Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Vituttaa se että mua vituttaa se, kun kaverit ympärillä lisääntyy. Ei voi olla ikinä iloinen kenenkään puolesta kun vituttaa lähinnä se, että sinne meni taas yksi kaveri. Tässä tapauksessa on kyseessä minun ja vaimoni yhteinen ystäväpariskunta. Mussa on varmaan jotain pahasti vialla kun reagoin näin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tatuoidumpana tyyppinä joutuu jatkuvasti tilanteisiin, joissa joku naapurin kaima tai muu puolituntematon henkilö alkaa tivaamaan, että mitä mikäkin tatuointi ”tarkoittaa”. Vaikka jokaisella mun tatuoinnilla olisikin oikeasti LA inkin hengessä joku oikein syvällinen tarina, niin tuskin alkaisin sitä selostaa jollekin 5min aiemmin tapaamalleni tyypille. Kumma, että osa ihmisistä on näin tahdittomia ja tungettelevia.

Mä en muista että multa ois kukaan ikinä kyselly mun tatuointien tarkotuksesta mitään. Tultu muuten vaan kattomaan että mitä leimaa multa löytyy ja thats it. Ja ainoa joka mun tatuointeja on paheksunu, niin vanhemmat sillon kun otin ekan tatuoinnin. Sillon meinas isä laittaa kirveen auton konepellistä läpi :DD

Vituttaa, menkat päällä.
Kun ei mihinkään voi tyytyä, tietää että voisi antaa enempi ja siksi ei tyydy c-sarjaan.

Tatuoidumpana tyyppinä joutuu jatkuvasti tilanteisiin, joissa joku naapurin kaima tai muu puolituntematon henkilö alkaa tivaamaan, että mitä mikäkin tatuointi ”tarkoittaa”. Vaikka jokaisella mun tatuoinnilla olisikin oikeasti LA inkin hengessä joku oikein syvällinen tarina, niin tuskin alkaisin sitä selostaa jollekin 5min aiemmin tapaamalleni tyypille. Kumma, että osa ihmisistä on näin tahdittomia ja tungettelevia.
Alat selittää jotain traagisesti silsaan kuolleesta sotakaverista sillon kun vielä olit muukalaislegioonassa, kyllä ne ekan viiden minuutin jälkeen ymmärtää vihjeen. Tai "tää korppi on silleen niinku symboli tolle tota mun ekalle pojalle, ensin aattelin sen nimee mutku en muista sitä".

Pukeutumiskysymys. :)

Kaksi toimivaa vastausta:
Se on tatuointi, se ei tarkoita mitään.
En kerro.

Joku oma allergia triggeri alkanu kukkii tässä viikon-kahden aikana. Taas tässä aamulenkillä silmät ja nokka falskaa, ja vaikka räkä valuu pitkin partaa niin silti nenä on kesto tukkoinen samaan aikaan. Osaako arvon tohtorit selittää tuon ektoplasman syvimmän totuuden että miten sitä tarvittaessa riittää ihan helvetin loputtomiin tuolla onteloissa.

Sopiva vastaus ei sinänsä auta, koska vitutus kumpuaa siitä tungettelevuudesta ja hölmöistä oletuksista ennemmin kuin siitä, ettei osaisi reagoida tilanteeseen. :sneaky:

Siinä tapauksessa ongelmatilanne on ratkaistavissa ainoastaan pukeutumisteitse. :)

Tai jos saunasta aina palaa vain toinen, enkä lopulta ymmärretään olla urkkimatta...

Pukeutumiskysymys. :)

Kaksi toimivaa vastausta:
Se on tatuointi, se ei tarkoita mitään.
En kerro.
Aika harvoin niitä kysellään, mutta jos joku kysyy jotain mun kiinalaisista merkeistä, niin vastaan, että ne tarkoittaa "nuudelit kymmenen rämpylää". Rämpylä = Renminbi = Kiinan juan = paikallinen raha.

Paikalliset vatipäät. Asutaan päättyvällä kadulla, eikä edes olla viimeinen talo. Lisäksi toisella puolella tasan meidän talon kohdalla on lyhyt tie, joka vie kadun pätkälle, jossa on pelkkiä tontteja. Eli kääntymistilaa olisi. Silti meidän pihalla käy jatkuva kansainvaellus, jossa nämä vatipäät käyvät kääntämässä autonsa ympäri vuorokaudenajasta välittämättä.
En ymmärrä mikä tässä kadun pätkässä kiihottaa. Tuolta tullaan vauhdilla tälle lyhyelle kadun pätkälle, käännetään auton nokka meidän pihalla ympäri ja poistutaan. 🙄

Pahemmin viitsi yleensä jälkikasvuun liittyvistä asioista täällä jauhaa mutta nyt kyllä riepoo aika vitusti.
Olisi ns. äitiviikko muksulla niin tää vitun lehmä tunkenut sen hoitoon josta muksu tulee itse tänne aamusta ja mikähän päivä nyt sattuu olemaan?
Voi vittu!

En ymmärrä miten evoluutio on voinut kehittää noita pieniä koiria (okei ihmiset ne on kehittänyt) ei sillä mitää etteikö ne vois olla ihan kivoja mutta se että 2kiloinen koira käy tälläsen 85 kiloisen ukon päälle räksyttäö lenkillä... Se melkein kuoli kun mulkaisin sitä mutta onhan toi kaiken järjen vastaista.

Joku oma allergia triggeri alkanu kukkii tässä viikon-kahden aikana. Taas tässä aamulenkillä silmät ja nokka falskaa, ja vaikka räkä valuu pitkin partaa niin silti nenä on kesto tukkoinen samaan aikaan. Osaako arvon tohtorit selittää tuon ektoplasman syvimmän totuuden että miten sitä tarvittaessa riittää ihan helvetin loputtomiin tuolla onteloissa.

Käytän lääkkeitä aina keväästä syksyyn. Nyt ei oo tarvinnu vielä yhtäkään, ei mitään oireita. Vetelin siedätyshunajaa (kotimainen, hakemalla löytynee helposti) syksystä kevääseen, ihan orjallisesti ei tullu edes otettua mut enimmäkseen kyllä. Normisti tähän aikaan ois jo kk takana nappeja. Voipi siis olla et on toiminu, suosittelen lämpimästi jos on useina vuosina ongelma..

Vituttaa parisuhde, taas uusi naula arkkuun.
En voi ymmärtää miksi olla parisuhteessa jos tieto siitä että kolme yhteistä viikkoa kesälomaa saa aikaan toisessa kauhean ahdistuksen ja vitutuksen. Ja mussa taas pahan mielen kun en kelpaa edes viettämään vapaa-aikaa ihmisen kanssa jota ainakin luulin rakastavani.

Sori mutta jonnekin piti tämäkin ahdistus purkaa.

Vituttaa parisuhde, taas uusi naula arkkuun.
En voi ymmärtää miksi olla parisuhteessa jos tieto siitä että kolme yhteistä viikkoa kesälomaa saa aikaan toisessa kauhean ahdistuksen ja vitutuksen. Ja mussa taas pahan mielen kun en kelpaa edes viettämään vapaa-aikaa ihmisen kanssa jota ainakin luulin rakastavani.

Sori mutta jonnekin piti tämäkin ahdistus purkaa.

Kun on lukenut muutamia kirjoituksiasi parisuhdettasi koskien, niin taitais olla aika vetää johtopäätökset ja tehdä asialle jotain.... Ajattelitko loppuelämäsi kenties viettää noin? Väärä ketju ja modet voi siirtää jos tarttee

Kun on lukenut muutamia kirjoituksiasi parisuhdettasi koskien, niin taitais olla aika vetää johtopäätökset ja tehdä asialle jotain.... Ajattelitko loppuelämäsi kenties viettää noin? Väärä ketju ja modet voi siirtää jos tarttee
Meillä on sovittu että syksyllä tehdään suurempia päätöksiä. Siihen asti joudun välillä kärsimään vitutuksesta. Tuo oli vaan jotenkin sellainen viimeinen tippa täydessä lasissa taas.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom