Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Valmistelin herkulliset taco-ateriat itselleni,ja asetuin katselemaan mytbustersia,mutta eikös ruutuun lävähdäkkin jotain alien tasoisia suolistoloisia kesken ruokailut:urjo: Eipä enään paljon maistunut:jahas:

Vi....u salikortti ei aamulla toiminu. On toi kortti vissiin menny umpeen, mutta mistä v....a sen voi tietää, kun käy salilla aammulla, eikä silloin näe kuinka monta kertaa on jäljellä. Niin ja vitt.. heräsin aamulla pitkästä aikaa ajoissa, jo ennen kuutta. No nyt vi..u ollaan sitten töissä jurnuttamassa ja lukemassa pakkista, kun ei noi työtkään enää maistu!

Laskeskelin tuossa, että laskujen jälkeen jää ensi kuun palkasta liian vähän rahaa ruokaan:curs:

Jotenkin sitä ymmärtäisi jos olisi esim työtön tai opiskelija, mutta kokopäivätyöläinen ja ylitöitä niin paljon kuin vain jaksaa tehdä! Ja juu ei tuhlaa, vaan palkka niin surkea. Onneksi enää tämä vuosi ja sitten voi siirtyä rahakkaampaan duuniin kun on kannukset hankittu.

No ei muuta kuin nimimerkkiä mukaillen yön pimeydessä dyykkaamaan roskiksia:urjo: ja keräilemään pulloja:hyper:

:offtopic: Tuli muuten huomattavasti paremmin toimeen kun avo maksoi puolet vuokrasta. Kun nyt annoin viime viikolla sillekin kenkää niin elintaso tippui:jahas:

Ovelle tuli kaksi sekavaa mummoa puhumaan Raamatusta. Voi voi. Eniten tässä se ärsyttää että mä tosiaan avasin oven niille ja vielä kuuntelin niitten juttuja. Tosin se niiden sekavuus oli kyllä jollain tapaa ja tietyissä asioissa myös oikke viihdyttävää: "Siis kolminainen Jumala, siis sehä on ihan epäloogista! Miten on mahdollista! Kun Jeesus on kuullut Jumalan äänen niin se ois puhunu ittelleen silloin?! Ei oo oikeen loogista!" :hyper: Mut kyllä ne silti vitutti. Ne haisi pahalle.

Vituttaa tuleva viikon loppu! Jotain kissan ristiäisiä ja muuta paskaa. Muija lähtee ottaa huomen kuppia ja mun pitäs hakea ne yöl baarista :wall: Mä haluaisin vaan ottaa muutamat bisset kamujen kans ja mennä vaikka pilkille perkele :rock: Taidan kadota jo tänään juoppojen salaseen verkostoon muutamaks päiväks :lol2:

Oma ruokavalio, koostuu iltasin lähinnä paskasta jos mistään. Tiedossa on ettei tuloksia tuu ilman kunnon ruokavaliota, ei mee tämmösen herkkuperseen päähän.

Perkele kun on mennyt jotenkin unirytmi sekaisin...
Päivällä töissä puoli kahdeksasta neljään ja töiden jälkeen reilu 1h torkut.
Nyt illalla duunissa pikasesti puoli yhteen ja nyt töiden jälkeen, olo on, kuin yhdeksältä... Oli tarkoitus mennä aamulla jälleen töihin... Onneksi ei ole pakko, mutta vituttaa silti!

Tää nyt ei 100% kuulu tähän threadiin, mutta tämän asian takia ei kannata uuttakaan perustaa.

Olin tuossa viime maanantaina salilla ja siinä kyykkytreenin lomassa seurailin parin nuoren sällin sali (siis penkki) -treeniä. Ikää en osaa arvioida, mutta "amislaisia" 14 - 17v välimaastosta (kai sitä itse on jo niin vanha ettei osaa tarkemmin sanoa).

Toisella sällillä väsähti sitten se runkkupenkin tärkein lihas eli takareisi ja samantien heppu irrotti otteen ylläasennossa olevasta tangosta ja nappasi takareidestä kiinni. Onneksi varmistaja oli asialla ja ehti napata tangon ennen kuin se kolahti penkkaajaan kaaliin.

No ei kait siinä mitään, mutta mieleeni juolahti seuraanvanlainen asia, johon Pakkiksen nuorempi väki ehkä voisi antaa kommentteja:

Olisiko tuossa iässä mitenkään mahdollista tehdä puhtaita liikkeitä (esim. sotilaspenkki tyyliin)? Vai onko tuon ikäisenä sosiaaliset suorituspaineet niin suuret, että se painojen pienenemisen takia on kerta kaikkiaan mahdotonta?

Jos olisin tuossa tilanteessa lähtenyt neuvomaan jamppoja, että tehkää jalat koukussa, pysäyttäkää se tanko rintaan ja vähentäkää painoja niin mikä oilisi ollut todennäköinen vastaus.

vilho_kanuuna sanoi:
No ei kait siinä mitään, mutta mieleeni juolahti seuraanvanlainen asia, johon Pakkiksen nuorempi väki ehkä voisi antaa kommentteja:

Olisiko tuossa iässä mitenkään mahdollista tehdä puhtaita liikkeitä (esim. sotilaspenkki tyyliin)? Vai onko tuon ikäisenä sosiaaliset suorituspaineet niin suuret, että se painojen pienenemisen takia on kerta kaikkiaan mahdotonta?

Jos olisin tuossa tilanteessa lähtenyt neuvomaan jamppoja, että tehkää jalat koukussa, pysäyttäkää se tanko rintaan ja vähentäkää painoja niin mikä oilisi ollut todennäköinen vastaus.

Itse tässä olen reenaillut pari vuotta, aloitin 15v:nä ja nyt oon 17v. Kyllä ainakin meidän porukka eli siis ne kaverit joiden kanssa alettiin käymään salilla opetteli liikkeet heti alkuunsa niin oikein kuin pysty. Ja vastaus olis todennäköisesti ollut jotain tyyliin "joo joo". Mutta aina kannattaa yrittää neuvoa sillä aina välillä joku kuuntelee.

Kuminaama sanoi:
Oma ruokavalio, koostuu iltasin lähinnä paskasta jos mistään. Tiedossa on ettei tuloksia tuu ilman kunnon ruokavaliota, ei mee tämmösen herkkuperseen päähän.

sama juttu. ite en enää laske kaloreita/proteiineja ollenkaan. syön ihan normaalisti ja sen huomaa tuloksissa.

vilho_kanuuna sanoi:
Toisella sällillä väsähti sitten se runkkupenkin tärkein lihas eli takareisi ja samantien heppu irrotti otteen ylläasennossa olevasta tangosta ja nappasi takareidestä kiinni. Onneksi varmistaja oli asialla ja ehti napata tangon ennen kuin se kolahti penkkaajaan kaaliin.

Siis sillä oli tanko penkissä suorilla käsillä ja se irrotti siitä otteensa?! Tämän täytyy olla kummallisin juttu mitä minä ainakaan olen koskaan salilta kuullut.. Itsariakai se yritti :david:

vilho_kanuuna sanoi:
Tää nyt ei 100% kuulu tähän threadiin, mutta tämän asian takia ei kannata uuttakaan perustaa.

Olin tuossa viime maanantaina salilla ja siinä kyykkytreenin lomassa seurailin parin nuoren sällin sali (siis penkki) -treeniä. Ikää en osaa arvioida, mutta "amislaisia" 14 - 17v välimaastosta (kai sitä itse on jo niin vanha ettei osaa tarkemmin sanoa).

He, itsellä sillon 16-vuotiaana aloitellessa oli penkin tekniikka noin liikeradan suhteen ok, ja otin tosissani kun Weiderin kirjassa sanottiin että perseen ja olkapäiden on pysyttävä penkissä, ja jalkapohjien lattiassa.
Ja luulin että sillonhan se tekniikka on kunnossa :D

En pompauttanut rinnalta, mutta muuten oli kyllä suht hurja vauhti.
Ja soutuliikkeet tehtiin niin että ottaa vain alaselkään.
Ja hauisliikkeet.

Kyllä suurimmalla osalla siinä iässä näytti ne suoritus/näyttöpaineet olevan niin hirveät, että painon liikuttaminen paikasta A paikkaan B keinolla millä hyvänsä, oikeaa tekniikkaa vapaasti mukaillen ja raiskaten,
on tärkeysjärjestysessä numero 1.
Sitten on monta sijaa tyhjää ja sitten ehkä sijoilla 8-10 on joku oikea suoritustekniikka ja liikkeen puhtaus ja muut homojen hommat...

Muistan kuinka ittee vitutti kun olin oppinut hienosti penkkaamaan:
silleen että negatiivista vaihetta liikkeessä oli muutama sentti ennen rintaa, kun yritin pysäyttää alas putavan tangon.
Nostaessa vasen tumppu laahas heikkouttaan puoli metriä jäljessä, ja tanko nous 45 asteen kulmassa.
Aina kun alko punnerrusvaihe, niin koko mies vääntyi ässälle, ja toinen olkapää oli korvassa, toinen nännin tasalla.

Ja sitten joku saatana tulee sanomaan, että kyllä kannattaa opetella tekniikka kuntoon, sillä isompiin romuihin päästessä tuolla tyylillä rikkoo ittensä varmasti.
Että kehtasi. Kyllä vitutti, kun tuli neuvoon...

Gdane sanoi:
Siis sillä oli tanko penkissä suorilla käsillä ja se irrotti siitä otteensa?! Tämän täytyy olla kummallisin juttu mitä minä ainakaan olen koskaan salilta kuullut.. Itsariakai se yritti :david:

Irrotti oikean puoleisen käden kah oikeinpuoleinen takareisi meni kramppiin.

vilho_kanuuna sanoi:
Näin veikkasin käyvän omassakin tapauksessa, siksi en yrittänytkään neuvoa.
Samaa voisi kyllä kysyä ihan vanhemmiltakin ihmisiltä, kyllä niittenkin joukossa näkee runkkupenkkiä:david: .

Janiin, ite en ole koskaan tehnyt runkkupenkkiä, en edes osaa tehä sitä :D

Weak sanoi:
Samaa voisi kyllä kysyä ihan vanhemmiltakin ihmisiltä, kyllä niittenkin joukossa näkee runkkupenkkiä:david: .

Janiin, ite en ole koskaan tehnyt runkkupenkkiä, en edes osaa tehä sitä :D
Ei onnistu kans meikäläiseltä ku on huima 170cm varsi ja notkee ku rautakanki niin ei sillon kauheen korkeelle vaan saa sitä persettä.

Itte menin joskus sanoon jollekki nuoremmalle jampalle jotain neuvvoo niin kyllä se kuunteli ja esitti ymmärtävää, mutta toteus meni vaan hurjempaan suuntaan kun egopainot nousi.

Back
Ylös Bottom