Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja tuliko tämä vaatimattomalla +20% korotuksella? Joskus 2000-luvun alkupuolella rokottivat aika kivastiKela lähetti kirjeen, jossa 1800€ edestä takaisinperittäviä opinto- ja asumistukia On se vaan niin hienoa kun ihmisiä kannustetaan tekemään töitä rokottamalla tienatuista rahoista vuosia jälkeenpäin.
Koron osuus oli onneksi aika nimellinen, n.100€. Vituttaahan toi silti, opiskeluaikana vielä tarkkailin tuloja ja palauttelin tukia etukäteen mut en näköjään riittävästi. Valmistuin lokakuussa ja siirryin suoraan täysipalkkaiseksi työelämään, niin tulorajathan paukkui viimeiseltä vuodelta aika reippaasti, kun en tajunnut että valmistumisen jälkeisetkin tulot vaikuttaa jo saatuihin tukiin.Ja tuliko tämä vaatimattomalla +20% korotuksella? Joskus 2000-luvun alkupuolella rokottivat aika kivasti
Ei pitäisi vaikuttaa valmistumisen jälkeiset tulot. Kelalla on vain vuositulot tiedossa, ei miltä kuukausilta ne on saatu. Lue paperit tarkkaan läpi ja tee uudelleenkäsittelypyyntö, tai soita kelan asiakaspalveluun. Mun ainakin piti toimittaa palkkakuitit valmistumisen jälkeisiltä kuukausilta, jotta pystyivät laskemaan mitä tulot olivat opintojen ajalta ja tekemään uuden päätöksen.Koron osuus oli onneksi aika nimellinen, n.100€. Vituttaahan toi silti, opiskeluaikana vielä tarkkailin tuloja ja palauttelin tukia etukäteen mut en näköjään riittävästi. Valmistuin lokakuussa ja siirryin suoraan täysipalkkaiseksi työelämään, niin tulorajathan paukkui viimeiseltä vuodelta aika reippaasti, kun en tajunnut että valmistumisen jälkeisetkin tulot vaikuttaa jo saatuihin tukiin.
Pilvee?Lääkkeitä on nappailtu sen verta riittävästi että alkaa olee pakki vähän turhan herkkä kaikelle :F ja siis vaikka on vatsansuojalääkkeet. Nyt määräsivät mulle gabrionia mut ei saatana. Ja ryypänny en oo... kahdeksaan vuoteen. Oon muutenkin kohtuu dorka (omasta mielestäni ainakin) niin kännissä mä oon sit ihan täyskyrpä.
Pilvee?
No perkele, kiitos vinkistäEi pitäisi vaikuttaa valmistumisen jälkeiset tulot. Kelalla on vain vuositulot tiedossa, ei miltä kuukausilta ne on saatu. Lue paperit tarkkaan läpi ja tee uudelleenkäsittelypyyntö, tai soita kelan asiakaspalveluun. Mun ainakin piti toimittaa palkkakuitit valmistumisen jälkeisiltä kuukausilta, jotta pystyivät laskemaan mitä tulot olivat opintojen ajalta ja tekemään uuden päätöksen.
Kutsu 8 päivän kertausharjoitukseen, vasta syksyllä olin.
Mä luulin, että ne kestää maksimissaan 7 päivää. Onhan tuo toisaalta jännä, että noin äkkiä tulee uutta kutsua.
Millä periaatteella noita käskyjä/kutsuja jaellaan? Kaverini jotka kotiutuivat ennemmin eivät ole saaneet kertaakaan itselleni tuli viime vuonna käskyä. Vai oliko se niin, että ne jotka oli niin hyviä niin ei tarvitse kerrata :D
Mä luulin, että ne kestää maksimissaan 7 päivää. Onhan tuo toisaalta jännä, että noin äkkiä tulee uutta kutsua.
Millä periaatteella noita käskyjä/kutsuja jaellaan? Kaverini jotka kotiutuivat ennemmin eivät ole saaneet kertaakaan itselleni tuli viime vuonna käskyä. Vai oliko se niin, että ne jotka oli niin hyviä niin ei tarvitse kerrata :D
Mua ne ei ainakaan halua takaisin sinne. Ei ole tullut kutsua tähän mennessä. Ei sillä, en mä sinne kyllä meniskään, jos joku keino on se välttää.Vai oliko se niin, että ne jotka oli niin hyviä niin ei tarvitse kerrata :D
Kysyin viikonloppuhommia ison ketjun kaupoista siis kolmesta eri kaupasta. Ei vastausta. Onko se niin vitun vaikeaa kirjoittaa että ei ole tarvetta? Vittu siihen ei mene kuin 30 sekuntia
Ei ole näillä firmoilla sellaista. Olen itse ollut töissä samassa firmassa toisella paikkakunnalla. Tiedän sen että ei välttämättä ole aikaa vastata heti mutta on mennyt yli 2 viikkoa.Onpas sulla vitutuksen aiheet.
Ei kenelläkään ole isoissa ketjuissa aikaa vastailla HETI yksittäisiin työpaikkakyselyihin, niitä kyselyitä voi tulla näinä aikoina paljon.
winkki winkki.
Rekrytoinneille on omat kanavansa, joissa on jokaisen auki olevan työtehtävän hakulomakkeet.
S-ryhmä
Olemme asiakkaiden omistama suomalainen vähittäiskaupan ja palvelualan yritysverkosto, jolla on Suomessa yli 1 800 toimipaikkaa ja yli 40 000 työntekijää.s-ryhma.fi