Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt siirtyy kommentointi "Pienistä, mutta ah, niin ärsyttävistä asioista" tännä oikeampaan ketjuun.

(Kirosanoja. Paljon kirosanoja ja kovalla äänellä!)
Elisa!
(Lisää kirosanoja. Nyt naapurikin kuulee!)

Ottivat minulta virheellisesti 400 euroa rahaa. Olen asian kanssa jumpannut useamman viikon ja tänään ilmoitettiin, että _ainoa_ ongelma näyttä olevan heidän varastokirjanpitonsa. Sanoin, että taitaa riippua katsantokannasta, sillä minun ongelmani on toisenlainen: "Minun rahani ovat teillä, teidän virheenne takia."

Lopulta päädyttiin jälleen siihen, että kyllähän ne minun rahani vissiin pitää palauttaa, mutta pitää selvitellä ensin, että se on oikea toimintatapa.

Myöhemmin tuli viesti, että rahat palautetaan, mutta minä joudun maksamaan palautuksesta koituvat palvelumaksut.

Kyllä nyt epätietoinen joutuu kysymään, että MV? Miten tämä on mahdollista? Millä tavalla asiakaspalvelijat nykyään tehtäväänsä perehdytetään, kun ei ole yhtään pelisilmää, kuinka minkäkinlaisissa ongelmatilanteissa hyvän bisnestavan mukaan tulee toimia. Voisi olettaa, että pahoiteltaisiin ja jopa jollakin tavalla hyvitettäisiin.

Mutta ei, heidän mielestään asiakkaan kuuluu maksaa osansa.

Toisaalta niinhän se taitaa tavallisissakin ryöstöissä olla, että asiakkaalta otetaan.
Vastaavista tilanteista saa usein lukea iltalehtien sivuilta, jopa huomattavasti kevyemmistä, että mitäpä jos pistät juttu vinkkiä menemään. Se saattaa Elisakin soitella viel perään kunhan on ensin toimittaja kyselly tyhmiä ja tarjota sitä täyttä palautusta ja kuukauden ilmaista viihdepakettia. Toki sit on viel tuo kuluttajariitalautakunta, mut niiden horinat nyt ei taida painaa oikein missään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Elisa?
Siellä on nyt sekoiltu mun kohdalla kun laskuja menee vanhaan osoitteeseen ja muuttunut paperilaskuksi, muikkareita tukee seksiviestillä toinen toisensa perään ja sitten pahoittelua vääristä muikkareista jne.
Eihän se minua nyt suuresti haittaa mutta arvaan kuka tänkin sekoilun maksanee vielä.

Oma empiirinen kokemus on osoittanut, että vähiten on joutunu vääntämään Telian kanssa, vaikka ei tuokaan pulju täydellinen ole.

DNA kans osaa lasku sekoilun, meillekkin puski taannoin muikkaria nettiliittymästä joka oli suljettu 4v sitten, osoitekkin oli tällä välin jo vaihtunu kolmesti. Muikkari oli menny vanhaan osoitteeseen ja sieltä sit uusi asukas oli sen pudottanut takaisin postiin, josta se sit 3 viikon seikkailun jälkeen löysi perille. Siinä oli kyl kirjavat selitykset aspalla kun asiasta soitin perään ja asiallisesti kysyin, et mitähän vittua nyt taas. Vääntämään ei onneksi sen enempää joutunut ja lasku mitätöitiin siltä istumalta.

Oma empiirinen kokemus on osoittanut, että vähiten on joutunu vääntämään Telian kanssa, vaikka ei tuokaan pulju täydellinen ole.

DNA kans osaa lasku sekoilun
Mulla sama kokemus. Telian kans oon pärjänny parhaiten. DNA kanssa ollu sitä et muikkareita tullu vaikka laskut maksettu hyvissä ajoin. Sit ku katoin niitä muikkarilaskuja niin niissähän oli vähän mitä sattuu palveluita yms mitä ei siis edes ollut. Selvisi puhelulla; sorisorisori ja kaikki kunnossa. Telian kans ei ole toistaiseksi ollu mitään.

Vastaavista tilanteista saa usein lukea iltalehtien sivuilta, jopa huomattavasti kevyemmistä, että mitäpä jos pistät juttu vinkkiä menemään.
Olen tuotakin miettinyt. Odottelun vielä, josko nämä kahdenkeskiset purnaamiset auttavat.
Toki sit on viel tuo kuluttajariitalautakunta,
Tässä on lopulta kysymys periaatteesta ennemmin kuin rahallisesta tappioista, joten ehkä annan heille työrauhan vakavampien juttujen käsittelemiseen.

Telian kanssa en vielä ole asioinut. Kun katsoin sopivaa palvelua ei löytynyt. Ehkä tuokin on syytä pitää mielessä ja vaikka vaihtaa se jäljellä oleva laitenetti Elisalta Telialle ja maksaa siitä kiusalla 2 euroa enemmän kuussa.

DNA kans osaa lasku sekoilun,
Mulla sama kokemus. Telian kans oon pärjänny parhaiten. DNA kanssa ollu sitä et muikkareita tullu vaikka laskut maksettu hyvissä ajoin. Sit ku katoin niitä muikkarilaskuja niin niissähän oli vähän mitä sattuu palveluita yms mitä ei siis edes ollut. Selvisi puhelulla; sorisorisori ja kaikki kunnossa. Telian kans ei ole toistaiseksi ollu mitään.
Multa DNA alkoi laskuttaa laitetta, jonka olin jo maksanut. Sain asian selvitettyä, mutta itse piti maksu todistaa kuitteja lähettelemällä, sillä heidä tietojärjestelmänsä oli autuaasti tietämätön heille antamastani rahasta. :) Sieltä sentään varsin suosiolla hyvittivät toilailujaan.

Ei nyt ehkä ankarasti vituta, mutta ihmetyttää tämän nykyisen as oy:n suunnittelijan ajatukset säilytystiloista. Keittiöön ei toki mahdu mitään, vaatteitakin niukasti makkariin. Nuo vielä jotenkin ymmärtää, mutta kun esimerkiksi sellainen tuote kuin sukset ei mahdu yhteenkään tilaan minkä saisi lukittua omalla avaimella... Ei asunnon sisällä yhteenkään kaappiin, eikä myöskään irtaimistovarastoon joka on sellaisen pienen koirankopin kokoinen :woot:

Ei nyt ehkä ankarasti vituta, mutta ihmetyttää tämän nykyisen as oy:n suunnittelijan ajatukset säilytystiloista. Keittiöön ei toki mahdu mitään, vaatteitakin niukasti makkariin. Nuo vielä jotenkin ymmärtää, mutta kun esimerkiksi sellainen tuote kuin sukset ei mahdu yhteenkään tilaan minkä saisi lukittua omalla avaimella... Ei asunnon sisällä yhteenkään kaappiin, eikä myöskään irtaimistovarastoon joka on sellaisen pienen koirankopin kokoinen :woot:
Vähän sama. Ihmetyttää omassa taloyhtiössä että oma varastotila ei ole suhteessa asunnon kokoon. Kaikki kopperot saman kokoisia. Meillä on isoin asunto mutta ihan saman kokoinen tila varastossa kuin yksiössäkin asuvalla. Kuitenkin viiden hengen sukset, talvitakin, jne jne pitäisi pystyä varastoimaa.

Vähän sama. Ihmetyttää omassa taloyhtiössä että oma varastotila ei ole suhteessa asunnon kokoon. Kaikki kopperot saman kokoisia. Meillä on isoin asunto mutta ihan saman kokoinen tila varastossa kuin yksiössäkin asuvalla. Kuitenkin viiden hengen sukset, talvitakin, jne jne pitäisi pystyä varastoimaa.
Syy on yksinkertainen: Raha. Vuosiin ei ole rakennuttajaa kiinnostanut mikään muu kuin se, et kuinka paljon euroja saa irti per neliö. Säilytystilasta ei makseta samaa rahaa kuin "asuin neliöistä" ja tähän kun viel lisätään se fakta, että uudet asunnot muutenkin on nykyisin pelkkää tehoneliöitä, niin säilytykseen jää vain se minimi.

Ei vituta, mut huvittaa: ''DON'T TRY THIS AT HOME, VERY DANGER, MUCH DEATH!'' otsikot videoissa, joissa ollaan tekevinään jtn extremeä(yleensä ihan kesyä paskaa). Ai et sä voit tehä, mut me pesantit ei mitenkään voida :l ? No deal, nyt ainaki kokeilen perässä ihan vittuillakseni. Jotenki niin tekopyhä, & feikki fiilis tulee aina noit lukiessa. Tommonen copypaste klisee juttu mikä sanotaan vaan et saadaan itelle enemmän huomioo.

Kysymys.

Tilattiin kylpypalju K Raudasta huhtikuun alussa. Tänään soitettiin, että paljun päällä oleva kansi ei kuulunut kauppaan ja sitä ei ole veloitettu.

Eikös se ole ihan heidän oma moka, kun ovat laittaneet sen kannellisen tynnyrin peräkärryjen kyytiin?

En tiedä, mutta vitutti ihan helvetisti kun tuosta soitettiin ja tulivat hinnassa vastaan huikeat 20€, kun oli "osittain" heidän virheensä, eli 179€ joutuu vielä maksamaan. Paljun hakemisesta on kuitenkin jo kuukausi aikaa.

Kysymys.

Tilattiin kylpypalju K Raudasta huhtikuun alussa. Tänään soitettiin, että paljun päällä oleva kansi ei kuulunut kauppaan ja sitä ei ole veloitettu.

Eikös se ole ihan heidän oma moka, kun ovat laittaneet sen kannellisen tynnyrin peräkärryjen kyytiin?

En tiedä, mutta vitutti ihan helvetisti kun tuosta soitettiin ja tulivat hinnassa vastaan huikeat 20€, kun oli "osittain" heidän virheensä, eli 179€ joutuu vielä maksamaan. Paljun hakemisesta on kuitenkin jo kuukausi aikaa.
Sanoitko että voitte tulla hakemaan pois, jos ei kuulunut kauppaan? Olis voinu tulla enemmän hyvitystä, jos eivät jaksa lähteä hakemaan. Etenkin jos yhtään enemmän matkaa..

Kysymys.

Komppaan Eventaa, ei sun tartte tehdä yhtään mitään asian eteen jos haluaa hakea pois.
Toki pitää olla niin että kuljetusliike tai mikä hyvänsä voi noutaa sen mutta se siitä.

Kysymys.

On se heidän oma moka että lähettivät, mut se ei vielä tee siitä sun kantta, vaikka ootkin jo kuukauden käyttäny. Toki voit sanoo että en ota, tulkaa hakeen, mutta jos halut pitää sen niin ei heillä ole velvollisuutta sitä ilmaseksi antaa.

Toki tuo parinkympin alennus on miltei kettuilua. Ois saattanut tulla isompi alennus kun oisit sillo kuukausi sitten ilmottanu että toitte vahingossa, puoleen hintaan pidän mut muuten saatte hakee.

Itse k-raudassa ollut töissä myyjänä ja kyllä on tullut tuollaisia vastaan. K-rauta ei tule vastaan. Myyjällä ei mitään valtaa ja kauppiailla ei mitään pelisilmää. Niin kuin sanottiin niin mun mielestä olisi reilua myydä puoleen hintaan tai sitten k-rauta voi itse hakea. Vittu että vitutti nuo tilanteet. Ja usein oli kiinni muutamasta eurosta.

Nyt on sellainen vitutusvaihe päällä. Tänään soitettiin mulle etten saanut kyseistä työpaikkaa. Olin laskenut sen mukaan mutta ottaa silti päähän. Nämä vaiheet ovat muutenkin perseestä koska pinetkin asiat vituttaa 10x enemmän kuin yleensä.

Itse k-raudassa ollut töissä myyjänä ja kyllä on tullut tuollaisia vastaan. K-rauta ei tule vastaan. Myyjällä ei mitään valtaa ja kauppiailla ei mitään pelisilmää. Niin kuin sanottiin niin mun mielestä olisi reilua myydä puoleen hintaan tai sitten k-rauta voi itse hakea. Vittu että vitutti nuo tilanteet. Ja usein oli kiinni muutamasta eurosta.
Minä olin saman k-raudan asiakas yli 20 vuotta ja on kyllä surkeaa toimintaa välillä.
Siellä kun hinnoittelut on ihan arvontaa niin usein tuli mentyä yritysmyyjien luokse tarkistuttamaan hinnan oikeaksi niin joskus vittuili kun pitää ruinata alennuksia.
Viimeinen niitti oli kun tilasin tavaraa jotka meni sitten tähän k-rautaan eikä tullut meille suoraan, kun sanoin asiasta niin alkoi taas soittaa suutaan joku myyjä niin laitoin meiliä kauppiaalle. Tää saatanan paskahousu ei voinut edes itse vastata vaan laittoi minkälie varastopojan asialle.
Sanomattakin selvää että se asiakassuhde loppui siihen.

Kysymys.

Tuossa tilanteessa voisi ehkä toimia ottamalla yhteyttä kuluttajaneuvontaan. Katsoa muuttuuko K-raudan ääni. Tai reklamoi suoraan keskoon tilanteesta? Tulisiko sitten isompi alennus heidän virheestä?

Minä olin saman k-raudan asiakas yli 20 vuotta ja on kyllä surkeaa toimintaa välillä.
Siellä kun hinnoittelut on ihan arvontaa niin usein tuli mentyä yritysmyyjien luokse tarkistuttamaan hinnan oikeaksi niin joskus vittuili kun pitää ruinata alennuksia.
Viimeinen niitti oli kun tilasin tavaraa jotka meni sitten tähän k-rautaan eikä tullut meille suoraan, kun sanoin asiasta niin alkoi taas soittaa suutaan joku myyjä niin laitoin meiliä kauppiaalle. Tää saatanan paskahousu ei voinut edes itse vastata vaan laittoi minkälie varastopojan asialle.
Sanomattakin selvää että se asiakassuhde loppui siihen.
Joo näin duunarin näkökulmasta niin on se perseestä. Se on myös totta että joskus saat 5% alennusta ja joskus 20% riippuen myyjästä. Ongelma näissä paikoissa on se että ketään ei kiinnosta. Kauppiaat eivät tule vastaan ja myyjänä et voi antaa mitään korvauksia. Päteviä myyjiä ei juurikaan ole paitsi ehkä yrityspuolen myyjät. Tämä johtaa siihen että sulle myydään mitä tahansa. Luvataan että meiltä saat teknistä apua vaikka meidän kaupassa ei ollut töissä yhtäkään rakennusalan ammattilaista

Tuossa tilanteessa voisi ehkä toimia ottamalla yhteyttä kuluttajaneuvontaan. Katsoa muuttuuko K-raudan ääni. Tai reklamoi suoraan keskoon tilanteesta? Tulisiko sitten isompi alennus heidän virheestä?
Niin tekisin, ihan oikein noille runkkareille. Raksatiskillä peruspalkka n.2000e mutta kuitenkin odotetaan että osaat myydä takkoja ja vaikka mitä..jopa maalämpöä. Kun lopetin niin kauppias oli lähtenyt himaan ei edes kiittänyt vaikka se mun mielestä kuuluu käytöstapoihin. Itse tilaan ja ostan paljon tavaraa duunin kautta ja isojen firmojen käytöstavat vituttaa. Pitää vittu tapella joka asiasta

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom