Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Edellisellä salikerralla oli melko koomista jototusta tyypeillä. Menin penkkaamaan, ja lämmittelyjen jälkeen sitten vedin yhden sarjan. Lähdin penkistä vaihtamaan kaverini kanssa pari sanaa, jolloin joku ihme tyyppi jota en salilla ennen ole nähnyt, tuli penkkiin ja nosti kympin niillä painoilla joita olin laittanut. No, onhan noita nähty, mutta seuraavan sarjan jälkeen sama heppu tuli uudestaan, ja tämän jälkeen toinen tyyppi. Seuraavan sarjan jälkeen tuli mukaan kolmaskin. Sitten se nesimmäinen ilmeisesti sai penkkauksensa suoritettua, ja johan oli uusi asiakas tullut sisään, niin että kolmen "lämmittelijän" vakio pysyi. Lisäsin muuten pianojakin sarjojen välissä, mutta näkyi kelpaavan koko porukalle.

No, kiva tietää että käytän stantardin mukaisia sarjapainoja, joilla koko sali voi treenata lisäämättä tai poistamatta.

Noloa itselle on se, että kukaan tyypeistä ei taida käydä juurikaan salilla, kun eivät tajunneet että ne sarjapainot ovat henkilökohtainen asia (tuskin kuitenkaan samat painot sattumalta ovat juuri viidelle tyypille sopivat), mutta kuitenkin nostelivat keyesti niitä pikkupainoja joita koitin ähistellä ylös.

Sarjat lopetettuani mietin pitkään että kehtaako niitä painoja ottaa pois, vai onkohan kaikki jo saanut penkata tarpeeksi :-)

Vitun hotmail piruilee ekaa kertaa ikinä ja just sillon kun sitä nyt kerrankin tarttis käyttää kun siel on osotteita mitä ei muualta meikäläiseltä löydy.

PRKL.. Hyvin edenneet syksyn treenit ja operaatio bulkkisika taitavat saada pahan takaiskun. Treenipainojen noustessa ovat vanhat vammat tulleet taas pintaan. Alaselkää vihloo kulmasoutua tehdessä ja alatalja vedoissa, kun romua ladotaan enemmän lisäksi ranteet särkevät hauis/kyynervarsien treenien jälkeen. :(

... valivalivali. Kylmää, näpit ihan kohmeessa. Mikälie verenkiertohäiriö. Treenaaminenkin tuntuu tervanjuonnilta tjsp. Pitäs varmaan sittenkin noudattaa noissa syömisissä jotain "kaavaa", ihan mahdollista että tää johtuu niistä.
Vituttaa kun laihtumisen myötä häviää persekin vähitellen. Varmaan reidetkin katoaa, vaikka olevinaan niissä pitäisi olla jonkiverran lihastakin. Sitten mullakin on tikkujalat ja leveä vyötärö :rolleyes: Tässä taas yksi syy, miksi kannattaisi alkaa syömään. Mutta toisaalta, sittenpähän tietää nuo "ongelmakohdat"... IhQdaa, saatan jopa mahduta Jim&Jillin ja H&M:n farkkuihin, silleen niinQ normaalisti.
Kouluprojekti kusee. Yhteistyöyrittäjällä ei ole aikaa tehdä projektia nyt, dääm, ku ärsyttää.
Mainitsinko jo, että on v*tun kylmä?

Tiedättekö miltä tuntuu, kun teidän nenän edessä on jotain, mitä kovasti haluaisitte, mutta ette sitä kuitenkaan erinäisistä syistä voi saa? Noh, joka tapauksessa, mulla on just toi fiilis. Vähän vaan ottaa pattiin..

Lisäsin muuten pianojakin sarjojen välissä, mutta näkyi kelpaavan koko porukalle.

No oli melko vahvoja karjuja nää tyypit! Pianot on nimittäin melko painavia.:D

Sori, oli ihan pakko. :)

Sanoit et lisäsit pianoja ja et kaverit ei juurikaa käyny salilla

MITKÄ GEENIT:hyper: :hyper:

Jaahas tänään vähän pikkasen ärsytti, kun oma PT sanoi treenin jälkeen, kun olin lähdössä, että muutamat naispuoliset asiakkaat olivat tulleet valittamaan meikän karjumisesta.:curs:
Se tosin sanoi, että mun puolesta karju vapaasti, teet suht isoilla raudoilla ja varmaan tulee puol pakostikkin ääntä jopa multakin etc. En voi kuvitellakaan miten jotkut tulee karjumisesta valittamaan salilla, ei hemmetti pitää kohta oikeesti ajatella salin vaihtoa.

En voi kuvitellakaan miten jotkut tulee karjumisesta valittamaan salilla, ei hemmetti pitää kohta oikeesti ajatella salin vaihtoa.

Vittuako se karjuminen auttaa. Saman verran se rauta painaa vaikka oksentaisit suolet pihalle. Kyllä mä ähinän ja puuskuttamisen ynnä muut treenaamiseen kuuluvat äänet ymmärrän, mutta jos kerran yleisillä saleilla käy niin voi sen karjumisen jättää vähemmälle.

Vittu että vituttaa.
Vituttaa se että vituttaa.
Vituttaa se, että kun toinen tulee kotiin, toinen nukkuu sohvalla.
Vituttaa se, että kohta on 5 vuotta täynnä ja me ei tehdä enää (näköjään) mitään!
Vituttaa se, että mä oon joka vitun viikonloppu kiinni töissä tai niihin liittyvissä asioissa niin ettei nähdä edes viikonloppuna.
Vituttaa se, että alkoholi on keksitty.
Vituttaa, että toisen tarttee väkisin mennä 5.00 töihin vaikka saa ite valita työaikansa.
VITTU KUN VAAN VITUTTAA!! ENKÄ TIEDÄ MIKÄ TÄHÄN AUTTAIS. Hakkaan kohta seinät alas saatana.:curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs:

Edit: Eikä edes auttanu.

Kissa hyppäsi suoraan kyrvän päälle, voi helvetin katti:curs:

Oisit jättäny kolme viimistä sanaa pois ja laittanu irviön tilalle hymiön, ni oisit voinu kirjottaa ton mikä tänään ilostuttaa trediin...

Vittuako se karjuminen auttaa. Saman verran se rauta painaa vaikka oksentaisit suolet pihalle. Kyllä mä ähinän ja puuskuttamisen ynnä muut treenaamiseen kuuluvat äänet ymmärrän, mutta jos kerran yleisillä saleilla käy niin voi sen karjumisen jättää vähemmälle.

Karjuminen tuo lisää katu-uskottavuutta ja antaa kunnon treenaajan maineen :arvi: .

Back
Ylös Bottom