Mä veikkaan, ettei Alfons ollut tossa porukassa.L&N sanoi:Muistitko antaa rullamitan takasin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä veikkaan, ettei Alfons ollut tossa porukassa.L&N sanoi:Muistitko antaa rullamitan takasin?
Sun kannattaa olla aika varuillaan, jos joku niistä yrittää hiipiä selän taakse saksien kanssa. Suomi24 miitissä saa kuulemma kuolemattoman maineen, jos tuo mukanaan kiehkuran Miken kiharoista. :DMike sanoi:Kysyttiin, että mikäs jengi tämä tämmöinen on, kertoivat että ovat menossa Suomi24 miittiin ja voivat nyt kehuskella käyneensä Pakkiksen kaupassa.
tikkuniska sanoi:Ei kai nyt kukaan kyykkää naama peiliä vasten.
Mistähän johtus, että paikat hajoaa... Ei siinä, vahva ukko, mutta kuitenkin...Mike sanoi:Lisäys tuohon omaan juttuuni. Juuri äsken kaupalle tuli kauhea lauma meluavia nuoria, pitivät hirveää meteliä ja naureskelivat kaupassa. Kysyttiin, että mikäs jengi tämä tämmöinen on, kertoivat että ovat menossa Suomi24 miittiin ja voivat nyt kehuskella käyneensä Pakkiksen kaupassa. Jo on aikoihin eletty, Suomi24 realisoituu apinoista ihmisiksi.![]()
maailman turhin foorumi:lol2:Pulla sanoi:Yksi maailmanhistorian suurimmista loukkauksista ihmisyyttä kohtaan on parkkeerata auto parkkipaikalla puoliksi kahteen ruutuun. Älä sinä tee niin. Saatana. :keskisormi: :curs:
Ei kyllä yhtää auttanu toi mp-messuilla käynti tänään :DTJJ sanoi:Hemmetin lumentulo.. Mopo kaipaa ulkoilua...ja minä mopon ulkoiluttamista.
Vittu, mulla olis ollu sinne vapaa pääsy mutta eipä päässy.. Onneksi sikäli että vielä on EHKÄ kanttia myytä oma Intruder ;)Weeboom sanoi:Ei kyllä yhtää auttanu toi mp-messuilla käynti tänään :D
Onneksi ei vielä ole pyörää :D
Mulla on ehdotus: yksi jätkä kyttäämään lähistölle. Kun hiippailija siinä selkeästi on, niin niskasta kauppaan, nippusiteisiin ja kaupan takahuoneeseen vähän jäähdyttelemään. Meininkihän voi siellä sitten olla pikku puhuttelusta Pulp Fictioniin. ;) Jos kaveri jotain valittaa kytille, sanotte ettette ole jätkää koskaan nähnytkään.Mike sanoi:

Piti vähän käydä hondia silittelemässäGdane sanoi:Vittu, mulla olis ollu sinne vapaa pääsy mutta eipä päässy.. Onneksi sikäli että vielä on EHKÄ kanttia myytä oma Intruder ;)

Sama mut baariin asiakkaaksi :DMr.Referee sanoi:Jalat ihan tukossa. seisominenkin tekee tuskaa ja tänään 7h töihin...
TJJ sanoi:Hemmetin lumentulo.. Mopo kaipaa ulkoilua...ja minä mopon ulkoiluttamista.
Siis oikeestihan sä kyllä haluat seuraa, se vaan sattuu olemaan just mun seura ja sitä on ollut huonosti saatavilla. Kyllä mä nää jutut kato tiiän. Siihen mun kaipuuseen jeesaa, jos vaikka soittaa jollekin kaverille että tulis kylään, yksin ei ole hyvä olla tossa tilassa. :Dvenla sanoi:Ja vittu mua ärsyttää sellaset jotka kuvittelee mua paremmin tietävänsä mitä mun päässä liikkuu. Vittu. Äh.