Onko jollakin aikuisella ihmisellä kavereita? Ei ole näkynyt tai kulunut 15 vuoteen.Ei mullakaan ole kavereita.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko jollakin aikuisella ihmisellä kavereita? Ei ole näkynyt tai kulunut 15 vuoteen.Ei mullakaan ole kavereita.
Menee yksinpuheluksi tässä ketjussa mut menkööt; vituttaa kun on yrittäny päästää ihmisiä lähelle, koittanu hankkia semmosta kunnon ystävää jostain. Siis edes yks tyyppi johon vois luottaa, niin ei. Taas sai huomata et muhunpäin ollaan yhteydessä tasan sillon kun tarvitaan autokyytiä tai rahaa lainaksi tai muuta vastaavaa. Ollaan ensin hyvää kaveria ja sit kun on saatu kaikki hyöty ja hupi revittyä irti niin voidaan unohtaa. Mikä vittu siin on et kunnollisia luotettavia tyyppejä/aitoja ystäviä on niin vaikea löytää nykyään? Vai oonko mä oikeesti vaan niin perseestä?
Onko muilla samoja kokemuksia?
Hyvä suunnitelma.@J.S.P Oon kyllä koittanu keksiä jotain uusia juttuja/harrastuksia mut se on vaan jotenkin tosi vaikeeta :D Nyt varsinkin kun tää korona jyllää. Ja sit kun on vammoja sen verran niin nekin rajottaa yllättävän paljon. Esim jotkut kamppailulajit vois olla ihan makeita kokeilla mut ei oikeen näillä polvilla taida onnistua. Ja tässä katellu just kämppiä vähän kauempaa koko ajan, mut koska opiskelen, niin sekin tuo omat mutkansa matkaan (taloudellinen tilanne). Ja vaikka luulis että opiskelujen kautta tulis tuttavuuksia, niin voin kertoa ettei tule varsinkaan nyt. Kaikki luennot jne hyvin pitkälti etänä niin ei tässä kauheesti opiskelutovereita näe livenä. Mut kyl sit viimestään kun valmistuu, niin pitää muuttaa veks pk-seudulta!
Menee yksinpuheluksi tässä ketjussa mut menkööt; vituttaa kun on yrittäny päästää ihmisiä lähelle, koittanu hankkia semmosta kunnon ystävää jostain. Siis edes yks tyyppi johon vois luottaa, niin ei. Taas sai huomata et muhunpäin ollaan yhteydessä tasan sillon kun tarvitaan autokyytiä tai rahaa lainaksi tai muuta vastaavaa. Ollaan ensin hyvää kaveria ja sit kun on saatu kaikki hyöty ja hupi revittyä irti niin voidaan unohtaa. Mikä vittu siin on et kunnollisia luotettavia tyyppejä/aitoja ystäviä on niin vaikea löytää nykyään? Vai oonko mä oikeesti vaan niin perseestä?
Onko muilla samoja kokemuksia?
Noita Pollen razereita sun muita CanAmeja kattellessa mietin että ostais jonku parin tonnin kelkan mistä moottori ja variaattori (~150hp) ja kötöstelis jonkun vastaavan putkirunko himmelin. Ainoo mikä miinus niin neliveto vähän vaikeammin toteutettavissa(kallis). Muuutta taitaa aika haaveeksi sekin jäädä :DTuotakin hommaa voisi lähteä kehittään rakentelemalla mönkijästä vieläkin maastokelposempaa..
Aivan. Tuollaiset projektit vaatii kyllä paljon aikaa ja hyvät tilat missä rakennella. Itsekkin tykkään kaikenlaista rakennella vaan tuollaisiin ei ole välineitä eikä ehkä tietoa tarpeeksi.Noita Pollen razereita sun muita CanAmeja kattellessa mietin että ostais jonku parin tonnin kelkan mistä moottori ja variaattori (~150hp) ja kötöstelis jonkun vastaavan putkirunko himmelin. Ainoo mikä miinus niin neliveto vähän vaikeammin toteutettavissa(kallis). Muuutta taitaa aika haaveeksi sekin jäädä :D
Mikä vittu siin on et kunnollisia luotettavia tyyppejä/aitoja ystäviä on niin vaikea löytää nykyään?
Aikuisiällä ystävien tai edes sellaisten läheisempien kavereiden löytäminen on kyllä vaikeaa ja käsittääkseni harvinaisempaa että aikuisiällä löytyisi uusia ystäviä joista tulee todella läheisiä. Etenkin jos vielä on enemmän introvertti kuin sellainen joka nauttisi kaikkien ihmisten seurasta ja työ joka vie välillä kaikki voimat olla ihmisten kans tekemisissä. Nämä teki mulle kyllä pahimpina aikoina tuplahaasteen ja oli kyllä vahvana ajatus siitä että ”olen vaan niin paska”, vaikka järki sanois että ei siitä ole kyse. Mulla on hyviä ystäviä jotka säilyneet läpi elämän mutta muuttaminen vei heistä kauas ja kaipasi niitä ihmisiä ihan konkreettisestikin joskus olemaan läsnä.Mikä vittu siin on et kunnollisia luotettavia tyyppejä/aitoja ystäviä on niin vaikea löytää nykyään?
Itsellä taitaa olla vähemmän vaikka kavereita on paljon. Ehkä miehet nyt ei muutenkaan keskimäärin soita mitä kuuluu?Yhteensä sellainen kymmenkunta joiden kanssa yhteydenpito on tiivistä.
Varmaan joo, mutta ehkä tässä on myös se mitä tiivis yhteydenpito kenellekin on. Mä en ole kehenkään yhteydessä päivittäin, jos viikottain jollain muotoa edes vaihtaa pikaisesti kuulumisia niin se on tiivistä. Näkemisen osalta tiivis on varmaan kerran parissa viikossa. Mut kuten sanottu, täällä missä nyt asun niin on se pari ihmistä joita nähdä ylipäätään. Loput tuosta porukasta asuu ympäri Suomea ja eihän niitä ole nähnyt nyt korona aikana kun kerran ehkä kutakin reilun vuoden aikanaItsellä taitaa olla vähemmän vaikka kavereita on paljon. Ehkä miehet nyt ei muutenkaan keskimäärin soita mitä kuuluu?
Yleensä jotain ohjelmaa oltava, että ollaan yhteydessä. Toisaalta, tykkään puuhata yksiksenikin, joten ei sitä tule vkl soiteltua pahemmin ja kysellen että tehdäänkö jotain. Totta tuokin, että perheet vievät monen ajan.