Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meillä on sovittu että syksyllä tehdään suurempia päätöksiä. Siihen asti joudun välillä kärsimään vitutuksesta. Tuo oli vaan jotenkin sellainen viimeinen tippa täydessä lasissa taas.
Meillä on sovittu että syksyllä tehdään suurempia päätöksiä. Siihen asti joudun välillä kärsimään vitutuksesta. Tuo oli vaan jotenkin sellainen viimeinen tippa täydessä lasissa taas.
On pakko saada myytyä ainakin talo koska mulla ei ainakaan ole varaa asua tässä yksin.
Sitä minäkin toivon... Se onneksi ei ole ihan kovin vanha.Toivon että talosi on mukavalla alueella yms.
terveisin 3v asunto myynnissä...
Mä en jaksa enää vaivautua. Mä oon 9 vuotta yrittänyt sopeutua, ymmärtää, antaa tilaa ja mä voin pahoin. En enää jaksa sitä, en voi yksin saada tätä toimimaan jos ei vastapuolella oo halukkuutta selvittää asioita.
Paikalliset vatipäät. Asutaan päättyvällä kadulla, eikä edes olla viimeinen talo. Lisäksi toisella puolella tasan meidän talon kohdalla on lyhyt tie, joka vie kadun pätkälle, jossa on pelkkiä tontteja. Eli kääntymistilaa olisi. Silti meidän pihalla käy jatkuva kansainvaellus, jossa nämä vatipäät käyvät kääntämässä autonsa ympäri vuorokaudenajasta välittämättä.
En ymmärrä mikä tässä kadun pätkässä kiihottaa. Tuolta tullaan vauhdilla tälle lyhyelle kadun pätkälle, käännetään auton nokka meidän pihalla ympäri ja poistutaan.
Voihan niitä paikkoja fiksailla ja omaisuuden jakoa suunnitella vaikka oisittekin jo päättäneet erota. Tollasella hitaalla kitumisella parhaassa tapauksessa rikotte välinne kokonaan.Siis mulla on pari syytä miksi syksyllä eikä se mua haittaa sinänsä kun oon asennoutunut siihen - toki on vähän isku vyön alle kun toinen ahdistuu jo ajatuksesta olla samaan aikaan lomalla. Ollaan tässä vähän välillä yritetty että jos näitä sotkuja voi vielä korjata, mutta alkaa näyttämään sekin mahdottomalta. Joudun vähän fiksaamaan paikkoja ennenkuin laittaa omaisuutta myyntiin, pitää vähän miettiä miten jakaa sitä omaisuutta ym. Saatan harkita jopa maiseman vaihtoa kun tässä kaupungissa ei ole kohta enää mitään muuta kuin työ joka mua pidättelee täällä.
On pakko saada myytyä ainakin talo koska mulla ei ainakaan ole varaa asua tässä yksin.
Tältä kesää ei pidetä lomaa eri aikaan, mutta voidaan viettää ne eri paikoissa.Voihan niitä paikkoja fiksailla ja omaisuuden jakoa suunnitella vaikka oisittekin jo päättäneet erota. Tollasella hitaalla kitumisella parhaassa tapauksessa rikotte välinne kokonaan.
Pitäkää nyt ainakin ne lomanne eri aikaan?
Käytän lääkkeitä aina keväästä syksyyn. Nyt ei oo tarvinnu vielä yhtäkään, ei mitään oireita. Vetelin siedätyshunajaa (kotimainen, hakemalla löytynee helposti) syksystä kevääseen, ihan orjallisesti ei tullu edes otettua mut enimmäkseen kyllä. Normisti tähän aikaan ois jo kk takana nappeja. Voipi siis olla et on toiminu, suosittelen lämpimästi jos on useina vuosina ongelma..
Haha poltteleekos ne siellä jotakin.Alakerran maahanmuuttajaperheen kämpästä lähtee melko imelä haju koko rappuun. Joku on tänään vittuuntunu tohon käryyn siinä määrin, että on räjäyttäny rappuun 100kertaa imelämmän axe-purkin. Ja tottakai se käry on tullu postiluukun kautta tänne omaan kämppään. Ei vittu en kestä ihmisiä.... Edelleenkään
Houkuttelisi kyllä, voisi mennä leikkimään siihen sitten tyhmää että kuinkas ne renkaat juuri siihen puhkesiHommaa piikkimatto siihen oman tontin rajalle.
Haha poltteleekos ne siellä jotakin.