Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Ite en dokaa. En halua lapsia. Tuttuja on mut aitoja ystäviä 0. Lähin tällai myöhään opiskelemaan ja toteuttaa unelmaani. Ei kiinnosta tota samaa paskaa päiväduunia vuodesta toiseen missä vaan ahistaa. Enkä mäkään urheillu lapsena vaan olin sellanen semiläski lapsi joka sit täysikäisyyden kynnyksellä eskaloitu mätisäkkiydeksi. Että kyllä rakas @Cuntslinger samanhenkisiä tyyppejä löytyy lähempääkin kun ausseista :D
Mä voin tehä iha mitä vaan jos aika/paikka on oikee, kokeilen kaikkee uuttaa vähintää kerran ihan periaatteesta. Urheilu kuulu tietyl tapaa elämään lapsenaki, mut olin liian villi keskittyyn siihen, ja tekeen sen kunnolla. Aina se tuntu hienolta, mut meni holtittomaks sekoiluks mikä ei kehittäny ihan hirveesti. Haluun uskoo et itel on ainaki pari aitoo kaverii, mut pessimistinä mussa elää ikuisesti epäilys, ettei lojaalius oo ihmisissä hirveen yleistä :d. Ite oon lojaali siinä mieles, et jos olit mun kaveri joskus, ni oot sitä aina. Vaikka maailmannäkemys olis eri, tai nouset johki eri kastiin. Oon oman polun kulkija ollu selkeesti aina, mut mietin välillä miltä ''valitsemani'' tie maistuu 20 vuoden päästä. Olis perus äijä, ni yllämainitut oletettavasti toimiviksi todetut muotit tulis ihan luonnostaan. Mut vitut. En tiiä elämisestä mitää muuta ku sen, etten voi tehä jtn mikä kiinnostaa 0% 😇.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä voin tehä iha mitä vaan jos aika/paikka on oikee, kokeilen kaikkee uuttaa vähintää kerran ihan periaatteesta. Urheilu kuulu tietyl tapaa elämään lapsenaki, mut olin liian villi keskittyyn siihen, ja tekeen sen kunnolla. Aina se tuntu hienolta, mut meni holtittomaks sekoiluks mikä ei kehittäny ihan hirveesti. Haluun uskoo et itel on ainaki pari aitoo kaverii, mut pessimistinä mussa elää ikuisesti epäilys, ettei lojaalius oo ihmisissä hirveen yleistä :d. Ite oon lojaali siinä mieles, et jos olit mun kaveri joskus, ni oot sitä aina. Vaikka maailmannäkemys olis eri, tai nouset johki eri kastiin. Oon oman polun kulkija ollu selkeesti aina, mut mietin välillä miltä ''valitsemani'' tie maistuu 20 vuoden päästä. Olis perus äijä, ni yllämainitut oletettavasti toimiviksi todetut muotit tulis ihan luonnostaan. Mut vitut. En tiiä elämisestä mitää muuta ku sen, etten voi tehä jtn mikä kiinnostaa 0% 😇.
Pessimisti ei pety ;D Paitsi et kyl sitä silti ainaki ite aina vähän pettyy vaikka tietääkin jo homman nimen etukäteen.
Ja mitä sitä turhaan tehä jotain mikä ei kiinnosta, hirveetä myrkkyä kupolille sellanen. Been there done that 😅

Tuntuu et yhdyskunta yrittää pakottaa mua tiettyyn suuntaan, joka taas ei kyllä vastaa mun käsitystä hyvästä elämästä. Elämän tarkotus on tehä vitusti töitä mitkä ei oikeesti tunnu yhtää miltään yhtään missään, hommata ''kiinteä kumppani'' ikuisesti vierellesi koska muuten jäät ikuisesti yksin(OH NO!), ja tuottaa jälkeläisiä koska vittu emt. Jeesus varmaan pakottaa.

Voi käydä niinkin että jonain päivänä mietit ettei se yhteiskunta tainnukaan pakottaa ja sille on ihan sama hankitko perhefarmarin, ikisinkkukaupunkiasunnon, lavan pride-kulkueesta vai sateenkaariperheen tai heittäydytkö elämäntapatyöttömäksi ja hampuusitaiteilijaksi. Sillon voi sitten pohtia että no miksi sitten en tehny musaa, lähteny Australiaan ja urheillu kaikkea vapaa-aikaani, Jeesusko kielsi? Emt.

Sen päivän vitutuksen varalle kannattaa nyt miettiä mitä haluaa ja sit tehdä se, eikä miettiä mitä ehkä yhteiskunta halus 50-luvulla ja mitä kaverit ei ehkä halua nyt.

Voi käydä niinkin että jonain päivänä mietit ettei se yhteiskunta tainnukaan pakottaa ja sille on ihan sama hankitko perhefarmarin, ikisinkkukaupunkiasunnon, lavan pride-kulkueesta vai sateenkaariperheen tai heittäydytkö elämäntapatyöttömäksi ja hampuusitaiteilijaksi. Sillon voi sitten pohtia että no miksi sitten en tehny musaa, lähteny Australiaan ja urheillu kaikkea vapaa-aikaani, Jeesusko kielsi? Emt.

Sen päivän vitutuksen varalle kannattaa nyt miettiä mitä haluaa ja sit tehdä se, eikä miettiä mitä ehkä yhteiskunta halus 50-luvulla ja mitä kaverit ei ehkä halua nyt.
No valitus on 99% ajasta turhaa paskaa, mut silti kaikki sitä tekee. Jälkeenpäin tekee monesti mieli poistaa monet jutut, mut se on vähän niinku kusetusta. Se asia kuitenki kävi sillon mielessä, sen kirjotin/sanoin, ja se oli sillä hetkellä totuus 🤷‍♂️. Mun ongelma on se et elän menneisyyden nostalgiassa, enkä melkeen ikinä tarpeeks hetkessä. Saati saa paljo paskaakaan nykyään aikaan, mikä muuttais mun tulevaisuutta selkeesti. Oon ollu varsin jumissa pitkään, ja kaavoihin kangistunut. En tiiä mitä haluun, mut tuntuu päivä päivältä enemmän että tiiän mitä en halua 🤦‍♂️.

No valitus on 99% ajasta turhaa paskaa, mut silti kaikki sitä tekee. Jälkeenpäin tekee monesti mieli poistaa monet jutut, mut se on vähän niinku kusetusta. Se asia kuitenki kävi sillon mielessä, sen kirjotin/sanoin, ja se oli sillä hetkellä totuus 🤷‍♂️. Mun ongelma on se et elän menneisyyden nostalgiassa, enkä melkeen ikinä tarpeeks hetkessä. Saati saa paljo paskaakaan nykyään aikaan, mikä muuttais mun tulevaisuutta selkeesti. Oon ollu varsin jumissa pitkään, ja kaavoihin kangistunut. En tiiä mitä haluun, mut tuntuu päivä päivältä enemmän että tiiän mitä en halua 🤦‍♂️.
No mut se on jo puoli voittoa jos tietää mitä ei halu.

Ja nettivalittaminen nyt on parhaasta päästä keinovalikoimaa angstin purkamiseen, jos sitä on liikaa päässy kertymään. Kunhan et ala olla sitä mieltä että oot voimaton vanki omassa elämässäs koska yhteiskunta ja vääränlaiset kaverit ja väärä lapsuus.

Kyllä se siitä!

Pessimisti ei pety ;D Paitsi et kyl sitä silti ainaki ite aina vähän pettyy vaikka tietääkin jo homman nimen etukäteen.
Ja mitä sitä turhaan tehä jotain mikä ei kiinnosta, hirveetä myrkkyä kupolille sellanen. Been there done that 😅
Kyllähän pessimisti pettyy joka tapauksessa aina. :)

Kantapää halkeili nin tymänä piti repiä sitten. Kävely ei toimi nyt.

Myönnetään, että kyllä se hieman sieppaa kun 1,5 vuoden salitauon aikana meni viiden vuoden työ hukkaan ja nyt jonnetkin nauravat kun raavas mies reenaa tyttöjen painoilla. Vielä kun on raamia sen verran, ettei voimatasot oikein sovi yhteen kuvan kanssa. Vaikka kuinka koittais ajatella aikuismaisesti, niin kyllä se nyppii :nolo:

Perinteinen syksy/tammikuu kiukutus salilla. Oon kesän käyny ketjusalilla jossa voinu junppailla ihan ok sen mitä on tarvinnu. Jengiä ollu mun aikataulujen mukaan vähän.

NYT ne on kaikki sitten löytäneet sinne! Syksy ja uusi minä -mimmit. Ei mitään, se on hienoo että sporttaa ja ottaa selfiesarjoja mutta kun ne asemoi itsensä neljään eri pisteeseen ympäri salia. Kamat pitkin poikin ja ei muuten mahdu sitten tekemään yhtään mitään. 🤦🏻‍♀️

NYT ne on kaikki sitten löytäneet sinne! Syksy ja uusi minä -mimmit. Ei mitään, se on hienoo että sporttaa ja ottaa selfiesarjoja mutta kun ne asemoi itsensä neljään eri pisteeseen ympäri salia. Kamat pitkin poikin ja ei muuten mahdu sitten tekemään yhtään mitään.

Älä huoli se on pari viikkoa max. kuukauden kun ne siellä jaksaa käydä. Parin reenin jälkeen selfiet on laitettu instaan ja motivaatio laskee. :)

Torninosturien perseessä oleva suliskentän kokoinen valomainos.

Kyseinen mainon hehkunut jostain suunnasta olohuoneeseen melkein viimeiset kymmenen vuotta. Kohta kai alkaa hehkumaan makkariin.

Hyvinkin samoja kokemuksia! rasitusmurtumat joissa homma kärjistyi juurikin sänkyyn kaatavaan kipuun ja kainalosauvoihin -> sh = masennus ja kaikki kusahtanut samantien.

toivon, että sulla on ammattiapua asioiden työstöön, vaikka kokemuksesta tiedän, että se ajattelumaailma siellä voi olla hyvinkin toisenlaista. Mikä tilanteesi on nyt?

Sinulle, kun puhuit miten koronan takiahaasteita. Joo, ei ole vielä käytänteet hallinnassa..
Nonii no pikkuhiljaa se luonnistuu tän forumin käyttö 😁 Haasteita edelleen. Ammattiapua oon pyydelly useempaan kertaan mut ei riitä resurssit nyt varsinkaan kun tää korona jyllää. Sit vasta kun vedän ranteet auki tms niin sit varmaan ehkä harkitsevat uudelleen mun terapian tarvetta, hah. Ja noille vammoillehan ei nyt voi mitään. Pitäs voittaa lotossa niin vois keskittää kaiken noihin yksityisille lekureille tai lähteä ulkomaille hoidattaa itteensä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom