Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Truecaller sovelluksessa pystyy käyttäjät lisäämään spämminumeroita tietokantaan. Ite ku käytin sitä niin ei tullut ikinä lisättyä, mutta se sovellus blokkas ja mustalistasi automatik kaikki kaupustelupuhelut mitä itelle tuli. Ihan kätevää.

Vittu pyörä pöllittiin jonkun piripään toimesta.

Ehkä se löytyy kaupungilta ja voi olla että kolautan kyseistä herraa. Voi kun ois muslimi.

Puhelinmyyjät alkaa pikku hiljaa risoo :mad: 040923... tuollainen alku aina ja kun laitat estä osastoon niin loppunumerot vaihtuvat ja taas tyrkytetään jotain paskaa
Sit kun musta tulee Suomen diktaattori, niin kiellän kaiken puhelinmyynnin. Jos haluan tekniikan maailman tai tieteen kuvalehden, niin osaan kyllä tilata ne ihan itsekin. Sähkösopimuksenkin osaan kilpailuttaa ja niin olen aina tehnytkin. Kuukausittaisia kalsareita tai partakoneenteriä en tarvitse ja yhteenkään vitun galluppuppiin en vastaa, joten työntäkää ne puhelimet vaikka perseeseenne. Vittu kun alkoi vituttaa.

Sit kun musta tulee Suomen diktaattori, niin kiellän kaiken puhelinmyynnin. Jos haluan tekniikan maailman tai tieteen kuvalehden, niin osaan kyllä tilata ne ihan itsekin. Sähkösopimuksenkin osaan kilpailuttaa ja niin olen aina tehnytkin. Kuukausittaisia kalsareita tai partakoneenteriä en tarvitse ja yhteenkään vitun galluppuppiin en vastaa, joten työntäkää ne puhelimet vaikka perseeseenne. Vittu kun alkoi vituttaa.
Tänään on soittanut 2. Toinen ois tarjonnu aurinkosähköö ja toinen oli +44 alkuinen briteistä. En luonnollisestikaan vastannut. Alkaa nuo jo tosissaan vituttaa

Tänään on soittanut 2. Toinen ois tarjonnu aurinkosähköö ja toinen oli +44 alkuinen briteistä. En luonnollisestikaan vastannut. Alkaa nuo jo tosissaan vituttaa
Täällä kans 2, ekaan en vastannut mut toisen otin ja hesarin digimyyjä nyt oli muutes eka 040923... ja tää digi 040924 loppuiko 923:t vai yrittävätkö olla viekkaita :LOL:

Täällä kans 2, ekaan en vastannut mut toisen otin ja hesarin digimyyjä nyt oli muutes eka 040923... ja tää digi 040924 loppuiko 923:t vai yrittävätkö olla viekkaita :LOL:
Neljä on tähän mennessä soittanut. Aurinkopaneelityyppi kahdesta eri numerosta ja tapiolan vakuutusmyyjä helsingistä. Vielä on päivää jäljellä🤣

Mulle soitettiin aamupäivästä hyysäristä, eli hesarista.
Sanoin ei kiitos. eli tämä tapahtuu meille kaikille. ilmeisesti.

Sitten kun olet diktaattori, huomaat, ettei sulle kukaan soita. Sitten perut puhelinmyyntisoittokiellon.

Omasta mielestäni minäkin tiedän, mitä milloinkin tarvitsen. Pitäisin äärimmäisen outona, että joku muu tietäisi, mitä tarvitsen, mutta minä saisin tietää siitä puhelimitse. Hinta on toki yksi asia, mutta mikäli sähkön hinnassa säästää 2 euroa kuukaudessa, en ryhdy säästöpuuhin jonkun toisen suosituksesta. Toisaalta pitäisi tietää, mitä nykyinen sähkö maksaa, jotta voisi verrata. Tähän ovat viimeisimmät puhelut päättyneet.

Viimeksi muokattu:
Mua ärsyttää kuinka suurin osa ihmisistä on täysin passiivis-aggressiivisia, velliperseitä ja selän takana juoruavia neitejä. Mä en ite tästä juurikaan kärsi, koska mä vältän tollasta heikkoutta, ja poltan sillat nopee. Mun seura on 100% vapaaehtosta, enkä oo ostettavissa. Eli lähinnä vituttaa seurata muiden ihmisten välillä, kuinka ne kusettaa, feikkaa, eikä kohtele toisiaan rehellisesti. Eivät omista tarpeeks selkärankaa sanoakseen mitä oikeesti haluisivat. Joudun sit ite oleen joku middle man, joka seuraa tota ylivaikeutettua perseilyä, kiertelyä kaartelua. Tekee mieli pakottaa noiden ihmisten välille konfrontaatio, ja kannella toisen juoruumisesta. Paitsi et kumpiki voi olla ihan yhtä perseestä heistä, eli liikaa vaivaa, eikä mun asia. Hauskinta on kuinka ite saan sit negatiivisen ihmisen kuvan joidenki silmissä, ku sanon aina miten asiat on, enkä kiertele. Ajaudun konfrontaatioihin helpommin, ku en nuole persettä. Mut on elämä silti vitusti simppelimpää, ku ei joudu miettii joka toinen sekuntti puheitaan, ja ketä niillä loukkaa. Totuutta ei voi paeta. Turha yrittää. Mut jos ihmiset saa kiksejä jostain saippuaoopperamaisesta spedeilystä, ni kuka mä oon heiltä sen kieltään 😅. Ite pysyn erossa parhaani mukaan. Helvetin brutaali totuus vie kusetuksen aina.

Jouduin joskus puolisen vuotta sitten samanlaiseen järkyttävään soittoralliin, puhelin alkoi olla jo käyttökelvoton kun ei sitä viitsinyt pitää edes äänellä koska se neljäkin kertaa tunnissa jostain +44 -numerosta. Sitten kun hampaat irvessä kuukausitolkulla lisäilin niitä numeroita kieltolistalle enkä vastannyt yhtään mihinkään, alkoi helpittaa. Nyt tulee joku muutama kuussa. Robinson-rekisteri auttaa normikaupustelijoihin, mutta näihin hämäriin ulkomailtatuleviin ei.

Jos jotakin joskus puhelinmyyjältä ostan, niin mörökölli minut vieköön.

Jouduin joskus puolisen vuotta sitten samanlaiseen järkyttävään soittoralliin, puhelin alkoi olla jo käyttökelvoton kun ei sitä viitsinyt pitää edes äänellä koska se neljäkin kertaa tunnissa jostain +44 -numerosta. Sitten kun hampaat irvessä kuukausitolkulla lisäilin niitä numeroita kieltolistalle enkä vastannyt yhtään mihinkään, alkoi helpittaa. Nyt tulee joku muutama kuussa. Robinson-rekisteri auttaa normikaupustelijoihin, mutta näihin hämäriin ulkomailtatuleviin ei.

Jos jotakin joskus puhelinmyyjältä ostan, niin mörökölli minut vieköön.
Noita briteistä olevia on nyt tullut päivittäin 1-2 kertaa. Numero vaan vaihtuu kun laittaa eston. Joskus tekis mieli vastata että sais tietää millä asialla ne on. Varmaan vaan viisaampi olla vastaamatta

Ai vittu että riittää yksi paska ihminen pilaamaan paljon hyviä asioita, onneksi helpottaa kun itse ajattelen että karma hoitaa asiat ja paska lävähtää vielä joskus tuulettimeen.

Noita briteistä olevia on nyt tullut päivittäin 1-2 kertaa. Numero vaan vaihtuu kun laittaa eston. Joskus tekis mieli vastata että sais tietää millä asialla ne on. Varmaan vaan viisaampi olla vastaamatta

Kaverille alkoi väittämään, että tietokoneessa on virus, olisi pitänyt asentaa joku etähallintaohjelma yms. Mulle yritti myydä jotain sijoitusjuttuja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom