Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tupla-J sanoi:

En tiiä mikä muhun meni, mutta oli vaan ihan pakko rustata tuo.

Ihanaa. Vitutuksen multihuipentumassa, jonkalaista minulla ei tosin aivan vielä ole, ainoastaan vähän sinne päin, tällainen lisä-ärsytys puristaa ikään kuin viimeisetkin mehut irti. Täpöillä! Vittu täpöillä! Ihanaa. :haart: Etkä sä rassu mun seurassa edes uskaltais olla.

venla sanoi:
Etkä sä rassu mun seurassa edes uskaltais olla.

Mielenkiintoisia juonenkäänteitä, ilmeisesti pientä haastetta pelissä? Mitä seuraavaksi? Yllätysväliintulo selkeästi, mutta kuka sen tekee?

venla sanoi:
Ihanaa. Vitutuksen multihuipentumassa, jonkalaista minulla ei tosin aivan vielä ole, ainoastaan vähän sinne päin, tällainen lisä-ärsytys puristaa ikään kuin viimeisetkin mehut irti. Täpöillä! Vittu täpöillä! Ihanaa. :haart: Etkä sä rassu mun seurassa edes uskaltais olla.
Katotaanko, beibi? :haart:

Tupla-J sanoi:
En tiiä mikä muhun meni, mutta oli vaan ihan pakko rustata tuo.
Saattaisipa joku tuota kutsua nettipanetukseksi...

edit. Vituttaa tiistainen epälineaarisen suodatuksen tentti. Ei tota kaikkea 450 sivua voi millään muistaa riittävän hyvin.

Tupla-J sanoi:
Myönnetään, netti on kuumaa kamaa.

Kuuma taitaa olla myös Venla. Tulinen tytsy, nami! :kuola:

Vastoin kaikkien ponnisteluidesi onnistuit lievittämään vittuunnustani ainakin vähän, hrrrr...:haart: Pleijerin vikaa? (No, ärsyttää silti elää puutteessa :rolleyes: IRL.)

venla sanoi:
Vastoin kaikkien ponnisteluidesi onnistuit lievittämään vittuunnustani ainakin vähän, hrrrr...:haart:
Ilo oli kokonaan minun puolellani. :haart:
Pleijerin vikaa?
Tokkopa sentään, en pelaa nykysin ees tietokoneella, pleikkariakaan en omista.
(No, ärsyttää silti elää puutteessa :rolleyes: IRL.)
Tuo oli ihan selvä kutsu: huonokin seksi on parempaa kuin ei lainkaan! Täältä tullaan, Suomessa ei ole kuin pikkusen toista miljoonaa kämppää tarkistettavana! :hyper:

venla sanoi:
Haa! Asiaa! Laitanko Danzigia vai mitä soimaan tunnelman luomiseksi? ;)
Kappas, tarkkanäköinenkin vielä! Tässähän on jo rahkeet vaikka mihin... :D

Tässä vaiheessa on hyvä sanoa, jos asut jossain rämeessä Ivalon pohjoispuolella, sillä mä haluun nähä ootko sä livenä yhtä söpö ku vitutusthreadissa...;)

Tupla-J sanoi:
Tässä vaiheessa on hyvä sanoa, jos asut jossain rämeessä Ivalon pohjoispuolella, sillä mä haluun nähä ootko sä livenä yhtä söpö ku vitutusthreadissa...;)

:hyper: En mä niin kauhian kaukana asu mutta vähä perukoilla kumminki, PK-seudulta katsottuna ainakin. Nyt pitäis varmaan vittuuntua jostain eikä häiriköidä oikeasti tosi vittuuntuneita ihmisiä täällä:rolleyes: . Mut tää on niin vangitsevaa! Perkele, ärsyttävän vangitsevaa!

venla sanoi:
:hyper: En mä niin kauhian kaukana asu mutta vähä perukoilla kumminki, PK-seudulta katsottuna ainakin. Nyt pitäis varmaan vittuuntua jostain eikä häiriköidä oikeasti tosi vittuuntuneita ihmisiä täällä:rolleyes: . Mut tää on niin vangitsevaa! Perkele, ärsyttävän vangitsevaa!
Noniih, mulla on liikkuvuus kuitenkin ihan kohtalainen (jos sinne millään julkisilla pääsee), joten voit lykätä mulle mailia siitä, missä mun pitää olla ens lauantaina ja mihin aikaan...

Piilotin ovelasti käypäsen mailiosotteen profiilini saloihin. Jos et ota yhteyttä, mä tyydyn tulemaan sun uniin. Tai no, tulen mä muutenkin... :evil:

Ontopic: Nyt harmittaa kerrassaan suuresti se fakta, että huomenna on herättävä 05 aamulla eikä täten voi ärsytellä kaikenlaisia metsäläisnaisia koko iltaa. :jahas:

Tupla-J sanoi:
Ontopic: Nyt harmittaa kerrassaan suuresti se fakta, että huomenna on herättävä 05 aamulla eikä täten voi ärsytellä kaikenlaisia metsäläisnaisia koko iltaa. :jahas:

Metsäläisnaisia:rolleyes: ... tulee väistämättä mielikuva metsästäjästä. Oih. Saatkohan pideltäväksesi? No unissa ainakin ;). Kauniita unia. Tai villejä, jos minä niissä oon. Villejä ja mielenkiintoisia.

Nyt olisi aika minun miettiä mitä tekisin elämälleni. Ja vittu pää on tyhjä hyvistä ideoista, mutta täynnä inhottavia ajatuksia, kauhukuvia tulevaisuudesta. Pitäis ottaa rennommin mutta pelkään, että jos nyt päästän irti elämän ohjaimista niin sitten ainakin kaikki menee vituiksi.

Tupla-J sanoi:
Piilotin ovelasti käypäsen mailiosotteen profiilini saloihin. Jos et ota yhteyttä, mä tyydyn tulemaan sun uniin. Tai no, tulen mä muutenkin... :evil:
Höhö. Jätkä tulee vitutusthreadiin vikittelemään valmiiksi vihaisia naisia. Onko tää joku uus taktiika?

Ihmiset jotka puhuu yhtä ja tarkoittaa toista. :curs:

Vituttaa kämppis joka pitää bileitä sunnuntaina, päivänä kun reenin pieksemä ihmispolo haluaisi levätä, eikä kuunnella jumputusta ja hälinää seinän takaa. :curs: Ens kerralla mä meen kuokkimaan ja vien kaikki naiset ja viinat! :evil: (:lol2: )

Podin liki kaksi viikkoa perkeleen räkätautia, kerkesin olla kolme päivää täysin terveenä, ni eikö se perkeleen pöpö iskeny uudestaan. Ai vittu vieköön!! Tässähän nää vaparit meneekin sitten niistellessä. Vittu, taidan vetää kännit... :curs: :curs:

Back
Ylös Bottom