Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mike sanoi:
Kysyttiin, että mikäs jengi tämä tämmöinen on, kertoivat että ovat menossa Suomi24 miittiin ja voivat nyt kehuskella käyneensä Pakkiksen kaupassa.
Sun kannattaa olla aika varuillaan, jos joku niistä yrittää hiipiä selän taakse saksien kanssa. Suomi24 miitissä saa kuulemma kuolemattoman maineen, jos tuo mukanaan kiehkuran Miken kiharoista. :D

tikkuniska sanoi:
Ei kai nyt kukaan kyykkää naama peiliä vasten.

En minä ainakaan kyykkäile peilin edessä. Oma naama on muutenkin kirveellä veistetty, siihen vielä paljon romua niskaan, niin sitä ei kato pirukaan.

Hmm, tulis tässä pari koomista tyyppiä mieleen salilta, mutten taida kehdata tässä kertoilla, saattaapi samat tyypit lukea tätä foorumia. Noh, yhden ehkä kehtaa... Tää tyyppi tulee salille, ei lämmittele yhtään, korkeintaan laittaa selkänsä patteria vasten ja lämmittelee siinä hetken. Samantien väh. 170kg rautaa tankoon ja kyykkäilemään... Muutaman järkyttävän repivän sarjan jälkeen ukko tuumaa, että kun ei paikat meinaa kestää. Äijän ihossa on leikkausarpia joka paikassa, joka vaan näkyy 80-luvun treenivaatteiden lomasta. :david: Mistähän johtus, että paikat hajoaa... Ei siinä, vahva ukko, mutta kuitenkin...

Mike sanoi:
Lisäys tuohon omaan juttuuni. Juuri äsken kaupalle tuli kauhea lauma meluavia nuoria, pitivät hirveää meteliä ja naureskelivat kaupassa. Kysyttiin, että mikäs jengi tämä tämmöinen on, kertoivat että ovat menossa Suomi24 miittiin ja voivat nyt kehuskella käyneensä Pakkiksen kaupassa. Jo on aikoihin eletty, Suomi24 realisoituu apinoista ihmisiksi. :eek:

suomi24 miitti:hyper: maailman turhin foorumi:lol2:

Pulla sanoi:
Yksi maailmanhistorian suurimmista loukkauksista ihmisyyttä kohtaan on parkkeerata auto parkkipaikalla puoliksi kahteen ruutuun. Älä sinä tee niin. Saatana. :keskisormi: :curs:

Yleinen tapa hiljaisempana aikana esimerkiksi isojen ostoskeskusten parkkipaikoilla jossa on tilaa. Sillä yritän estää ettei joku helvetin apina(not me, vaikka nicki osuukin) vedä autoa ihan siihen viereen kiinni ja kolhi ovella. Suomalaisilla on näköjään sellainen tapa, että vaikka parkkipaikalla olisi noin 100 aaria vapaata ja kaksi autoa, pitää se oma kärri tuoda ihan kiinni siihen parkkipaikan ainoaan autoon.

Vittu, oon jälleen kipeenä. Muutaman kerran käynyt jo oksentaa ja kuumettakin ihan kivasti. Eihän tästä olekaan kuin pari kuukautta aikaa kun sairastin mononukleoosia melkein kuukauden. Juuri kun oli treenaus mallillaan ja homma toimi niin tälläinen paska tulee :curs:

Mike sanoi:
Mulla on ehdotus: yksi jätkä kyttäämään lähistölle. Kun hiippailija siinä selkeästi on, niin niskasta kauppaan, nippusiteisiin ja kaupan takahuoneeseen vähän jäähdyttelemään. Meininkihän voi siellä sitten olla pikku puhuttelusta Pulp Fictioniin. ;) Jos kaveri jotain valittaa kytille, sanotte ettette ole jätkää koskaan nähnytkään.
:)

Gdane sanoi:
Vittu, mulla olis ollu sinne vapaa pääsy mutta eipä päässy.. Onneksi sikäli että vielä on EHKÄ kanttia myytä oma Intruder ;)
Piti vähän käydä hondia silittelemässä :)

ehkä ehkä... :D

Samalla kun klikkasin tätä threadiä auki nii sekoitin sheikkeriä jonka korkki oli auki
Ironista???

edit: Samalla voisin kysyä, että lähteekö suklaa protu verhoista?

Välillä tuntuu kotiteollisuutta mukaillen:
Kuljen yksin yksinäisyyteen
Kuljen yksin yksinäisyyteen...

Tämä johtuu varmasti aika paljon asuinkunnan muutoksesta ja muutenki elämässä on ollu aikalailla muutoksia.. Paikkakunta muuttui, työpaikka muuttui, ympärillä olevat ihmiset vaihtui.. Pienen ihmisen maailma muuttui.. Mutta sitähän se on nuoren elämä...

TJJ sanoi:
Hemmetin lumentulo.. Mopo kaipaa ulkoilua...ja minä mopon ulkoiluttamista.

Niih. Kevät on sen puoleen harvinaisen persiistä kun kaiken maailman prätkiä alkaa pärisemään kaduilla ja itse tietää ettei tule ainakaan seuraavaan kolmeen vuoteen olemaan varaa ostaa omaa pärrää. Siinä on sitten kiva kuolata kadun varressa ja itkeä. Ja se on joka kevät kun sama hirveä pärräkuume iskee ja kestää aina syksyyn asti. Toivottavasti lumet ei sula tänä kesänä ollenkaan, siitähän saisitte mokomatkin... :evil:

Iloisena sunnuntain kunniaksi aloin kokkaamaan thai/chili beeffiä, eli suht hinnakasta lihaa. Liha maistuikin aivan kengänpohjalta. Lihat roskiin lautaselta ja riisin seuraksi tilalle tonnikalaa. Ei hyvä... :(

Tyhmät ihmiset ärsyttävät aina vaan. Vituttaa ihmiset jotka ovat ymmärtävinään toisen mielihalun vaikkapa syvään epäsosiaalisuuteen mutta samaan hengenvetoon kimittävät että pitäisi tavata. Miksi vitussa! Ei jaksa. Vituttaa painonveto ja huonosti nukkuminen ja tyhmien ihmisten lisäksi myös ihmiset jotka kuvittelevat tietävänsä kaiken. Saatana, jos haluan jurottaa yksin vaikkei se tee minulle hyvää niin minähän jurotan yksin, ja jos sanon etten kaipaa seuraa niin en ihan oikeasti kaipaa seuraa. Onko se niin vaikeeta, hä!? Ja vittu mua ärsyttää sellaset jotka kuvittelee mua paremmin tietävänsä mitä mun päässä liikkuu. Vittu. Äh.

venla sanoi:
Ja vittu mua ärsyttää sellaset jotka kuvittelee mua paremmin tietävänsä mitä mun päässä liikkuu. Vittu. Äh.
Siis oikeestihan sä kyllä haluat seuraa, se vaan sattuu olemaan just mun seura ja sitä on ollut huonosti saatavilla. Kyllä mä nää jutut kato tiiän. Siihen mun kaipuuseen jeesaa, jos vaikka soittaa jollekin kaverille että tulis kylään, yksin ei ole hyvä olla tossa tilassa. :D

En tiiä mikä muhun meni, mutta oli vaan ihan pakko rustata tuo.

tänään nakersi se kun pääs kuumetta tulemaan, eikä pääse salille... :) perussyitä siis

Back
Ylös Bottom