Saatana. Oltiin sovittu asuntovaunulle talveksi säilytyspaikka, ja saatiin pitää vaunua pihalla ennen talvisäilytykseen menoa. Alunperin piti olla kylmä halli, johon vaunu olisi mennyt hyvin jopa minun peruuttamana. Varaston pitäjä sitten ilmoitti että paikka peruttu, edellinen vuokralainen jatkaakin vuokrausta, vaikka paikka oli meille jo sovittu. No ei siinä, tyyppi ehdottaa paikkaa missä takaseinä olisi auki mutta vaunu olisi silti suojassa. Kuulemma vaan vähän tiukka, mutta olivat mitanneet että mahtuu. Käytiin katsomassa, ja totesin että minä en sinne uskalla sinne pakittaa, mutta jos he saavat sen sinne niin menköön, sillä ehdolla että vaunu voi olla pihalla lokakuun loppuun et keritään tekee vielä yksi reissu. Kuulemma on käytössä trukki jossa on nuppi jonka avulla sen voi sinne pakittaa(!). Viikkoa myöhemmin tyyppi ilmoittaa et ei heillä olekaan nuppia siinä trukissa, käy jonkun kaverin kanssa kokeilee saatteko ineen, miettikää rauhassa. No, käytiin kokeilee eilen illalla mutta ei sisään asti ja todettiin että pitänee vähän järjestellä ja miettiä. Tänään(seuraavana päivänä) tyyppi soittaa että nyt loppuu tää viivyttely, sun paikkas meni nyt ja vaunu helvettiin pihalta viikonloppuna viimeistään kun piha tulee täyteen maatalousvermeitä. Tuumasin jotta jahas ja luuri korvaan.
Eli tyyppi meni myymään hallipaikan meidän ohi ja samalla katospaikan vaikka itse meni viivyttelemään kaikenmaailman säädöillä. Eikä siinä pihalla ilmeisesti olis voinukaan olla lokakuun loppuun ees. Vittu mikä mulkero. En suosittele Tuusulassa Jokelantien varressa olevaa varastointipalvelua kenellekään.