Nyt vituttaa.
Salikortti ei toiminu ja kun selvitin asiaa, ilmeni että mulla on jääny maksamatta muutaman euron lasku viime vuoden syyskuussa. Olen muuttanut viime vuoden huhtikuussa ja silloin soittanut salille osoitteenmuutoksesta. Laskut on menneet vanhaan asuntoon siitä huolimatta koska joku vatipää ei ole muistanu merkitä uutta osoitetta ylös. Muistutuksia on lähetelty samaan vanhaan osoitteeseen, jonka asukas on luultavasti heitellyt ne roskiin. Laskutus ei ole ihmetelly asiaa eikä esim. soittanut vaan pistänyt vaan laskua laskun perään. Summa oli tuplaantunut ja kun kysyin että pitääkö korko maksaa, vaikken ole yhtään laskua tai huomautusta koskaan saanu, niin vastaus oli että on mun vastuullani ilmoittaa osoitteen muuttumisesta. Saatana. Mun nykyiseen kämppään on sama sali lähetellyt laskuja entisen asukkaan nimellä, vaikka kyseinen kaveri on ilmoittanut osoitteensa muuttumisesta muutamankin kerran. Ainoa onni oli että tota summaa ei pystytä ilmeisesti ulosmittaamaan summan pienuuden takia ja suuremmilta vahingoilta vältyttiin. Tästä lähtien ilmoitan muutostani joka paikkaan kolme kertaa ja laitan vielä ilmoituksen lehteen.
Lisäksi mua vituttaa täällä se että ihmiset postaa uudestaan ja uudestaan samoja asioita päivästä toiseen. Jos joku lähettää sulle hauskan linkin, kuvan, videon, yms sähköpostissa, niin se on jo täällä, joten säästäkää muiden klikkailua ja hermoja, sekä aikaa, älkääkä postatko niitä vitun samoja juttuja uudestaan ja uudestaan ja uudestaan. Sekään ei olis pahitteeksi että lukis thredejä läpi jokun matkaa ennen kuin alkaa perustaan uusia thredejä tai postaa niitä vitun samoja posteja joita oli jo edellisellä sivulla. Saatanan Saatana. Fuckin N00bies. Vanhat hyvät ajat takas.