Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Selkäänpuukottajat. Siis vittu. Kuolkaa saatana.
Kyllä tulis hiljasta.
Kyllä ne vauvat ilmottaa jos niitä vituttaa.Kuuluuko vauva kantokopassa salille? Mun mielestä ei.
Joku vitun ääliö kuljetti mukanaan laitteelta toiselle vauvaa. Mitä helvettiä? Salilla pauhasi hevi ja luonnollisesti painojen paisketta kuuluu niin onko se oikea paikka vauvalle?
Kyllähän ne ilmoittaa jos nouset laitteelta ja epähuomiossa potkaiset sitä koppaa mikä lojuu keskellä lattiaa. Taidan itse ensi kerralla koiran ottaa mukaan salilleKyllä ne vauvat ilmottaa jos niitä vituttaa.
Olet mitä ilmeisimmin huolissasi vauvojen hyvinvoinnista, hyvä niinKyllähän ne ilmoittaa jos nouset laitteelta ja epähuomiossa potkaiset sitä koppaa mikä lojuu keskellä lattiaa. Taidan itse ensi kerralla koiran ottaa mukaan salille
Vituttaa teennäisen yli-iloinen ihmiset, ja vielä kun työpaikalla yksi lajinsa edustaja, käy jo mielenterveyden päälle. En tiedä, onko sitä umpisuomalainen, mutta inhorealistisesti asioihin suhtatutuvien ihmisten kanssa on paljon helpompi tehdä töitä. Ja olla. Saatana sellasta joka ikisestä asiasta vitullisen ilosta tekevää ihmistä ei jaksa katella. Kun ihminen teennäisesti tekee itsestään vielä naurettavan ”olen kaikesta niin onnellinen”. Älä jauha . Kukkaan jaksa kuunnella. Saatana.
Pakko ostaa uusi pölynimuri, mutta onko mikään nykyään myynnissä oleva enää hyvä
Pakko ostaa uusi pölynimuri, mutta onko mikään nykyään myynnissä oleva enää hyvä
Käsittääkseni EU hölmöydet ei koske teollisuusimureita.