Nyt siirtyy kommentointi "Pienistä, mutta ah, niin ärsyttävistä asioista" tännä oikeampaan ketjuun.
(Kirosanoja. Paljon kirosanoja ja kovalla äänellä!)
Elisa!
(Lisää kirosanoja. Nyt naapurikin kuulee!)
Ottivat minulta virheellisesti 400 euroa rahaa. Olen asian kanssa jumpannut useamman viikon ja tänään ilmoitettiin, että _ainoa_ ongelma näyttä olevan heidän varastokirjanpitonsa. Sanoin, että taitaa riippua katsantokannasta, sillä minun ongelmani on toisenlainen: "Minun rahani ovat teillä, teidän virheenne takia."
Lopulta päädyttiin jälleen siihen, että kyllähän ne minun rahani vissiin pitää palauttaa, mutta pitää selvitellä ensin, että se on oikea toimintatapa.
Myöhemmin tuli viesti, että rahat palautetaan, mutta minä joudun maksamaan palautuksesta koituvat palvelumaksut.
Kyllä nyt epätietoinen joutuu kysymään, että MV? Miten tämä on mahdollista? Millä tavalla asiakaspalvelijat nykyään tehtäväänsä perehdytetään, kun ei ole yhtään pelisilmää, kuinka minkäkinlaisissa ongelmatilanteissa hyvän bisnestavan mukaan tulee toimia. Voisi olettaa, että pahoiteltaisiin ja jopa jollakin tavalla hyvitettäisiin.
Mutta ei, heidän mielestään asiakkaan kuuluu maksaa osansa.
Toisaalta niinhän se taitaa tavallisissakin ryöstöissä olla, että asiakkaalta otetaan.