Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eka kaksivuotinen pääluottamusmiehenä, saldona Sipilän hallituksen jättämä kaaos, kikyntuntien kanssa pelleily, värikäs työmarkkinakierros ylityökieltoineen yms, koronan aiheuttamat toimet työpaikalla sekä tietty nyt alkavat lomautukset / YT:t. Voisi sanoa, että joskus on luottareillakin ollut vähän helpompia vuosia.

Vittu kun vituttaa taas kaikki.

Ei onnistu yhtään mikään ja kaikki menee ihan päin persettä.

Ja helvetin etätyö kun puoli kämppää menee hukkaan ylimääräisen koneen takia ja mahdu tekemään mitään.

Ja vitun paskat lasitkaan ei pysy päässä. Ja kaksiteho on ihan turha, näe mitään sillä kakkososalla.

"Kaverit" jotka on kavereita vaan sillon kun ne tarvitsee multa jotain. Mutta auta armias kun itse pyytää joskus hyvin harvoin jotain niin hiljasta on.
Siksi mulla ei ole niitä kun en ole ollut aina säntäämässä joka asiassa auttamassa.

Siksi mulla ei ole niitä kun en ole ollut aina säntäämässä joka asiassa auttamassa.

Ei mullakaan ole ollut moneen moneen vuoteen ja nää muutamat jotka tuli nykyisen puolison kautta kuvioihin,
tuntuu olevan samaa paskaa kaikkien muiden kanssa. Salilla kyllä tutustunut muutamiin ihmisiin ja niistäkin tuli hyvin nopeasti
ilmi sama asia; soittavat/laittavat viestiä vaan kun ovat jotain vailla.

Vituttaa. Tuntuu ettei semmosia aitoja ystävyyssuhteita arvosteta eikä haluta luoda enää ollenkaan.

Ei mullakaan ole ollut moneen moneen vuoteen ja nää muutamat jotka tuli nykyisen puolison kautta kuvioihin,
tuntuu olevan samaa paskaa kaikkien muiden kanssa. Salilla kyllä tutustunut muutamiin ihmisiin ja niistäkin tuli hyvin nopeasti
ilmi sama asia; soittavat/laittavat viestiä vaan kun ovat jotain vailla.

Vituttaa. Tuntuu ettei semmosia aitoja ystävyyssuhteita arvosteta eikä haluta luoda enää ollenkaan.
Aina kun on muutto niin kyllä pyydetään apuun mutta kun itse pitäisi muuttaa niin kaikilla on just silloin kiire.
Silloin kun oli iso paku niin yllättävän paljon kavereita ja kavereiden kavereita, jotka hetken päästä kysyi autoa lainaksi jne.
Jos on sellaisia kavereita joiden kanssa tehdäänkin jotain yhdessä niin tottakai auttaa mutta jos vain ja ainoastaan otetaan silloin yhteyttä kun tarvii jotain niin ei kiitos.
Just toissailtana oltiin tulossa reissussa ja naisen (kaveri) ystävä soitti että tarvii kyytiä, tämä sitten kirosi että tuokin aina soittaa ja heti ekaksi vain kysyy kyytiä tai jotain eikä koskaan muuten soita niin sanoin että minä en ainakaan lähde hakemaan nyt tuollaista tyyppiä kun olisi pitänyt samaa vauhtia käydä hakemassa.

^Kuulostaa tutulta. Ja tossa tovi sit oli yhdet synttäritkin mihin kaikki laitto rahaa (minä mukaanlukien, tietysti) ja osallistu ja näin, niin arvaa vaan tuliko hiljasta kun minä kyselin että oisko jengi halukas tässä parin viikon sisällä tulemaan joku pv ulos juhlistamaan meikän vanhentumista. Pikkujuttuja, mutta kun noita on niin usein, niin kyllähän se vähän syö.

Ei toi ihan ganjalta kyllä tuoksahda mutta...

Suitsukkeita?

382224937_74bf8122e12+(2).JPG
Dabqaad.jpg

"Dabqaads are traditionally used to perfume homes after large meals and/or during special occasions, such as when one is expecting guests.

Frankincense (lubaan) or a prepared incense (uunsi), is placed on top of hot charcoal inside an incense burner, the dabqaad.
It then burns for about ten minutes. This keeps the house fragrant for hours."

Voi ollakkin. On vaan sit tosiaan ihan perseen hajusia suitsukkeita :D

Kuka tarvitsee suitsuketta mihinkään? Ei kukaan!

Toinen homma on se, että kun autonkumiin pitäisi saada ilmaa, on joku kähveltänyt kaikki laitteet ja suuttimet! Ei löydy vampaimia mistään. Niitäkin joku siis tarvitsee, jossain.

Nesteellä olisi pitänyt mennä kassalle ja maksaa, jos olisi sitä ilmaa autonkumiin halunnut. Se tuntui oudolta, sillä en halua maksaa ilmasta, jonka joku on varastanut.

Lähiön ja naapurien muksut on kestovitutuksen kohde. Tänäänkin heräsin 7:45 vitulliseen paukkeeseen ja töminään. ja sitten kun ne ei riehu/huuda sisällä, niin sama tapahtuu ulkona. Siis joka vitun päivä. Eikä siinä mitään, mut vittu kun joku riemuidiootti on aatellut, että ikkunoissa vois olla tommoset karmiventtiilit, ni sieltähän se saatanan jatkuva kiljuminen vuotaa sisälle.

Ja joo, heti muutetaan vittuun tästä kun perse kestää. Olihan se meiltä tyhmää muuttaa lähiöön, missä on kaksi päiväkotia, alakoulu ja yläkoulu, terveyskeskus ja ostoskeskus kaikki alle kilsan säteellä. Lapsiperheiden toivealue ja se kyllä näkyy paikallisen väestön rakenteessa.

Ajatus oli jo tän vuoden aikana kattoa jos onnaisia, mutta sekin vituttaa, että korona vei vaimolta työt. Toivotaan sit ens vuonna jos asiat ois normalisoituneet.

Hohhoijaa. Olen toki aina tiedostanut vajavaisuuteni sosiaalisissa tilanteissa ja eräät poikkeavat piirteeni, mutta on alkanut tulla ilmi, että eräiltä osin olen ilmeisesti aina tunnistanut vain jäävuoren huipun vaikutelmasta, jonka esiintymiselläni ja olemuksellani teen. Ehkä on ollut parempi niin, koska jollain lailla olen kuitenkin elämän läpi saanut kunnialla rämmittyä suunnilleen omana itsenäni. Toki ajan myötä, pelisilmän parantuessa ja myös piirien ympärillä muuttuessa olen jo pitkään yrittänyt hioa särmiäni ja kehittää itseäni, mutta varjopuolena se on tehnyt sosiaalisista tilanteista vuosi vuodelta uuvuttavampaa pakkopullaa niin että kun nyt alkaa tuntemaan painetta skarpata vielä enemmän, alkaa täysi erakoituminen houkutella ihan tosissaan. Lisäksi tietty oman linjan vetäminen on aina tuonut esiin myös ne omat vahvuudet ja hyvät puolet, joilla paskoistakin paikoista on aina selvitty niin että pelkään tästä enemmän itsensä muottiin takomisen kadottavan nekin. Voi kunpa kuuluisi niihin, joille ihmisten kanssa tekemisissä oleminen ei ole jatkuvaa nuorallatanssia.

Hohhoijaa. Olen toki aina tiedostanut vajavaisuuteni sosiaalisissa tilanteissa ja eräät poikkeavat piirteeni, mutta on alkanut tulla ilmi, että eräiltä osin olen ilmeisesti aina tunnistanut vain jäävuoren huipun vaikutelmasta, jonka esiintymiselläni ja olemuksellani teen. Ehkä on ollut parempi niin, koska jollain lailla olen kuitenkin elämän läpi saanut kunnialla rämmittyä suunnilleen omana itsenäni. Toki ajan myötä, pelisilmän parantuessa ja myös piirien ympärillä muuttuessa olen jo pitkään yrittänyt hioa särmiäni ja kehittää itseäni, mutta varjopuolena se on tehnyt sosiaalisista tilanteista vuosi vuodelta uuvuttavampaa pakkopullaa niin että kun nyt alkaa tuntemaan painetta skarpata vielä enemmän, alkaa täysi erakoituminen houkutella ihan tosissaan. Lisäksi tietty oman linjan vetäminen on aina tuonut esiin myös ne omat vahvuudet ja hyvät puolet, joilla paskoistakin paikoista on aina selvitty niin että pelkään tästä enemmän itsensä muottiin takomisen kadottavan nekin. Voi kunpa kuuluisi niihin, joille ihmisten kanssa tekemisissä oleminen ei ole jatkuvaa nuorallatanssia.
Mä niin tiedän tuon tunteen, harvempi minusta tykkää ja vaikka en nyt varsinaisesti tiedä mikä se vajaus mussa on niin ei pahemmin haittaa.
Kliseisesti voi sanoa että ainakin minussa jakaa joku ihmiset niihin jotka vihaa ja sietää, ihan yksittäiset omalla tavalla oudot ihmiset saattaa jopa olla neutraaleja.

Vituttaa kaikki. Tai no lähinnä naiset. Ja miksi otan pettymykset niin raskaasti. Kirjotin äskettäin noin tunnissa biisin tunteistani, on jo sanat, tempo, ajatus rummuista ja melodiasta. Sellainen sekoitus swallow the sunin akustisempaa melankoliaa ja slipknotin snuffia. En ole koskaan aikasemmin omaa musiikkia tuottanut, hoilannut valmiita biisejä ja paukutellut rumpuja. Pikkuveli on kitara- ja pianovirtuoosi, ajattelin valjastaa hänet säveltämään ja äänittämään ko. instrumentit, olis hauska jos olis tollainen itsetuotettu biisi jossain pöytälaatikossa vaikkei musta koskaan mitään muusikkoa ole tulossa. Lähipiiristä lainattavissa äänitys ja miksausvehkeet. Tämä sydämen särkenyt nainen antoi rohkeutta toteuttaa enemmän itseään musiikin saralla, opin 10 vuoden kamppailun jälkeen hänen avullaan hiukan pianoakin soittamaan.

Mä niin tiedän tuon tunteen, harvempi minusta tykkää ja vaikka en nyt varsinaisesti tiedä mikä se vajaus mussa on niin ei pahemmin haittaa.
Kliseisesti voi sanoa että ainakin minussa jakaa joku ihmiset niihin jotka vihaa ja sietää, ihan yksittäiset omalla tavalla oudot ihmiset saattaa jopa olla neutraaleja.

Sama juttu täällä. Mussa on joku ärsyttävä piirre mistä aiheutuu se että moni päättää olla pitämättä musta heti ku näkevät mut. Moni taas kenen kanssa jutellu ajattelevat että toihan oli mukava tyyppi. Johtuukohan se siitä ku kaveri sano että näytän siltä että haluan tappaa jokaisen vastaantulijan :LOL:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom