Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vituttaa pitkästä aikaa työkaverit. Ja ihmiset hieman ylipäänsä. Onko se vain minä joka kokee ihmisten olevan helvetisti väliinpitämättömämpiä ja omahyväisempiä kuin ennen?

Vituttaa kun kaverin maailma pyörii nykyään vain rahan ympärillä. Ymmärrän että on kiva tienata yli 10 vuoden opiskelu- ja työttömyysjakson jälkeen, mut kun en jaksa kuunnella enää hetkeäkään mitä kaikkea romua olisi kiva hankkia. Jätkä on yli 40 ja käyttäytyy kuin 18v kakara joka on saanut ekan työpaikan. 35 vuotta oli ihan kivaa, mut nyt en jaksa enää.

Vituttaa naapurit. Joku idiootti räjäyttelee pari kertaa kuussa jonkun dödön tai hajuvesipullon rappuun. Tämä siis ilmeisesti kostoksi jengille jotka kokkaa ja se ruoan käry leviää satunnaisin väliajoin rappuun. Äsken alko haisemaan olohuoneessa ihan saatanan pahalta niin joku oli vetäny jonkun vanhan huoran hajuveden pitkin rappua. Nyt koko oma kämppä haisee, pukkaa migreeniä ja oksettaa vähän vitusti. Ja koska toi on joku hajuvesi, niin voitte kuvitella miten toi haju tarttuu eteisessä oleviin vaatteisiin. Kun sais kiinni ton tekijän niin menisin varmaan antaa avarin. Pesäpallomailalla.

Söin puoli pussia Rainbow Smoothie ulkomaisia pakastemarjoja kuumentamatta. Oli vielä mielessä mutta naisystävä sanoi että ei kai niitä tarvii. Ai vittu kun pitää olla pelle kun en tarkista asiaa ja menen syömään. Ai saatana miten vituttaa. Noro tai hepatiitti a ehkä tulossa. Kiva odotella tuleeko.

Söin puoli pussia Rainbow Smoothie ulkomaisia pakastemarjoja kuumentamatta. Oli vielä mielessä mutta naisystävä sanoi että ei kai niitä tarvii. Ai vittu kun pitää olla pelle kun en tarkista asiaa ja menen syömään. Ai saatana miten vituttaa. Noro tai hepatiitti a ehkä tulossa. Kiva odotella tuleeko.
You're going to feel the FORCE...in your anus. :ROFLMAO:

Toivottavasti ei tule oikeasti mitään. 😁

En oo ikinä kuumentanut mitään pakastemarjoja eikä myöskään mitään oireita ole koskaan tullut.

En oo ikinä kuumentanut mitään pakastemarjoja eikä myöskään mitään oireita ole koskaan tullut.

Ite taas jos pakasteena marjoja ostanu niin aina kotimaisia.

Ite tienny ton ulkomaisten pakastemarjojen ja ulkomaisten pakastevihannesten riskin kyllä pitkään. Vihannekset tullu kyllä aina kuumennettua. Tossa pussissa lukeekin sama kuin ruokaviraston sivulla että pitäs kuumentaa. Ei tainnu noroa tulla tällä kertaa kuitenkaan.

Nyt vituttaa taas. Mätkyt 2000e. Joo veroja maksaa kaikki muutkin mutta ensi vuonna laitan perkele vitusti km ylös, ja kai makuuhuone lasketaan työhuoneeksi jos vastaa sähköposteihin sieltä? Sekin vituttaa että koska prosentti on niin korkea niin lisähommista ei jää mitään käteen. Bensakin on niin kallista että pidempiä työmatkoja ei viitsisi tehdä.

Eksä aloitti aamun viestittelemällä entisen hoitoosa yhtäkkiä olevan yhteydessä, kun haluaa taas loppuneen parisuhteensa jälkeen lähestyä ystäviensä kanssa. Vittu ettäalko vanne kiristää. Sanoin, että en älä saatana kerro mulle sun hoidoista ja eksistäs. En siis todellakaan halua puhua tämmösiä, en kuulla, en arvailla, en epäillä, en mitään. Ollaan eksän kanssa kavereita, mut vittu me ei puhuta kuin lapsista ja yleisistä asioista. Ollaan ajat sitten puhuttu jo nää läpi.

No ei siinä mitään. koitin vähä pelailla aamusta sit siihen herättyäni vähän boxia, mut vitutus oli niin kova, että ei voinu olla paikallaan. Aloin säkkiä sit hakkaamaan ja jousihan siitä sit poikkes. No koitin positiivisenä pysyä ja mennä sitten salille, olihan mulla lämmöt päällä.

No perkele salille kun pääsin oli avain kortti jääny eteisen pöydälle. Poljin takasin himaan ja vitutuksen synkkyydessä annoin polkupyörälleni kyytiä ja jätin sen palasina pyöräkellarin lattialle. Siinä sitten piti iltavuoroon lähteä pikkuhiljaa ja vitutus on valtava.

Nii joo ja eksän toisesta entisestä hoidosta luin uutisia iltalehdestä ja menin äxälle siitä sitten vittuilemaan ja nyt on ilmiriita taas vittu senkin kanssa. Voi vittu kun mua kyrpii. Tää mun duunikin on ihan vitun perseestä saatana

Eksä aloitti aamun viestittelemällä entisen hoitoosa yhtäkkiä olevan yhteydessä, kun haluaa taas loppuneen parisuhteensa jälkeen lähestyä ystäviensä kanssa. Vittu ettäalko vanne kiristää. Sanoin, että en älä saatana kerro mulle sun hoidoista ja eksistäs. En siis todellakaan halua puhua tämmösiä, en kuulla, en arvailla, en epäillä, en mitään. Ollaan eksän kanssa kavereita, mut vittu me ei puhuta kuin lapsista ja yleisistä asioista. Ollaan ajat sitten puhuttu jo nää läpi.

No ei siinä mitään. koitin vähä pelailla aamusta sit siihen herättyäni vähän boxia, mut vitutus oli niin kova, että ei voinu olla paikallaan. Aloin säkkiä sit hakkaamaan ja jousihan siitä sit poikkes. No koitin positiivisenä pysyä ja mennä sitten salille, olihan mulla lämmöt päällä.

No perkele salille kun pääsin oli avain kortti jääny eteisen pöydälle. Poljin takasin himaan ja vitutuksen synkkyydessä annoin polkupyörälleni kyytiä ja jätin sen palasina pyöräkellarin lattialle. Siinä sitten piti iltavuoroon lähteä pikkuhiljaa ja vitutus on valtava.

Nii joo ja eksän toisesta entisestä hoidosta luin uutisia iltalehdestä ja menin äxälle siitä sitten vittuilemaan ja nyt on ilmiriita taas vittu senkin kanssa. Voi vittu kun mua kyrpii. Tää mun duunikin on ihan vitun perseestä saatana
Tässä on vitutus oikein käsinkosketeltavaa, voimia 💪

Tää on turhaa nillitystä mut vituttaa silti; helvetin hyvä boogie aamusta saakka, pistän iloisin mielin treenikamat kasaan ja kelailen et tänään tulee hyvä treeni. Käppäilen salille kivassa säässä, hyvää musiikkia luureissa ja kun pääsen salille, niin totean että jaaha ovet lukossa ja oon tyyliin tunnin etuajassa. Siihen loppu se hyvä fiilis. Kävelin vittuuntuneena takas himaan.

Ensinnäkin, eikö ketään muuta enää vituta paitsi meikää? 😂

Sitten aiheeseen; Olin viikon normaalista poikkeavissa hommissa josta ärty kyynärhermot + sain e.colin. Viikon verran kaikki tuli molemmista päistä vetenä, sitten sain antibioottikuurin josta mukavat haittavaikutukset.
Ripsa loppu 3 päiväks kun seinään mutta alko uudestaan! Melko heikkoon kuntoon vetää tämmönen. Eli kolmeen viikkoon ei oo päässy taaskaan treenaamaan ja tuskin pääsee ensviikollakaan.
Pitäs varmaan nykästä joku kuuri että näyttäis taas joskus siltä että ois käynytkin salilla.

No siis, kaikki vituttaa keskimäärin noin 24h päivästä ja täydet 7 päivää viikosta. Kaikki on paskaa paitsi kusi. Verot on paskaa, yhteiskunta on sysipaskaa, ihmiset on ripulipaskaa. Päihteiden käyttö lähinnä lisää vitutusta, niin ei pysty edes ryyppäämään/rännäämään itteään mukavaksi.

Eli vittuakos tässä.

Vituttaa joo. Lähinnä oma paskahousuus.

Jaksanut panostaa niin ei koulutuspaikkaa. Ja ehkä pistit hautkin aivan liian korkealle omiin resusseihin.
Ei jaksa etsiä uutta duunia, josta ehkä maksettaisinkiin jonkinlaista palkkaa.
Nollapanostus pariutumiseen.

Ja kaikista eniten ketuttaa:

Vuosikymmeniä haaveillut mökistä, mutta mitään saa aikaiseksi asian suhteen.

No siis, kaikki vituttaa keskimäärin noin 24h päivästä ja täydet 7 päivää viikosta. Kaikki on paskaa paitsi kusi. Verot on paskaa, yhteiskunta on sysipaskaa, ihmiset on ripulipaskaa. Päihteiden käyttö lähinnä lisää vitutusta, niin ei pysty edes ryyppäämään/rännäämään itteään mukavaksi.

Eli vittuakos tässä.
Sun pitää rännätä useempi päivä putkeen että se homma alkaa vasta kunnolla maistumaan ja täten vitutus haihtuu. Tiiät sen itekin et vaan oo antanu sille mahdollisuutta alakertaa ja shodee niin kyllä alkaa tapahtuun

Tyyliin kaikki vituttaa. Nykyään peruspäivä on perseestä. Hyviä päiviä ei ole, tai jos mitään paskaa ei tapahdu niin sitten on "hyvä" päivä. 4 viikkoa töitä putkeen, rahoilla maksetaan laskuja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom