Karjuminen tuo lisää katu-uskottavuutta ja antaa kunnon treenaajan maineen :arvi: .
Adrenaliini?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Karjuminen tuo lisää katu-uskottavuutta ja antaa kunnon treenaajan maineen :arvi: .
Jaahas tänään vähän pikkasen ärsytti, kun oma PT sanoi treenin jälkeen, kun olin lähdössä, että muutamat naispuoliset asiakkaat olivat tulleet valittamaan meikän karjumisesta.:curs:
Se tosin sanoi, että mun puolesta karju vapaasti, teet suht isoilla raudoilla ja varmaan tulee puol pakostikkin ääntä jopa multakin etc. En voi kuvitellakaan miten jotkut tulee karjumisesta valittamaan salilla, ei hemmetti pitää kohta oikeesti ajatella salin vaihtoa.
Jaahas tänään vähän pikkasen ärsytti, kun oma PT sanoi treenin jälkeen, kun olin lähdössä, että muutamat naispuoliset asiakkaat olivat tulleet valittamaan meikän karjumisesta.:curs:
Se tosin sanoi, että mun puolesta karju vapaasti, teet suht isoilla raudoilla ja varmaan tulee puol pakostikkin ääntä jopa multakin etc. En voi kuvitellakaan miten jotkut tulee karjumisesta valittamaan salilla, ei hemmetti pitää kohta oikeesti ajatella salin vaihtoa.
Jonkun puhkumisen ymmärtää, mutta jos oikeasti siellä huudat/karjut, niin pidä ensi kerralla siellä suu kiinni.
Sitä paitsi mitä tehoja muka siinä huutamisessa on? Painehan pitäisi pitää siellä mahassa ja siitä saada lisää voimaa esim. nostoon! Huutaminen ei siis auta asiaa eikä saa suurempia painoja nousemaan. Ainoastaan veltostuttaa...

), kun niin vitutti. lähetin sitten viestin että tuli esteitä, enkä pääsekkään sinne.Niinpä! Neutraalin kuvathreadissakin tähän karjumiseen suhtauduttiin "hieman" toisella tavalla, NGV:lle on sitten vaan yksinkertaisesti kiva jeesustella.
Hmm joo no totta. Tosin en mahda mitään aina sielä jotain ääntä pääsee enkä todellakaan karju kovaa, mutta meijän salilla käykin 99% peruskuntoilijoita jotka valittavat tavallisesta mavettamisestakin, joten en yhtään ihmettele kun valittavat. Noh pakko olla hiljempaa sitten.Pitäiskö sun sitten kenties kerrankin pitää suusi kiinni?
Tuo älytön meuhkaaminen, karjuminen ja podauksen hooseudella elostelu on lähinnä naurettavaa ja huomiohakuista paskaa.