Eikös sellainen sanontakin ole, että "Never make a promise when you're happy". Tämä siis viitaten siihen, miten jengi aina mukavien illanistujaisten tms. toiminnan jälkeen heittää ilmoille lupauksia tyyliin "hei tuutte sit ens viikolla meille saunoon!" tai "lähdetään nyt porukalla sinne keikalle" ja sit mitään ei koskaan tapahdu.
Kerran baarissa sovittiin kahden vanhan koulukaverin kans ohjelmaa seuraavalle päivälle klo 12 ja kättä päälle. Ei edes oltu kännissä. Meikäläinen haki toisen tyypeistä sovittuna ajankohtana, mut toinen "oli unohtanut täysin". Mitenkä voit jumalauta unohtaa sellaisen asian, mikä sovittiin tyyliin 10 h sitten?! Se siitä yhdessä tekemisestä sitten.
Ystävät kuitenkin tunnistaa näin hyvin. Heitin todella hyvälle kaverille läpällä, et "tuo mulle rumin magneetti jääkaappiin, minkä reissulta löydät", ennen kuin lähti 4 kk Aasiaan. Tyyppi palas reissulta, enkä minäkään sitten sen magneetin perään haikaillut, koska se oli vain heitto kuitenkin. Sitten tyyliin parin kk päästä siitä oltiin tyypin luona ottamassa keppanaa, niin äijä heittää mua yhtäkkiä sellaisella kultaisella Tuktuk-magneetilla, et "tosa, olepa hyvä! Ostin sen heti ensimmäisenä päivänä, ettei pääse unohtumaan." Olin, et jumalauta, siinä magneetissa kyllä kiteytyy kaikki se, mitä kaverisuhteissa arvostan. Ja oli muuten jessuksen ruma magneetti, voin kertoa!
Nykyään oon jo sen verran vanha, etten jaksa säätää. Sanon suoraan ystävistä puolitutuille, että joko tuun tai en tuu, piste. Enkä selittele.
No tämä tais mennä nyt lopulta tällaisen henkilökohtaisen manifestin puolelle tämä viesti. Toivottavasti edes helpotti jonkun vitutusta!