Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Mun koirissa on sellaista piikkikarvaa, joka menee kaikkiin mattoihin yms. tiukasti. Pitää olla sellainen suulake, jossa on pyörivät harjakset, että irrottaa edes osan siitä karvasta.

Sama, eli aika vähän on mattoja :LOL:
Mieleissä on ainakin tuollaisia mattosuulakkeita.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sama, eli aika vähän on mattoja :LOL:
Mieleissä on ainakin tuollaisia mattosuulakkeita.

Joo, Mielen Cat&Dogissa on, ja Boschin Zoo'o:ssa ainakin. Se vaan, että esim. tota Mieleä on kehuttu hirveesti sillon, kun se oli sen 2200W, ja nyt se on 800W eikä oikein ees missään enää myynnissä eli mahtaako olla susi nykyään... :confused:

Joo, Mielen Cat&Dogissa on, ja Boschin Zoo'o:ssa ainakin. Se vaan, että esim. tota Mieleä on kehuttu hirveesti sillon, kun se oli sen 2200W, ja nyt se on 800W eikä oikein ees missään enää myynnissä eli mahtaako olla susi nykyään... :confused:
Meillä on tuo 2200 W Cat&Dog Miele ja se on kyllä tehokas peli. Mökillä on joskus pitänyt imuroida sukulaisten koiran jäljiltä ja siksi tuo hommattiin. 800 W kuulostaa kyllä vähältä teholta, mutta ehkäpä insinöörit ovat keksineet miten wateista saa enemmän imutehoa irti?

Meillä on tuo 2200 W Cat&Dog Miele ja se on kyllä tehokas peli. Mökillä on joskus pitänyt imuroida sukulaisten koiran jäljiltä ja siksi tuo hommattiin. 800 W kuulostaa kyllä vähältä teholta, mutta ehkäpä insinöörit ovat keksineet miten wateista saa enemmän imutehoa irti?

Tuntuu, että nyt on vaan trendinä tehdä mahdollisimman hiljainen ECO-imuri :cautious: Mua ei todellakaan kiinnosta, että lähteekö siitä 60, 70 vai 85 desibeliä imuroidessa tai että meneekö sähköä näennäisesti vähemmän, kun tollaisella rutkulla menee viisinkertainen aika, eli hermot palaa täydellisesti, ei tule edes siistiä ja lopulta energiankulutuskin on ihan sama. :hyper:

Tuntuu, että nyt on vaan trendinä tehdä mahdollisimman hiljainen ECO-imuri :cautious: Mua ei todellakaan kiinnosta, että lähteekö siitä 60, 70 vai 85 desibeliä imuroidessa tai että meneekö sähköä näennäisesti vähemmän, kun tollaisella rutkulla menee viisinkertainen aika, eli hermot palaa täydellisesti, ei tule edes siistiä ja lopulta energiankulutuskin on ihan sama. :hyper:
Tuossa 2200 W Mielessä on tosi miehekkäät turboäänet, kun laittaa imutehot täysille. Pyörivä roottori siellä suulakkeessa tekee äänimaailman muodostuksessa ansiokkaasti oman osansa. Ensimmäinen imuri, jonka käytöstä olen todella nauttinut :)

Tuossa 2200 W Mielessä on tosi miehekkäät turboäänet, kun laittaa imutehot täysille. Pyörivä roottori siellä suulakkeessa tekee äänimaailman muodostuksessa ansiokkaasti oman osansa. Ensimmäinen imuri, jonka käytöstä olen todella nauttinut :)

Noniin, en ikinä uskonut sanovani tätä, mutta olen siis virallisesti kateellinen sinulle. Imurista.

Viides työhaastattelu ja taas epäonnistuin. Vittu!!!
Palkka piti nousta 50e jo 1,5v sitten mutta ei oo rahoja näkynyt. Ylityöstä en saanut mitään vaikka tuntilapun tein. Vittu mitä paskaa vittu. Tekis mieli ruveta laiskottelemaan niin muut runkkarit duunis

Kävin pesemässä auton eilen ja huomasin, että apparin puolen takaovessa kunnon kolhu :mad: Mikä vittu ihmisiä vaivaa ettei viitsi rehellisesti jäädä parkkikselle odottamaan et sori mut tuli vähän kolhaistua kun ajoin auton liian lähelle. Itse ajan aina vapaille paikoille, ettei varmasti ole naapuriruudussa ketään niin silti jotkut idiootit ajaa vaan viereen. MIKSI??? Odotan sitä päivää, että voin käyttää ovessa olevaa teleskooppipamppua väkivaltaisuuksiin parkkipaikoilla

Kävin pesemässä auton eilen ja huomasin, että apparin puolen takaovessa kunnon kolhu :mad: Mikä vittu ihmisiä vaivaa ettei viitsi rehellisesti jäädä parkkikselle odottamaan et sori mut tuli vähän kolhaistua kun ajoin auton liian lähelle. Itse ajan aina vapaille paikoille, ettei varmasti ole naapuriruudussa ketään niin silti jotkut idiootit ajaa vaan viereen. MIKSI??? Odotan sitä päivää, että voin käyttää ovessa olevaa teleskooppipamppua väkivaltaisuuksiin parkkipaikoilla
Toikin on hassua kyllä ihan laillista Suomessa. Itseään ei tartte ilmiantaa.

Oma pokka ei kestäis lähtee jättämättä mitään lappua tai ilmoitusta vakuutusyhtiöön

Sama lääkäri on sössinyt jo kolme kertaa vaihtokielto merkinnän lyrica lääkkeeseen.. Laittnut vaihtokielto merkinnän rinnakkaislääkkeisiin, jotka ei auta ahdistukseen yhtään kun oon kokeillut aiemmin niitä. Mä haluisin tuon vaihtokielto merkinnän siihen alkuperäiseen lyricaan. Mulla on TAAS soittoaika maanantaina sille lääkärille, en tiedä miten selvästi se pitää sanoa et haluan sitä alkuperäistä lääkettä ja vähän pakko tuon lääkärin kautta hoitaa asia, koska on ainoa lääkäri joka tuota lääkettä edes kirjoittaa. Oon vuosien aikana käynyt varmaan 10 eri lääkärillä ja tuo lääkäri on ainut, joka kirjoittaa kyseistä lääkeettä. Vittu mitä puljaamista. Rupee ihan oikesti vituttamaan tällainen touhu.

Nyt loppui onneksi vitutus. Soitin yliopiston apteekin lääkeneuvontaan ja kysyin onko rinnakkaismaahantuoja lääkkellä eroa alkuperäiseen, niin sanottiin että ne on täsmälleen samanlaisia vaikutuksiltaan jne. Mä kun luulin et rinnakkaismaahantuojalääke on sama asia kuin rinnakkaislääke, mutta tuokin asia selveni kun farmaseutti sanoi jotenkin näin, että ne on eri asioita et rinnakkaislääke ei oo sama asia kuin alkuperäinen ominaisuuksiltaan, mutta rinnakkaismaahantuojalääke on sama asia tosiaan kuin alkuperäinen. Huh mikä mielenrauha tuli kun meinas pää oikeasti revetä siitä puljaamisesta.

Toki on, mut ei hirvee vitutuskaan mitään kivaa ole.:LOL:
Kiva että jotkut osaa ottaa vakavistakin asioista huumorilla kettuilun huumorilla.
Mutta jos totta puhutaan niin vaikka rinnakkaislääkkeissä on periaatteessa se yksi varsinainen vaikuttava aine niin silti niissä on eri apuaineita ja ei välttämättä toimi kaikilla samalla tavalla syystä tai toisesta.

Nuo Facebookin laskutehtävät. On oikeastaan jollain tavalla hyvin pelottavaa, että ihmiset toistensa perään vastaa noihin väärin. Ei osata laskusääntöjä ja lähdetään jopa keulimaan jollain, että olen insinööri ja oikea vastaus on ehdottomasti "sitäjatätä", vaikka oikeasti vastaus on väärin.

Viimeisin mikä tuli vastaan: 6:2(1+2). Todella moni näytti ihan tosissaan olevan sitä mieltä, että vastaus on 1. Hieman huolestuttavaa.

Nuo Facebookin laskutehtävät. On oikeastaan jollain tavalla hyvin pelottavaa, että ihmiset toistensa perään vastaa noihin väärin. Ei osata laskusääntöjä ja lähdetään jopa keulimaan jollain, että olen insinööri ja oikea vastaus on ehdottomasti "sitäjatätä", vaikka oikeasti vastaus on väärin.

Viimeisin mikä tuli vastaan: 6:2(1+2). Todella moni näytti ihan tosissaan olevan sitä mieltä, että vastaus on 1. Hieman huolestuttavaa.
Pitäskö tossa kakkosen ja ekan sulun välissä olla joku merkki?

Meinasin oikein ottaa taas kuvan kun Launeen citymarketin tuoretiskillä oli ottimet tungettu sinne sämpylöiden päälle, mikä vitun itu niitä on edes käyttää jos kahvan ensin mählää ja sitten tunkee tuotteiden sekaan? Onko ihmiset oikeasti ihan vajakkeja?
Tuo kauppa on muutenkin jotenkin outo, kassoilla häärää vanhoja äkäisiä mummoja, hyvä että hei tulee suusta ja kaikilla hapan ilme.
Ajoittain tulee käytyä vain ja ainoastaan lihatuotteiden vuoksi siellä koska tuorelihaosasto on varsin laadukas ja löytyy paljon valmiiksi marinoituja erilaisia pihvejä yms.

Pitäskö tossa kakkosen ja ekan sulun välissä olla joku merkki?
Se oli tarkoituksella siellä Facebookissakin noin, hämätäkseen ihmisiä. Mutta kyllä tuo on ihan kohtuu yleinen tapa matematiikassa, eli kertomerkkiä ei ole pakko laittaa tuohon väliin, vaan se on ikään kuin default ellei toisin mainita (eli ellei siinä ole jotain toista merkkiä).

Se oli tarkoituksella siellä Facebookissakin noin, hämätäkseen ihmisiä. Mutta kyllä tuo on ihan kohtuu yleinen tapa matematiikassa, eli kertomerkkiä ei ole pakko laittaa tuohon väliin, vaan se on ikään kuin default ellei toisin mainita (eli ellei siinä ole jotain toista merkkiä).
No niin mäkin oletin että ois kertolasku siinä eli onko oikea vastaus 9?
Älkää ampuko...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom