Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Jos käyttötarkoitus oli ihmisen liikuttaminen paikasta A paikkaa B, niin:

"Aiemmissa kadunvaltaustilanteissa poliisi on Rikanderin mukaan kantanut mielenosoittajat pois, jos nämä ovat heittäytyneet veltoiksi.

– Meillä vanhat voimankäyttösäännökset, nykyiset voimankäyttösäännökset ja Euroopan ihmisoikeustuomioistuimen ratkaisut ovat olleet sitä mieltä, että ihmistä ei voi patukoida kävelemään eli ei siis voi voimankäytöllä pakottaa häntä tekemään jotain, Rikander sanoo.

Sama koskee kaasusumuttimen käyttöä. Se on ylimitoitettua.

– Jos kyse on täysin passiivisesta henkilöstä, hänet kannetaan pois."

Lainaus siis oikeustieteen tohtori Henri Rikanderin haastattelusta.

”Rikander kertoo seuranneensa tapausta joukkoviestimien ja sosiaalisen median välityksellä. Hän sanoo nähneensä median kautta kaasun käyttötilanteen, mutta ei siihen johtaneita tapahtumia”.

Eli taas kommentoidaan tapahtumia pelkästään lyhyen videopätkän perusteella ilman, että on minkäänlaista käsitystäkään siitä tapahtumien kulusta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä en kyllä pitäisi kaasun käyttöä kovinkaan rankkana syntinä tässä tapauksessa. Hippejä oli ilmeisesti varoitettu etukäteen eikä kaasu voimakeinoista lievimpänä käsittääkseni pidä sisällään riskiä millekään kestävämmälle vammalle. Meneehän siinä uskottavuus poliisiltakin, jos näissä tapauksissa ei voi muuta kuin pyytää nätisti ja silitellä päätä.
Taitaa siihenki olla jokunen kuollu maailmalla, paha allergia tai astma vaikka.

Nyt vittu palataan oikeaan elämään.
Pari päivää vituttanut yksi risteys jossa selkeästi kolmiot, aiemmin ollut liikennevalo-ohjaus mutta joku ei ollut osannut päättää meneekö oikealta vai vasemmalta puolen tolppaa niin oli vetänyt keskelle ja tolppa nurin.
Ei tuossakaan mitään mutta miten voi olla niin saatanan vaikea ajaa siitä risteyksen yli kun molemmista sivuista porukka odottaa kun sulla ei ole kolmiota?
Sitten jäädään seisomaan siihen risteykseen ja oikealta ja vasemmalta tulee sekä menee sakkia ja toinen vaan toljottaa hölmönä.
Tänään oli taksikuski siinä nenän edessä ja ilman pokaa, mietin että on senkin alan kuskien ammattitaito näköjään aika vitun huonoissa kantimissa.

Itsehän näin tuossa ihan 30min sitten tapauksen jossa tummahipiäinen kaveri jätti auton ajoradalle parkkiin. Eli Pitäjänmäentieltä kun käännytään Takkatielle, niin se on väliaikaisesti suljettu. Kaveri veti vaan auton siihen Pitäjänmäentien puolelle just Takkatien kohdalle parkkiin ajoradalle ja lähti suu auki ihmettelemään et miks tosta nyt ei voi ajaa läpi. Ois ollu hauska jäädä siihen seuraamaan et miten se tilanne siitä sit eteni kun tosta menee kuitenkin busseja koko ajan. Että kyl toi autoilu(kin) voi olla joillekkin vaan ihan vitun vaikeeta :D

Ihan puhtaasti ilman roturealismia sanon että suurin osa miten sattuu ajavista on muualta tulleita.
Yhä enempi ohiajaessa katsoo että onko siellä joku lapsi ajamassa kun just silmät ylttää kojelaudan yli mutta onkin aasialaisilla geeneillä varustettuja naisia.

Mä en kyllä pitäisi kaasun käyttöä kovinkaan rankkana syntinä tässä tapauksessa. Hippejä oli ilmeisesti varoitettu etukäteen eikä kaasu voimakeinoista lievimpänä käsittääkseni pidä sisällään riskiä millekään kestävämmälle vammalle. Meneehän siinä uskottavuus poliisiltakin, jos näissä tapauksissa ei voi muuta kuin pyytää nätisti ja silitellä päätä.

Minä palaan tähän vanhaan aiheeseen, mutta allekirjoitan tämän ihan täysin.

En missään tapauksessa kannata siirtymistä siihen amerikan malliin, jossa poliisi ensimmäisenä ampuu. En vaan myöskään tunne oloani turvalliseksi yhteiskunnassa, jossa poliisin kädet voimakeinojen suhteen ovat täysin sidotut. Se ratkaisu pitää löytyä jostain läheltä rauhanomaisia keinoja, mutta kyllä ehdottomasti myös niin, että kun monta kertaa on sanottu, pyydetty ja käsketty, niin keinovalikoimaa pitää voida tuoda raskaammaksi. Eikö se ole jo aika nähty, että mihin kouluissa ollaan menossa, kun opettaja ei saa tehdä enää mitään? Oikeuksia tuntuu kaikilla yksilöillä olevan aivan järjetön määrä, mutta miten ne isomman joukon oikeudet? Oikeus turvalliseen koulunkäyntiin ja oikeus rauhalliseen työskentelyyn sen sijaan, että yhdellä on oikeus häiritä ja kiusata kaikia? Onko yhdellä ihmisryhmällä oikeus häiritä kaikkea liikennettä tukkimalla teitä määrämättömäksi ajaksi? Huomionhan he saivat itselleen ja asialleen jo. Käyttäytyvät kuin kakarat ruokakaupassa, jotka saavat jäädä siihen karkkihyllylle huutamaan ja potkimaan, kunnes vanhemmat hädissään antavat ostaa ässämixin, jotta muksu hiljenee sen sijaan, että tenava napattaisiin kantoon ja ulos.

missään tapauksessa kannata siirtymistä siihen amerikan malliin, jossa poliisi ensimmäisenä ampuu. En vaan myöskään tunne oloani turvalliseksi yhteiskunnassa, jossa poliisin kädet voimakeinojen suhteen ovat täysin sidotut. Se ratkaisu pitää löytyä jostain läheltä rauhanomaisia keinoja, mutta kyllä ehdottomasti myös niin, että kun monta kertaa on sanottu, pyydetty ja käsketty, niin keinovalikoimaa pitää voida tuoda raskaammaksi.
Kaasuhan on kevyimmästä päästä.

Käyttäytyvät kuin kakarat ruokakaupassa, jotka saavat jäädä siihen karkkihyllylle huutamaan ja potkimaan, kunnes vanhemmat hädissään antavat ostaa ässämixin, jotta muksu hiljenee sen sijaan, että tenava napattaisiin kantoon ja ulos.
Nämähän kerran jo kannettiin ulos, mutta karkintuskissaan palasivat takasin.

Kaasuhan on kevyimmästä päästä.

Nämähän kerran jo kannettiin ulos, mutta karkintuskissaan palasivat takasin.

Juuri näin, eli mielestäni on oikeus siirtyä siitä puheesta ja "nätisti siirtämisestä" seuraavaan, joka on tässä tapauksessa kaasu, kun ei kerran muuten mene viesti perille. Tämä kaasuttaminen on jotenkin saanut sellaiset mittasuhteet lööpeissä, että ihan kuin olisi mellakkapoliisit täydessä suojavarustuksessa hakanneet siellä pampulla ja antaneet sähköä, kun toiset ovat vaan nätisti istuneet.

Missään tapauksessa tilanne ei saa mennä sellaiseksi, että mielenosoittajat tai ketkään muutkaan pompottelevat poliisivoimia sen enempää. Poliisin tehtävä on valvoa yleistä järjestystä ja sääntöjen noudattamista, ja sitä varten on oltava oikeus käyttää aina tarpeellisia keinoja. Tällä kertaa se oli se kaasu, koska kevyempi käskeminen tai kantaminen ei mennyt komentokeskukseen asti niskoittelijoilla. Antaa täydellisen väärän kuvan, jos tuollaisesta selviää sitten sillä "soosoo, ette te kyllä siinä saisi olla, mutta olkaa nyt sitten, kun ette kerran suostu lähtemään".

Tänään ajelin sitten erikseen noutamaan pakettia sieltä, minne en sitä tilannut.

Naapuritiskillä oli herra, joka sanoi:
"Toivon, että voisitte palauttaa uskoni siihen, että saisin tämän paketin toimitetuksi vastaanottajalle.
Se on nyt kaksi kertaa tullut minulle takaisin."

:)

Piti 3.10. tulla paketti mut ei kuulunu eikä näkyny. Seuraavana päivänä paketinseurannassa vaan ilmotus että "pakettiautomaatti täynnä, viedään lähimpään postiin". Ei oo näkyny pakettia ja edelleen sama teksti tuolla. Kuinka vitun kauan ne vie sitä pakettia tohon kilsan päähän?

Ei sitten millään onnistu rasperryn kuvan saaminen vahvarin kautta tykille säädyllisesti, nykii niin perkeleesti. Ilman vahvaria voisi toimiakkin.

Naapurissa juoppo vetää taas parin päivän ryyppyputkia "kavereiden" kanssa. En kehtaa sanoa et 24h päivässä möykkää kun varmaa nukkuu kun oon töissä aamuvuorossa, mutta ainakin kaikki yöt ihan läpeensä sitä vitun kännihuutoa. Eniten vituttaa kun ei taas tiedä mitä helvettiä täs pitäis tehdä kun isännöitsijälle oon ilmoitellut ja sieltä ei tapahdu mitään, asunnon omistajaa ei kiinnosta vittuakaan mitä juoppovuokralainen tekee kunhan saa vuokransa ajallaan. Kai se pitää oikeesti alkaa poliisille soittelee vaikka eivät hekään saa asiaan mitään muutosta muuta kuin vitunmoisen laskun taloyhtiölle ovien avaamisesta. Kai sen laskun vois ees laittaa asukkaan/asunnon omistajan maksettavaksi ni edes se vituttais niin et ei ryypättäis KE-TO yön läpi kun helvetti tässä pitäis työtäkin tehdä normaalien ihmisten.

Tehokkain keino varmaan olis taas laittomat keinot, eli googletella jotain liivijengiä tai vastaavaa käymään ovella pistää noi helvetin apinat hiljaiseksi.

Just tällä hetkellä 2h unilla meinaan saattaa olla sellaista pientä lähimmäisenrakkauden puutetta ja pieni ilmalento 2. kerroksesta ikkunan läpi olisi se miten haluisin naapurini nähdä.

Naapurissa juoppo vetää taas parin päivän ryyppyputkia "kavereiden" kanssa. En kehtaa sanoa et 24h päivässä möykkää kun varmaa nukkuu kun oon töissä aamuvuorossa, mutta ainakin kaikki yöt ihan läpeensä sitä vitun kännihuutoa. Eniten vituttaa kun ei taas tiedä mitä helvettiä täs pitäis tehdä kun isännöitsijälle oon ilmoitellut ja sieltä ei tapahdu mitään, asunnon omistajaa ei kiinnosta vittuakaan mitä juoppovuokralainen tekee kunhan saa vuokransa ajallaan. Kai se pitää oikeesti alkaa poliisille soittelee vaikka eivät hekään saa asiaan mitään muutosta muuta kuin vitunmoisen laskun taloyhtiölle ovien avaamisesta. Kai sen laskun vois ees laittaa asukkaan/asunnon omistajan maksettavaksi ni edes se vituttais niin et ei ryypättäis KE-TO yön läpi kun helvetti tässä pitäis työtäkin tehdä normaalien ihmisten.

Tehokkain keino varmaan olis taas laittomat keinot, eli googletella jotain liivijengiä tai vastaavaa käymään ovella pistää noi helvetin apinat hiljaiseksi.

Just tällä hetkellä 2h unilla meinaan saattaa olla sellaista pientä lähimmäisenrakkauden puutetta ja pieni ilmalento 2. kerroksesta ikkunan läpi olisi se miten haluisin naapurini nähdä.
Mä niin tiedän ton fiiliksen, itse suunnittelin että olisin apinan oven reunat vetänyt uretaanilla tai jollain vahvalla liimamassalla.
Ainoa keino on soittaa vaan samantien poliisit sinne, ei ne oikein halua/uskalla muuten puuttua asiaan taloyhtiön puolelta ja omistaja etenkään kun pelkää että mulkun vuokralordin kämppä pistetaan paskaksi.
E: kävi myös tuo liivijengi mielessä.

Jooh selvitän tänään tarkan asunnon numeron ja tupla tarkistan sukunimen yms jatkoa varten niin voi sitten soitella. Olen meinaan itse ollut uhrina sille että joku naapureista oli musta tehnyt valituksen ja poliisit rynni kämppään keskellä yötä. Oli siinä ihmettelemistä kun olin siinä avokin kanssa mennyt 21 nukkuu ja oli täysin rauhallinen päivä kunnes muistettiin et niin tosiaan, eräs toinen naapuri oli aiheuttanut pahennusta edellisenä iltana ja joku siis ilmoittanut väärän kämpän poliiseille.

...

...
Vastaanottaja: toimisto(at)helvetinenkelit.fi

Lähettäjä: Wombut(at)pakkotoisto.com

Arvoisat Herra Helvetin Enkelit,

Naapuristani kuuluu toisinaan ikävää, alkoholisoituneen naapurini ja hänen tovereidensa aiheuttamaan meteliä ja tämä häiritsee minua etenkin yöaikaan, jolloin yritän nukkua. Taloyhtiön isännöitsijä ja naapurin vuokranantaja ovat kykenemättömiä ja/tai haluttomia toimimaan asian ratkaisemiseksi, enkä mielelläni ottaisi yhteyttä poliisiin, en nimittäin usko heidän saavan aikaan muuta kuin massiivisen ovenavauslaskun taloyhtiölle.

Olen uutisia ja populäärikulttuuria seuranneena siinä uskossa, että edustamanne järjestö on perso käyttämään väkivaltaa ongelmien hoitamiseksi ja siitä sain ajatuksen, että sehän sopisi tähän minunkin ongelmaan kuin nenä päähän, tai sanoisinko nyrkki suuhun, heh heh. Eli, olisin kovin kiitollinen mikäli kävisitte pikkasen pieksemässä tuota naapurinukkoa, nimi on Tero ja osoite on Puutarhakuja 1 B 2, Lohja. Kohtuullisen laskun voitte sujauttaa siihen viereiseen postilaatikkoon, ovessa lukee Wombut.

Kiitos jo etukäteen ja mukavaa keväänodotusta, toivottavasti saatte mopot pian ajoon!

Wombut

Laskun voisi kyl periä myös samalta henkilöltä. Soittelin äskön isännöitsijän kanssa ja hänen naureskeleva "Haha, on varmaan tili tullut... liian halvat viinat ku eivät sammu... kyl se siitä" yms paskaa. Siis tilanne on rauhoittunut hemmetisti siitä mitä toi oli pahimmillaan mut kuppi kellahti nurin nyt erityisesti kun enää ei pysty mun muksukaan nukkumaan tuossa metelissä. Viikonlopuksi on koiravieraita tulossa niin voin jo etukäteen kuvitella mikä orkesteri siel on kun toiset haukkuu kun kuulostaa 24/7 siltä että joku pyrkii seinästä sisään.... oh well. Poliisille vain jatkossa, tämä siis isännöitsijänkin ohjeistus.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom