Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Parhaillaan joku vuosisadan pahin flunssa päällä. Ja olen elänyt kun terveyden perikuva joten nyt lähti usko kaikkiin konsteihin. On mennyt c vitamiinia (paljon), on valkosipulia(todella paljon) ja on ravintoa ja lepoa ja ei alkoholia ja röökin poltonkin lopetin mutta ei auttanut tälläkertaa. Normi flunssan olisi vielä ymmärtänyt mutta tällainen- kuumettakin enemmän kuin koskaan sitten lapsuusvuosien alkaa jo vituttaa.

Synkkää touhua joutu todistamaan salilla. Joku intialainen sälli tuli kaverinsa kanssa vääntämään rautaa. Toinen pumppaa penkkiä 35 kilolla ja toinen hauiksia 20 kilolla. Hauisten jälkeen toinen kaveri paukkaa tekemään ylätaljaa (jossa mulla oli sarjat vaiheessa) mitään sanomatta. Ei muutaku uudet kilot ja asetukset penkkiin ja tekemään. Siinä kohtaa meinas ruveta vituttamaan, ku tää sälli haisi vielä maailmanlopun enteelle. Komiikan puolelle tilanteen veti kaverin kommentti itselleen, kun meni taas vääntämään hauiksia : " I hate this fucking shit." Ei siinä vaiheessa enää voinu muutaku hymyillä.

Ostin viime viikolla kalliit maiharit. Nyt kun sattui loskainen sää ja ne oli mulla jalassa, töihin päästyäni kenkien sisus oli kostea. Okei, en olettanut että ne olisi mitkään kumisaappaat, mutta luulin kyllä että ne pitäisi edes hiukan vettä. Jos olisin tiennyt tämän etukäteen, niin kengät olisi jääneet kauppaan. Loskaista ja märkää säätä on nimittäin odotettavissa ainakin seuraavat 5kk. :curs:

Vitun duuni!! Vituttaa olla täällä paskassa paikassa. Ei tästä oikeen mitään maksetakkaan ja silti pitäis omasta vapaa-ajasta vielä tinkiä tekemällä ylimääräsiä tunteja..Vittu..:curs: :curs: :curs:
Flunssakin iskee päälle perkele!!!:wall:

Parhaillaan joku vuosisadan pahin flunssa päällä. Ja olen elänyt kun terveyden perikuva joten nyt lähti usko kaikkiin konsteihin. On mennyt c vitamiinia (paljon), on valkosipulia(todella paljon) ja on ravintoa ja lepoa ja ei alkoholia ja röökin poltonkin lopetin mutta ei auttanut tälläkertaa. Normi flunssan olisi vielä ymmärtänyt mutta tällainen- kuumettakin enemmän kuin koskaan sitten lapsuusvuosien alkaa jo vituttaa.

Hus lekuriin! Jos ei ole normiflunssa vaan joku muu niin pitää syödä lääkettä :( .

Ostin viime viikolla kalliit maiharit. Nyt kun sattui loskainen sää ja ne oli mulla jalassa, töihin päästyäni kenkien sisus oli kostea. Okei, en olettanut että ne olisi mitkään kumisaappaat, mutta luulin kyllä että ne pitäisi edes hiukan vettä. Jos olisin tiennyt tämän etukäteen, niin kengät olisi jääneet kauppaan. Loskaista ja märkää säätä on nimittäin odotettavissa ainakin seuraavat 5kk. :curs:

Saapasrasvaa kenkiin, niin ne pitävät hieman paremmin vettä.

Kunnon lankki auttaa huomattavasti asiaa. Harvat maiharit ihan itestään on kovinkaan vedenpitäviä.

EDIT: NIIIIN HIDAS

"Ei tää toimi, en vaa haluu jätkää nyt..." "Ollaan vaan kavereita"

joopa joopa..

Niillä on aina samat selitykset, kun seura ei kelpaa.. Keksikää jotain uutta arvon naiset!;)

edit: päivän vitutus on meikäläisellä hiukan laskenut siitä, mitä se oli vielä viisi tuntia sitten..

Back
Ylös Bottom