Sääntö nr 1 on se että älä usko sanaakaan. "Joo tämä paikka on käytännössä sun" ja sitten soitetaan että sinua ei valittu tällä kertaa mutta pidä silmät auki jos tulee uusia paikkoja. Ja vittu näiden HR firmojen kanssa. Ihan helvetin turhia. Ei ne osaa kertoa työkuvasta juurikaan mitään. Usein vaikuttaa siltä että ne ei edes tiedä minkälaista tyyppiä yritys hakeeMulla oli kanssa tässä keväällä vastaava tilanne yhden aika varman paikan osalta, jonne olisin mieluusti mennyt. Alunperin mulle luvattiin jo joulukuussa että duunia on. Sitten kun kyselin perään, että koskas kirjoitellaan sopimusta niin halusivat kuitenkin virallisen haun kautta valita, helmikuun loppuun luvattiin päätökset. Ei kuulunut mitään, helmikuun lopussa luvattiin että kahden viikon päästä tulee tieto. Siitä kolme viikkoa eteenpäin tulee ilmoitus että haluavat vielä haastatella, kävin haastattelussa, jossa luvattiin että ensiviikon keskiviikkona viimeistään tieto, ja 99% varmuudella on hommia mulle. Ei kuulunut mitään, ja seuraavan viikon perjantaina mua kysyttiinkin muualle hommiin, jonka otin sit vastaan. Ensimmäinen paikka olisi ollut mieluisampi, mutta tuo ihme vatvominen oli turnoff, joten valitsin toisin ja ilmoitin kohteliaasti että olen jo vastaanottanut toisen paikan.
Nyt laitoin spostia saa nähdä tuleeko vastaus
Viimeksi muokattu: