Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siksi mulla ei ole niitä kun en ole ollut aina säntäämässä joka asiassa auttamassa."Kaverit" jotka on kavereita vaan sillon kun ne tarvitsee multa jotain. Mutta auta armias kun itse pyytää joskus hyvin harvoin jotain niin hiljasta on.
Siksi mulla ei ole niitä kun en ole ollut aina säntäämässä joka asiassa auttamassa.
Aina kun on muutto niin kyllä pyydetään apuun mutta kun itse pitäisi muuttaa niin kaikilla on just silloin kiire.Ei mullakaan ole ollut moneen moneen vuoteen ja nää muutamat jotka tuli nykyisen puolison kautta kuvioihin,
tuntuu olevan samaa paskaa kaikkien muiden kanssa. Salilla kyllä tutustunut muutamiin ihmisiin ja niistäkin tuli hyvin nopeasti
ilmi sama asia; soittavat/laittavat viestiä vaan kun ovat jotain vailla.
Vituttaa. Tuntuu ettei semmosia aitoja ystävyyssuhteita arvosteta eikä haluta luoda enää ollenkaan.
Ei toi ihan ganjalta kyllä tuoksahda mutta...
Voi ollakkin. On vaan sit tosiaan ihan perseen hajusia suitsukkeita :D
Mä niin tiedän tuon tunteen, harvempi minusta tykkää ja vaikka en nyt varsinaisesti tiedä mikä se vajaus mussa on niin ei pahemmin haittaa.Hohhoijaa. Olen toki aina tiedostanut vajavaisuuteni sosiaalisissa tilanteissa ja eräät poikkeavat piirteeni, mutta on alkanut tulla ilmi, että eräiltä osin olen ilmeisesti aina tunnistanut vain jäävuoren huipun vaikutelmasta, jonka esiintymiselläni ja olemuksellani teen. Ehkä on ollut parempi niin, koska jollain lailla olen kuitenkin elämän läpi saanut kunnialla rämmittyä suunnilleen omana itsenäni. Toki ajan myötä, pelisilmän parantuessa ja myös piirien ympärillä muuttuessa olen jo pitkään yrittänyt hioa särmiäni ja kehittää itseäni, mutta varjopuolena se on tehnyt sosiaalisista tilanteista vuosi vuodelta uuvuttavampaa pakkopullaa niin että kun nyt alkaa tuntemaan painetta skarpata vielä enemmän, alkaa täysi erakoituminen houkutella ihan tosissaan. Lisäksi tietty oman linjan vetäminen on aina tuonut esiin myös ne omat vahvuudet ja hyvät puolet, joilla paskoistakin paikoista on aina selvitty niin että pelkään tästä enemmän itsensä muottiin takomisen kadottavan nekin. Voi kunpa kuuluisi niihin, joille ihmisten kanssa tekemisissä oleminen ei ole jatkuvaa nuorallatanssia.
Mä niin tiedän tuon tunteen, harvempi minusta tykkää ja vaikka en nyt varsinaisesti tiedä mikä se vajaus mussa on niin ei pahemmin haittaa.
Kliseisesti voi sanoa että ainakin minussa jakaa joku ihmiset niihin jotka vihaa ja sietää, ihan yksittäiset omalla tavalla oudot ihmiset saattaa jopa olla neutraaleja.