Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Pistää niin saatanasti vihaksi kun jotkut lääkärit kirjoittaa omakantaan täyttää PASKAA potilaasta. Mustakin kirjotti lääkäri omakantaan et habituksen perusteella väärinkäyttäisin muka lääkkeitä ja mä en ollut oikeasti ottanut siis yhtään mitään kun menin lääkärille. Sit kirjoitti omakantaan myös että potilas on estänyt psykiatrin kirjoittamien tetojen näkemisen omakannasta ja mä vittu olen aina ollut lääkäreille sitä mieltä että ne saa lukea sieltä ihan vapaasti enkä siis mitään tietojen estoja ole laittanut omakannassa päälle. Sit toinen mikä tapahtui vasta äskettäin kun menin viikko sit lääkärin pahan köhän takia, niin kun soitin ajanvaraukseseen, niin siitä soitosta oli kirjoitettu omakantaan ja taas täyttä paskaa. Luki siellä että potilaan puhe sammaltaa ja epäilen alkoholin käyttöä. jonka potilas kielsi myöntävänsä. Mä oli saatana just herännyt ja sängystä maaten soitin ajanvaraukseen. Vois vähän miettiä jotkut lääkärit jne et mitä sinne kirjoittaa. Mulla on marraskuussa psykiatrille aika videopuheluna, kun tänne käpykylään ei saa psykiatria, niin helvetin kun kiva psykiatri lukee nuo kaikki jutut musta omakannassa lukee jotka kerroin, niin varmaan repii reseptilääkkeeni paperin kahtia, eikä enää saa lääkkeitä joita oikeasti tarvitsee. Sillä jos psykiatri estää lääkityksen noiden kahden henkilön paskanpuhumisesta musta omakannassa niin sit on kyllä aivan perkeleen vaikea saada sen jälkeen lääkkeitä ja oikeaan tarkoitukseen.

Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pistää niin saatanasti vihaksi kun jotkut lääkärit kirjoittaa omakantaan täyttää PASKAA potilaasta. Mustakin kirjotti lääkäri omakantaan et habituksen perusteella väärinkäyttäisin muka lääkkeitä ja mä en ollut oikeasti ottanut siis yhtään mitään kun menin lääkärille. Sit kirjoitti omakantaan myös että potilas on estänyt psykiatrin kirjoittamien tetojen näkemisen omakannasta ja mä vittu olen aina ollut lääkäreille sitä mieltä että ne saa lukea sieltä ihan vapaasti enkä siis mitään tietojen estoja ole laittanut omakannassa päälle. Sit toinen mikä tapahtui vasta äskettäin kun menin viikko sit lääkärin pahan köhän takia, niin kun soitin ajanvaraukseseen, niin siitä soitosta oli kirjoitettu omakantaan ja taas täyttä paskaa. Luki siellä että potilaan puhe sammaltaa ja epäilen alkoholin käyttöä. jonka potilas kielsi myöntävänsä. Mä oli saatana just herännyt ja sängystä maaten soitin ajanvaraukseen. Vois vähän miettiä jotkut lääkärit jne et mitä sinne kirjoittaa. Mulla on marraskuussa psykiatrille aika videopuheluna, kun tänne käpykylään ei saa psykiatria, niin helvetin kun kiva psykiatri lukee nuo kaikki jutut musta omakannassa lukee jotka kerroin, niin varmaan repii reseptilääkkeeni paperin kahtia, eikä enää saa lääkkeitä joita oikeasti tarvitsee. Sillä jos psykiatri estää lääkityksen noiden kahden henkilön paskanpuhumisesta musta omakannassa niin sit on kyllä aivan perkeleen vaikea saada sen jälkeen lääkkeitä ja oikeaan tarkoitukseen.
Pieniä asiavirheitä mullakin. Kun potilaan ulkonäköä kuvailevat niin "lievää aknea" vaikka pelkät arvet mulla on, luulis lääkärien tunnistavan :D Ja terveystarkastuksessa sanoin etten juo maitoa mutta rahkaa menee se vajaa kilo ja raejuustoo puoli kiloo päivässä niin oli kirjoitettu että kalsiumin saanti ei täyty

Poliisin rikosilmoituksien käsittelynopeus on kyllä jotain aivan omaa luokkaa..
Teet sähköisen rikosilmoituksen niin poliisin pitää se kuitenkin käsin kirjata omaan järjestelmään. Yli kuukauden odottanut kopiota tutkintailmoituksesta..

Poliisin rikosilmoituksien käsittelynopeus on kyllä jotain aivan omaa luokkaa..
Teet sähköisen rikosilmoituksen niin poliisin pitää se kuitenkin käsin kirjata omaan järjestelmään. Yli kuukauden odottanut kopiota tutkintailmoituksesta..
No eipä se esitutkintakaan nopeaa ole, minä olen odottanut oman keissini eteenpäin menoa joulukuun lopusta ja vaikka tiedän että saan tuomion niin ois kiva hoitaa se asia alta pois.
Itse tein tutkintapyynnön kaksi viikkoa sitten ja kysyin että kauankohan näissä mahtaa mennä että alkaa etenemään niin irvisti vaan vittumaisen näköisenä ja jotain muka näsäviisasta sieltä mutisi.

No eipä se esitutkintakaan nopeaa ole, minä olen odottanut oman keissini eteenpäin menoa joulukuun lopusta ja vaikka tiedän että saan tuomion niin ois kiva hoitaa se asia alta pois.
Itse tein tutkintapyynnön kaksi viikkoa sitten ja kysyin että kauankohan näissä mahtaa mennä että alkaa etenemään niin irvisti vaan vittumaisen näköisenä ja jotain muka näsäviisasta sieltä mutisi.

Omassa tapauksessa autosta varastettiin siihen kuuluva osa ja olisi mukava saada vakuutusyhtiöltä korvauspäätös asiaan, mutta se edellyttää kopiota tutkintailmoituksesta..
Nyt junnaa paikallaan..

Radiosta kuultua : Henkilö ostanut helsingistä asunnon koulun läheltä, ja nyt kiusaa kaikkia mahdollisia virastoja koska vaatii että koulu rakennetaan muualle koska välitunnilla leikkivien lasten äänet kuuluvat hänen asuntoon... Aijaiaiajiaj ku puhallutta taas... Mun talon lähellä on paperitehdas... voiskohan ne sulkea sen ku rekat pitää kovaa ääntä...

Radiosta kuultua : Henkilö ostanut helsingistä asunnon koulun läheltä, ja nyt kiusaa kaikkia mahdollisia virastoja koska vaatii että koulu rakennetaan muualle koska välitunnilla leikkivien lasten äänet kuuluvat hänen asuntoon... Aijaiaiajiaj ku puhallutta taas... Mun talon lähellä on paperitehdas... voiskohan ne sulkea sen ku rekat pitää kovaa ääntä...
Lahdessa on pipon moottoriurheilukeskus ollut vuodesta nakki ja kirves, lähistöltä osti jotkut ok-talon ja alkoivat sitten terrorisoida valituksilla tätä paikkaa. Ihmiset on tyhmiä.
Eikä siinä vielä kaikki, lupaehdot muuttui älytiukaksi ja osin käyttö kielletty ja 100m päässä on moottoritie sekä ihan viereen tuli nyt uuden eteläisen ohitustien rampit...

Työt, tai tarkemmin ylityöt. 182h ylitöitä tälle vuotta, luultavasti mennään ihan heittämällä yli 200h tunnin ennen kuin vuosi vaihtuu. Mikä parasta, näistä suurin osa on itsestä riippumattomia, ns. paska valuu alaspäin efektin aikaansaannoksia.

Ei riitä enää huumori saatana.

Lahdessa on pipon moottoriurheilukeskus ollut vuodesta nakki ja kirves, lähistöltä osti jotkut ok-talon ja alkoivat sitten terrorisoida valituksilla tätä paikkaa. Ihmiset on tyhmiä.
Eikä siinä vielä kaikki, lupaehdot muuttui älytiukaksi ja osin käyttö kielletty ja 100m päässä on moottoritie sekä ihan viereen tuli nyt uuden eteläisen ohitustien rampit...
Sama homma Tampere-Pirkkalan lentokentällä. Kenttä ollut paikallaan ja immiset muuttaneet viereen. Sit valitetaan lentomelusta. Hoho.

Oon tässä pari viikkoa harjoitellut kitaran soittelua. Ja samalla musiikin teoriaa, mistä en siis tiennyt ennen tätä niin yhtään mitään. Ja nyt on pari viikkoa pyörinyt päässä vitutuksen aihe mistä en pääse yli. Ja luulen, että mulla on jollain tavalla varaa sanoa tästä, koska mua ei ole aivopesty kenenkään toimesta tiettyyn muottiin.

Eli H-sävel. Minkä vitun takia se on Suomessa H, kun suurimmassa osassa maailmaa se on B? Eikö ole ihan loogista, että sävelet on A, B, C, D, E, F, G? Ei kun jonkun mielestä on ollut loogisempaa, että B onkin H. Ja sekin vielä, että B:tä ei voi oikein edes käyttää tulematta väärin ymmärretyksi, koska meillä B tarkoittaakin alennettua H:ta, eli sitä mikä muualla maailmassa on Bb. EU saisi säätää tästä lain, että nyt loppui toi pelleily ja sävelet on järjestyksessä A-G.

Uusi välilevypullistuma. Ei pysty kävelemään kunnolla. Ei pääse salille taaskaan hetkeen. Just kun sai pari edeltävää vaivaa siihen kuntoon että pysty jotenkuten jumppailemaan niin nyt sit tämä. Ei vittu millon tämä paska oikeen loppuu. Viimeset 2v on menty vaan alamäkeä ja kaikki vähätkin lihat sulanu helevettiin.

Viive sanan taivutus.
Sen voi ihan kielitoimiston mukaan taivuttaa kahdella tavalla eli viiveellä tai viipeellä.
Mua jotenkin vituttaa ihan suunnattomasti kun joskus käytetään tuota jälkimmäistä sanaa.
Toinen vastaava on haaveri jonka oikea muoto on haveri. vittu.

Viive sanan taivutus.
Sen voi ihan kielitoimiston mukaan taivuttaa kahdella tavalla eli viiveellä tai viipeellä.
Mua jotenkin vituttaa ihan suunnattomasti kun joskus käytetään tuota jälkimmäistä sanaa.
Toinen vastaava on haaveri jonka oikea muoto on haveri. vittu.

Tätä olen hämmästellyt kanssa. tuo p ei sinne itsellä kuulu.
Evätä --> minä epään, en epää, epäsin, en evännyt. WTF!

Tätä olen hämmästellyt kanssa. tuo p ei sinne itsellä kuulu.
Evätä --> minä epään, en epää, epäsin, en evännyt. WTF!
Se viipeellä tulee varmaan sanasta viipyy? Mutta toisaalta on sana viive niin senkin taivutus sopii? Vai onko viipyy/viipyä taivutus viive sanasta? Hä?
Ihan perseestä tää Suamen kiäli :ROFLMAO:

Työ se vaan jaksaa vituttaa! Jos ei olisi asuntolainaa ja perhe elätettävänä, olisin tiputtanut työhanskat jo ajat sitten ja lähtenyt kävelemään sanomatta sanaakaan. Saisipa joululahjaksi tänä vuonna lomautuslapun tai potkut.

Työ se vaan jaksaa vituttaa! Jos ei olisi asuntolainaa ja perhe elätettävänä, olisin tiputtanut työhanskat jo ajat sitten ja lähtenyt kävelemään sanomatta sanaakaan. Saisipa joululahjaksi tänä vuonna lomautuslapun tai potkut.
Löytyiskö mitään hommaa mikä ei vituttais noin paljon. Jotain mitä ei välttämättä vielä osais, mut sen vois opetella. Toi varmasti heijastuu nyt vähän joka asiaan ja elämänlaatu laskee ja läheiset ehkä kärsii.

^Helpommin sanottu kuin tehty. Itellä kans hankala tilanne duunissa ja vituttaa joka päivä olla siellä. Muualle en pääse duuniin kun oon niin rampa eikä kokemusta muista hommista (oon kyllä hakenut ja lähetellyt työhakemuksia yhteen jos toiseenkin mestaan) ja koulutuskin on jäänyt ylioppilashattuun (millä ei tee mitään). Kouluihin(kin) oon hakenu viimeset ~3v enkä oo päässy mihinkään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom