Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään tapahtui ihme...mun puhelin soi eikä ollut puhelinmyyjä. Soittaja oli ns kaveri joka ei ole soittanut n puoleen vuoteen. "Moro mitä teet? Ollaan menossa veneilee mutta ollaan vähän otettu. Pääsetkö?" Nyt kelpaa soittaa kun tarvitaan kuskia. Vittu mitä porukkaa

Tänään tapahtui ihme...mun puhelin soi eikä ollut puhelinmyyjä. Soittaja oli ns kaveri joka ei ole soittanut n puoleen vuoteen. "Moro mitä teet? Ollaan menossa veneilee mutta ollaan vähän otettu. Pääsetkö?" Nyt kelpaa soittaa kun tarvitaan kuskia. Vittu mitä porukkaa
Pääsitkö/olisitko päässyt myös veneilemään vai pelkästään kyyditsemään? Jälkimmäinen olis vittuilua, mutta ensimmäinnen voisi jopa tuoda uusia kavereita.
Veneily on kyllä hieno laji, talonkokoisen ja/tai moni-sataa-heppaisen paatin ruorissa saa olla pienessä pierussa.. Taitaa moni ministeriön virkamieskin harrastaa lajia, kun lakia ei ole tuolta osin muutettu

Pääsitkö/olisitko päässyt myös veneilemään vai pelkästään kyyditsemään? Jälkimmäinen olis vittuilua, mutta ensimmäinnen voisi jopa tuoda uusia kavereita.
Veneily on kyllä hieno laji, talonkokoisen ja/tai moni-sataa-heppaisen paatin ruorissa saa olla pienessä pierussa.. Taitaa moni ministeriön virkamieskin harrastaa lajia, kun lakia ei ole tuolta osin muutettu
Kyyditsemään. Hyvä soittaa 21.30 kun ei ole muita keneltä kysyä

Helvetti että vituttaa katella yhden latvakakkosen juomassa ravaamista, kävelee sellaisen 60-70m matkan vessaan juomaan eli ei ole juomapulloa mukana.
Joka ikisellä muulla on juomapullot.
Ootan kyllä jo innolla että hiljenee niin saa antaa kenkää, ei viitsi sanoa tuosta(kin) asiasta kun kaikki muutkin asiat tekee aina just sillä kaikkein vaikeimmalla tavalla, valittaa että kun selkä vähän.... sitten kun sanoo että tuohon lankun siirtelyyn on helppo ja nopea tapa niin alkaa irvistelemään.

Eikö oikeasti jotkut ihmiset osaa miettiä ollenkaan asioita? En silläkään sano että olisi paljon tehokkaampaa mutta sellainen vammaisen vääntämisen katsominen ärsyttää kun toinen pääsisi paljon helpommalla tekemällä järkevästi, eikä voi kuunnella ohjeita... saatana.

Lähdin ratkaisemaan asiaa niin että nyt on lavallinen kivennäisvettä.
Noh... pullohan on pieni ja sitä ei tietysti voi ottaa tauolla mukaan vaan hetken työskentelyn jälkeen lähdetään hakemaan sieltä uudestaan, yksi kerrallaan.
Sitten kun se pullo on siinä niin jokainen juomatauko on 5 minuuttia pikku hörppimistä ja postailua saisko jonkun ohimenijän jutulle.
Voi vittu.

Helvetti että vituttaa katella yhden latvakakkosen juomassa ravaamista, kävelee sellaisen 60-70m matkan vessaan juomaan eli ei ole juomapulloa mukana.
Joka ikisellä muulla on juomapullot.
Ootan kyllä jo innolla että hiljenee niin saa antaa kenkää, ei viitsi sanoa tuosta(kin) asiasta kun kaikki muutkin asiat tekee aina just sillä kaikkein vaikeimmalla tavalla, valittaa että kun selkä vähän.... sitten kun sanoo että tuohon lankun siirtelyyn on helppo ja nopea tapa niin alkaa irvistelemään.

Eikö oikeasti jotkut ihmiset osaa miettiä ollenkaan asioita? En silläkään sano että olisi paljon tehokkaampaa mutta sellainen vammaisen vääntämisen katsominen ärsyttää kun toinen pääsisi paljon helpommalla tekemällä järkevästi, eikä voi kuunnella ohjeita... saatana.
Hehe meillä samanlainen uusi sankari. Sanoin jo ennen hänen palkkaamista että kaveri on saanut potkut jo kolmesta duunista mutta mutta. Parasta oli viikko sitten kun ei jaksanut tulla töihin koska ei saanut nukuttua koska oli kuuma ja joku nainen oli laittanut viestejä koko yön.

Ei oo helle, harmi kun tääkin olisi ihan kova tekijä jos vain kuuntelisi ohjeet ja ei olisi niin sluiba.
Mun piti lähteä hakemaan yksi juttu tänään ja luuli vissiin että en tule takaisin kun oli pihalla tupakalla, meillä kun ei poltella kuin tauoilla ja hieman vitutti nähdä se ja varsin hyvin tietää asiasta.
Kai se on jokin vakio että yhden pitää olla mätä omppu, muuten onkin pirun hyvän tyypit ja saa ihan pyytämättä bonusta viikon liksan verran kun kiireajan tehneet ihan oikeasti duunia.

Tein työsopimuksen 6 viikkoa sitten. Kyseessä vlopputyö eli ei sinänsä niin tärkeää mutta sanoivat että ovat yhteydessä viikon sisällä allekirjoitusten jälkeen. No viikko meni, eikä mitään kuulunut. Laitoin viestiä ja meni viikko niin vastasivat että työnjohtaja ottaa yhteyttä. Meni taas pari viikkoa ja tuli tekstari että ilmoita milloin haluat että pidetään perehdytyspäivä. No olin sopinut jo muuta menoa viikonlopuksi ja nythän on juhannus joten ehdotin että sen jälkeen. Vastasin siis viestin heti ja nyt on taas kulunut yli viikko ja vastausta ei ole tullut. Lähetin vielä uuden viestin tämän jälkeen mutta ei.. Vitun vähän työtä tarjolla muutenkin

Vaihteeksi tuntuu siltä, et 24h ei riitä päivässä. Kivasti napsahti kiire keikkaa näiden ukkosmyräköiden jälkimainingeissa. Noh, eipähän tarvi vängätä tuntiveloituksista, senkun menee heti ku joutaa ja artisti maksaa vittuilematta.

Vitutuksen aihe, että onnistuin kevyesti pakkittamaan autoni toisen auton etuoveen taloyhtiön parkkipaikalla. Todella hiljaa, mutta eipä lommoon paljoa tarvita. Omaan autoon ei mitään kun muovipuskuri, mikä osui.

Oli kiire, aurinko häikäisi, Piti katsella sivuilta tulevia ja todella tarkkaan pakitus parkkiruudusta pois kun joku toinen sankari oli ajanut melkein kylki kylkeen oman autonsa. Minun parkkiruudun vieressä kun on vieraspaikka. Lisäksi takana ollut auto oli tosi pahassa kulmassa peilienkin näkyvyyden osalta. Tilanteeseen liittyi myös, että saavuin juuri pihaan jolloin autoa ei tuossa ollut. Noin 20min päästä olin lähtemässä uudelleen kiiressä liikkeelle, enkä rekisteröinyt, että auto ilmestynyt tuohon.

Sehän tuossa vielä hämäsi, että auto johon osuin, oli pysäköity paikkaan, jossa pysäköinti kielletty! Sattuu vielä pelastustie alueelle! Perkele! Eikä talon asukkaat mahdu ruuduistaan helposti pois jos jättää tuohon.

Toki oma huolimattomuus hommassa, mutta eipä olisi tilannetta silloinkaan syntynyt jos lommon saanut sankari osaisi liikennesäännöt eikä pysäköisi päin persettä. Sallittua parkkialuetta olisi ollut vieressä vaikka kuinka. Niin tottunut itse, että taakse voi tietyn verran pakittaa, että mahtuu ruudusta pois ja nyt olikin ahdistettu niin ahtaalle, että olisi pitänyt nitkutella ees taas.

Sen hyväksyn, että minun vakuutuksesta kulut ja minun vika, mutta teen kaikkeni että saan toiselle osapuolelle pysäköintivirhe maksun tuosta tilanteesta! Kuvat otin ja monesta eri paikasta.

Vitutuksen aihe, että onnistuin kevyesti pakkittamaan autoni toisen auton etuoveen taloyhtiön parkkipaikalla. Todella hiljaa, mutta eipä lommoon paljoa tarvita. Omaan autoon ei mitään kun muovipuskuri, mikä osui.

Oli kiire, aurinko häikäisi, Piti katsella sivuilta tulevia ja todella tarkkaan pakitus parkkiruudusta pois kun joku toinen sankari oli ajanut melkein kylki kylkeen oman autonsa. Minun parkkiruudun vieressä kun on vieraspaikka. Lisäksi takana ollut auto oli tosi pahassa kulmassa peilienkin näkyvyyden osalta. Tilanteeseen liittyi myös, että saavuin juuri pihaan jolloin autoa ei tuossa ollut. Noin 20min päästä olin lähtemässä uudelleen kiiressä liikkeelle, enkä rekisteröinyt, että auto ilmestynyt tuohon.

Sehän tuossa vielä hämäsi, että auto johon osuin, oli pysäköity paikkaan, jossa pysäköinti kielletty! Sattuu vielä pelastustie alueelle! Perkele! Eikä talon asukkaat mahdu ruuduistaan helposti pois jos jättää tuohon.

Toki oma huolimattomuus hommassa, mutta eipä olisi tilannetta silloinkaan syntynyt jos lommon saanut sankari osaisi liikennesäännöt eikä pysäköisi päin persettä. Sallittua parkkialuetta olisi ollut vieressä vaikka kuinka. Niin tottunut itse, että taakse voi tietyn verran pakittaa, että mahtuu ruudusta pois ja nyt olikin ahdistettu niin ahtaalle, että olisi pitänyt nitkutella ees taas.

Sen hyväksyn, että minun vakuutuksesta kulut ja minun vika, mutta teen kaikkeni että saan toiselle osapuolelle pysäköintivirhe maksun tuosta tilanteesta! Kuvat otin ja monesta eri paikasta.
Ei sun tartte ilmoittaa vahingosta mihinkään, suomessa on itsekriminointisuoja eikä ole mitään velvoitetta ilmoittaa esinevahingosta.

Ei sun tartte ilmoittaa vahingosta mihinkään, suomessa on itsekriminointisuoja eikä ole mitään velvoitetta ilmoittaa esinevahingosta.
Jätin yhteystiedot tuulilasiin ja tein vahinkoilmoituksen. Ei edes omat bonukset ekasta töytäyksestä mene. Ei oikein omassa kotipihassa viitsi pelleillä enempiä. Muutenkaan kun ole varma näkikö joku naapuri vai ei. Muuten olisin voinut jopa harkita kylmästi pois lähtöä.

Jos tilanne olisi vaikka parkkipaikalla, jossa kaikkien osapuolten autot parkkeerattu asianmukaisesti. Olisi 100% omaan piikkiin. Nyt ihan pikkuisen jaan kyllä omassa päässäni vastuuta päin persettä pysäköineen piikkiin.

Jätin yhteystiedot tuulilasiin ja tein vahinkoilmoituksen. Ei edes omat bonukset ekasta töytäyksestä mene. Ei oikein omassa kotipihassa viitsi pelleillä enempiä. Muutenkaan kun ole varma näkikö joku naapuri vai ei. Muuten olisin voinut jopa harkita kylmästi pois lähtöä.

Jos tilanne olisi vaikka parkkipaikalla, jossa kaikkien osapuolten autot parkkeerattu asianmukaisesti. Olisi 100% omaan piikkiin. Nyt ihan pikkuisen jaan kyllä omassa päässäni vastuuta päin persettä pysäköineen piikkiin.
Oikein teit, oon ite kanssa joskus tötöillyt niin jättänyt tiedot.

Yläselässä polttavaa kipua, takaolkapäässä repii kun edes yskäisee, ja käsi puutu tietyissä asennoissa. Niin ja takareidet niin jumissa ettei jaksaisi edes seisoa.

En tiedä miten tässä on tarkoitus selvitä eläkeikään asti kun puolessa välissä on jo näin paskana.

Hehe meillä samanlainen uusi sankari. Sanoin jo ennen hänen palkkaamista että kaveri on saanut potkut jo kolmesta duunista mutta mutta. Parasta oli viikko sitten kun ei jaksanut tulla töihin koska ei saanut nukuttua koska oli kuuma ja joku nainen oli laittanut viestejä koko yön.
Nää on kyllä hauskoja, meillä oli varastolla eräs nuori herrasmies hetken aikaa jolla oli muistaakseni täsmälleen sama syy kun ei ilmaantunut töihin eräänä päivänä. Toisena päivänä ei päässyt töihin koska tyttöystävällä oli yskä ja se oli häirinnyt hänen yöuniaan.
Kerran tuli noutoasiakas jonka tilausta ei oltu vielä kerätty niin pyysin sälliä keräämään asiakkaan tilauksen, tyyppi huusi kovaan ääneen VITTU!! ja pudotti käsissä olleen laatikon siihen paikkaan ja lähti tekemään pyydettyä hommaa.
Jutteli myös menevänsä RUK:iin, siis menevänsä, ei pyrkivän, ja intin jälkeen johonkin alkaen 5k€/kk duuniin koska kuulemma kusisia varastohommia ei kukaan viitsi oikeasti työkseen tehdä.
Ei ollut varaston suosituin kaveri 😬

Ittee ahistaa pari asiaa, jotka yhdistyy toisiinsa. Ensinnäkin ''aikuistuminen''. Tuntuu et yhdyskunta yrittää pakottaa mua tiettyyn suuntaan, joka taas ei kyllä vastaa mun käsitystä hyvästä elämästä. Elämän tarkotus on tehä vitusti töitä mitkä ei oikeesti tunnu yhtää miltään yhtään missään, hommata ''kiinteä kumppani'' ikuisesti vierellesi koska muuten jäät ikuisesti yksin(OH NO!), ja tuottaa jälkeläisiä koska vittu emt. Jeesus varmaan pakottaa. Vapaa-aika? Ai suurin intohimo, eli keskikehonrakennus muitten läskien kaa lähimmässä räkälässä? Check. En keksi mitään masentavampaa koko elämässä ku ihmiset, jotka on henkisesti liian vanhoja tekeen jtn, ja on valinnu tuon yllämainitun polun pakon edessä. En väitä, etteikö kyseinen polku voi olla jolleki helvetin hyväki, tai että jtn oikeita polkuja edes olisi. Moni asia noista on teoriassa ihan ok. Mut ihan selkeetä kaavaa moni robottimaisesti noudattaa, ja jonkin sortin väliinputoajana en samaistu. Yhtään.

Toinen asia on kaverit. Mul on noita sinällään aika paljon, mut suurin osa on monella tasolla helvetin tylsää, geneeristä porukkaa, ja erilleen kasvaminen on jo vuosia ollut ilmassa. Mulle elämän tärkeimpiin asioihin kuuluu ehdottomasti vapaa-aika, urheilu, musiikki, tekeminen. Kontakteja on enemmän ku monella, mut silti ihan liian vähän. Ongelma lienee siinä, että aloin aktiivisesti/''vakavasti'' urheileen vasta n. täys-ikäsenä. Liian myöhään. Ne jotka pelas pallopelejä ties mitä 5-vuotiaasta asti solmi kaiken maailman suhteita aikanaan. Mä oon joku late-bloomer, joka haluis korvata tuon menetetyn ajan, ja intoa löytyy vitusti. Kuntosalille, & musisointiin saa ihan tarpeeks kavereita, mut siinäpä se on. Muu aktiivinen urheilu kiinnostaa ku kasa paskaa näitä. 99,9% ihmisistä(ei lähdettä) lähtee kyl valonnopeudella makaan viheriölle ryypiskeleen vaikka jokaikinen päivä, mut vähänkö toi käy pitkäveteiseks. Todennäkösyyden lakien mukaan jossain tuolla on samanhenkisiä ihmisiä ku minä, mut vähän hankalampi kyl löytää ku vaikka lapsena. Netissä oon moisiin ''tutustunut'', mut ei jaksais lähtee Australiaan :Dd. Ei jaksa kirjottaa enempää, vaikka paljo jää sanomatta. Pointti käy ilmi.

Ite en dokaa. En halua lapsia. Tuttuja on mut aitoja ystäviä 0. Lähin tällai myöhään opiskelemaan ja toteuttaa unelmaani. Ei kiinnosta tota samaa paskaa päiväduunia vuodesta toiseen missä vaan ahistaa. Enkä mäkään urheillu lapsena vaan olin sellanen semiläski lapsi joka sit täysikäisyyden kynnyksellä eskaloitu mätisäkkiydeksi. Että kyllä rakas @Cuntslinger samanhenkisiä tyyppejä löytyy lähempääkin kun ausseista :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom