Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mäkin laitoin. Alkaa vituttaa tämä köyhyys ja kusipäiset ihmiset.

Jos voitan lotossa niin kutsun ne kaikki torille ja laitan seteleitä riviin neliön alueelle ja sanon: "kaikki mitkä kastuu kun kusette, saatte pitää. "

Ja sitten minä nauran .

Sama homma täälläkin laitettiin :D niinku joka vkl..duunarin hommissa ei itekkään saa siitä irti juuri mitään.jos veikkauksesta saisi jotai irti :whistle:

Nyt vituttaa nii ankarasti et kahteen off-topic ketjuun pistän tän jos joku osais auttaa elikkä: Kahesta palkasta lähtteny nyt "kumulatiivieen ennakkopidätykseen 2/3 eka palkka oli 644 e josta lähti 390 e ja nyt toka 877e josta lähti 600e näihin pidätyksiin..toimitin uuden verokortin työnantajalle viikon alkuvaiheessa mutta ens viikolla tuleva palkka ilmeisesti laskettu tai jotai eli ei kerennyt siihen...perkele..miten tässä pitäs toimia?onko fiksummilla jotain neuvoja ku ei noilla rahoilla tuu kuukaudessa mitenkään toimeen mikä on alle toimeentulo tuen tekiessä täyttä viikko ja mikä o kumulatiivinen ennakkopidätys?Onko mahd saada takasi mitään noista yliennakko pidäyksistä?Kiitos jo nyt vastauksista!

Nyt vituttaa nii ankarasti et kahteen off-topic ketjuun pistän tän jos joku osais auttaa elikkä: Kahesta palkasta lähtteny nyt "kumulatiivieen ennakkopidätykseen 2/3 eka palkka oli 644 e josta lähti 390 e ja nyt toka 877e josta lähti 600e näihin pidätyksiin..toimitin uuden verokortin työnantajalle viikon alkuvaiheessa mutta ens viikolla tuleva palkka ilmeisesti laskettu tai jotai eli ei kerennyt siihen...perkele..miten tässä pitäs toimia?onko fiksummilla jotain neuvoja ku ei noilla rahoilla tuu kuukaudessa mitenkään toimeen mikä on alle toimeentulo tuen tekiessä täyttä viikko ja mikä o kumulatiivinen ennakkopidätys?Onko mahd saada takasi mitään noista yliennakko pidäyksistä?Kiitos jo nyt vastauksista!
Ei muuta kuin veronpalautuksissa.

Mutta laske vielä uusi kortti niin ne ottaa huomiseen en tähän asti maksetun ennakonpidätyksen ja pienempi vero% sitten jatkossa?

Piti selvitä kahdella leikkauksella, siitä tulikin hoitovirheen takia neljä ja nyt kirsikaksi kakun päälle viides operaatio kun joku iso luurustokimpale irronnut ja aiheuttaa damagea reisi ja sääriluun välissä. Ei vittujen vittu. Kaikki alle vuoteen. Tulot kohta 0 ja mielenterveys siinä pisteessä että heipparallaa.

Juu uus laskettu on mut ei ilmeisesti kerenny tohon liksaan..Kiitos asiallisesta viestistä!

Kamalia typoja mun viestissä. En lue mitä kirjoitan ja autocorrect hoitaa loput .
Mutta siis niin, että jos nyt on kahdesta palkasta on mennyt isolla prosentilla niin loppuvuosi voisi olla vähän keväämmällä prosentilla.

Itekki laitoin, jos isosti voittoa niin minä haistelen vittuja aika urakalla.

Voi vitun vittu.

Kunnolla jos rikastuu niin kotimaisiin en enää koske.

Eihän sitä koskemalla haistella. Vaan missähän lienee parhaimmat maisemat nykyään rahalla haisteluun? Tsekit oli joskus, mutta lieneekö enää? Vissiin Bulgariassa käy nuo markkinat ja thaikuissa...

Potilasvakuutuskeskuksen puhelinpalvelu. Auki 12-15 eikä vahingossakaan kukaan vastaa. Koita tässä nyt sit saada päiviteltyä sinne vahinkoilmoitukseen uutta infoa ja samalla kysyttyä että missä mennään. Hohhoijaa. Kyl on taas vaihteeks pinna pikkasen kireellä.

Onko se jokin vääjäämätön suunta mihin maailmankaikkeus on menossa, että kaikki menee koko ajan huonompaan suuntaan? Ennen oli kaikki paremmin ja niin eespäin, vai onko se vain hyväksyttävä, että olen sittenkin perusluonteeltani konservatiivi?

Onko se joka työpaikan perusasioita, että kaikki tuntuu menevän koko ajan huonompaan suuntaan? Joku päättää jotain ja asioista tehdään jatkuvasti vaikeampia, prosesseista kankeampia ja monimutkaisempia ja muistettavia asioita on koko ajan enemmän ja enemmän. Työntekijöitä vituttaa ja annetaan kritiikkiä, mutta ei auta kun me nyt päätettiin näin. Vai olenko se vain minä?

Onko se joku vakio, että ohjelmistokehittäjät tekee ohjelmiin jatkuvasti "parannuksia" joita kukaan ei kaipaa? Jokaisen pitäisi tuntea perussääntö, että jos se ei ole rikki, älä korjaa sitä. Joka kerta vituttaa kun jonkun ohjelman käyttöliittymä muuttuu aivan toisenlaiseksi kuin mihin on totuttu. Miksi vitussa, kun vanhassa ei ollut mitään vikaa? Viimeisin mikä vitutti oli nordean älypuhelinsovellus joka muuttui aivan täysin ja aivan turhaan. Vanhassa ei ollut mitään vikaa ja uusi on aivan kamala, tai sitten se olen vain minä.

Ihmiset puhuu niin paljon paskaa nykyään, luvataan kaikenlaista mutta mistään ei tule mitään. Viesteihin vastataan silloin kun/ jos huvittaa. Palveluksia ei ikinä saa saa keneltäkään

Tämä on kyllä totta. Vituttaa todellakin.
Muistan kun muutin ja olisin tarvinnut apua sohvan kanssa. 15 min keikka ja se meni siihen että faija tuli auttamaan. Itse oon aina auttanut kun kaverit ovat tarvinneet rakannustarvikkeita ja saanut ne hyvään hintaan ja jeesannut kun ollaan kysytty. Ymmärrän että ihmisillä on paljon tekemistä mutta se että puhutaan yhtä ja tehdän toista vituttaa. Ei pysty edes saunailtaa suunnitelemaan niin kuin ennen vanhaan koska samana päivänä perutaan tai ei edes vastata puhelimeen. Mikä on niin vaikeaa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom