Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Löytyiskö mitään hommaa mikä ei vituttais noin paljon. Jotain mitä ei välttämättä vielä osais, mut sen vois opetella. Toi varmasti heijastuu nyt vähän joka asiaan ja elämänlaatu laskee ja läheiset ehkä kärsii.

Jos tarkoitat nykyisen firman sisällä niin ei. Lähinnä jotain hallinnollisia töitä, mutta paperihommat ei kiinnosta ollenkaan.

Mun ongelmana on aina ollut, että kiinnostun herkästi uusista jutuista, ja silloin mennään täysillä. Jossain vaiheessa tulee aina vaan se hetki, kun totean että nyt osaan tämän homman, ja kiinnostus loppuu kuin seinään.

En edes tiedä löytyykö sellaista työtä jossa voi jatkuvasti kehittyä, tai missä on sellaista vaihtelevuutta mikä pitää mielenkiinnon yllä. Vai onko vika vaan omassa päässä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pakkotoistolla päivittäin käymällä viimeisen vuoden aikana on aikaansaanut sen että googlen uutisissa on Ylilaudan ketjuja. Mitä vittua viikko liite ja isämmaa sentään, jos menis jojoon heilumaan hetkeksi ja tulis takaisin.
Ja voihan hanuri kun jaksais uudelleen kouluttautua. Jaksamisella tarkoitan sitä että,jotta,koska,kun,ja,sekä että,-kä,eli,tai, joko tai, ei ole koskaan tullut tehtyä muuta kuin kirvesmiehen töitä, ei muka osaa muuta omasta mielestään; Sairasloma on vienyt loputkin itsetunnon rippeet.
Kiitos ja Anteeksi.

Työ se vaan jaksaa vituttaa! Jos ei olisi asuntolainaa ja perhe elätettävänä, olisin tiputtanut työhanskat jo ajat sitten ja lähtenyt kävelemään sanomatta sanaakaan. Saisipa joululahjaksi tänä vuonna lomautuslapun tai potkut.
Onko se nykyisen työn palkka jotenki ainoa palkka, jolla lyhennellä lainaa ja elättää perhettä?

Muoks: ja miten homma potkujen jälkeen onnistuis, mutta ite lähtemällä ei?
Mun ongelmana on aina ollut, että kiinnostun herkästi uusista jutuista, ja silloin mennään täysillä. Jossain vaiheessa tulee aina vaan se hetki, kun totean että nyt osaan tämän homman, ja kiinnostus loppuu kuin seinään.

En edes tiedä löytyykö sellaista työtä jossa voi jatkuvasti kehittyä, tai missä on sellaista vaihtelevuutta mikä pitää mielenkiinnon yllä. Vai onko vika vaan omassa päässä?
Vaihtelevuutta saa vaihtelemalla duunia.

Onko se nykyisen työn palkka jotenki ainoa palkka, jolla lyhennellä lainaa ja elättää perhettä?

Muoks: ja miten homma potkujen jälkeen onnistuis, mutta ite lähtemällä ei?

Vaihtelevuutta saa vaihtelemalla duunia.
Kun saa potkut niin saa heti liitosta tai työkkäristä etc. mutta jos lähtee itse niin siinä on pitkä karenssi.
Kyllä vois itekkin vaihtaa hommia välillä, on niin puutunut taas samaan.

Nimenomaan, pitkä ja pitkä, 3 kk kiristellä vyötä vs. ehkä jo vuosia jatkunu pysyvä vitutus.

Ja nimenomaan, Windrammerhan kaipasi vaihtelua ja virikkeitä, enemmän niitä uudesta työstä löytyy ku kotisohvalta.

Ja sen uuden työnki hakeminen on mahdollisen tulevan työnantajanki silmissä eri viivalla, jos oot töissä vielä, vrt "sain pioli vuotta sitte potkut". Ja joo, toki tähän voi vetää kortin "nykyisenki työpaikan meinaa jättää, tuskin pysyy siis täälläkään..."

Mie oon ymmärtäny, että oot yrittäjä. :unsure:

Sillonhan maailma on avoin, seku laajentaa hommia uusille aloille. :giggle:
Joo olen ja niin olen tehnyt aiemminkin.
Olen tässä odotellut että joku isompi tulisi ja ostaisi mun jutut pois mutta pitää varmaan vielä talloa vielä kovempaa niiden varpaille niin ehkä herää :ROFLMAO:
Mutta jos jotain tekee ihan ns. täysillä niin ei siitä ole niin helppo hypätä uusiin juttuihin.
Mietin tässä just viikolla että mitä jos alkaiskin ihan duunariksi vuokratyöfirmoihin ja tekis pätkissä tyyliin silloin kun huvittaa.
Ehkä leipä olisi kaposempi mutta vapaa-ajat saisi itse melkeen päättää, olin jossain vaiheessa niitä tekemässä ja tykkäsin hitokseen, toisaalta oli siellä sellaistakin että tienas 3500e/kk käteen 4 päivän viikolla mutta siihen joutu tekee pidempää päivää ja oikeesti töitä.

Nyt alkaa jo itteäkin jurppimaan pakkiksen mainokset vaikka varsin hyvin ymmärrän miksi ne on.
Aina kun koittaa painaa jostain niin sivu hyppää just silloin mainoksen takia ja menee aivan väärään paikkaan.
Voi vittu sanon minä. Nyt kun valitettiin siitä lazy loadingista että se on paska. Otin sen pois ja nyt alkaa valitus sitten toisten suusta. Ei tätä vitun KITINÄÄ enää jaksa.
Tää menee jo aivan mahdottomaksi ja jos voisin, lopettaisin koko homman. Ei tätä kiittämätöntä palautetta jaksa loputtomiin.
Ilmainen sivusto ja vain valitusta, ei kiitosta.

Viimeksi muokattu:
Kiitokset saa silloin kun ne ansaitsee. Valitukset tulee varmaan ihan aiheesta. Lukukokemuksena tää on mennyt todella paljon alaspäin viime aikoina. Ainakin oma käyttö on vähentynyt todella paljon ja eiköhän lopu kohta kokonaan.

Voi vittu sanon minä. Nyt kun valitettiin siitä lazy loadingista että se on paska. Otin sen pois ja nyt alkaa valitus sitten toisten suusta. Ei tätä vitun KITINÄÄ enää jaksa.
Tää menee jo aivan mahdottomaksi ja jos voisin, lopettaisin koko homman. Ei tätä kiittämätöntä palautetta jaksa loputtomiin.
Ilmainen sivusto ja vain valitusta, ei kiitosta.
Jos huomasit niin en valittanut mainoksista vaan siitä kun ne hankaloittaa käyttöä.
Olen muuten antanut varmasti kiitosta monestakin asiasta aiemmin ja voin vielä tässä kerran kiittää että tästä on kohta 6 vuotta kun alkoi tämä harrastus uudestaan jolloin pakkis sekä gymlogit oli isossa osassa että jaksoi niiden alkuvaikeuksien yli ja punttitouhusta muodostui elämäntapa.

Kiitokset saa silloin kun ne ansaitsee. Valitukset tulee varmaan ihan aiheesta. Lukukokemuksena tää on mennyt todella paljon alaspäin viime aikoina. Ainakin oma käyttö on vähentynyt todella paljon ja eiköhän lopu kohta kokonaan.
Tää on aivan sama kuin ennen forumin päivitystä. Suorastaan älytöntä miten googlekin näyttää forumin nopeutuneen melkein 50% ja mainoksia on samanverran kuin ennenkin. Sama hyppiminen oli ennen päivitystä, että jos noi jutut perustuis faktaan, mutta kun ne ei perustu sulla, vaan on mutua. Tossa faktaa, kun mä laitoin sen lazy loadingin, puolittui latausajat, se ei kelvannut, kun muutin takaisin AIVAN SAMAAN mitä aikaisemmin, ei kelpaa. Että jos mentäis faktoilla eikä mutuiltas maanantain takia.

Screenshot 2019-11-18 at 11.12.30.png

Lukukokemuksena tää on mennyt todella paljon alaspäin viime aikoina. Ainakin oma käyttö on vähentynyt todella paljon ja eiköhän lopu kohta kokonaan.

Niinkun kaikilla muillakin loppuu. Täytyy sisäistää se että foorumit on ohi menevä alusta. Ei ole mainoksien vika yhtään mikään, foorumien sisältö toistaa itseään eikä varsinaista mielenkiintoa ole mihinkään aiheeseen, oloa puretaan sit miten millonkin vaikka mainoksiin.

Et sillei

2viikkoa sit pamahti toinen välilevypullistuma ja eilen oli eka päivä kun pääs vähän enempi liikkumaan ilman saatanallisia kipuja. Onneks vedin sit kaverin rapussa/portaissa lipat illan päätteeksi ja nilkka ympäri niin ei pääse kivut unohtumaan hetkekskään. Neljättä tuntia päivystyksessä. Piripää riehuu ja huutaa aulassa, vasemmalla puolella mamma kuorsaa niin että tanner tärisee ja oikeella puolella pahasti muistisairas mummeli joka pysyy max sen 10min paikallaan ja hiljaa. Ai että.

2viikkoa sit pamahti toinen välilevypullistuma ja eilen oli eka päivä kun pääs vähän enempi liikkumaan ilman saatanallisia kipuja. Onneks vedin sit kaverin rapussa/portaissa lipat illan päätteeksi ja nilkka ympäri niin ei pääse kivut unohtumaan hetkekskään. Neljättä tuntia päivystyksessä. Piripää riehuu ja huutaa aulassa, vasemmalla puolella mamma kuorsaa niin että tanner tärisee ja oikeella puolella pahasti muistisairas mummeli joka pysyy max sen 10min paikallaan ja hiljaa. Ai että.
Ajattele positiivisesti. Ilmeisesti selkä ei korkannu pahemmin eikä polvet kääntyny nurin. Huonolla tuurilla olis vielä hampaat menny portaan kulmaan. Mitä sitä nyt yhdestä nilkasta.

Ajattele positiivisesti. Ilmeisesti selkä ei korkannu pahemmin eikä polvet kääntyny nurin. Huonolla tuurilla olis vielä hampaat menny portaan kulmaan. Mitä sitä nyt yhdestä nilkasta.

Vaikee vaan ajatella enää positiivisesti kun sattuu ja tapahtuu jotain koko ajan. Kyllä tää selkä nyt on taas vitun kipeä. Ehkä se shokki ja nilkkakipu peitti ton selkäkivun hetkellisesti alleen. Ja polvet.. no. Nyt oon tän huonomman polven varassa joka tuntuu myös ihan perseeltä. Mut nii, hyvä joo kai et hampaat säästy. Toistaseks.
(Nyt kun sanoin niin kohta tulee joku hervoton hammasepisodi.)
Sitä on vaan jotenkin niin saatanan uupunu henkisesti kun mikään ei tunnu menevän niinkun suunnittelee (tai on suunnittelematta).

Vaikee vaan ajatella enää positiivisesti kun sattuu ja tapahtuu jotain koko ajan. Kyllä tää selkä nyt on taas vitun kipeä. Ehkä se shokki ja nilkkakipu peitti ton selkäkivun hetkellisesti alleen. Ja polvet.. no. Nyt oon tän huonomman polven varassa joka tuntuu myös ihan perseeltä. Mut nii, hyvä joo kai et hampaat säästy. Toistaseks.
(Nyt kun sanoin niin kohta tulee joku hervoton hammasepisodi.)
Sitä on vaan jotenkin niin saatanan uupunu henkisesti kun mikään ei tunnu menevän niinkun suunnittelee (tai on suunnittelematta).
Koskaan ei voi mennä niin huonosti etteikö huomenna voisi olla asiat vielä huonommin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom