Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuli muuten huomattavasti paremmin toimeen kun avo maksoi puolet vuokrasta. Kun nyt annoin viime viikolla sillekin kenkää niin elintaso tippui:jahas:
Mut kyllä ne silti vitutti. Ne haisi pahalle.
Taidan kadota jo tänään juoppojen salaseen verkostoon muutamaks päiväks :lol2:vilho_kanuuna sanoi:No ei kait siinä mitään, mutta mieleeni juolahti seuraanvanlainen asia, johon Pakkiksen nuorempi väki ehkä voisi antaa kommentteja:
Olisiko tuossa iässä mitenkään mahdollista tehdä puhtaita liikkeitä (esim. sotilaspenkki tyyliin)? Vai onko tuon ikäisenä sosiaaliset suorituspaineet niin suuret, että se painojen pienenemisen takia on kerta kaikkiaan mahdotonta?
Jos olisin tuossa tilanteessa lähtenyt neuvomaan jamppoja, että tehkää jalat koukussa, pysäyttäkää se tanko rintaan ja vähentäkää painoja niin mikä oilisi ollut todennäköinen vastaus.
Kuminaama sanoi:Oma ruokavalio, koostuu iltasin lähinnä paskasta jos mistään. Tiedossa on ettei tuloksia tuu ilman kunnon ruokavaliota, ei mee tämmösen herkkuperseen päähän.
vilho_kanuuna sanoi:Toisella sällillä väsähti sitten se runkkupenkin tärkein lihas eli takareisi ja samantien heppu irrotti otteen ylläasennossa olevasta tangosta ja nappasi takareidestä kiinni. Onneksi varmistaja oli asialla ja ehti napata tangon ennen kuin se kolahti penkkaajaan kaaliin.

vilho_kanuuna sanoi:Tää nyt ei 100% kuulu tähän threadiin, mutta tämän asian takia ei kannata uuttakaan perustaa.
Olin tuossa viime maanantaina salilla ja siinä kyykkytreenin lomassa seurailin parin nuoren sällin sali (siis penkki) -treeniä. Ikää en osaa arvioida, mutta "amislaisia" 14 - 17v välimaastosta (kai sitä itse on jo niin vanha ettei osaa tarkemmin sanoa).
Toisella sällillä väsähti sitten se runkkupenkin tärkein lihas eli takareisi ja samantien heppu irrotti otteen ylläasennossa olevasta tangosta ja nappasi takareidestä kiinni. Onneksi varmistaja oli asialla ja ehti napata tangon ennen kuin se kolahti penkkaajaan kaaliin.
No ei kait siinä mitään, mutta mieleeni juolahti seuraanvanlainen asia, johon Pakkiksen nuorempi väki ehkä voisi antaa kommentteja:
Olisiko tuossa iässä mitenkään mahdollista tehdä puhtaita liikkeitä (esim. sotilaspenkki tyyliin)? Vai onko tuon ikäisenä sosiaaliset suorituspaineet niin suuret, että se painojen pienenemisen takia on kerta kaikkiaan mahdotonta?
Jos olisin tuossa tilanteessa lähtenyt neuvomaan jamppoja, että tehkää jalat koukussa, pysäyttäkää se tanko rintaan ja vähentäkää painoja niin mikä oilisi ollut todennäköinen vastaus.
Gdane sanoi:Siis sillä oli tanko penkissä suorilla käsillä ja se irrotti siitä otteensa?! Tämän täytyy olla kummallisin juttu mitä minä ainakaan olen koskaan salilta kuullut.. Itsariakai se yritti![]()
SerialLoser sanoi:...
Että kehtasi. Kyllä vitutti, kun tuli neuvoon...
Samaa voisi kyllä kysyä ihan vanhemmiltakin ihmisiltä, kyllä niittenkin joukossa näkee runkkupenkkiävilho_kanuuna sanoi:Näin veikkasin käyvän omassakin tapauksessa, siksi en yrittänytkään neuvoa.
.Ei onnistu kans meikäläiseltä ku on huima 170cm varsi ja notkee ku rautakanki niin ei sillon kauheen korkeelle vaan saa sitä persettä.Weak sanoi:Samaa voisi kyllä kysyä ihan vanhemmiltakin ihmisiltä, kyllä niittenkin joukossa näkee runkkupenkkiä.
Janiin, ite en ole koskaan tehnyt runkkupenkkiä, en edes osaa tehä sitä :D
Pumper sanoi:Eikös ne parhaat oo aina varattuja?![]()
ps. Oot muuten pölliny mun sigun!:curs: ;)