Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt alkaa jo pikkuhiljaa vituttamaan joku mulkku huudattaa jossain musaa aivan kokoajan, se alkaa arkisin jo aamulla ja jatkuu ties mihin.
Eihän se päivällä haittaa arkisin vaikka olisi kotona mutta nytkin pitää olla volumet sellaiset että uskoisin sen kämpän olevan naapuriasunnon toisella puolella, luulisi jo muiden hermostuvan siellä?
Kerrostaloon kuuluu elämän äänet ja ne tulee seinien läpi mutta jos musa kuuluu niin kovaa että se häiritsee omaa musiikin kuuntelua niin minusta on liikaa.

Voisko joku tuoda mulle pariksi päiväksi lainaan sellaiset pelit ja vehkeet että pari kerrosta alempana alkaa rappauksetkin rakoilemaan?

Kuuluuko vauva kantokopassa salille? Mun mielestä ei.

Joku vitun ääliö kuljetti mukanaan laitteelta toiselle vauvaa. Mitä helvettiä? Salilla pauhasi hevi ja luonnollisesti painojen paisketta kuuluu niin onko se oikea paikka vauvalle?

Offtopic. Kerran oli salilla jollain jantterilla susikoira mukana. Onneksi oli kiltti hauva.

Vituttaa teennäisen yli-iloinen ihmiset, ja vielä kun työpaikalla yksi lajinsa edustaja, käy jo mielenterveyden päälle.:cautious: En tiedä, onko sitä umpisuomalainen, mutta inhorealistisesti asioihin suhtatutuvien ihmisten kanssa on paljon helpompi tehdä töitä. Ja olla. Saatana sellasta joka ikisestä asiasta vitullisen ilosta tekevää ihmistä ei jaksa katella. Kun ihminen teennäisesti tekee itsestään vielä naurettavan ”olen kaikesta niin onnellinen”. Älä jauha :kakka:. Kukkaan jaksa kuunnella. Saatana.

Taloyhtiöiden yhtiökokouskutsut. Joka kevät aina sama juttu, että joku on inisemässä, että ei ole saanut kutsuja ja kokous on laiton niin kokousta joudutaan siirtämään ja blaa blaa!

Kokouskutsut ovat toimitettu asunto-osakeyhtiölain mukaisesti. Osakkaan vastuulla on pitää yhteystiedot ajan tasalla isännöitsijätoimistoon päin. Isännöitsijätoimisto ei kanna vastuuta, jos posti nussii kirjeet jonnekin...

Vituttaa teennäisen yli-iloinen ihmiset, ja vielä kun työpaikalla yksi lajinsa edustaja, käy jo mielenterveyden päälle.:cautious: En tiedä, onko sitä umpisuomalainen, mutta inhorealistisesti asioihin suhtatutuvien ihmisten kanssa on paljon helpompi tehdä töitä. Ja olla. Saatana sellasta joka ikisestä asiasta vitullisen ilosta tekevää ihmistä ei jaksa katella. Kun ihminen teennäisesti tekee itsestään vielä naurettavan ”olen kaikesta niin onnellinen”. Älä jauha :kakka:. Kukkaan jaksa kuunnella. Saatana.

Tämä, toki hyvä jos asiat on hyvin mutta jostain syystä olen ylipirteillä huomannut pari piirrettä jotka ärsyttävät. Kovaan ääneen puhuminen ja äänensävykin on sellainen lepertelevä.

Se, kun ihmiset lähes täydessä työpaikkaravintolassa pyytävät valmiiksi pöydässä istuvaa (puoli)tuttua pitämään paikkaa sillä aikaa, kun itse hakevat ruokaa. Tai se, kun pidetään paikkaa jonossa.

Jotenkin ärsyttävää, ettei porukka voi tyytyä perus reiluun first come first served-käytäntöön vaan pitää saada itselle erikoiskohtelua ja siinä samalla sitten aiheuttaa vaivaa muille ihmisille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom