Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Muistan kun muutin ja olisin tarvinnut apua sohvan kanssa. 15 min keikka ja se meni siihen että faija tuli auttamaan. Itse oon aina auttanut kun kaverit ovat tarvinneet rakannustarvikkeita ja saanut ne hyvään hintaan ja jeesannut kun ollaan kysytty. Ymmärrän että ihmisillä on paljon tekemistä mutta se että puhutaan yhtä ja tehdän toista vituttaa. Ei pysty edes saunailtaa suunnitelemaan niin kuin ennen vanhaan koska samana päivänä perutaan tai ei edes vastata puhelimeen. Mikä on niin vaikeaa
Mulle luvattiin duunissa määräaikainen pesti yli 400€ nykyistä paremmalla liksalla mutta itsestäni riippumattomista syistä se vedettiin pois, vaikka oltiin jo tiedotettu koko työyhteisössä että siirryn siihen tehtävään...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulle luvattiin duunissa määräaikainen pesti yli 400€ nykyistä paremmalla liksalla mutta itsestäni riippumattomista syistä se vedettiin pois, vaikka oltiin jo tiedotettu koko työyhteisössä että siirryn siihen tehtävään...
Kai sä sanoit pari valittua sanaa?

Oon miettinyt noits palkkajuttuja. Ennen olin isossa yrityksessä myyjänä ja möin n.700 000 edestä vuodessa ja kova oli stressi ja numeroita seurattiin. Nyt teen samoja hommia pinessä yrityksessä ja tienaan n 600e enemmän ja myyn ehkä 70% vähemmän ja työmäärä on paljon pienempi. Isoila firmoilla on yleensä kovat vaatimukset eivätkä halua maksa mitään vaikka työ olisi vaativa. Ei nyt aina mutta mietittiin usein työkavereiden kanssa niitä naurettavia palkkoja kun me tuotiin sitä rahaa firmalle mutta ei se näkynyt missään

Muistan kun muutin ja olisin tarvinnut apua sohvan kanssa. 15 min keikka ja se meni siihen että faija tuli auttamaan. Itse oon aina auttanut kun kaverit ovat tarvinneet rakannustarvikkeita ja saanut ne hyvään hintaan ja jeesannut kun ollaan kysytty. Ymmärrän että ihmisillä on paljon tekemistä mutta se että puhutaan yhtä ja tehdän toista vituttaa. Ei pysty edes saunailtaa suunnitelemaan niin kuin ennen vanhaan koska samana päivänä perutaan tai ei edes vastata puhelimeen. Mikä on niin vaikeaa

Josku totesin yhden sankarin kanssa, että kun ite yleensä olen se, joka pitää yhteyttä, testataanpa vasiten, kauanko menee, ennen kuin hän ottaa yhteyttä jos nyt lopetan itse aktiivisen yhteydenpidon.
Siinä kesti 5 vuotta. Sitten sovittiin tapaaminen, jonka sankari vielä perui itse. Totesin, että ei ole jatkossakaan tarvetta ainakaan tältä puolen pidellä yhteyksiä. 5, 10, 15 vuotta? Whatever.

On kyllä todella rasittavaa kun tuntee muuten mukavia tyyppejä, joilla kuitenkin on tapana feidata tapaamisista viime tinkaan tai yksinkertaisesti ilmoittaa vasta myöhässä ettei onnistukaan tai myöhästyy. Itse ollaan kyllä innolla suunnittelemassa kaikenlaista ja ehdottelemassa ja sopimassa. Haluan uskoa kyllä hyviin tarkoitusperiin ja siihen, että haluaa tehdä enemmän kuin mihin aika riittää eikä ole sydäntä sanoa ei suoraan.

On kyllä todella rasittavaa kun tuntee muuten mukavia tyyppejä, joilla kuitenkin on tapana feidata tapaamisista viime tinkaan tai yksinkertaisesti ilmoittaa vasta myöhässä ettei onnistukaan tai myöhästyy. Itse ollaan kyllä innolla suunnittelemassa kaikenlaista ja ehdottelemassa ja sopimassa. Haluan uskoa kyllä hyviin tarkoitusperiin ja siihen, että haluaa tehdä enemmän kuin mihin aika riittää eikä ole sydäntä sanoa ei suoraan.
Josku totesin yhden sankarin kanssa, että kun ite yleensä olen se, joka pitää yhteyttä, testataanpa vasiten, kauanko menee, ennen kuin hän ottaa yhteyttä jos nyt lopetan itse aktiivisen yhteydenpidon.
Siinä kesti 5 vuotta. Sitten sovittiin tapaaminen, jonka sankari vielä perui itse. Totesin, että ei ole jatkossakaan tarvetta ainakaan tältä puolen pidellä yhteyksiä. 5, 10, 15 vuotta? Whatever.
Nämä ihmiset eivät välitä mistään kunhan ne pääsevät helpolla. Kyllä se vituttaa kun kerran kuukaudessa on mahdollista tehdä jotain ja se menee ainaa siihen että soitetaan kaikki läpi jo pari päivää ennen ja yleensä 1-2 ovat siinä vaiheessa mukana mutta sitten lauantai-iltana on vitun hiljaista. En enää jaksa edes soitella. Ymmärrän jos tulee esteitä mutta kuin tietää että ei nyt vaan kiinnosta edes vastata niin alkaa kiehua.

Mä tunsin joskus parikin erillistä toisiaan tuntematonta muuten ihan mukavaa tyyppiä, mutta sain huomata, että kummankaan sanaan ei voi luottaa yhtään. Jos jotain sovittiin, niin se ei ikinä pitänyt. Tapaamisia ei edes peruttu, vaan niihin ei vain tultu. Ei vastattu puhelimeen, tai koko puhelin oli pois päältä. Anteeksi ei pyydelty, vaan ennemminkin ihmeteltiin, että miten sä nyt noin suutuit. Taisi molemmilla olla joku aivovaiva mikä estää tuntemasta minkäänlaista empatiaa. Totesin, että mä en tarvitse tuollaisia ihmisiä elämääni enkä ole nähnyt kumpaakaan yli kymmeneen vuoteen. Ei ole ikävä.

Onneksi viihtyy hyvin yksin niin ei tarvii miettiä muiden menoja tai tuloja.
Joskus 10 vuotta sitten koitin järkätä jotain eikä ketään kiinnostanut niin se siitä.

Eikös sellainen sanontakin ole, että "Never make a promise when you're happy". Tämä siis viitaten siihen, miten jengi aina mukavien illanistujaisten tms. toiminnan jälkeen heittää ilmoille lupauksia tyyliin "hei tuutte sit ens viikolla meille saunoon!" tai "lähdetään nyt porukalla sinne keikalle" ja sit mitään ei koskaan tapahdu.

Kerran baarissa sovittiin kahden vanhan koulukaverin kans ohjelmaa seuraavalle päivälle klo 12 ja kättä päälle. Ei edes oltu kännissä. Meikäläinen haki toisen tyypeistä sovittuna ajankohtana, mut toinen "oli unohtanut täysin". Mitenkä voit jumalauta unohtaa sellaisen asian, mikä sovittiin tyyliin 10 h sitten?! Se siitä yhdessä tekemisestä sitten.

Ystävät kuitenkin tunnistaa näin hyvin. Heitin todella hyvälle kaverille läpällä, et "tuo mulle rumin magneetti jääkaappiin, minkä reissulta löydät", ennen kuin lähti 4 kk Aasiaan. Tyyppi palas reissulta, enkä minäkään sitten sen magneetin perään haikaillut, koska se oli vain heitto kuitenkin. Sitten tyyliin parin kk päästä siitä oltiin tyypin luona ottamassa keppanaa, niin äijä heittää mua yhtäkkiä sellaisella kultaisella Tuktuk-magneetilla, et "tosa, olepa hyvä! Ostin sen heti ensimmäisenä päivänä, ettei pääse unohtumaan." Olin, et jumalauta, siinä magneetissa kyllä kiteytyy kaikki se, mitä kaverisuhteissa arvostan. Ja oli muuten jessuksen ruma magneetti, voin kertoa!

Nykyään oon jo sen verran vanha, etten jaksa säätää. Sanon suoraan ystävistä puolitutuille, että joko tuun tai en tuu, piste. Enkä selittele.

No tämä tais mennä nyt lopulta tällaisen henkilökohtaisen manifestin puolelle tämä viesti. Toivottavasti edes helpotti jonkun vitutusta! :LOL:

24909783_1647819065256146_6164088174305998049_n.jpg

Yhdyn tähän vitutukseen. Jonku aikaa sitten oli puhe pitää ukkojen saunailtaa ja kyseltiin sopivia aikoja. Ne sorvattiin erään vaikeampi aikataulusen oman ehdotuksen mukaan ja raksi kalenteriin kuukauden päähän. Järkkäilin ite siitä parit menot pois tieltä ja en ottanu uusia menoja päällekkäin, vaikka ois ollu aika akuuttejakin. Päivä koitti ja ko. spede ilmottikin, että kun näyttäski olevan pidempi vapaa viikonloppu töistä, niin lähteekin reissuun ryyppään toiseen kaupunkiin. Enpä oo juuri yhteilly sittemmin. Hän puolestaan on ja ei näytä käsittävän yhtään, mitä on tullu tehtyä. Siinäpähän ihmetelkööt mutea. Kyllä me sen toisen kaverin kans saunottiin ja todettiin että ei se eka kerta ollu ko "se" pettää lupauksiansa. Hyvä ilta se oli ja ehkä parempikin täten.

Jep. Vitutus lienee ehkä liian voimakas termi tässä yhteydessä mun kohalla ja aattelen sen niin päin että jos se tahtoo olla edelleen kaveria niin ollaan. En vaan enään luota lupauksiin aikatauluissa ja oletankin lähtökohtasesti, ettei tuu sovitusti. Ois pitäny näin hitaampana vaan tajuta jo aiemmin tämä. :) Jos ei ite tajua tällä hetkellä, mistä hiljasempi yteydenpito, niin lienee taantunut älyllisesti ja mitäpä tuota aivovaurioisten kanssa kannattaa avautua. Näin kun ei kuitenkaan ole, niin viestihän on mennyt jo perille. "Silence speaks louder than words".

Mä en ainakaan jaksa väkisin yrittää elvyttää jotain vanhoja kaverisuhteita. Kavereita tulee ja menee. Ne ihmiset jotka oikeesti on sen arvoisia, että ne kannattaa pitää elämässä pysyy kyllä ihan itsestäänkin ja tuollaiset ihmiset pysyy kavereina aina.

Vituttaa kaikki. Ihan kaikki. Edelleen. Nyt tosiaan vielä lisäksi se, että joudun käyttämään kaikki kesälomapäivät leikkauksesta toipumiseen. Sairaslomapäivät tapissa niin en voi olla varsinaisesti sairaslomalla koska muuten en saa liksaa/tulot nolla. Saatana. Eikä oo paljoa päässy tästä kesästä mitenkään nauttimaan. Tai vuodesta. Tai mistään. Treenitkin ollu niin helvetin katkonaisia että jepjep. Ja vielä mieltäylentävämpää tässä on se, että hoitovirheen takia mun polvi on nyt ikuisesti paskana. Eli meni aika vitun monta suunnitelmaa ja haavetta aivan vituiksi.
Kirurgi ilmotti myös että voidaan tästä viimesimmästä arvesta asentaa sit tekonivel myöhemmin. "HEHHEH". Kiitos ja anteeksi.

Vituttaa kaikki. Ihan kaikki. Edelleen. Nyt tosiaan vielä lisäksi se, että joudun käyttämään kaikki kesälomapäivät leikkauksesta toipumiseen. Sairaslomapäivät tapissa niin en voi olla varsinaisesti sairaslomalla koska muuten en saa liksaa/tulot nolla. Saatana. Eikä oo paljoa päässy tästä kesästä mitenkään nauttimaan. Tai vuodesta. Tai mistään. Treenitkin ollu niin helvetin katkonaisia että jepjep. Ja vielä mieltäylentävämpää tässä on se, että hoitovirheen takia mun polvi on nyt ikuisesti paskana. Eli meni aika vitun monta suunnitelmaa ja haavetta aivan vituiksi.
Kirurgi ilmotti myös että voidaan tästä viimesimmästä arvesta asentaa sit tekonivel myöhemmin. "HEHHEH". Kiitos ja anteeksi.
Eikös tuossa voi olla sairaspäivärahalla ja vaatia kanssa ansionmenetyksistä korvausta, jos hoitovirhe selkeä? Ei kai sun pakko tuossa lomaa ole polttaa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom