Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Hankala paradoksi, kun huomaa höperöityvänsä liiasta omissa oloissaan olemisesta ja toisaalta alkeellinenkin sosiaalisuus tai ihmisten kanssa tekemisissä oleminen tuppaa nykyään lähinnä syömään kohtuuttomasti henkistä energiaa, jota ei ole viime aikoina ollut muutenkaan yhtään liikaa.

I feel you. Samat vibat ollu jo ihan helvetin pitkään :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Elisa

Vaihtui nettitekniikka alkuvuodesta niin olivat samalla muuttaneet Elisa viihteen määräaikaiseksi kahden vuoden sopimukseksi. Nyt kun menin päättämään nettisopimusta niin ilmeisesti viihde pitää jättää laskutukseen siltikin.
Kuitenkin ollut se perkeleen viihde yli kymmenen vuotta ja käyttö hyvin lähellä nollaa, mutta tuli lisänä nettiyhteyden mukana.

Joo, oma vika kun joku pikkupräntti mennyt taas ohi

Mua on pitkään vituttanut se, kun heppatytöt vetelevät niiden hevostensa kanssa autoteillä ja sitten kitisevät siitä, että autot ajavat ohi liian lujaa tai liian läheltä vaikka kuskit tasan tarkkaan tietävät, että hevonen on saaliseläin ja lässynlässynlää. Veisivät hevosensa helvettiin sieltä autojen seasta sekoilemasta.

Heikäläiset yritti käydä varastossa, nyt vielä kävivät kääntymässä pihassa, pelottelemassa vai mitä, seisoin edessä, katoin muualle. Yrittäjää muutenkin vituttaa, niin ei kaipais mitään ylimääräisiä vaikeusasteita. Viranomaiset rokottaa ja sitten vielä tämmöstä kansalaisyhteiskunnan puolesta.
Lonkeroa pakko pikkusen ottaa ja sehän tässä eniten vituttaa, että olis pitäny ihan vaan keskittyä huomiseen treeniin, eikä ottaa lonkeroa. On kyllä hyvän makuista laittikin, eikä lihota niin paljon. Always look on the bright side of life :whistle:

Nyt nää lämpöset kelit alkaa olemaan vähän liikaa. Diggaan kyllä suomen kesästä ja lämpimästä, mut kun joudun vieläkin kyynärsauvojen kanssa kävelemään niin on nää helteet vähän liikaa. Menee urheilusuorituksesta ihan perus kaupassakäyntikin kun hikoilee kahta kauheemmin.

Yli 30 astetta duunissa eikä ketään kiinnosta hankkia tuuletinta. Tänään tehdään niin että pidetään 15 min tauko joka tunti. Näyttää varmaan freesiltä asiakkaiden silmissä kun hiki valuu

Ei vois ehkä sanoa että vituttaa niin ankarasti, mut vituttaa kuitenkin. Saada tyyliin joka helvetin yö unihalvauksia. Aina alkaa korvien huminalla ja sit huomaa ettei pysty liikkuu ja tosi kiva ku joku mörökölli lähtee kävelee mua kohti. Vaikka tietää siinä tilassa että tää on taas unihalvaus, mutta ei helvetti että se on pelottavaa joka ikinen kerta ku noita tulee...

Vituttaa niin helvetisti että muut samanikäiset saa tukea perheeltään ja ottaa lainoja omaa asuntoa varten ja itse laskee penninhyrriä mistä pitäisi lainata omat raha-asiansa sotkeneelle perheenjäsenelle. Tai eihän se pakko ole mutta menee luottotiedot ja ties mitä. Ei just nytten jaksais yhtään mitään ylimäärästä paskaa varsinkaan kun en ole rahasta veistetty niin ei kun lisää kivaa iltamietittävää ennen nukkumaanmenoa. Eikä ne rahat ole minkään ongelmapelaamisen tms takia menneet vaan huonon tuurin ja epäonnisten sattumusten takia. En tiedä onko jotain velkaneuvojia olemassa jotka saa paskan korjattua mutta minä en ainakaan saa.

Ihmiset jotka eivät ymmärrä että kun sovitaan joku aika niin toinen on oikeasti silloin odottamssa.
Tätä tuntuu olevan enempikin ilmassa...
Kertokaas te mulkut jotka tunnistatte itsenne sellaisiksi ettette ole koskaan/usein sovittuun aikaan sovitussa paikassa että mikä siinä on niin vitun vaikeaa?

Mä en nyt tiedä olenko jotenkin herkillä mutta sama paska jatkuu tänään ja jo kahteen kertaan.
Mä en taida välittää vittuakaan enää toisten aikatauluista, katotaan mitä ne sanoo.

Ihmiset jotka eivät ymmärrä että kun sovitaan joku aika niin toinen on oikeasti silloin odottamssa.
Tätä tuntuu olevan enempikin ilmassa...
Kertokaas te mulkut jotka tunnistatte itsenne sellaisiksi ettette ole koskaan/usein sovittuun aikaan sovitussa paikassa että mikä siinä on niin vitun vaikeaa?
Tuota on yritetty vissiin aika pitkään selvittää, että minkä takia jotkut ihmiset on aina myöhässä. Aika montaa eri teoriaa tuostakin on. Yleisin taitaa olla, että ihmisten aikakäsitys on tosi erilainen eri ihmisen välillä. Ajattelee, että ehtii tekemään vaikka mitä kaikkea ennen kuin pitää lähteä. Sit onkin myöhässä kun yrittää liian monta asiaa tehdä samaan aikaan just kun pitäis olla lähdössä.

Jossain tutkimuksessa oli pistettyä ihmisiä arvioimaan 1 minuutin pituista aikaa ja tossa lopulta jaettiin ihmiset A- ja B-ryhmään. Toi a ryhmä arvioi keskimäärin alle minuuttiin sen ja B-ryhmällä meni yli 70 sekunnin reilusti. Noissa oli puhuttu, että A-tyypin ihmiset stressaisi enemmän, niiden elämän asenne olis negatiivisempi ja ne olis yleensä pessimistejä. Ja B-tyypin ihmiset olisi yleisemmin rennompia, ne stressais vähemmän ja olisi optimistisempia.

Mä oon tosi usein myöhässä itse :LOL: Oon aina ollu tämmönen ja tuun varmaan aina olemaankin.

Joka aamu meinaa myöhästyä kun on n. 45min aikaa syödä, käydä vessassa, pukea, pakata eväät ja lähteä. Ajatukset karkailee ja aina kun alkaa tekemään jotain tekee montaa muuta asiaa yhtäaikaa. ADDta epäilty uniongelmienkin takia mutta eivät ala tutkimaan, lääkkeitä kyllä työnnetään. Monesti kaverit ärsyyntyneet että mikä kestää lähtiessä mutta on vaan miljoona asiaa mielessä eikä edes huomaa ajan kulumista. Ei se ole välinpitämättömyyttä vaan sitä että keskittyy turhiin asioihin ja unohtaa mitä piti tehdä. Esim on ulko-ovella laittamassa kenkiä niin huomaa että on postia lattialla, nostaa ne pöydälle, huomaa pöydällä roskan, vie roskikseen, jaa roskiksen vois tyhjentää samalla, oiskohan pulloja vietäväks kauppaan, kato tossa on sukat lattialla, viempä pyykkiin, ainiin roskapussi jäi keittiöön, ton postisen ois voinu kyllä laittaa suoraan roskiin. Sitten huomaa että on 5min myöhässä.

En tiedä onko moinen ajatusketju kaikille normaalia vai onko tämä jotain ylivilkkautta mutta ittee ärsyttää se että säheltää jatkuvasti jotain turhaa kun pitäisi olla lähdössä

Ja herätähän ei voi yhtään aikasemmin... :rolleyes:

Intissä oli yks joka ei heränny sitten millään, yrittää nyt siinä herättää päivystämään/kipinään. Jotku on myös niin sikeä unisia että hyvä kun herätyskelloonkaan herää.

Ite en pidä pahana 10-15 minuutin myöhästymistä riippuen tilanteesta. Kyllä puolen tunnin jälkeen rupeaa kärsivällisyys loppua. Myöhästymisen toki ymmärtää tietyissä tilanteissa ruuhka, tieliikenneonnettomuudet yms. mutta hyvähän se on aina ilmoittaa.

Ja herätähän ei voi yhtään aikasemmin... :rolleyes:
Herään 4.30 joka aamu, mielellään ei aikaisemmin herää kun on vaikea nukahtaa jo nyt ajoissa. Plus jos herää vaikka vartin aikaisemmin niin samanlailla se kaikki aika menee johonkin turhaan sähläykseen vaikka ei haluaisi.

Selitys ja vika löytyy aina muista näiden jatkuvasti myöhässä olevien mielestä.
Niin just, kaikki tahalleen myöhästyy että kaikkia vituttas mahdollisimman paljon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom