Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Töiden puolesta olen joutunut olemaan nyt sellaisen ammattiryhmän armoilla kenen kanssa en ole ollut ennen tekemisissä. Nimittäin rakennusvalvojien. Jumalauta, mutta siinä on sellainen ryhmä, että en ole ikinä tavannut yhtä kusipäistä porukkaa. Vaatii kyllä erityisen luonteenlaadun, jos haluaa ryhtyä rakennusvalvojaksi. Koko ala on yksi helvetin villi länsi ja suurin osa asioista täysin tulkinnanvaraisia. Ja sit kun joudut napit vastakkain jonkun vitun tärkeilevän paskanaaman kanssa joka tulkitsee kaikkea aivan mielensä mukaan, niin alkaa nimittäin hiukan vituttaa.
Täällä hep!

Tirsk!

E. Sen verran täytyy nyt puuttua, että tuo termi rakennusvalvoja on invalidi. Nyt joku voi olettaa, että tarkoitit rakennusvalvontaviranomaista. Heitähän suurinta osaa ei itseasiassa kiinnosta. Oikeastaan mikään. No minkäs mahtaa kun ei ole kompetenssia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihmiset jotka ei voi vittu kirjoittaa yhtä kunnollista whatsapp- viestiä vaan pitää laittaa viistoista vitun erillistä viestiä peräjälkeen, jotka olis pystynyt tiivistämään yhteen vitun lauseeseen. Kännykkä vibraa jonkun minuutin taukoamatta ja sit jos yrität just kirjottaa johonkin muualle jotain tai maksaa tyyliin verkkopankissa laskua niin se saatanan whatsapp hyppää aina siihen silmille ja se pitää sulkea että voi jatkaa sitä mitä oli tekemässä.

I feel you, tämä nainen joka asuu meillä harrastaa tätä. Juuri kun saa puhelimen takaisin taskuun tulee seuraava lause. Varsinkin töissä raivostuttaa kun yleensä on paskaset hanskat kädessä ja niitä sitten riisuu viisi kertaa peräkkäin

I feel you, tämä nainen joka asuu meillä harrastaa tätä. Juuri kun saa puhelimen takaisin taskuun tulee seuraava lause. Varsinkin töissä raivostuttaa kun yleensä on paskaset hanskat kädessä ja niitä sitten riisuu viisi kertaa peräkkäin
Sama kuvio meillä. Olen siitä sanonut ja se muistaa sen aina hetken, mutta sit alkaa taas. Pidän puhelinta aika usein pöydällä kun olen töissä tai kotona, mutta se on pakko nostaa siitä pois kun se värisee vartin putkeen kun sieltä tulee tyyliin yksi kirjain kerrallaan.

Taitaa olla naisten ongelma, koska joskus kun se viestittelee omien kavereiden kanssa, niin se perkeleen puhelin huutaa taukoamatta. Hiukan menee naama jumiin, mutta ääniähän ei voi ottaa pois päältä, vaikka tuijottaa sitä ruutua koko ajan.

Sama kuvio meillä. Olen siitä sanonut ja se muistaa sen aina hetken, mutta sit alkaa taas. Pidän puhelinta aika usein pöydällä kun olen töissä tai kotona, mutta se on pakko nostaa siitä pois kun se värisee vartin putkeen kun sieltä tulee tyyliin yksi kirjain kerrallaan.

Taitaa olla naisten ongelma, koska joskus kun se viestittelee omien kavereiden kanssa, niin se perkeleen puhelin huutaa taukoamatta. Hiukan menee naama jumiin, mutta ääniähän ei voi ottaa pois päältä, vaikka tuijottaa sitä ruutua koko ajan.

On trendikästä esittää/tuoda esille että on paljon kavereita. Mainitsin tästä asiasta jouluna lankoni tyttökaverille, siis puhelimen pimputtamisesta tauotta. Tämä nokkelasti sanoi, "mulla on kavereita, toisin kun sulla". Mitäpä tuohon sanoa, osittain totta joo, mutta en huoli kaveriksi kaikkia vaan sen takia että niitä pitää olla mahdollisimman monta, kaverisuhteita muodostuu itestään jos niikseen, en ala väkisin mitään suhteita ylläpitää, olen siinä hyvin, hyvin huono.

Täällä hep!

Tirsk!

E. Sen verran täytyy nyt puuttua, että tuo termi rakennusvalvoja on invalidi. Nyt joku voi olettaa, että tarkoitit rakennusvalvontaviranomaista. Heitähän suurinta osaa ei itseasiassa kiinnosta. Oikeastaan mikään. No minkäs mahtaa kun ei ole kompetenssia.
Mitä muuten luulet, miten se voi olla rakennusalalla mahdollista, että joku ratkaisu ei mene Helsingissä läpi, mutta muualla maassa ei mitään ongelmaa? Joku Tamperelainen mulkku taas saattaa olla jostain toisesta asiasta aivan eri mieltä. Miten on mahdollista, että ei ole mitään oikeita guidelineja, vaan siellä vedetään päätöksiä hatusta? Parhaat lukee jotain Uponorin asennusohjetta, vaikka kyseessä ei ole edes Uponorin tuotteet ja puhutaan jostain suosituksista, eikä määräyksistä, mutta silti näin on pakko tehdä koska olen mulkku ja päätän nyt niin. Vittu kun sapettaa.

Ja logiikalla ei ole mitään sijaa päätöksissä. Viimeisin: Suunnittelin vesimittarin molemmin puolin sulut, kuten kuuluu ollakin, mutta toinen ei ollut tilansäästö- ja kustannussyistä käsikäyttöinen. Ei käy. Minkä vitun takia ei? Jos sillä vesimittarin vaihtajalla ei ole ruuvaria taskussa, niin asiat on kyllä aika huonosti. Vai pitääkö ne vesimittaritkin kohta suunnitella niin, että asiakas saa käännettyä ne väärinpäin ilman työkaluja, niin säästää vähän vesilaskussa? Tämä tapaus on vielä sellainen, että vesimittari ja jakotukit on katolla ja sieltä lähtee kaikki putket alaspäin, eli sieltä ei vettä valu desiä enempää vaikka siellä ei olisi toista sulkua ollenkaan. Mutta ei käy kun ei käy. Emme käytä logiikkaa koska olemme mulkkuja.

Viimeksi muokattu:
Mitä muuten luulet, miten se voi olla rakennusalalla mahdollista, että joku ratkaisu ei mene Helsingissä läpi, mutta muualla maassa ei mitään ongelmaa? Joku Tamperelainen mulkku taas saattaa olla jostain toisesta asiasta aivan eri mieltä. Miten on mahdollista, että ei ole mitään oikeita guidelineja, vaan siellä vedetään päätöksiä hatusta? Parhaat lukee jotain Uponorin asennusohjetta, vaikka kyseessä ei ole edes Uponorin tuotteet ja puhutaan jostain suosituksista, eikä määräyksistä, mutta silti näin on pakko tehdä koska olen mulkku ja päätän nyt niin. Vittu kun sapettaa.

Ja logiikalla ei ole mitään sijaa päätöksissä. Viimeisin: Suunnittelin vesimittarin molemmin puolin sulut, kuten kuuluu ollakin, mutta toinen ei ollut tilansäästö- ja kustannussyistä käsikäyttöinen. Ei käy. Minkä vitun takia ei? Jos sillä vesimittarin vaihtajalla ei ole ruuvaria taskussa, niin asiat on kyllä aika huonosti. Vai pitääkö ne vesimittaritkin kohta suunnitella niin, että asiakas saa käännettyä ne väärinpäin ilman työkaluja, niin säästää vähän vesilaskussa? Tämä tapaus on vielä sellainen, että vesimittari ja jakotukit on katolla ja sieltä lähtee kaikki putket alaspäin, eli sieltä ei vettä valu desiä enempää vaikka siellä ei olisi toista sulkua ollenkaan. Mutta ei käy kun ei käy. Emme käytä logiikkaa koska olemme mulkkuja.
Sehän tässä hienoa onkin, että ihmiset tulkitsee asioita oman pään mukaan, osa ahkerammin kuin toiset.

Yksi ääriesimerkki näistä tulkitsijoista on paloviranomaiset. Monta esimerkkiä olis siitäkin, kun jossain kunnassa tämä viranhaltija vaihtuu työmaan aikana, ja uusi tulee siten virkaintoisena laittaan hommat uusiksi.

Väittäisin yhtenä syynä esittämääsi logiikan puutteeseen olevan se, että alalla suurin osa ainakin nimellisessä vastuussa olevista ihmisistä on peloteltu henkihieveriin. Eli että jos teet mitä tahansa tai hyväksyt jotain narratiivista poikkeavaa, vahingon sattuessa se on käräjäoikeus+nimi lehteen ja korvaukset.

Niitä kahvoja voi kääntää vääränkätisiks, taittaa ja rälläköidä passeleiks.

Helpoin ehkä ottaa pätkä pois, niin jo mahtuu pyöriin eikä tarvi työkaluja.

Toki, voi kai tuostakin joku valvovaelin ottaa itseensä.

Veroilmoituksen tekeminen ja verojen maksaminen. Oli järjetön ahdistus ja tuska täytellä kalifornian ja liittovaltion läystäkkeet, kun tiesi että on iso mätky tulossa. Mätky tuplaantui oletetusta ja köyhdyin reilun 30k. Ei pitäs itkeä, kun rahantuloahan tuo oikeasti tietää, mutta harmittaa silti maksaa. Loppupeleissä oli ihan helppo systeemi, mutta meni tota märehtiessa ja murehtiessa kuitenkin kuukausi. Jotenkin oli etukäteen monimutkaisen oloinen systeemi johtuen erilaisista firman osakekannustimista ja niiden myymisestä, omalla tilillä olevien osakkeiden myynneistä jne. Ja tietty pitää kaikki suomen systeemitkin amerikkaan ilmoitella niin saa täytellä enemmän kuin tarpeeksi läystäkkeitä.

Tämä kuvailee päivän tunnelmaa aika tarkasti. Huomenna helpottaa ellei pälkähdä mieleen, että unohtui joku läystäke välistä. Toivottavasti ei joudu täydennyshommiin.

View: https://youtu.be/ucMO3ZpwcPk

Joskus vuonna ykskyt kaksi en saanut rekisteröityä autoa firman nimiin kun siinä ei ollut firman leimaa, siis oman firman leimaa nimen vieressä.
Tuli ihan se hetki mieleen tuosta, sitten kävelin johonkin tiimariin hakemaan irtokirjaimilla olevan leimasimen ja askartelin niistä leimasimen ja konttorin täti oli onnellinen :LOL:

Lomalla kipeäksi. Vitun vitun vittujen vittu. No ehtihän tässä 2 vuorokautta nautiskella pohjosen reissusta. Buranaa ja lepoa, huomisen ainakin täytyy ottaa iisisti, toivottavasti torstaina olisi kondista.

Nuo joidenkin nettisivujen silmille hyppivät chat-palvelut on aivan sairaan raivostuttavia. Mä joudun työn puolesta etsimään kaikenlaisia osia, nippeleitä ja nappeleita ja kun menen jonkun näitä myyvän firman sivulle, niin heti on automaattinen chat huutamassa, että tarvitsetko apua. Ja viiden minuutin päästä sama uudestaan. Vituttaa klikkailla niitä naamalle hyppiviä ruutuja pois. Jos mä tarvitsen apua, niin osaan kyllä ottaa yhteyttä asiakaspalveluun ihan itsekin. Boikotoisin joka helvetin firmaa jolla on tuollainen, jos olisi varaa valita.

Useimmiten eniten vituttaa kaikki, mutta jospa sulla onkin nyt sellainen tapaus, että vituttaa kun mikään ei vituta.

Mua ei yleensä vituta mikään. Tulee negatiiviset asiat olankohautettua ja maalailtua taivaanrantaa. Sama stressin kanssa.
Varmaan tää muuttohäsmäkkä painaa ja se että tililta palaa koko ajan tonneja taivaalle. Töitäkin pitäis tehdä, muttei kiinnosta eikä ehdi.

Nuo joidenkin nettisivujen silmille hyppivät chat-palvelut on aivan sairaan raivostuttavia. Mä joudun työn puolesta etsimään kaikenlaisia osia, nippeleitä ja nappeleita ja kun menen jonkun näitä myyvän firman sivulle, niin heti on automaattinen chat huutamassa, että tarvitsetko apua. Ja viiden minuutin päästä sama uudestaan. Vituttaa klikkailla niitä naamalle hyppiviä ruutuja pois. Jos mä tarvitsen apua, niin osaan kyllä ottaa yhteyttä asiakaspalveluun ihan itsekin. Boikotoisin joka helvetin firmaa jolla on tuollainen, jos olisi varaa valita.

Hah, on kuin itseni kirjoittama :LOL:

Lihavat ihmiset on viime aikoina vituttanut jonkin verran, varsinkin kauppareissuilla. Siis sellaiset vitun lihavat hikiset porsaat, joilla ei pää enää edes käänny kun ovat niin läskejä. Vittu tukkivat kärryillään koko käytävän eivätkä edes huomaa kun haluaisi päästä ohittamaan, kun se lihavaa pää vaan tuijottaa suoraan siihen suuntaan mihin muu kroppa sattuu osoittamaan, ja huohotukseltaan ei edes kuule että joku on tulossa takaapäin ohi. Kuolkaa saatanan läskit pois!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom