Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Eikös tuossa voi olla sairaspäivärahalla ja vaatia kanssa ansionmenetyksistä korvausta, jos hoitovirhe selkeä? Ei kai sun pakko tuossa lomaa ole polttaa?

Joo oon vaatinu ansionmenetyksistä korvauksia kanssa. Ja hoitovirhe oli sen verran selkeä että kirurgi kirjotti puoltavan lausunnon asiasta. Ja siis sairaspäivärahoilla mä oon ollutkin, mutkun mulla menny jo "tunnit täyteen". Liiton rahoihin en kuitenkaan viel pääse jostain syystä käsiksi :D Tällä viikolla pitäs yhen asioista enemmän ymmärtävän ihmisen kanssa selvitellä näitä juttuja. Alan olemaan henkisesti niin puhki ettei enää aivokapasiteetti riitä näihin papereiden pyörittelyyn yksin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voiko olettaa, et US & A:ssa olisit miljonääri tollasesta, mut Suomessa saat vähän taskurahaa? Kyl must tollasest pitäis tulla kunnon korvaukset, jos tekee ikuista vahinkoa asiakkaalleen.
Mun mutsi kuoli lääkärin hoitovirheeseen, se todettiin jokaisessa oikeusasteessa syylliseksi siihen kun valitti aina vaan korkeampaan, aikaa on tosin jopaljon mutta korvaus summa oli 2000 markkaa. En tiedä paljon se on nykyrahassa, vuosi oli -83 puhutaan varmaan jostain 2000 eurosta tms.

Anestesia lääkäri antoi liian ison annoksen ja se oli sit siinä, laski väärin siis annostuksen. Et ei Suomessa näistä ihan kauheasti saa.
Tarkistin rahanarvon laskurilla ni se ois 780 euroa.

Mun mutsi kuoli lääkärin hoitovirheeseen, se todettiin jokaisessa oikeusasteessa syylliseksi siihen kun valitti aina vaan korkeampaan, aikaa on tosin jopaljon mutta korvaus summa oli 2000 markkaa. En tiedä paljon se on nykyrahassa, vuosi oli -83 puhutaan varmaan jostain 2000 eurosta tms.

Anestesia lääkäri antoi liian ison annoksen ja se oli sit siinä, laski väärin siis annostuksen. Et ei Suomessa näistä ihan kauheasti saa.
Tarkistin rahanarvon laskurilla ni se ois 780 euroa.

Eihän toi oo mitään, varsinkaan lääkärin liksalla. Vai joutuiko edes itse maksamaan ja veronmaksajat maksoi?
Tää meikäläinen oikeusjärjestelmä on kyllä ihan täysin uhrin niskoille kaikki, pääasia että tilastot on kauniita, pyörät pyörii ja tappajat sadaan pysymään yhteiskunnassa mukana, vaikka tappaisivat muutaman kerran lisää.

Eihän toi oo mitään, varsinkaan lääkärin liksalla. Vai joutuiko edes itse maksamaan ja veronmaksajat maksoi?
Tää meikäläinen oikeusjärjestelmä on kyllä ihan täysin uhrin niskoille kaikki, pääasia että tilastot on kauniita, pyörät pyörii ja tappajat sadaan pysymään yhteiskunnassa mukana, vaikka tappaisivat muutaman kerran lisää.
Potilasvakuutuskeskus nuo taitaa maksaa.

Eli ilmeisesti lääkäreille tappaminen on ilmaista, kunhan valkuutukset on kunnossa.. ...ja korvaussummista päätellen nekin on halpoja. Tuomarit ja asianajajat otti varmaan tapauksen oikeuskäsittelystä moninkertaisen korvauksen vs. mitä kuolleen omaiset saa korvauksena. Suomessa on ihmishenki halpa.

Töissä hirveä kiire, mutta pinna niin vitun kireällä, että mä en vain fyysisesti pysty tekemään töitä. Parempi varmaan olla koskematta mihinkään vähään aikaan, tai heitän tuon tietokoneen ikkunasta läpi ja hyppään itse perässä.

Autokuume iski päälle ja kävin muutaman tarjouksen pyytämässä uudesta autosta niin eikös hallitus (lue vaimo) torpannut asian melkein siihen pisteeseen. Hänen mielestään uuden auton ostossa ei ole mitään järkeä. :rolleyes: No shit, ei siinä olekkaan järkeä. Ei näissä hommissa ole koskaan. Hän rupesi saarnaamaan siitä miten käytän rahani ja siitä, että jos hän jää työttömäksi niin kuinka pystyn maksamaan kolmen ihmisen elämisen.

Autokuume iski päälle ja kävin muutaman tarjouksen pyytämässä uudesta autosta niin eikös hallitus (lue vaimo) torpannut asian melkein siihen pisteeseen. Hänen mielestään uuden auton ostossa ei ole mitään järkeä. :rolleyes: No shit, ei siinä olekkaan järkeä. Ei näissä hommissa ole koskaan. Hän rupesi saarnaamaan siitä miten käytän rahani ja siitä, että jos hän jää työttömäksi niin kuinka pystyn maksamaan kolmen ihmisen elämisen.
Mä olisin tyytyväinen, että taloudessa on edes yksi järkevä ihminen. Ja toisaalta tunnen vaimosi tuskan, kun meillä se menee toisinpäin ja mä saan aina saarnata rahankäytöstä. Alkoi muuten se aihe vituttaa nyt. Kiitos vain.

Vitun vitun vittusaatanan hyväveliverkosto. Minkäköhän takia sitä on vuosia maksanu liiton jäsenmaksuja kun sieltä ei tällasen kusisen tilanteen tullen saakkaan apua. Käännellään ja väännellään asioita, puhutaan paskaa ristiin rastiin ja koitetaan sit vielä tehdä musta se pahantekijä (vaikka se on selvästi työnantaja). Mulla on mustaa valkosella esim niinkin yksinkertasesta asiasta että luottamusmiehen piti jo kuukausi sitten soittaa mulle, niin nyt se käännettiin niin että MINÄ en ole soittanut hänelle.

Mä olisin tyytyväinen, että taloudessa on edes yksi järkevä ihminen. Ja toisaalta tunnen vaimosi tuskan, kun meillä se menee toisinpäin ja mä saan aina saarnata rahankäytöstä. Alkoi muuten se aihe vituttaa nyt. Kiitos vain.

Eipä kestä :) On se meilläkin välillä, että toinen osapuoli valittaa että rahat alkavat olla finaalissa. Pienen kuuntelun perusteella selviää aina mihin se raha on menny ni turha sitten valittaa, että rahat on finaalissa :rolleyes: 70% on ihan asiallisia menoja, mutta välillä on ties mitä ostoksia mitä ei tarvitsisi tehdä.

Tirsk.

Muista se vanha totuus taas kerran @SilverHawk , että anteeksi saa helpommin kuin luvan.

Mikäli tarttet eukoltas luvan auton ostamiseen. Ole Mies. Älä Mikki Hiiri.

Olé!

Itse ajattelin ostaa vuosia himoitsemani Harrikan. Vaimolta salaa ofc.

Näihän se on!

Vituttaa opiskeleminen kun kokoajan tarvii miettiä rahatilannetta, jopa kesällä kun saa hyvää säännöllistä palkkaa. Lomaa ei ole kolmeen vuoteen ollut varaa pitää kuin reilut viikon pätkät kesän lopussa. Syksyllä taas pitkä pätkä kun ei kerkeä edes keikkaa tekemään ja tarvii kesäpalkoista jemmata mahdollisimman suuri siivu eikä sekään riitä. Onneks ens vuonna pääsee työelämään ja yksin asuessa kulut pysyy about samoina kun nyt.

Onneksi viihtyy hyvin yksin niin ei tarvii miettiä muiden menoja tai tuloja.
Joskus 10 vuotta sitten koitin järkätä jotain eikä ketään kiinnostanut niin se siitä.
En edes pyytänyt kaveria kummiksi koska tiedin että ei kiinnostaisi, jos menisin naimisiin en tiedä kutsuisinko yhtäkään kaveria häihin. Bestmania ei varmaan olisi.

Ajokortti ollut kateissa, viimeisin paikka missä muistan sen nähneeni on kodissani tästä on kyllä tovi aikaa kun sen kadotin ja sen tiimoilta asia jäänyt sikseen kun olettanut että jossain täällä himassa sen on oltava, mutta pirukun ei millään nyt löydä sitä, että johan tässä alkaa miettimään että missäköhän se sitten on.

No täytyy penkoa vielä kertaalleen joka kolkka.

Hankala paradoksi, kun huomaa höperöityvänsä liiasta omissa oloissaan olemisesta ja toisaalta alkeellinenkin sosiaalisuus tai ihmisten kanssa tekemisissä oleminen tuppaa nykyään lähinnä syömään kohtuuttomasti henkistä energiaa, jota ei ole viime aikoina ollut muutenkaan yhtään liikaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom