oman syyllisyydentunnon lievittäminen. Vittumainen tempaus kaikenkaikkiaan, sen verran ehkä voisi tulevan ex-kumppanin tunteita miettiä, ettei kaada koko ämpärillistä paskaa niskaan. Mitä sillä aiemmalla pettämisellä enää tuossa vaiheessa on väliä, ero oli kuitenkin jo sovittu?

Itse en ainakaan eron hetkellä haluaisi tietää moisesta, vituttaisi vaan vielä enemmän. Tietysti jos on epäillyt jotain vastaavaa, niin voi toki olla ihan mukava saada epäilylleen vahvistus, ehkä. Mene ja tiedä. Ihmissuhteet ovat vaikeita.

Ultimecia, olo tuntuu varmasti nyt paskalta, mutta kyllä se siitä helpottaa. Kevät tulee, aurinko paistaa ja ihmiset alkavat hymyillä, yleisfiilis on paljon positiivisempi kuin talvella. Jaksamista :)

Vittu että vituttaa:curs:
1. ei saa nukuttua
2. kännykkä pöllittiin
3. tyttöystävä muutti raumaan
:curs: :curs: :curs:

Toista kertaa muropaketti täynnä pikku muurahaisia. Ei jaksa oikeestaan edes vituttaa. Noi pienet perkeleet löytää joka paikkaan, vaikka kuinka yrittäis eristää paikat. No joka tapauksessa söin aamiaiseksi muroja....ja muurahaisia!!! :curs: Niin ja on noi murkut niin pieniä, että ei edes maistu. Taitaa olla proteiinia niissä...

Itseäni ihmetyttää noissa pettämisjutuissa se, että mitenkä nuo petturit koskaan voi elää itsensä kanssa sen jälkeen. Omalla kohdalla pettäminen on jokseenkin yhtä utopistinen asia kuin Saturnuksen matka ensi kuussa. Siis itselleen sitä ei pysty tekemään, vaikka joskus ehkä jollekin toiselle voisikin. Siis tarkoitin vaan että ei ymmärrä:eek:

Ehkä joidenkin moraali vaan on olematon:jahas:

Bandiitti sanoi:
Ehkä joidenkin moraali vaan on olematon:jahas:

Mitä on moraali, onko moraali kaikille sama, onko moraalia olemassa?

Keiko- sanoi:
Tuo on kyllä niin vitun paskaa ettei toista. Kuulostaa ehkä tyhmältä kun 2x nuorempi sanoo mutta toi valehtelu on kyllä melkein tyhmintä mitä ihminen voi tehä.

Juu.. Eikä siinä vielä kaikki.. hänen Exänsä, siis se jonka kanssa hän oli selkäni takana peuhannut oli 3 vuotta sitten jäänyt kiinni pettämissestä, joka silloin lopetti heidän suhteensa.. Että tämmöstä tosielämän saippuaa.. No toivottavasti elävät onnellisina :curs:

Perkele, oli hauska vkl tiedossa mutta nyt toi saatanan ukko tulee pilaaman senkin! saatana pysysis poissa ja menis vaikka sinne kantakuppilaan homehtumaan.

Back
Ylös Bottom