Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meillä on sovittu että syksyllä tehdään suurempia päätöksiä. Siihen asti joudun välillä kärsimään vitutuksesta. Tuo oli vaan jotenkin sellainen viimeinen tippa täydessä lasissa taas.

Kyllähän se niin on, että toimivassa suhteessa ongelmat voi aina pyrkiä selvittämään tai pieniä ikävyyksiä voi kestää suurempien hyvien asioiden takia, mutta jos toisen seurasta ja yhteisestä ajasta edes sinällään ei nauti, niin ei siinä liene jäljellä enää mitään syytä korjata tai jaksaa niitä pienempiäkään ongelmia.

Mä en jaksa enää vaivautua. Mä oon 9 vuotta yrittänyt sopeutua, ymmärtää, antaa tilaa ja mä voin pahoin. En enää jaksa sitä, en voi yksin saada tätä toimimaan jos ei vastapuolella oo halukkuutta selvittää asioita.

Meillä on sovittu että syksyllä tehdään suurempia päätöksiä. Siihen asti joudun välillä kärsimään vitutuksesta. Tuo oli vaan jotenkin sellainen viimeinen tippa täydessä lasissa taas.

Miksi vasta silloin? Jos homma ei kertakaikkiaan toimi, niin miksi pitkittää? Joskus ero on oikea vaihtoehto ja silloin sitä on turha venyttää.
Toki jos jotain korjausliikkeitä on mahdollista tehdä, niin se reitti kannattaa kokeilla ensin.

Tohon on varmaan jokin syy miksi syksyllä vasta asiasta voi jutella? Ei hitto miten ahdistava ajatus että rekka on ajamassa rinteeltä rotkoon ja pitää vain istua hymyillen siinä syksyyn asti vaikka tietää että kohta rysähtää. Noh turha tähän kyl enempi laittaa omaa panosta sillä kuten itse sanoit, 9v jatkunut toi show, tääl pakkiksella lukenut myös useamman vuoden ongelmista ja... tänään viimeksi. Toivotan voimia sitten joskus 2080 luvulla kun asia tulee päätökseen (sannin biisiä mukaillen)

Ja siis tarkoitus ei ole "vittuilla" sillä sinä se tässä olet joka voi pahoin, mutta tuntuu vaan kurjalta, vähän kun parhaalle kaverille koittais järkeä jutella ja silti sen mielestä itsensä valelu bensalla on hyvä idea.

Siis mulla on pari syytä miksi syksyllä eikä se mua haittaa sinänsä kun oon asennoutunut siihen - toki on vähän isku vyön alle kun toinen ahdistuu jo ajatuksesta olla samaan aikaan lomalla. Ollaan tässä vähän välillä yritetty että jos näitä sotkuja voi vielä korjata, mutta alkaa näyttämään sekin mahdottomalta. Joudun vähän fiksaamaan paikkoja ennenkuin laittaa omaisuutta myyntiin, pitää vähän miettiä miten jakaa sitä omaisuutta ym. Saatan harkita jopa maiseman vaihtoa kun tässä kaupungissa ei ole kohta enää mitään muuta kuin työ joka mua pidättelee täällä.

On pakko saada myytyä ainakin talo koska mulla ei ainakaan ole varaa asua tässä yksin.

Kuinka saatanan tyhmä pitää olla että päättää lähteä ropaamaan kantavia seiniä kerrostalossa aamu neljältä?
Siis ei jumalauta että voi vituttaa ihmisten tyhmyys (tänäänKIN). Ja heti aamusta 😅

Mä en jaksa enää vaivautua. Mä oon 9 vuotta yrittänyt sopeutua, ymmärtää, antaa tilaa ja mä voin pahoin. En enää jaksa sitä, en voi yksin saada tätä toimimaan jos ei vastapuolella oo halukkuutta selvittää asioita.

Niin mitäs järkeä olla sinun siinä suhteessa, jos ikinä mikään ei muutu parempaan, vaikka olet ilmeisesti selkeästi ja syvällisesti tuonut esille puolisollesi mikä sinua häiritsee hänen käytöksessään. Ja pitkällä aikavälillä. Arvostan kuitenkin tuota sinun toimintamallia. Sen ymmärrän itse tosirakkautena. Ilman sitä keskusteluyhteyttä olisit traumatisoinut itsesi lisäksi sen puolison, jos olisit lakaissut ongelmat maton alle ja elellyt vaan. Kunnes kerralla lähtenyt se matto jalkojen alta. Jos siis sillä toisella oikeasti kuitenkin tunteita on vahvasti sinuun ollut. Miehet ei yleensä ole kovin hyviä tunteiden tulkkeja, koska ajatusmalli ja tunne-elämä on jokseenkin naisia suoraviivaisempi keskimäärin. Mikään ei vaan ole riittänyt, vaikka olet toiminnallasi osoittanut, että haluaisit elää ja olla onnellinen hänen kanssaan, jos se olisi mitenkään mahdollinen yhtälö.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Paikalliset vatipäät. Asutaan päättyvällä kadulla, eikä edes olla viimeinen talo. Lisäksi toisella puolella tasan meidän talon kohdalla on lyhyt tie, joka vie kadun pätkälle, jossa on pelkkiä tontteja. Eli kääntymistilaa olisi. Silti meidän pihalla käy jatkuva kansainvaellus, jossa nämä vatipäät käyvät kääntämässä autonsa ympäri vuorokaudenajasta välittämättä.
En ymmärrä mikä tässä kadun pätkässä kiihottaa. Tuolta tullaan vauhdilla tälle lyhyelle kadun pätkälle, käännetään auton nokka meidän pihalla ympäri ja poistutaan. 🙄

Hommaa piikkimatto siihen oman tontin rajalle.

Siis mulla on pari syytä miksi syksyllä eikä se mua haittaa sinänsä kun oon asennoutunut siihen - toki on vähän isku vyön alle kun toinen ahdistuu jo ajatuksesta olla samaan aikaan lomalla. Ollaan tässä vähän välillä yritetty että jos näitä sotkuja voi vielä korjata, mutta alkaa näyttämään sekin mahdottomalta. Joudun vähän fiksaamaan paikkoja ennenkuin laittaa omaisuutta myyntiin, pitää vähän miettiä miten jakaa sitä omaisuutta ym. Saatan harkita jopa maiseman vaihtoa kun tässä kaupungissa ei ole kohta enää mitään muuta kuin työ joka mua pidättelee täällä.

On pakko saada myytyä ainakin talo koska mulla ei ainakaan ole varaa asua tässä yksin.
Voihan niitä paikkoja fiksailla ja omaisuuden jakoa suunnitella vaikka oisittekin jo päättäneet erota. Tollasella hitaalla kitumisella parhaassa tapauksessa rikotte välinne kokonaan.

Pitäkää nyt ainakin ne lomanne eri aikaan?

Käytän lääkkeitä aina keväästä syksyyn. Nyt ei oo tarvinnu vielä yhtäkään, ei mitään oireita. Vetelin siedätyshunajaa (kotimainen, hakemalla löytynee helposti) syksystä kevääseen, ihan orjallisesti ei tullu edes otettua mut enimmäkseen kyllä. Normisti tähän aikaan ois jo kk takana nappeja. Voipi siis olla et on toiminu, suosittelen lämpimästi jos on useina vuosina ongelma..

Kommentoin omaa postiani pysyäkseni tarkkana detaljeissa. Nyt kesäkuun vaihteessa loppui siedätyshunajasta "kyky" eli elimistö antoi periksi ja allergiaoireilu alkoi. Mut sentään pari kuukautta myöhemmin kuin normaalisti. Ensi vuonna uusi yritys, kattoo josko se toistettuna veis vielä pidemmälle.

Alakerran maahanmuuttajaperheen kämpästä lähtee melko imelä haju koko rappuun. Joku on tänään vittuuntunu tohon käryyn siinä määrin, että on räjäyttäny rappuun 100kertaa imelämmän axe-purkin. Ja tottakai se käry on tullu postiluukun kautta tänne omaan kämppään. Ei vittu en kestä ihmisiä.... Edelleenkään :LOL:

Alakerran maahanmuuttajaperheen kämpästä lähtee melko imelä haju koko rappuun. Joku on tänään vittuuntunu tohon käryyn siinä määrin, että on räjäyttäny rappuun 100kertaa imelämmän axe-purkin. Ja tottakai se käry on tullu postiluukun kautta tänne omaan kämppään. Ei vittu en kestä ihmisiä.... Edelleenkään :LOL:
Haha poltteleekos ne siellä jotakin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom