Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Laskun voisi kyl periä myös samalta henkilöltä. Soittelin äskön isännöitsijän kanssa ja hänen naureskeleva "Haha, on varmaan tili tullut... liian halvat viinat ku eivät sammu... kyl se siitä" yms paskaa. Siis tilanne on rauhoittunut hemmetisti siitä mitä toi oli pahimmillaan mut kuppi kellahti nurin nyt erityisesti kun enää ei pysty mun muksukaan nukkumaan tuossa metelissä. Viikonlopuksi on koiravieraita tulossa niin voin jo etukäteen kuvitella mikä orkesteri siel on kun toiset haukkuu kun kuulostaa 24/7 siltä että joku pyrkii seinästä sisään.... oh well. Poliisille vain jatkossa, tämä siis isännöitsijänkin ohjeistus.
Joo onhan toi ihan äässistä. Kaikenlaista naapureita häiritsevää (metelöinti yms) tai vuokranantajaa häiritsevää (kämppää käytetään kaatopaikkana, vuokrat rästissä) perseilyä kyllä voi jatkaa varsin (liian) pitkään, ennen kun mitään konkreettista, esim häätö, asian estämiseksi tehdään. Poliisit voi tietysti viedä silloin tällöin metelöinnistä putkaan, mutta jos se ei auta, niin hankalaksi menee.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Poliisit käy ---> perässä varoitus kämpän omistajalle + vuokralaiselle.

Niitä muutama, en muista määrää ja voidaan aloittaa isännöitsijän toimesta häätöön tähtäävät toimenpiteet.

Poliisit käy ---> perässä varoitus kämpän omistajalle + vuokralaiselle.

Niitä muutama, en muista määrää ja voidaan aloittaa isännöitsijän toimesta häätöön tähtäävät toimenpiteet.
Isännöitsijä/taloyhtiö ei voi häätää mutta taloyhtiö voi ottaa huoneiston hallintaan jonka jälkeen häätökin mahdollinen.

Ja kyllä se poliisejakin alkaa jossain kohtaa kiinnostaa että miksi asunnon omistajaa ei kiinnosta, etenkin jos sinne melukeikkaa pukkaa vähän väliä ja ihmiset ei saa elää normaalia elämää.

Jos tehdään kerrostalo remonttia, niin yleensä se saatanan poraaminen aloitetaan noin kymmeneltä aamulla, kuten entisessä kämpässä ja vanhempien kerrostalo asunnossa. Se oli sovittu jutttu.

Joo tiedän että raksa hommat aloitetaan seitsemältä mutta on eri asia kerrostalossa.
Kun kelloni soi herätyksen 11:45, niin yläkerrassa alkaa niin vitunmoinen poraaminen seitsemältä aamulla että lulee heräävänsä Bosnian sotaan.

Kävin antamassa palautetta yövaatteissani, mutta ei mennyt perille.
Isännöitsiälle käskivät soittaa.
Villi arvaus, soitanko?

Jos tehdään kerrostalo remonttia, niin yleensä se saatanan poraaminen aloitetaan noin kymmeneltä aamulla, kuten entisessä kämpässä ja vanhempien kerrostalo asunnossa. Se oli sovittu jutttu.

Joo tiedän että raksa hommat aloitetaan seitsemältä mutta on eri asia kerrostalossa.
Kun kelloni soi herätyksen 11:45, niin yläkerrassa alkaa niin vitunmoinen poraaminen seitsemältä aamulla että lulee heräävänsä Bosnian sotaan.

Villi arvaus, soitanko?

Jos tai kun teidänkin kerrostalossa mennään vakiintuneella säännöllä hiljaisuus välillä 22-07, saat valittaa ihan just niin paljon kuin sua huvittaa. Se että sinä heräät iltapäivällä, ei tarkoita et duunarit istuu sormi perseessä siihen asti, sikäli kun et ole valmis tästä heille tai urakan tilaajalle korvausta maksamaan. Se, et joskus jossain asiasta on erikseen sovittu, niin ei päde automaattisesti muualla.

Tokihan melu aina vituttaa, mut siitä pääsee niinkin yksinkertaisesti, että ostaa oman talon. Näin minäkin tein 4v sitten kun muut ihmiset alkoi tarpeeksi vituttamaan.

Villi arvaus, soitanko?
Millä kuvittelet remonttien ikinä valmistuvan jos jokaisen oman elämänsä kukkasen aikataulujen mukaan mentäisiin? Sä haluat nukkua kahteentoista, joku mummo menee silloin päikkäreille niin senkään jälkeen ei saisi porata, sitten onkin jo vauvojen päiväunien ajat ja joku varmaan menee jo neljän maissa iltapäivällä nukkumaan lähteäkseen yövuoroon. Siellä jäis remppamiehille 3 kertaa päivässä 10 minuuttia aikaa porata, mut ainakin saisit nukkua rauhassa puolillepäivin. Tsemppiä, varmaan kohtaat elämässä vielä paljonkin pettymyksiä jos asenne on tuo.

Itse en kehtaisi alkaa kerrostalossa ennen 8 kovaa mekkalaa pitämään, mieluummin 9 jälkeen, pienempi riesa toisille venyttää 16-17 kun muutakin meteliä.
Edellisessä omassa kerrostalossa oli joku vatipää, aina kun porasin reiän seinään eli rouvan Ikean reissun jälkeen muutaman kerran vuodessa niin samantien alkoi jostain toisesta kämpästä iskuporan ääni.

Millä kuvittelet remonttien ikinä valmistuvan jos jokaisen oman elämänsä kukkasen aikataulujen mukaan mentäisiin? Sä haluat nukkua kahteentoista, joku mummo menee silloin päikkäreille niin senkään jälkeen ei saisi porata, sitten onkin jo vauvojen päiväunien ajat ja joku varmaan menee jo neljän maissa iltapäivällä nukkumaan lähteäkseen yövuoroon. Siellä jäis remppamiehille 3 kertaa päivässä 10 minuuttia aikaa porata, mut ainakin saisit nukkua rauhassa puolillepäivin. Tsemppiä, varmaan kohtaat elämässä vielä paljonkin pettymyksiä jos asenne on tuo.
Tottakai remontit täytyy tehdä. SEN YMMÄRTÄÄ JOKAINEN!

Edellisessä kerrostalossa remppajätkät teki ihan lapun että piikkaaminen alkaaa vasta kymmeneltä ja vanhenmpieni kerrostalossa, jossa myös tehtiin remppaa niin remottimiehet laittoi lapun että aloitetaan vasta 9:30.

Mutta tässä on kaksi nuorehkoa remppa ihmistä, jotka ei näytä päteviltä, ei millään tavalla katsottuna.
Minun tuntemani kuusikymppinen rakennusmestari olisi hoitanut sinne viisi ammattilaista, jotka olisivat hoitaneet 46 neilöisen kaksion parissa päivässä.
Tässä minun tilanteeessa haiskahtaa vähän tunti systeeemi -mutta onneksi ne on silti suomlaisia, eikä mitään lietttuan poikia joiden rahat ja verot menee ulkomaille.

Toisaalta hyvä että niillekkin töitä löytyy. Siis niille suomalaisille remppamiehille, yksi niistä on kyllä nainen

Ja se minkä takia herään noin myöhään on syynä iltatyöt joiden takia suomalaiset saavat nukkua rauhassa. Sinäkin.

Viimeksi muokattu:

Edellisessä kerrostalossa remppajätkät teki ihan lapun että piikkaaminen alkaaa vasta kymmeneltä ja vanhenmpieni kerrostalossa, jossa myös tehtiin remppaa niin remottimiehet laittoi lapun että aloitetaan vasta 9:30.

Mutta tässä on kaksi nuorehkoa remppa ihmistä, jotka ei näytä päteviltä, ei millään tavalla katsottuna.
Minun tuntemani kuusikymppinen rakennusmestari olisi hoitanut sinne viisi ammattilaista, jotka olisivat hoitaneet 46 neilöisen kaksion parissa päivässä.
Tässä minun tilanteeessa haiskahtaa vähän tunti systeeemi -mutta onneksi ne on silti suomlaisia, eikä mitään lietttuan poikia joiden rahat ja verot menee ulkomaille.

Toisaalta hyvä että niillekkin töitä löytyy. Siis niille suomalaisille remppamiehille, yksi niistä on kyllä nainen

Ja se minkä takia herään noin myöhään on syynä iltatyöt joiden takia suomalaiset saavat nukkua rauhassa. Sinäkin.
Joo, nuoret eivät osaa tehdä se on selvä. Se sinun rakennusmestari joka olisi hoitanut 5 ukkoa kahdeksi päiväksi ei varmasti ymmärrä että noin pieneen tilaan ei mahdu kätevästi 5 ukkoa tekemään kaikkea kerralla, vaikka varmasti olisi sulle mukavampaa. En ymmärrä miten Liettuan pojat tähän liittyvät, enkä ymmärrä myöskään miten sukupuoli liittyy remppaamiseen.

Kiva että heräät mun takia myöhään, itse kun olen tehnyt jo yli 20 vuotta vuorotyötä, niin en osaa kuvitellakkaan mitä on sellainen pelkkä iltatyö.

Mut hei, mee huomen aamulla taas yöpuvussa kertomaan niille että sun vanhempiesikin talossa aloitetaan remontit vasta kympiltä, ja sä teet heidän puolestaan iltatöitä, varmasti ymmärtävät.

Mitä duunia sä teet?

Mä arvaan,hän on varmasti ilmavoimien päivystävä eversti joka on vastuussa meidän turvallisuudesta!
Hahah. Ajattelin vaan, että pitääkö munkin ottaa lakki päästä ja muuttaa työrytmiä tän herran takia. En tosin asu suomessa, mutta olen suomalainen.

Eli tuppisuuna nähnyt nuoret työmiehet käytävällä ohimennen niin osaa kertoa etteivät ole päteviä?
Oisit nyt saatanan patu mennyt neuvomaan kädestä pitäen kuinka töitä tehdään!
@Pikkas

Joo, nuoret eivät osaa tehdä se on selvä. Se sinun rakennusmestari joka olisi hoitanut 5 ukkoa kahdeksi päiväksi ei varmasti ymmärrä että noin pieneen tilaan ei mahdu kätevästi 5 ukkoa tekemään kaikkea kerralla, vaikka varmasti olisi sulle mukavampaa. En ymmärrä miten Liettuan pojat tähän liittyvät, enkä ymmärrä myöskään miten sukupuoli liittyy remppaamiseen.

Kiva että heräät mun takia myöhään, itse kun olen tehnyt jo yli 20 vuotta vuorotyötä, niin en osaa kuvitellakkaan mitä on sellainen pelkkä iltatyö.

Mut hei, mee huomen aamulla taas yöpuvussa kertomaan niille että sun vanhempiesikin talossa aloitetaan remontit vasta kympiltä, ja sä teet heidän puolestaan iltatöitä, varmasti ymmärtävät.
Ammattitaidosta on kyse.
Ei nuoruudesta.

Tuli tällaan WA viesti vastaan nin sopii aiheeseen:

Liitteet

• Remppa.png
    Remppa.png
    500,1 KB · Katsottu: 289
Voi voi, että osaa olla kuluttavaa kun pitää jatkuvasti hoitaa asioita dementikolle, jolla ei mielestään ole mitään muuta ongelmaa kuin se, että hän ei enää oikein jaksa hoitaa kaikkea itse. Jatkuvaa sekoilua ja aina kun jokin asia ei sitten mene ihan putkeen, niin minä olen hoitanut ne huonosti tai en ole viitsinyt kertoa ja selittää asioita hänelle. Ja kun kyseessä on ihminen, joka on aina ollut paljon lahjakkaampi puhumaan kuin kuuntelemaan ja se vähäkin kyky aktiiviseen kuunteluun on nyt kadonnut loputtoman tajunnanvirtapaasauksen tieltä, niin pientäkään asiaa ei voi keskustella joutumatta vanhuksen huomion saamiseksi tylysti korottamaan ääntään ja käskemään toista olemaan hiljaa ja kuuntelemaan, mistä tämä tietysti loukkaantuu. Ihan vaikka se, että on tullut tärkeän näköinen kirje kotiin ja yrittää kysyä, kuka on lähettäjä ja mikä on otsikko tai edes jokin satunnainen pätkä tekstistä, että tietäisi onko kyseessä vaikka maksettava lasku vai merkityksetön mainoskirje. Joka päivä tuollaisten asioiden takia kun ei ole ajallisesti ja logistisesti mahdollista hypätä heti itse katsomaan. Ja kun asioita joutuu selittämään korostetun yksinkertaisesti, rautalangasta vääntäen ja välillä kysymällä varmistaen, menikö perille, niin sekin tarkoittaa, että minä olen tyly ja aina pahalla tuulella. Eihän hän sitä näin suoraan sano, mutta ajattelee kyllä. Aikaa ja vaivaa rakkaan sukulaisen eteen näkee tietysti mielellään, mutta se on kyllä äärettömän kuluttavaa, kun pienenkin asian selvittäminen johtaa nykyään kinaamiseen ja vänkäämiseen täysin sairaudentunnottoman ihmisen kanssa ja aina tietää, että vaikka parhaansa tekee että homma pysyisi kasassa ja asiat järjestyisivät, niin on silti itse pahis ja saanut toiselle jatkuvasti aikaan vain pahan mielen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom