Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Voi miten on tylsää! Ei siis mitään tekemistä, enkä osaa oikein telkkarin katsomiseenkaan orientoitua... Selailin sitten Laatua naisille ketjun läpi ja nyt selailen poikien vastaavaa.

Pitäsköhän hankkia elämä...

Mixu sanoi:
Koska hammasta ei otettu pois, vai koska hammas otettiin pois?

Hammasta ei otettu pois. Mut pienen operaation takia poski puudutettiin. Piikki osu sit verisuoneen ja lopun tiedättekin.. :jahas:

Maanantaiaamu, ahdistava, kiekuva ryhmänohjaajan pitämä tunti sekä vähäiset, levottomat yöunet.
ja 0800-1630 koulupäivä. Noh, pakkistunteja aika paljon :)

Psykosomaattiset oireet on kivoja:
Ruoka ei maistu, aika ei kulu, ei tule uni, aineenvaihdunta on pysähtynyt, vatsaa vääntää helvetisti ja oksettaa. Mihinkään ei voi keskittyä eikä oikein mitään ajatellakaan. Tunnin päästä lähtö salille, katsotaan, mitä käy.

Enpä ole myöskään tuntenut itseäni varmaan koskaan näin helvetin typeräksi.

Ei tule tänä vuonna kesää. Vitun englannin yo-kuuntelut! Aivan uskomattoman vaikea kuuntelu. Kirkkaasti yli puolet meni lottoamalla.

Toinen vitutuksen aihe tänään on se, että juuri kun olin ryypässyt tuon Whey:n ateriankorvikkeet naamaariin, niin huomasin iloikseni, että olin unohtanut ottaa laktaasikapselit mukaan! :curs: . Mä join sen tossa kello 11:02, niin katsotaan, että milloin mä rupean täällä tekemään kuolemaa. Voi paska...

Entinen tietokone pamhti viime viikolla ja se sotki pirusti aikatauluja ja ohjelmaa elämässä. No nyt sitten uusi kone kasassa ja kuinka ollakkaan niin perkuleesti säätämistä tässä koneessa että tämä päivä menee tätä turatessa.

burdock sanoi:
Ei tule tänä vuonna kesää. Vitun englannin yo-kuuntelut! Aivan uskomattoman vaikea kuuntelu. Kirkkaasti yli puolet meni lottoamalla.
Joo ei ollu mitkään helpot. Justiin tätä mun tuuria, herjoituskuuntelut menee hyvin, mutta sitte tärkein kuuntelu menee perseelleen.

Ottaa myös järkeen piloille menny dietti, joka päättyi eilen.

burdock sanoi:

Mitäs helvettiä ?!?

Mun mielestä oli aivan liian helppo tällä kertaa.
Sitä ihan ensimmäistä kysymystä mietin hetken, mutta muut oli peace-of-cake (eli helppo-kuin-nakki, kuten rakas ystäväni tämän suomensi).

edit. Se viiminen pallojen väritys tehtävä(20-30) oli helvetin tylsä kyllästyin moneen kertaan sen aikana ja päätin, huumori mielessä, väritellä vieruskaverin konsun(näkyi meitä erottavan puisen"seinän" alareunan ja pöydän välistä) nurkan mustaksi, halkaisten, in the process, toisen lyijykynäni. :curs:

Vituttaa taasen vieraakseni tullut flunssa.

edit.2 Saatans meni 500 viestiä rikki.
edit.3 Pitänee korjata ne kunhan laiskuuttani jaksan.

AM sanoi:
Mitäs helvettiä ?!?

Sitä ihan ensimmäistä kysymystä mietin hetken, mutta muut oli peace-of-cake (eli helppo-kuin-nakki, kuten rakas ystäväni tämän suomensi).

.

Eipä ton perusteella niin magiasti menny sunkaan enklantinkuuntelut;)

Pakko oli kuitata kun tällaisessa aiheessa on virhe:jahas:

Saatana, perkele ja kaikki muutkin helevetin paholaiset ja demonit.

Kun yksi asia on eka ihan vitun vituillaan ja sitten selviääkin ja kaikki on hyvin, nurkan takaa tulee toinen asia, joka vetää koko potin perkele ihan vituiksi!

No säilyypä elämässä ainakin tasapaino, hevonvee.

Jugetsi sanoi:
Kun äsken olin treenailemassa, niin pienimuotoista komediaa tuli siinä esitettyä.
Rupesin tekemään siinä käsipainoilla penkkiä ja tein muutaman lämmittelysarjan. Toisen lämmittelysarjan tein sitten niin, että toisessa kädessä oli 35kg paino ja toisessa 37,5kg paino.:david:
Itsehän en mitään huomannut vaan asian huomasi kaveri, joka tuli ottamaan niitä painoja siitä itselleen käyttöön.
Pienimuotoista naureskelua siinä sitten esiintyi..:)

Hei mähän tiedän ketä sä olet olin jopa todistamassa tämän tapahtuman sivullisena :D

Piti sit taas lauantaina vetää perseet, vaikka ei pitäny. Puisto, aurinko ja lämmin ilma tekee aina tepposet. Kärsin aika pahasta nestehukasta loppuillasta ja olo oli kauhea. Salilla tosi väsähtänyt olo tänään. Ei menny 40kg:n kässäreillä kuin 7 toistoa penkissä, ku viimeks meni 8. :wall: Nukuin salin jälkeen ja muutenkin päivä ihan saamaton. Työasiat stressaa myös hieman, ku mikään ei ole vielä täysin varmaa...

Onneks torstaina lähen matkustelemaan ympäri maata. Saa vähän vaihtelua taas elämään. 4kk taitaa olla maksimi, mitä jaksaa yhessä paikassa olla.

RRKalle sanoi:
Eipä ton perusteella niin magiasti menny sunkaan enklantinkuuntelut;)

Pakko oli kuitata kun tällaisessa aiheessa on virhe:jahas:

Not so, ei siellä kuunteluissa tarvitse enklantia kirjottaa, riittää, että ymmärtää mitä puhuvat. :D

Sen sitä saa, kun hätäpäissään kirjottelee.

edit. pitää sitten tota kirjailupuolta vähän hioa sinne kirjalliseen osioon.

AM sanoi:
Mitäs helvettiä ?!?

edit. Se viiminen pallojen väritys tehtävä(20-30) oli helvetin tylsä kyllästyin moneen kertaan sen aikana ja päätin, huumori mielessä, väritellä vieruskaverin konsun(näkyi meitä erottavan puisen"seinän" alareunan ja pöydän välistä) nurkan mustaksi, halkaisten, in the process, toisen lyijykynäni. :curs:

Vituttaa taasen vieraakseni tullut flunssa.

edit.2 Saatans meni 500 viestiä rikki.
edit.3 Pitänee korjata ne kunhan laiskuuttani jaksan.

Mikäs kummajainen sinä olet sitten? :) Kaikilta kavereilta, joilta kysyin (joukossa myös oikeasti hyviä englannin opiskeloita) sanoivat, että kuuntelu oli vaikea.

Sitten asiaan. Käsi ylös joilta jäi tänään treeni välistä mahakipujen takia? _0/

Vituttaa. Korkeakouluopiskelu ahdistaa. Tänään ei kyennyt enää kouluun. Lanttu aivan jumissa, kemia ei kulje<----tästä on tiedossa varma hylsy.

Päätin juuri,että huomenna talsin opon puheille ja laitan eropaperit vetämään. Katsellaan sitten myöhemmin menenkö takaisin kouluun. Nyt ainakin haluan tehdä jotain muuta. Esim. töitä.

Olisi välillä hauskempaa keskittyä asioihin joista enemmän pitää mm, harrastukset.

Mutta, toivotan kaikille kirjasankareille ja opiskeleville voimaa ja menestystä:worship:

Tänään jäi jo toinen perättäinen salitreeni välistä kuumeilun takia.:wall: En uskaltanu salille mennä ja se olikin ihan oikea ratkaisu. Oli jo 36.8 lämpö, kun tulin kotiin.

Huomenna Ruotsin YO-kuuntelu. Enkkua en enää kirjota, kun M pamahti syksyllä!
Tänään oli viimeset kuunteluharjotukset. Sain VIISI perättäistä mollukan mustausta väärin ja muutenkin päin vittuja meni. :david: Jos kuuntelu kusee, niin ei hyvä tule. Nimittäin minun aineenkirjotus on sellasta 40 pisteen luokkaa.

Siistiä kun tulee kotiin niin lattialla odottaa sähkölasku, nettilasku, puhelinlasku ja kirjastosta vittuiluterveisiä myöhästyneestä kirjasta. Että kiitos.

hurmanni sanoi:
Vituttaa. Korkeakouluopiskelu ahdistaa. Tänään ei kyennyt enää kouluun. Lanttu aivan jumissa, kemia ei kulje<----tästä on tiedossa varma hylsy.

Päätin juuri,että huomenna talsin opon puheille ja laitan eropaperit vetämään. Katsellaan sitten myöhemmin menenkö takaisin kouluun. Nyt ainakin haluan tehdä jotain muuta. Esim. töitä.

Olisi välillä hauskempaa keskittyä asioihin joista enemmän pitää mm, harrastukset.

Mutta, toivotan kaikille kirjasankareille ja opiskeleville voimaa ja menestystä:worship:

Sama vika. Vituttaa just nyt koko yliopisto, joten tästä vitutuksesta on tasan yksi tie ulos: taukoa opintojen kanssa ja työelämään. Pää hajoaa tohon ainaiseen koulutyö-stressiin ja vapaa-ajan vähyyteen:curs: En tajua, miten joku voi kaiholla muistella "opiskelijaelämän ihanaa vapautta". Itse valitsen mieluummin 8-16 duunin ja teen lopulla ajalla mitä huvittaa kun käyn epämääräisiin aikoihin luennoilla ja lopun ajan teen osa-aikaista duunia ja väännän paniikissa jotain tutkielmia. Mut onneks kukaan ei mua siihen pakota, joten ei kun muille maille, ainakin hetkeks:)

Back
Ylös Bottom