Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mähän sanoin, änäri, että vaiha meiän salille!! :D Täällä ei tule kukaan piipittämään karjumisesta.

Hehe, kaipa ne sitten keihäänheittäjätkin "katu-uskottavuuden" takia karjuvat :rolleyes:

Jaahas tänään vähän pikkasen ärsytti, kun oma PT sanoi treenin jälkeen, kun olin lähdössä, että muutamat naispuoliset asiakkaat olivat tulleet valittamaan meikän karjumisesta.:curs:
Se tosin sanoi, että mun puolesta karju vapaasti, teet suht isoilla raudoilla ja varmaan tulee puol pakostikkin ääntä jopa multakin etc. En voi kuvitellakaan miten jotkut tulee karjumisesta valittamaan salilla, ei hemmetti pitää kohta oikeesti ajatella salin vaihtoa.

Pitäiskö sun sitten kenties kerrankin pitää suusi kiinni?

Tuo älytön meuhkaaminen, karjuminen ja podauksen hooseudella elostelu on lähinnä naurettavaa ja huomiohakuista paskaa.

Jaahas tänään vähän pikkasen ärsytti, kun oma PT sanoi treenin jälkeen, kun olin lähdössä, että muutamat naispuoliset asiakkaat olivat tulleet valittamaan meikän karjumisesta.:curs:
Se tosin sanoi, että mun puolesta karju vapaasti, teet suht isoilla raudoilla ja varmaan tulee puol pakostikkin ääntä jopa multakin etc. En voi kuvitellakaan miten jotkut tulee karjumisesta valittamaan salilla, ei hemmetti pitää kohta oikeesti ajatella salin vaihtoa.

Vai pitäskö sun vaan olla huutamatta?

Onko sulla kaikki kotona?:arvi:

Noi änkkärin jutut on ruvennut näin illan pikku tunneilla vituttaa sillai pikkasen... Vähän sen... Märät sukat verran vituttaa ne.

Voi kun tietäisitte taas tätä riemun rajaa...
Duunista loparit tänään, auto reistaa ja terveydessä on jotain nyt vialla. Imusolmukkeet on turvoksissa ja ruoka ei pysy mahassa. Paskalla käyminen on tätä -> :curs: ja jopa samanväristä. Oksennus on samanväristä.:urjo:
Mulla kun alkaa yks asia menemään perseelleen, siinä sivussa menee sitten yleensä kyytipoikana 10 muuta asiaa. Duuneista oli jokseenkin odotettavissa pitkän aikuisten miesten nahistelun ja hiekkalaatikko leikkien päätteeksi se että alampas tekemään pitkästä aikaa jotain IHAN MUUTA.
Ja mikä vittu voi autoonkin tulla samana päivänä? Yli 80kmh vauhdissa koneesta kuuluu kaikki melodiat säkkijärven polkasta stratovariukseen.
Jos tarpeeksi vituttaa, alkaa olla oikeastaan taas ihan sama.

Jonkun puhkumisen ymmärtää, mutta jos oikeasti siellä huudat/karjut, niin pidä ensi kerralla siellä suu kiinni.

Jonkun puhkumisen ymmärtää, mutta jos oikeasti siellä huudat/karjut, niin pidä ensi kerralla siellä suu kiinni.

Sitä paitsi mitä tehoja muka siinä huutamisessa on? Painehan pitäisi pitää siellä mahassa ja siitä saada lisää voimaa esim. nostoon! Huutaminen ei siis auta asiaa eikä saa suurempia painoja nousemaan. Ainoastaan veltostuttaa...

Sitä paitsi mitä tehoja muka siinä huutamisessa on? Painehan pitäisi pitää siellä mahassa ja siitä saada lisää voimaa esim. nostoon! Huutaminen ei siis auta asiaa eikä saa suurempia painoja nousemaan. Ainoastaan veltostuttaa...

Emt, mut suuri ja muhkurainen Dennis James oli sitä mieltä, että sillä ei oo väliä mistä se happi tulee ku penkkaa sarjoja yli kahdella sadalla vaan, että pääasia on että sitä tulee jostain. Ja se taitaa huutaa aika lailla reenatessaki...

Näin niinku vertailun vuoks NGV ja DJ :lol2:

Tuon karjumisen, tai paremminkin ääntelyn ymmärtää jossain määrin, mutta välillä tulee porukalla kyllä semmoisia ylilyöntejä, että ei mitään rajaa. Meidän salilla yks jannu huutaa niin kovaa, että kaikkien muiden on pakko keskeyttää tekemisensä sillä aikaa. Kerran se alkoi huutaa selän takana just kun oli omassa sarjassa ns. tilanne päällä, meinasi sydänhalvaus tulla... Teki mieli kysyä, että kumpi tuli. Jotain rajaa siihen huutamiseen...

OT jatkuu:
Mä voin ihan pokkana tunnustaa, että karjun toisinaan kovissa prässi/hack sarjoissa. Sille ei kyllä mahda itse mitään, tai ainakaan päätös siitä ettei karju pidä. Olenkin miettinyt että onkohan tässä yksilöiden välisiä eroja, että äärimmilleen ponnistaessa toiset vain eivät pysty olemaan hiljaa...:rolleyes:

Toi karjuminen, huutaminen, painojen paiskominen ja muu meuhkaaminen mua on aina kuntosaleilla ihmetyttänyt. Ei huutaminen mitään voimaa vaadi. Saati tavaroiden tiputtelu.
Muiden lajien treeneissä, esim. lukkopainiharjoituksissa tai vaikka uimahallissa huutoa ei juuri kuulu. Mutta nehän eivät olekaan kovisten lajeja. :)

Plantaarifaskiitti tuntuu taas ottavan takapakkia paranemisessa. Kaupassa vihloi ja juili ihan saatanasti luupiikeistä, ja jostain helvetin syystä myös kyynerpäästä. Ei perkele jos tässä vielä joku kihti on niin mä... ARGH!

Vituttaa kun meni viikonlopun suunnitelmat paskaksi. Piti lähteä mökille juhlimaan pikkujoulua jätkä porukalla, mutta osa porukasta ei pääse koska tyttöystävät ei päästä. Viimeksi keskiviikkona kaikki sano että lähdetään, mutta nytten kaikki peruu. Vajaalla porukalla ei oikein innosta lähteä. Ei kai auta muuta kun vetää kalsarikännit. Baareissakin vituttaa nykyään istua.. angst angs angs.. :curs:

tämä asia vitutti aamulla vielä ihan saatanasti:
soitin rautakaupasta työharjoittelu paikkaa( 5. paikka mistä kysyin)

pääsin sinne. sammutin puhelimen ja tulin koneelle.

hetken päästä menin katsomaan sitä listaa, jossa on niitä liikkeitten nimiä, ja puhelin numeroita.. ei vittu.. en soittanutkaan sinne rautakauppaan.. vaan johonkin vitun radioon.:wall:

kuinka näin voi tapahtua!!:itku::han siinä jo vähän tuli(tai aika paljonkin:nolo: ), kun niin vitutti. lähetin sitten viestin että tuli esteitä, enkä pääsekkään sinne.

Niinpä! Neutraalin kuvathreadissakin tähän karjumiseen suhtauduttiin "hieman" toisella tavalla, NGV:lle on sitten vaan yksinkertaisesti kiva jeesustella.

Neutraali käykin muistaakseni "yksityisellä" salilla, jonne on salikortit kaveriporukalla, joten eiköhän siellä saa huutaa vittusaatanaa niin paljon kun haluaa.

Ja kyllä muakin vituttaa. Vanhat tunteet nousevat taas pintaan ja mikäs siinä niitä kestäessä, kun asialle ei mitään enää ole tehtävissä VITTU. :(

Koko vitun päivän olen koittanut saada koneelleni aivan yksinkertaista c-kääntäjää. Ensin imuroin 500mb löntin monimutkaisine asennuksineen ja monine buuttauksineen todetakseni että c# on jotain ihan muuta kuin perus c.

Sitten muutama kevyempi editori eikä ne vittu toimi...

Kukaan ei suostu kertomaan osaako Borland C++ Builder ----> c-kieltä

:wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:

Pitäiskö sun sitten kenties kerrankin pitää suusi kiinni?

Tuo älytön meuhkaaminen, karjuminen ja podauksen hooseudella elostelu on lähinnä naurettavaa ja huomiohakuista paskaa.
Hmm joo no totta. Tosin en mahda mitään aina sielä jotain ääntä pääsee enkä todellakaan karju kovaa, mutta meijän salilla käykin 99% peruskuntoilijoita jotka valittavat tavallisesta mavettamisestakin, joten en yhtään ihmettele kun valittavat. Noh pakko olla hiljempaa sitten.

Hmm Deat ensikeväällä sitten tullaan Makelle jos tätä rataa jatkuu vaikka hiljennänkin aivan minimiin, meinaan kyllä multa aina pakostikkin tulee jotain ääntä kovimmissa sarjoissa.

Back
Ylös Bottom