Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On toki tietyssä määrin.....
Ootko koskaan miettinyt, että kirjoittaisit sellaisen manifestimaisen kirjan ja sitten aloittaisit uran life coachina?

Mua on jo pitkään vituttanut (tai harmittanut) se, että elämä tuntuu lähes pelkältä suorittamiselta. Aina, kun olen saavuttanut jotain (uusi duuni tms.) käännän katseeni seuraavaan tavoitteeseen ilman, että tavallaan elän hetkessä ja nautin siitä, mitä mulla on. En ole tavallaan pysähtynyt hetkeksikään nauttimaan mistään tai ylipäätään tuntenut minkäänlaista onnellisuutta lyhyitä hetkiä lukuun ottamatta. Aikalailla koko aikuisikä mennyt samalla kaavalla.

Tavallaan koen, että tuo on sellainen piirre, josta ammennan voimaa ja joka ajaa mua eteenpäin. Silti toivon, että pystyisin olemaan ihan onnellinen siitä, mitä mulla on ilman, että tuntisin jatkuvaa tarvetta saada vielä jotain, jonka uskon viimein johtavan jonkinlaiseen onnellisuuteen.

Kenelläkään ideoita miten vittuilla parkkipaikkavarkaalle?

Pikkuhiljaa rupeaa menemään pata jumiin kun 3 krt/vko autopaikalla sama runkkari ja siinä sitten ajellaan ympäri Töölöä 45min etsiessä vapaata paikkaa muualta. Isännöintitoimisto levittelee käsiään että mitään ei voi tehdä ja hinausautoa ei voi soittaa itsekään kun paikka sisäpihalla (ei mahdu sisäpihalle). Jättäisin autoni ruutuni eteen mutta silloin muut eivät myöskään pääsisi ulos ruuduistaan niin ei onnistu edes se.

Eli nyt niitä vittuiluideoita peliin!

Pikkuhiljaa rupeaa menemään pata jumiin kun 3 krt/vko autopaikalla sama runkkari ja siinä sitten ajellaan ympäri Töölöä 45min etsiessä vapaata paikkaa muualta. Isännöintitoimisto levittelee käsiään että mitään ei voi tehdä ja hinausautoa ei voi soittaa itsekään kun paikka sisäpihalla (ei mahdu sisäpihalle). Jättäisin autoni ruutuni eteen mutta silloin muut eivät myöskään pääsisi ulos ruuduistaan niin ei onnistu edes se.

Miten ihan perus, soitat kytät, antavat sakot, kyllä ne jossain kohtaa rupee vituttaa. Eikö muka ole mitään pysäköinninvalvontaa teidän pihalla, poliisi nyt kuitenkin hoitaa jos on sun paikalla.

Ite oon niin pimee, et olen käyttänyt kusta muovikanisteriin jonka käyn nakkaan auton tuulilasiin ja ympäristöön et oikein yön aikana muhii haju tuulettimessa. Aamulla osuu sit "paska" tuulettimeen ko auto starttaa kaverilla. Sama seuraavalla kerralla, vittu kiinnosta yhtään, mitä joku vajakki siitä saattaa ulvoa. Haistakoon ureat! Toki illan pimeys auttaa proseduuria mutta nestettehä se vaa on, jos joku sattuski näkymään. Ei se Kia tai Volvo siitä rikki mene...

Mitä? Muutama kanisteri on auton takapaksissa varalla. Kukin mies hankkii omat ureansa, en myy, Vaginaattori (y) Pimeetä tämä, eipä käy kieltäminen. Mutta toisen auton rusikoinnissa taas joutus kaivaan lompakkoa. Vieno urean haju nokassa autoa ajaessa kyllä opettaa...

Ja sit kun on toteuttanu mahdollisesti tuon urea-tempun, niin jättää vielä lapun ikkunaan;

Kikki-lappu.jpg

Katot lähistöltä jotkut narkit jotka palkkaat pistää sen auton paskaksi.
Vaihtoehtoisesti voit jättää lapun pyyhkijän alle jossa kerrot em. vaihtoehdon jos ei osaa pysäköidä jatkossa muualle.
Voit myös käydä ostamassa jarrunestettä jolla teet pensselin tms. kanssa kirkkoveneen tai hakaristin tms. kivan kuvion konepeltiin ja seuraavana aamuna omistaja yllättyy iloisesti.

Katot lähistöltä jotkut narkit jotka palkkaat pistää sen auton paskaksi.
Vaihtoehtoisesti voit jättää lapun pyyhkijän alle jossa kerrot em. vaihtoehdon jos ei osaa pysäköidä jatkossa muualle.
Voit myös käydä ostamassa jarrunestettä jolla teet pensselin tms. kanssa kirkkoveneen tai hakaristin tms. kivan kuvion konepeltiin ja seuraavana aamuna omistaja yllättyy iloisesti.
Ei kai se jarruneste lakkapinnalle mitään tee?

Vanhanliiton neste söi maalit, nykysistä en tiedä. Joskus tovin maalaamolla ollessa kävi mm. yksi valkoinen paku mikä oli sotkettu ilmeisesti kynsilakalla, oli aika talkoot putsata.

Itse kerran ajoin yhteen ruutuun mikä oli aina tyhjänä, eli oli varmaan pitkään ollutkin vapaa, mutta joku lunastanut ruudun. No pikanen 10-15 min sisällä käynti ja palatessa joku oli ajanut autonsa oman autoni taakse niin lähelle, että en päässyt pois.

Tuulilasissa oli lappu, että ajoit mun ruutuun. Ilmoita kun tarviit autoas ja puhelinnumero.

Alkoi sen verran risoa, että mietin mitä nyt teen. Meinasin soittaa puhelun, että kaveri tulee kiskaseen sen pois tieltä, mutta totesin, että kuten lapussa todettiin "Soita kun tarviit autoas." En varmana tarvii, jos tuollanen munapussi tai asenne. Meni pari päivää ja kävin hakeen autoni bussilla.

Ois vaikka jättänyt lapun tai rekkarin perusteella soittanut. Sillai itse olen tehnyt, kun omaan ruutuun joskus auto eksynyt.

Eli, suosittelen soittoa auton omistajalle. Jos se ei toimi. Siirrät hänen koslansa helvettiin vaikka tuollaisilla siirtopukeilla.

Toimii myös maalinpoistoaineena.
Maalit lähtee joo jarrunesteellä mutta lähteekö kova lakkapinta jarrunesteellä? Lähinnä sitä että suorakiilto maali varmaan lähtee mutta entä maali jossa on lakka päällä?

Joskus mopon jarruja ilmatessa valui jarrunestettä takahaarukalle joka oli maalattu ja lakattu niin ei käynyt mitään. Kaverilla taas oli 101 akryylispraylla maalattu takahaarukka ja kun kävi sama homma niin irtosi maalit

Maalit lähtee joo jarrunesteellä mutta lähteekö kova lakkapinta jarrunesteellä? Lähinnä sitä että suorakiilto maali varmaan lähtee mutta entä maali jossa on lakka päällä?

Joskus mopon jarruja ilmatessa valui jarrunestettä takahaarukalle joka oli maalattu ja lakattu niin ei käynyt mitään. Kaverilla taas oli 101 akryylispraylla maalattu takahaarukka ja kun kävi sama homma niin irtosi maalit
Ehkä meidän kenenkään ei tarvii miettiä tätä asiaa ainakaan kostomielessä?

Työ mikä ei anna yhtään mitään millään tasolla. Vittu että turhauttaa ja ahdistaa! Olispa tilillä sen verran rahaa että voisi haistattaa tälle paskalle vitut ja kävellä ulos tuosta ovesta viimeisen kerran tänään...

Työ mikä ei anna yhtään mitään millään tasolla. Vittu että turhauttaa ja ahdistaa! Olispa tilillä sen verran rahaa että voisi haistattaa tälle paskalle vitut ja kävellä ulos tuosta ovesta viimeisen kerran tänään...

Sama homma. Sen takia pistin tänään raha-anomuksen veikkaukselle. Jos sieltä sais semmosen tilin että vois haistattaa vaikka kaikelle vitut :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom