Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Tyyliin kaikki vituttaa. Nykyään peruspäivä on perseestä. Hyviä päiviä ei ole, tai jos mitään paskaa ei tapahdu niin sitten on "hyvä" päivä. 4 viikkoa töitä putkeen, rahoilla maksetaan laskuja.
Samoilla linjoilla. Ehkä se vapauttava pumppukohtaus iskee jossain vaiheessa näillä stressitasoilla. Pitäisi varmaan hommata elvytyskielto, ettei joku perkele mene käynnistämään sitä uudestaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Saatana. Oltiin sovittu asuntovaunulle talveksi säilytyspaikka, ja saatiin pitää vaunua pihalla ennen talvisäilytykseen menoa. Alunperin piti olla kylmä halli, johon vaunu olisi mennyt hyvin jopa minun peruuttamana. Varaston pitäjä sitten ilmoitti että paikka peruttu, edellinen vuokralainen jatkaakin vuokrausta, vaikka paikka oli meille jo sovittu. No ei siinä, tyyppi ehdottaa paikkaa missä takaseinä olisi auki mutta vaunu olisi silti suojassa. Kuulemma vaan vähän tiukka, mutta olivat mitanneet että mahtuu. Käytiin katsomassa, ja totesin että minä en sinne uskalla sinne pakittaa, mutta jos he saavat sen sinne niin menköön, sillä ehdolla että vaunu voi olla pihalla lokakuun loppuun et keritään tekee vielä yksi reissu. Kuulemma on käytössä trukki jossa on nuppi jonka avulla sen voi sinne pakittaa(!). Viikkoa myöhemmin tyyppi ilmoittaa et ei heillä olekaan nuppia siinä trukissa, käy jonkun kaverin kanssa kokeilee saatteko ineen, miettikää rauhassa. No, käytiin kokeilee eilen illalla mutta ei sisään asti ja todettiin että pitänee vähän järjestellä ja miettiä. Tänään(seuraavana päivänä) tyyppi soittaa että nyt loppuu tää viivyttely, sun paikkas meni nyt ja vaunu helvettiin pihalta viikonloppuna viimeistään kun piha tulee täyteen maatalousvermeitä. Tuumasin jotta jahas ja luuri korvaan.

Eli tyyppi meni myymään hallipaikan meidän ohi ja samalla katospaikan vaikka itse meni viivyttelemään kaikenmaailman säädöillä. Eikä siinä pihalla ilmeisesti olis voinukaan olla lokakuun loppuun ees. Vittu mikä mulkero. En suosittele Tuusulassa Jokelantien varressa olevaa varastointipalvelua kenellekään.

Tänään töissä oli tylsää joten tuli googleteltua itseään. Jostain syystä siellä tuli vastaan Ylilaudan ketju jossa jengi kai luulee että minä olen sen aloittanut. Koko ketjusta on nähtävästi yli vuosi aikaa ja tämä on ensimmäinen kerta kun sen näen. Eikä asiaa helpota että tässä haetaan jotain vastaan asettelua @Mike n kanssa jolle mulla ei tietenkään (eikä kellekään tällä foorumilla!) ole mitään biiffiä mistään. Vituttaa vaan että jos jotkut oikeasti luulevat että minä olen tuonne jotain julkaissut, itse kun en ole ikinä mitään Ylilaudalle kirjoittanut. https://************/kuntosali/129548404 (edit. nähtävästii tämä kuuluisa anonyymi keskustelupalsta on linkeistä sensuroitu niin tuo linkki ei toimi.)

Infernaalisen vitutuksen sai aikaiseksi kun meidän kakkosautolla olin lähdössä maanantaiaamuna salille. Aivan jumalaton pörinä Rellun alta ja siinä sitten hämmennyin, että mitä helvettiä onko multa putki poikki vai mikä saatana. No eipä ollut vaan joku saatanan ihmisraunio oli käynyt saatana vanhasta rellunromusta keikkaamssa katalysaattorin.

Hävittäny kortin 3x kuukauden sisään. Kerran löysin takas sentään. Tänää hävis kortti, ja huomasin samalla et yhet avaimet hävinny samalla jossain välissä. Eikä mitään käsitystä mihin on voinu hukkua. Vituttaiski, mut oikeesti ahistaa jo. Joku alkava dementia tjs, koska täs ei oo nii mitään logiikkaa. Korttia pidin lompakossa, jossa henkkarit silti yhä tallessa. Vittu unsolved mysteries.

Justiin kun luulee että kaikki elämässä edes kohtuullisesti kohdallaan ja tuntee ilon ja vähän ylpeyden aiheitakin jostain niin tietysti tulee märkää rättiä päin näköä.
Kun se on näin vanhempana että ei edes oma päin persettä menevä elämä riitä vaan jälkikasvukin aiheuttaa stressiä.
Tulis vaan se vapauttava slaagi nii helpottas kun ei nää velat onneks jälkeläisille periydy.60 ja kuoleman välillä kun ollaan niin sitä lopullista helpotusta vaan odotellaan.

Justiin kun luulee että kaikki elämässä edes kohtuullisesti kohdallaan ja tuntee ilon ja vähän ylpeyden aiheitakin jostain niin tietysti tulee märkää rättiä päin näköä.
Kun se on näin vanhempana että ei edes oma päin persettä menevä elämä riitä vaan jälkikasvukin aiheuttaa stressiä.
Tulis vaan se vapauttava slaagi nii helpottas kun ei nää velat onneks jälkeläisille periydy.60 ja kuoleman välillä kun ollaan niin sitä lopullista helpotusta vaan odotellaan.
Ylämäkiä ja alamäkiä on varmasti jokaisella mut kyllä se elämä on ihmisen parasta aikaa. Tää witun talvi vituttaa vaan niin vitusti mut pakko tätä paska maata muutenkin on kestää vielä pari vuotta

Sulla on kuitenki Pakkis vielä ainaki. Me rakastetaan kaikki sua ilman ehtoja ☺️.

Sulla on kuitenki Pakkis vielä ainaki. Me rakastetaan kaikki sua ilman ehtoja ☺️.
Olen viimeaikoina huomannut että olen tullut rakastetuksi 🙄
No yritetään olla vuos tai pari hiljaa nii eiköhän kaikki täällä oo jo vaihtunut ja uusi sukupolvi taas kehissä.(Hox! paino sanalla yritetään )
Mitäpä mulle kuuluu mitä muut ajattelee tai tekee ei sillä ole minun elämiseni kanssa tällä hetkellä mitään tekemistä eikä vaikuta siihen.
Ehkä tietyt ajatukset kannattaa pitää omana tietonaan.
Vaikka aina on toisinajattelijoita tarvittu kun on uutta luotu ja oppositio on tärkeä osa demokratiaa.

Ku tuut junalla töistä kotiin, etkä tiiä missä vitun vaiheessa oot kotiasemalla. Yöaikaan ei kuuluteta asemia+ulkona pilkkopimeetä+käytät junia todella harvoin=💩. Joskus noussu jossain väärällä asemalla pois, ja miettiny oonko enää Suomessa.

Ku tuut junalla töistä kotiin, etkä tiiä missä vitun vaiheessa oot kotiasemalla. Yöaikaan ei kuuluteta asemia+ulkona pilkkopimeetä+käytät junia todella harvoin=💩. Joskus noussu jossain väärällä asemalla pois, ja miettiny oonko enää Suomessa.
Missä susirajalla äijä oikeen asuu :D

Missä susirajalla äijä oikeen asuu :D
Oliski. Ihan Uudelmaal. Ellet mee kyttään tyyliin pää ovilta ulos tjs. ni ei oo voinu mitenkään hahmottaa monesti missä ollaan. Tai tiiät tarkalleen monta pysäkkiä välissä aina on, ja pidät lukua. Pelkkää pimeyttä ikkunasta 🤷. Mul on helvetin huono suuntavaisto, mut ei se liity tähän musta kyl.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom