Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

[Tähän kaikki mahdolliset kirosanat]
Illan suunnitelmat meni vituiks. Se niistä 18w pippaloista. Olipahan kivaa taas eikä näitä oltu venattu, kun vittu 18 vuotta vasta.

samout sanoi:
hyvää syntymäpäivää voimariini!:love: Soot ny miäs! :D
Miten pläänis kusi? Otan osaa
Kiitos! :kippis1:
Eli piti kavereiden kanssa alotteleen yhteen paikkaan. Mennä baariin ryyb ja sit aamulla tukevassa laitamyötäsessä vielä kouluun. Siinä tuli sitten niin monelle kaikkia esteitä ja muita. Papereihin kaatu muutamalla, kun ei saanukkaan lainaks tänään niitä alaikäisiä, kun ovat. Sitten sen kaverin jonka kanssa oon suunittellu jotain pari vuotta tätä iltaa, kun se täytti tossa vähän aikaa sit niin se tuli aamulla kuumeeseen. Porukkaa olis ollu niin vähän, että ei tullu oikein mitään hommasta. Nyt alkaa jo helpottaa olo pikkuhiljaa. ;)

~Voimariini ~ sanoi:
Eli piti kavereiden kanssa alotteleen yhteen paikkaan. Mennä baariin ryyb ja sit aamulla tukevassa laitamyötäsessä vielä kouluun. Siinä tuli sitten niin monelle kaikkia esteitä ja muita. Papereihin kaatu muutamalla, kun ei saanukkaan lainaks tänään niitä alaikäisiä, kun ovat. Sitten sen kaverin jonka kanssa oon suunittellu jotain pari vuotta tätä iltaa, kun se täytti tossa vähän aikaa sit niin se tuli aamulla kuumeeseen. Porukkaa olis ollu niin vähän, että ei tullu oikein mitään hommasta. Nyt alkaa jo helpottaa olo pikkuhiljaa. ;)

no mutta ei se oo nii päivän päälle :) perjantaina vaikka sitte viel kovemmalla touchilla :kippis1:

~Voimariini ~ sanoi:
Hyvä homma jos vitutus laantuu! :) Muista myös se, että ehdit juhlia synttäreitäsi vielä moneen kertaan! :kippis!:

Ainiin, todella paljon onnea minunkin puolestani! :kippis1:

Kiitos lohdutuksen sanoistanne ja Pexille onnitteluista. :haart:
Kun asiaa miettii nyt selvemmässä mielentilassa niin eihän se muutaman päivän heitto enää tunnu yhtään missään. Olin vaan henkisesti valmistautunut tähän päivään. :D :kippis1:

Vittu mitä onkaan ajella fillarilla tuolla jäätiköllä. Päivällä lumet sulaa, yöllä jäätyy kaikenlaisiksi uriksi.. Hiekotus sulaa jään läpi.. Kaiken kruunaa mukava pohjoistuuli.. Vitutuskäyrä nousuun.

Flunssa päällä kolmatta viikkoa.Väsyttää vaan eikä jaksa mitään tehdä ja samalla oikein tuntee kuinka maha kasvaa,vaikka suunnan pitäis olla ihan toinen...Ja kaiken lisäks oon koittanu saada yhteyttä erääseen ihmiseen kohta viikon mutta tuntuu et se on kadonnu maan päältä.

Kevät :)

Irc-galleriassa :nolo: jonkun kommentin kautta näin yhden maailman kauneimmista ilmestyksista ( tytön ;) ) vähän aikaa sitten .. tänään näin samaisen tytön erään kahvilan kassalla .. tosi pitkän hetken jälkeen tajusin missä olin nähnyt sen kauniin hymyn aikaisemmin .. ja oma kiva kommentti oli siinä häkellyksessä et " laita visalle .. " vaikka koko helvetin kortissa ei ollu ku pankkikortti :D KUKA MAKSAA 1.50€ KAHVIN VISALLA ???

Että näin , 3 vuoteen en ole kenenkään naisen kanssa ollut kahvi "astetta" pidemmällä ja tähän tyttöön ihastuin todellakin täysin .." Ujo poika etsii sitä oikeaa ja suloista tyttöä " .. ja tässä sitä nyt ollaan , miten ihminen voi ihastua siihen asiakaspalvelussa olevaan ihmiseen joka kuulee sillä ulkonäöllä tollasia heittoja varmaan kymmeniä viikossa :(

tunnustuksia .. avautumisia .. ja kaikkee muuta , mut tänne vitutukseen se parhaiten tuntuu sopivan :)

Jii82 sanoi:
Irc-galleriassa :nolo: jonkun kommentin kautta näin yhden maailman kauneimmista ilmestyksista ( tytön ;) ) vähän aikaa sitten .. tänään näin samaisen tytön erään kahvilan kassalla .. tosi pitkän hetken jälkeen tajusin missä olin nähnyt sen kauniin hymyn aikaisemmin .. ja oma kiva kommentti oli siinä häkellyksessä et " laita visalle .. " vaikka koko helvetin kortissa ei ollu ku pankkikortti :D KUKA MAKSAA 1.50€ KAHVIN VISALLA ???

:kuvia:

Flunssa prkl iski :(

vapaa:wall: päivä ja heräsin TAAAAS 8 jälkeen!!!!!!

Nyt vituttaa.
Salikortti ei toiminu ja kun selvitin asiaa, ilmeni että mulla on jääny maksamatta muutaman euron lasku viime vuoden syyskuussa. Olen muuttanut viime vuoden huhtikuussa ja silloin soittanut salille osoitteenmuutoksesta. Laskut on menneet vanhaan asuntoon siitä huolimatta koska joku vatipää ei ole muistanu merkitä uutta osoitetta ylös. Muistutuksia on lähetelty samaan vanhaan osoitteeseen, jonka asukas on luultavasti heitellyt ne roskiin. Laskutus ei ole ihmetelly asiaa eikä esim. soittanut vaan pistänyt vaan laskua laskun perään. Summa oli tuplaantunut ja kun kysyin että pitääkö korko maksaa, vaikken ole yhtään laskua tai huomautusta koskaan saanu, niin vastaus oli että on mun vastuullani ilmoittaa osoitteen muuttumisesta. Saatana. Mun nykyiseen kämppään on sama sali lähetellyt laskuja entisen asukkaan nimellä, vaikka kyseinen kaveri on ilmoittanut osoitteensa muuttumisesta muutamankin kerran. Ainoa onni oli että tota summaa ei pystytä ilmeisesti ulosmittaamaan summan pienuuden takia ja suuremmilta vahingoilta vältyttiin. Tästä lähtien ilmoitan muutostani joka paikkaan kolme kertaa ja laitan vielä ilmoituksen lehteen.

Lisäksi mua vituttaa täällä se että ihmiset postaa uudestaan ja uudestaan samoja asioita päivästä toiseen. Jos joku lähettää sulle hauskan linkin, kuvan, videon, yms sähköpostissa, niin se on jo täällä, joten säästäkää muiden klikkailua ja hermoja, sekä aikaa, älkääkä postatko niitä vitun samoja juttuja uudestaan ja uudestaan ja uudestaan. Sekään ei olis pahitteeksi että lukis thredejä läpi jokun matkaa ennen kuin alkaa perustaan uusia thredejä tai postaa niitä vitun samoja posteja joita oli jo edellisellä sivulla. Saatanan Saatana. Fuckin N00bies. Vanhat hyvät ajat takas.

Spongebob sanoi:
Emännällä oksennustauti.:curs: Kohta tarttuu meikäläiseenki ja dietti saa todellisen buustin. Pitäsköhän alkaa tankkaamaan.

Voin lohduttaa. Mulla ei pudonnut paino kuin 4 kiloa edellisen paskataudin aikana. Se hieman nopeuttaa diettiä. :thumbs:

Back
Ylös Bottom