Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Etenkin jos löydät jostain maininnan "tyyppivika" jolloin käsittääkseni takuu menee heittämällä 10 kertaiseksi ellei ikuiseksi? Toimi ainakin omaan tallentavaan digiboxiin joskus tuhat vuotta sitten. Takuu loppunut mutta googletus paljasti että "valmistajan myöntämä tyyppivika" niin suoraan korjaukseen veloituksetta.

Auton moottoriin tuli täystuho ja takuu päättyi elokuussa. Sellainen auto vielä että ei ihan halpaa ole korjaaminen.
Jos ei ole sinun syytä eikä ajettu 400tkm motilla niin ainakin osa menee valmistajan piikkiin. + toki huollot pitää olla tehty huolto-ohjelman mukaan.

Jos ei ole sinun syytä eikä ajettu 400tkm motilla niin ainakin osa menee valmistajan piikkiin. + toki huollot pitää olla tehty huolto-ohjelman mukaan.
Joo ei. 120tkm ajettu auto, 2017 vuosimalli, jakopää tehty 97tkm kohdalla elokuussa. Jakopää siis laukesi.

Huolto-ohjelman mukaan huollettu ja jakopääkin alkuperäisosilla tehty.

Kattoo nyt mistä johtuu, onko korjaamon tekemä virhe jakopäärempan yhteydessä, valmistusvirhe osissa, paskaa tuuria vai mitä.

Koska jakopää oli tehty? Eikös osilla ole 2v takuu, joten maksaja löytyy jostain muualta kuin peilistä.
Moottorin oletetaan kestävän 250tkm, joten pahimmassa tapauksessa voit joutua puolet maksamaan, jos korjattaisiin uudella moottorilla. Vanhan korjaus tai käytetty vaihtomoottori voi kustantaa sinulle huollon hinnan, eli ~300e

Päin persettä parkkeeraaminen! Mikä helvetti siinä on että se on niin ylitsepääsemättömän vaikeaa?!? Argh!!!
Meidän kylä fb-ryhmässä tulee aina välillä kuvia kaikenmaailman hienoista parkkeerauksista niin yllättävän moni kommentoi tyyliin "voivoi valivali mitä nyt jos joku on vähän huonosti parkkeerannut". Ei sillä olekkaan väliä mutta jos kaikki perseilisi niin eihän mistään tulisi mitään joten olisi suotavaa että kaikki tekisi sovittujen sääntöjen mukaan asiat.

Joo ei. 120tkm ajettu auto, 2017 vuosimalli, jakopää tehty 97tkm kohdalla elokuussa. Jakopää siis laukesi.

Kattoo nyt mistä johtuu, onko korjaamon tekemä virhe jakopäärempan yhteydessä, valmistusvirhe osissa, paskaa tuuria vai mitä.
Jos oikein arvaa niin tulee tilanne jossa auton myyjä sekä huoltoliike koittaa syyttää toisiaan. Toivottavasti on samasta paikasta molemmat jos uutena ostettu :)

Noilla spekseillä kuulostaisi äärimmäisen oudolta, jos sinä joutuisit maksajaksi.

Kertoisko joku millon tää jatkuva scheisse loppuu? Nyt tulehtu joku lonkan limapussi tms. Se yhdistettynä välilevypullistuman aiheuttamiin kipuihin niin ai että.

Työt vituttaa, aina kiire ja hoppu ja pitää säästää siitä ja tästä. En muista milloin jos koskaan olisi ollut oikeasti mukavaa.

Avioliitto vituttaa, akka on ihan eri planeetalla kuin missä itse asun, oispa tajunnu ennen ku lisäänty ja meni naimisiin plus talot ja autot. No kait sitä tajus mut katto sormien läpi syystä tai toisesta.

Muuten menee ihan jees.

Suosittelen riittävää kipulääkitystä tai vaihtoehtoisesti suojakänniä tarpeeksi usein.

Lääkkeitä on nappailtu sen verta riittävästi että alkaa olee pakki vähän turhan herkkä kaikelle :F ja siis vaikka on vatsansuojalääkkeet. Nyt määräsivät mulle gabrionia mut ei saatana. Ja ryypänny en oo... kahdeksaan vuoteen. Oon muutenkin kohtuu dorka (omasta mielestäni ainakin) niin kännissä mä oon sit ihan täyskyrpä.

Lääkkeitä on nappailtu sen verta riittävästi että alkaa olee pakki vähän turhan herkkä kaikelle :F ja siis vaikka on vatsansuojalääkkeet. Nyt määräsivät mulle gabrionia mut ei saatana. Ja ryypänny en oo... kahdeksaan vuoteen. Oon muutenkin kohtuu dorka (omasta mielestäni ainakin) niin kännissä mä oon sit ihan täyskyrpä.
Sehän on vain muiden ongelma, mikäli olet tarpeeksi kännissä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom