Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

vituttaa kun en ole nähnyt Kiina muijaani kohta 6kk. Suomi muija taas menee huomenna ostamaan itselleen uudet silmälasit jotka minä joudun maksamaan. Lisäksi kiina morsian kyseli taas olenko laihtunut ja vittu olenkohan joo...

En osaa enää valita ja kohta mulle jää vaan luu käteen ja jos mulle jää luu käteen tässä pelissä niin se jää sitten kyllä tällä mahalla lopullisesti...

Koko vitun päivän olen koittanut saada koneelleni aivan yksinkertaista c-kääntäjää. Ensin imuroin 500mb löntin monimutkaisine asennuksineen ja monine buuttauksineen todetakseni että c# on jotain ihan muuta kuin perus c.

Sitten muutama kevyempi editori eikä ne vittu toimi...

Kukaan ei suostu kertomaan osaako Borland C++ Builder ----> c-kieltä

:wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:

Totta hitossa osaa. :lol2: C++ on laajennettu C. ;)

vituttaa hieman exä! ollaan erottu tossa noin kolmisen vuotta sitten ja säännöllisin väliajoin se aina jaksaa keskel yötä känniörinöissään soitella.Se tossa seurustelikin välissä,mutta silti soitteli ja piipitti rakkautaan mua kohtaan.(jota ei varmasti tarkottanu) samanen sälli ajo viime jouluaattona kännissä tolppaa päin,mutsinsa mazdan lunariin,ku itku kurkussa oli pettyny ku musta ja hänestä ei tullukkaan mitään.alkuun mua suretti asia ,mut nyt lähinnä vituttaa,koska tiedän millanen tää hemmo on ku seurustelee...,niin itsekäs,narsisti melkeen.mua ei seurustellessa kunnioitettu,kuunneltu eikä arvostettu.
Nii ja se siis nyt vituttaa et hän taas viime yönä soitti neljän jälkeen ja ois tullu yöks.tosta vaan!ja paskat.puhelun jälkee puhelin äänettömälle,aamulla 17 vastaamatonyta puhelua.kumma ku ei oo enää kuulunu. :O

En osaa enää valita ja kohta mulle jää vaan luu käteen ja jos mulle jää luu käteen tässä pelissä niin se jää sitten kyllä tällä mahalla lopullisesti...

Tuosta se lähtee...
Mulla on sellainen luova itseinho paras tapa, jolla alkaa tulosta tapahtuun.
Ruokailut kuntoon ja hullu treeni päälle. Jätkä on iskussa ennen kesiä.

Palstalta löytyy infoa mutta loppukädessä työn teet sinä.
Muistakaa kuitenkin kaikki pikku puppelit:
"Hate yourself with style!"

vituttaa hieman exä! ollaan erottu tossa noin kolmisen vuotta sitten ja säännöllisin väliajoin se aina jaksaa keskel yötä känniörinöissään soitella.Se tossa seurustelikin välissä,mutta silti soitteli ja piipitti rakkautaan mua kohtaan.(jota ei varmasti tarkottanu) samanen sälli ajo viime jouluaattona kännissä tolppaa päin,mutsinsa mazdan lunariin,ku itku kurkussa oli pettyny ku musta ja hänestä ei tullukkaan mitään.alkuun mua suretti asia ,mut nyt lähinnä vituttaa,koska tiedän millanen tää hemmo on ku seurustelee...,niin itsekäs,narsisti melkeen.mua ei seurustellessa kunnioitettu,kuunneltu eikä arvostettu.
Nii ja se siis nyt vituttaa et hän taas viime yönä soitti neljän jälkeen ja ois tullu yöks.tosta vaan!ja paskat.puhelun jälkee puhelin äänettömälle,aamulla 17 vastaamatonyta puhelua.kumma ku ei oo enää kuulunu. :O
Varmasti rasittavaa. Tyypillisenä miehenä tarjoan neuvoja empatian sijaan.

Jos olet jo kieltänyt soittamasta, niin tee rikosilmoitus poliisille. Useimmat ihmiset uskovat kun kerran joutuvat juttelemaan poliisisetien kanssa. Jos ei usko, niin kovempia keinojakin on.

Joissain puhelimissa voi pistää soitoneston tietylle numerolle.

minä aiheutin tänään salikomediaa.

salilla huomasin että olen unohtanut kengät kotiin. hävetti jo vähäsen.

menin sitten penkille ja kerkesin laittaa toisen levyn sinne päähän, sitten piti käydä äkkiää hoitamassa yx juttu.

tulin takaisin ja aloin nostamaan. perkele toinen levy unohtui. että kun hävetti.:nolo:
sain sen tangon onneksi siihen takaisin.

sitten yksi mies teki smithissä lankkupenkkiä näkymättömällä 30 cm paksulla/pitkällä(?) lankulla:)

lopuksi koitti vielä ykköstä, 210 ei ihan tullut.
tämän oli siis kuulemma tarkoitus parantaa penkin loppurutistusta.:)
Kyllähän sitä sattuu ja tapahtuu. Turha koomailua on hävetä.

Miten voi tehdä lankkupenkkiä näkymättömällä lankulla?

Hmm joo no totta. Tosin en mahda mitään aina sielä jotain ääntä pääsee enkä todellakaan karju kovaa, mutta meijän salilla käykin 99% peruskuntoilijoita jotka valittavat tavallisesta mavettamisestakin, joten en yhtään ihmettele kun valittavat. Noh pakko olla hiljempaa sitten.

Hmm Deat ensikeväällä sitten tullaan Makelle jos tätä rataa jatkuu vaikka hiljennänkin aivan minimiin, meinaan kyllä multa aina pakostikkin tulee jotain ääntä kovimmissa sarjoissa.

Kyllä saat ääntä siellä pitää älä pelkää, mutta karjumista en minäkään ymmärrä. Vaikka teetkin kuinka "isoilla raudoilla" :david: . Älä hyvä mies mieti liikaa kuinka monta desibeliä päästät ääntä ulos sarjojas tehdessä.

Kyllä oikeesti joskus pistää vituttamaan nää sun jutut. :jahas:

Vituttaa tämä ilma. Sumuista, loskaista ja pimeää. Vitun talvi, olispa jo kevät niin pääsis etelään ottamaan arskaa.

Ainakin kapeassa penassa käytetään tyyliä jossa tanko jätetään noin 10cm irti rinnasta (short's /top half on nimi) ilman lankkua siis. Tämä poistaa rinnalle ja olkapäille tullutta kuormaa. Hyödyllistä mm. penkkipaidan kanssa pelaaville. Kuten minulle:nolo: ...

Totta hitossa osaa. C++ on laajennettu C.

Ei kaikki c koodi mene c++ kääntäjästä läpi ccp muodossa. Meni kuitenkin läpi kun tallensi .c :nä...

Tuosta se lähtee...
Mulla on sellainen luova itseinho paras tapa, jolla alkaa tulosta tapahtuun.
Ruokailut kuntoon ja hullu treeni päälle.
Muistakaa kuitenkin kaikki pikku puppelit:
"Hate yourself with style!"

Onko hulkilla jo isokin faniclubi? Onko tämä jo elämäntapa?

Näin tässä yks päivä kun eräsmies teki mavea aika oudolla tekniikalla (ainakaan itse en ole eläessäni nähnyt semmosta tekniikkaa), sillä meni tanko oikean jalan edestä ja tuli vasemman jalan takaa, sillai että se tanko meni haarojen välistä. Kutankuinkin / tuommosessa asennossa oli se tanko paitsi vähän loivemmassa kulmassa.

Sitten se vielä totes, että miten joku voi vetää tankoa tuosta jalkojen edestä (tarkoitti sitä oikeaa mavetyyliä)

Edit: Ainiin, aloin sitten ite tekeen kyykkyä niin se tokas mulle, että kyykkyyn pitää laittaa ainaki 100kiloa että se vaikuttaa.

Siis ei jumalauta kun voi ihmistä vituttaa.

Ajatukset on liian sekavat ja pää ei pelaa yhtään.

Muija kaveri otti ja lähti ja ilmoitus tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta.

Ei ole elämä reilua ei, tässä ei tiedä enää vittuakaa mitä tekisi.

PS. onko elämässä mitää järkeä kaikki nais asiat kusee aina näin pahasti :itku:

Nii tosiaan toi juttu mikä tuos ylemässä on palkissa tapahtu vuos sitte. Ja nämä jutut mitä tässä nyt kerron tapahtui suhteen parhaimpina aikoina !

Selvisi hienoja juttuja ammä saatana oli suhteen lopussa pettänyt hienoa saatana, JOJO oli kyllä todella lähellä. Niin sain tietään että juuri kun tämän kyseisen naisen, kanssa meni paremmin kuin koskaa, nii juuri tänä iltana tämä EX rouvani oli baarissa viihteellä NIIN tämä oli mennyt välyttämään 2 sällille RYHMÄ SEKSIÄ. SIIS voi jumalauta. 2 Viimeistä naista pettänyt joiden kanssa oli pitkä parisuhde. + 4 tälläistä lyhyempää seurustelu juttua kaatuivat naisten uskottomuuteen.

Tässä menee nyt todella kaikki luottamus naisiin, ei tässä enää uskalla luottaa enää kehenkään naiseen. USKON että maailmassa ei löydy naisia Jotka olisivat oikeesti USKOLLISIA.

En tiedä miten tästä enää selviää nyt ottaa taas niin saatanan koville, ONKO ELÄMÄSSÄ oikeesti asiat todellakin näin, että kaikki naiset on tuollaisia paskoja.

PS. joku nyt millää jaksais/haluis auttaa niin kertokaa nyt hyvät ihmiset miten tästä eteenpäin???

2 Viimeistä naista pettänyt joiden kanssa oli pitkä parisuhde. + 4 tälläistä lyhyempää seurustelu juttua kaatuivat naisten uskottomuuteen.

Tässä menee nyt todella kaikki luottamus naisiin, ei tässä enää uskalla luottaa enää kehenkään naiseen. USKON että maailmassa ei löydy naisia Jotka olisivat oikeesti USKOLLISIA.

Just pettämisestä puhuttiin kavereiden kanssa viimeksi kännissä kun oltiin, muistaakseni tultiin suurinpiirtein siihen tulokseen että suurin osa kaveripiirin eroista on johtunut pettämisestä ja viimeisten vuosien aikana eli siitä reilu parikymppisestä tähän kolmeenkymppiin on vähän helevetin moni pari eronnut. Joten et varmaan ihan väärässäkään tuon uskottomuuden kanssa ole. Toisaalta... muutama kaveri on saman eukon kanssa ollut jo teini ikäsestä joten etköhän säkin paremman löydä. Kannattaa ehkä vähän miettiä sitä millasia ne sun exät on ollut, josko vähän vaihdat toisenlaiseen harrastuspiirin, tiiä vaikka ratkaisu löytyis sieltä...

Selvisi hienoja juttuja ammä saatana oli suhteen lopussa pettänyt hienoa saatana, JOJO oli kyllä todella lähellä. Niin sain tietään että juuri kun tämän kyseisen naisen, kanssa meni paremmin kuin koskaa, nii juuri tänä iltana tämä EX rouvani oli baarissa viihteellä NIIN tämä oli mennyt välyttämään 2 sällille RYHMÄ SEKSIÄ. SIIS voi jumalauta. 2 Viimeistä naista pettänyt joiden kanssa oli pitkä parisuhde. + 4 tälläistä lyhyempää seurustelu juttua kaatuivat naisten uskottomuuteen.

En tiedä miten tästä enää selviää nyt ottaa taas niin saatanan koville, ONKO ELÄMÄSSÄ oikeesti asiat todellakin näin, että kaikki naiset on tuollaisia paskoja.

PS. joku nyt millää jaksais/haluis auttaa niin kertokaa nyt hyvät ihmiset miten tästä eteenpäin???

Nyt voin kyllä ihan rehellisesti sanoa että pistää ihan hieman vihaksi sun puolesta. Ei Ssaatana tota juttua, on taas ollu vitun reilukerho. :curs:

VOIMIA! mulla ois varmaan pää levinnyt ihan täysin jos oisin ite samassa tilanteessa. Eipä tossa tilanteessa oo muita ratkaisuja kuin yrittää antaa menneisyyden olla, vaikka se on ihan vtun hankalaa.

Voimia sinulle tuo on vittua... Itsekkin joskus vajaa parikymppisenä otin niin kovin "turpiin" että kävin lataamassa päätä kerran jopa osastolla. Kyllä niistä silti yli pääsee ja aika on se mikä noihin auttaa. Jos sulla on pätäskää niin lähde pariksi viikkoo ulkomaille. Toinen hyvä lääke on koittaa löytää nopeasti vaikka treffipalstan kautta joku väliaikainen suhde... Siinä tietysti helposti taas rikkoo jonkun toisen sydämmen...

Voi ei, oon tosi pahoillani Max 23. Kyllä niitä naisia vielä on olemassa, jotka eivät petä. Mä en tajua sen sijaan sitä, mitä vittua pitää olla jonkun kanssa yhdessä, jos ei tiedä edes, mitä elämältä haluaa. Pätee sekä miehiin että naisiin. Jos ei ole toisen kanssa vakavissaan ja täten voi olla tätä pettämättä, niin mitä varten pitää olla jonkun kanssa yhdessä. Jos ei ole parisuhteeseen ja siihen panostamiseen valmis, voi elämästä nauttia myös yksin. Mä oon ainakin päättänyt, että olen niin kauan itsekseni, kunnes löytyy joku sellainen, jonka kanssa on oikeasti valmis olemaan. Siihen asti nussin hyvällä omalla tunnolla kaikkea mikä liikkuu, myös niitä, mitkä eivät liiku. Onni pitää etsiä ja se pitää tehdä, mutta samalla toisia ja heidän tunteitaan kunnioittamalla :thumbs: Itseasiassa kun miettii, niin mua vituttaa ihan suunnattomasti ihmiset, jotka eivät osaa olla ja elää yksin, vaan kokoajan pitää olla parisuhteessa ja olla "joku". Tällä politiikalla sitä just tulee niitä pettämisiä ja murskattuja sydämiä, etenkin jos toinen on kuitenkin suhteessa ihan täysillä.

Mua taas harmittaa, kun lumet suli ja ulkona on niin pirun synkkää ja pimeää, liukasta ja vetistä. Parhaimmat kaveritkin ovat poissa paikkakunnalta, ja on tosi tosi tosi yksinäinen olo. Taidan kääriytyä peittoon terapiasohvalle ja unelmoida..

Ollaankohan seurusteltu saman jampan kanssa?
Lohdullista tietysti, että jos ei, on muitakin samanlaisia olemassa.
Tosin toi yösoittelu on ollut nyt jo kohta vuoden tauolla, että ehkä se siitä jo pikkuhiljaa..

Back
Ylös Bottom