Pistää niin saatanasti vihaksi kun jotkut lääkärit kirjoittaa omakantaan täyttää PASKAA potilaasta. Mustakin kirjotti lääkäri omakantaan et habituksen perusteella väärinkäyttäisin muka lääkkeitä ja mä en ollut oikeasti ottanut siis yhtään mitään kun menin lääkärille. Sit kirjoitti omakantaan myös että potilas on estänyt psykiatrin kirjoittamien tetojen näkemisen omakannasta ja mä vittu olen aina ollut lääkäreille sitä mieltä että ne saa lukea sieltä ihan vapaasti enkä siis mitään tietojen estoja ole laittanut omakannassa päälle. Sit toinen mikä tapahtui vasta äskettäin kun menin viikko sit lääkärin pahan köhän takia, niin kun soitin ajanvaraukseseen, niin siitä soitosta oli kirjoitettu omakantaan ja taas täyttä paskaa. Luki siellä että potilaan puhe sammaltaa ja epäilen alkoholin käyttöä. jonka potilas kielsi myöntävänsä. Mä oli saatana just herännyt ja sängystä maaten soitin ajanvaraukseen. Vois vähän miettiä jotkut lääkärit jne et mitä sinne kirjoittaa. Mulla on marraskuussa psykiatrille aika videopuheluna, kun tänne käpykylään ei saa psykiatria, niin helvetin kun kiva psykiatri lukee nuo kaikki jutut musta omakannassa lukee jotka kerroin, niin varmaan repii reseptilääkkeeni paperin kahtia, eikä enää saa lääkkeitä joita oikeasti tarvitsee. Sillä jos psykiatri estää lääkityksen noiden kahden henkilön paskanpuhumisesta musta omakannassa niin sit on kyllä aivan perkeleen vaikea saada sen jälkeen lääkkeitä ja oikeaan tarkoitukseen.
Viimeksi muokattu: