Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se fiilis ku isket paksun nipun seteleitä kehiin että saat bannerin Pakkikselle heti Fitnesstukun bannerin alle - ja nettisivuäijä mokaa niin että sivujen kautta tulleet yhteydenotot eivät tulekaan ollenkaan perille ekan neljän päivän aikana.

Nettisivuäijälle kenkää!

Se fiilis ku isket paksun nipun seteleitä kehiin että saat bannerin Pakkikselle heti Fitnesstukun bannerin alle - ja nettisivuäijä mokaa niin että sivujen kautta tulleet yhteydenotot eivät tulekaan ollenkaan perille ekan neljän päivän aikana.
...tuohon tilanteeseen pitäisi saada joku vakuutus!

Alkoi vituttaa nykyiset mobiilipelit. Olisi mukava löytää väliaikaiseksi ajanvietteeksi joku peli mitä voi silloin tällöin vähän pelailla. Mutta kun suurin osa vähänkään järkevän oloisista on täysin kaupallistettuja ja aivan helvetin sekavia. Suurin osa ajasta menee mainosten katseluun, joita sun pitää katsella saadaksesi pelivaluuttaa, tai katsella muuten vain kun se on peliin pakotettu. Sit keräät miljoona erilaista aarrearkkua mitä saa olla availemassa tämän tästä saat niistä mitä ihmeellisempää hyödytöntä krääsää, kolme kolikkoa ja yhden timantin, mitä taas käytetään vähän erilaisena valuuttana kuin kolikoita.

Ja tämä voi mennä vielä yhden pykälän pahemmaksi. Peli onkin moninpeli ilman yksinpelimahdollisuutta. En vihaa mitään niin paljoa kuin moninpelejä. En yksinkertaisesti pelaa niitä. Ja sit on pari vanhaa hyvää peliä mitkä mulla on olleet jo kauan ja niihin on päivitysten muodossa tullut aina lisää saavutettavaa, mutta nekin on ajan saatossa ns. räjähtäneet käsiin ja muokattu sopimaan siihen samaan nykyajan muottiin. Siis pilattu. En pelaa enää. Homma oli paljon yksinkertaisempaa älypuhelinten alkuaikoina.

Pitäisi muuton takia etsiä uusi autohuoltopaikka ja pari tarjouspyyntöä heitetty, niin heti kärkeen herää taas ikuisuuskysymys, kuinka saatanassa alan ammattilaiset eivät osaa edes lukea huolto-ohjelmaa oikein? Pieniä sekaannuksia voi toki tulla kun auton historiaa ei tiedetä ja osa huolloista joudutaan tekemään vuosien ja osa kilsojen perusteella, mutta kun siis jätetään listasta välistä oleellisiakin hommia, joiden kanssa ei pitäisi olla mitään epäselvyyttä jos valmistajan huolto-ohjelmaa on edes vilkaistu.

Pitäisi muuton takia etsiä uusi autohuoltopaikka ja pari tarjouspyyntöä heitetty, niin heti kärkeen herää taas ikuisuuskysymys, kuinka saatanassa alan ammattilaiset eivät osaa edes lukea huolto-ohjelmaa oikein? Pieniä sekaannuksia voi toki tulla kun auton historiaa ei tiedetä ja osa huolloista joudutaan tekemään vuosien ja osa kilsojen perusteella, mutta kun siis jätetään listasta välistä oleellisiakin hommia, joiden kanssa ei pitäisi olla mitään epäselvyyttä jos valmistajan huolto-ohjelmaa on edes vilkaistu.
Kerrotko tarkemmin mitä oleellisia asioita?
Mielenkiinnosta kysyn kun entinen alan mies olen

Kerrotko tarkemmin mitä oleellisia asioita?
Mielenkiinnosta kysyn kun entinen alan mies olen

Jos esim. 120tkm huollosta unohdetaan 60tkm välein vaihdettavat sytytystulpat ja 120tkm välein vaihdettava moniurahihna, jotka seisovat ohjelmassa aivan selkeästi. Eikä ole eka kerta, ihan säännönmukaisesti huoltojen sisältö tuntuu aivan lottoamiselta, vaikka nimenomaisesti kysytään ja tarjotaan valmistajan ohjelman mukaista huoltoa tietylle kilsa- ja vuosimäärälle.

Jos esim. 120tkm huollosta unohdetaan 60tkm välein vaihdettavat sytytystulpat ja 120tkm välein vaihdettava moniurahihna, jotka seisovat ohjelmassa aivan selkeästi. Eikä ole eka kerta, ihan säännönmukaisesti huoltojen sisältö tuntuu aivan lottoamiselta, vaikka nimenomaisesti kysytään ja tarjotaan valmistajan ohjelman mukaista huoltoa tietylle kilsa- ja vuosimäärälle.
No toi on kyllä perseestä. Ja ihan sama vaikka se ois lasinpesunesteen lisäys, jos se lukee listassa niin silloin se tehdään eikä mukista.

Onneks alueella missä itse vaikutan ei juurikaan moista tapahdu ja tunnen paikalliset korjaamot ja tekijät aika hyvin

Se jo itsessään voisi olla vitutuksen syy, että menin lukemaan Iltalehden kommentteja. Mutta oikea aihe tällä kertaa on se, miten sähköautoilu voi kuumentaa joidenkin tunteita niin pahasti. Vaikka itse kuuluisi siihen ryhmään jolle sähköauto soveltuisi ajojen puolesta mainiosti, on se silti varauksetta paskaa, koska ei kulje perkele oikealla moottorilla. Eikä sellaista voi edes ajatella ostavansa kun kerran kahdessa vuodessa anoppilassa käydessä joutuisi harrastamaan reittisuunnittelua ja pitämään yhden vähän pidemmän lataustauon. Onhan se nyt selvää, että anoppilavierailu on muutenkin tuskaa, niin ei sitä halua enää sähköautolla kurjistaa yhtään enempää.

Jos sähköauto joutuu onnettomuuteen tai sammuu tien varteen, on se ehdottomasti sähkön vika ja vahingonilon aihe. Jos lehdessä lukee jotain negatiivisesti tulkittavaa sähköautoista, se vahvistaa omaa kantaa niiden paskuudesta ja uutinen jaetaan Facebookissa, Twitterissä ja Instagramissa sekä tulostetaan se ja jaetaan naapureille, kiinnitetään lähialueen valotolppiin ja kirjoitetaan siitä paikallislehteen. Ja jos naapuri on mennyt ostamaan sähköauton, on se joku vitun vihervasemmistolainen ituhippi tai vähintäänkin homo. Yöllä sen kyljet käydään naarmuttamassa, niin oppiipahan hinttari ostamaan oikeita autoja. Saatana.

Eikä mulla edes ole sähköautoa.

Jos esim. 120tkm huollosta unohdetaan 60tkm välein vaihdettavat sytytystulpat ja 120tkm välein vaihdettava moniurahihna,

Muistettiinko kuitenkin laskuttaa hinnastosta koko paketin mukaan?

Sinänsä hassua, ettei tehdä kaikkea sitä, minkä "saa" tehdä. Luku-/laskutaidon puutetta ehkä?

Muistettiinko kuitenkin laskuttaa hinnastosta koko paketin mukaan?

Sinänsä hassua, ettei tehdä kaikkea sitä, minkä "saa" tehdä. Luku-/laskutaidon puutetta ehkä?

Autokorjaamoista ja renkaanvaihtopaikoista löytyy kaikista tumpeloimmat ammattilaiset. Pitää kyllä aina tarkistaa mitä ovat tehneet tai jos mahdollista, niin seurata vierestä kun tekevät.

Ja eli menin käymään vaa'alla, 109,6kg. Elokuusta 2018 tullut tasan 10 kiloa lisää. Ei valitettavasti juurikaan lihasta. Uusi vuosi ja kesäksi alle satkun saatana.

Olin eilen ovella. Työkaveri, erittäin mukava ja kaikille ystävällinen mies sai illan aikana kuunnella erittäin ikäviä juttuja ulkonäöstään. Hänellä oli (veikkaisin) ylähuuli halki syntyessään tai jotain eli se ei kyllä ollut kovin nättiä mutta miettikää KUSIPÄÄT mitä puhutte. Kaveri sai ainakin viisi kertaa kuulla että se on vammaisen näköinen. Vitun apinat, miltäköhän se teiltä tuntuisi? Hän itse pysyi rauhallisena mutta jos mä olisin ollut hän niin aika monella olisi nenä kipeä

VITTU!
Tuotantotyöntekijä ei ole varma mitä se tekee, niin se tekee vain jotain, että saadaan jotain aikaan. Jos vitun apina olisi viitsinyt kysyä kun ei tiedä, niin olisi säästytty tältäkin. Lopulta aikaa palaa tuplaten siihen nähden kuin jos se olisi seissyt tumput suorana tekemättä mitään. Kaikki sen tekeleet pitää tarkistaa ja tarvittaessa korjata.

Meillä lähipiirissä vastaavaa. Erään muistisairaan naisen tiliotteita tutkiessa kävi ilmi että hänen kortilla on höylätty kosteita baari-iltoja ja hampurilaisia vedetty 0300 yöllä yms, useita kertoja parin kuukauden aikana... Aika härdelli siitä tuli eikä homma ole vieläkään taputeltu mutta en voi kuin ihmetellä... Hänen omat lapset on täysin tietoisia asiasta, mutta eräs lapsen lapsi saa jatkaa perseilyään kun vankila tekisi oikeesti hyvää. Mutta itse kun seuraa tätä vain vähän sivusta niin pistää miettimään miten hemmetin yleistä kaikki tälläinen/tuollainen on, perintöriidat ja muut sotkut, jotka ei tule ikinä millään tavalla julkisuuteen.

Suositut

Back
Ylös Bottom