Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tavallaan ymmärrän. Ennen en ymmärtänyt kuin ihmiset puhuivat siitä että ei ole aikaa mutta aina sitä ei ole. Oon nykyään ihan loppu duunin jälkeen ja sitten pitää opiskella, tehdä kotitöitä ja viettää aikaa perheen kanssa. Yleensä olen kyllä auttanut mutta nykyään vain sellaisia jotka auttavat minua jos sitä tarvitsen.Toi auttamishomma on kyllä ihme juttu, itse lähden lähes aina jos joku pyytää mutta sitten kun omaan vaikka muuttoon alkaa kyselemään niin ei ole yhen yhtä innokasta.
Näitä on paljon. Uskon että kärsivät huonosta itsetunnosta. Kai ne jossain vaiheessa heräävät todellisuuteenJep. Meillä historiaa kuitenkin 20 vuotta. Tiesin toki tämän riskin, koska olen ollut siinä ymmärryksessä, että hänelle ei oikein voi sanoa mitään kritiikkiä tai ylipäätään olla eri mieltä mistään. Tulipa testattua, MOT.
Näitä on paljon. Uskon että kärsivät huonosta itsetunnosta. Kai ne jossain vaiheessa heräävät todellisuuteen
vituttaa kun on yrittäny päästää ihmisiä lähelle, koittanu hankkia semmosta kunnon ystävää jostain. ..
Mikä vittu siin on et kunnollisia luotettavia tyyppejä/aitoja ystäviä on niin vaikea löytää nykyään?
Sisin piiri taisi taas pienentyä, kun puolitoista kuukautta sitten menin sanomaan ystävälle, että sen koiravideossa ei ole kyse leikistä koirien kesken, vaan aikuinen leikkii pennulla. Että vähän vaaralliselta näyttää minun silmiini (eli oikeasti olin kauhuissani siitä silmät kiiluen ja täysin jännittyneenä pennun perässä menevästä aikuisesta). Ei vastausta siihen, eikä mitään yhteydenpitoa sen jälkeen. Johan tässä oltiinkin oltu nelisen kuukautta väleissä, kun sitä ennen hän piti mykkäkoulua reilun 8 kk. Hienoa, hienoa.
Hän käski marraskuussa varata kalenterista hääpäivänsä ensi kuulta kalenteriin. Mielenkiintoista.
Minä en jaksa kiukuttelevia aikuisia.Jep. Meillä historiaa kuitenkin 20 vuotta. Tiesin toki tämän riskin, koska olen ollut siinä ymmärryksessä, että hänelle ei oikein voi sanoa mitään kritiikkiä tai ylipäätään olla eri mieltä mistään. Tulipa testattua, MOT.
No shit, Sherlock! Komee ja varakas, vai miten se meni?yleensä sitten seurankaipuuseen on joku nainen, jostain syystä mun on tosi helppo tutustua heihin