Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Eähh.. liekö ny kuuluis enempi tonne ihmissuhde-topikkiin, mutta vähän nyt kyrsii kuitenkin. Perkele. Sen kerran kun erittäin kaunis ja mukavan oloinen likka lähestyy, on hän kuitenkin niin kiireinen ettei ehdi tapaamaan siviilissä. On varmaan ihan oikeasti paljon puuhaa mitä ollaan keskusteltu viestein, mutta pikkasen vaan nyppii kun tekisi mieli tutustua enempi naamatusten. Toista viikkoa kohta koittanu järkätä tapaamista.. :/ Tulihan taas leijuttua suotta tuolla sinkkutopikissa, arvasin että kusee hommat. Fuck this, lähen maate.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eähh.. liekö ny kuuluis enempi tonne ihmissuhde-topikkiin, mutta vähän nyt kyrsii kuitenkin. Perkele. Sen kerran kun erittäin kaunis ja mukavan oloinen likka lähestyy, on hän kuitenkin niin kiireinen ettei ehdi tapaamaan siviilissä. On varmaan ihan oikeasti paljon puuhaa mitä ollaan keskusteltu viestein, mutta pikkasen vaan nyppii kun tekisi mieli tutustua enempi naamatusten. Toista viikkoa kohta koittanu järkätä tapaamista.. :/ Tulihan taas leijuttua suotta tuolla sinkkutopikissa, arvasin että kusee hommat. Fuck this, lähen maate.

Nainen ei ole kiinnostunut. Get over it ja eteenpäin

Njoo, niin varmaan tullu katumapäälle. :cautious: :hyper: Ihmetyttää vaan kuvio kun itse kuitenkin näki vaivan että stalkkas mut netin kautta ja laittelee välillä viestiä. Pistäis sit suoraan homman seis. Nooh, etiäppäin, nyt aamusumppia ja kohta ruumillista työtä.

Vituttaa taloyhtiön/vuokranantajan toiminta. Jääkaappi hajos ja soitin päivystävälle että nyt on tilanne tämä. No, meni tunti ja toivat väliaikaisen jääkaapin mulle tilalle sanoin "tää toimii, on vaan vähän päältä likanen, korjaaja tulee huomen", jättivät sen eteiseen ja häipyivät. Aloin tsiigailemaan jääkaappia ja putsailemaan sitä kunnes sit huomasin että se on sisältä aivan VITUN likanen ja tiivisteetkin kivasti homeessa.
Tonne sit pitäs laittaa omat eväät. Ei, ei, ei ja vielä kerran ei. Eli työnnän mielummin pakasteet ja muut rensselit roskiin, kun otan tosta varajääkaapista jonkun ebolan.

Vituttaa#1: Kuulostaa siltä, että sä oot itte mielesi pahottanu internetistä kaikista eniten :ROFLMAO: Kannattaa pitää pientä taukoa niin kyl se helpottaa.

Vituttaa#2: Tän perusteella sulta puuttuu sosiaalinen älykkyys ja sosiaaliset taidot kokonaan :LOL: Kannattaa miettiä jos ei tule kenenkään kanssa toimeen, että onko se vika kaikissa muissa vai itsessä. QUOTE]

Itse sanoisin, että lähinnä se, että osaa nähdä asiat muiden perspektiivistä, hyväksyä muiden ”väärät” mielipiteet ja olla laukomatta muita loukkaavia asioita on sitä henkistä kehittyneisyyttä, mitä tässä tavallaan peräänkuulutetaan.

9/10 tilanteessa rehellisyydellä ei ole oikeasti yhtään mitäön väliä. Jos kaveri kysyy mun mielipidettä uusista kengistään, niin tottakai sanon, että ne on helvetin hienot vaikka olisinkin toista mieltä. Ainoa asia, joka rehellisyydellä tuossa saavutetaan on paha mieli.

Moni ”suorapuheinen” naamioi suoruutensa rehellisyydeksi vaikka itse pidän usein tuollaisia ihmisiä vain kusipäinä.

Itse sanoisin, että lähinnä se, että osaa nähdä asiat muiden perspektiivistä, hyväksyä muiden ”väärät” mielipiteet ja olla laukomatta muita loukkaavia asioita on sitä henkistä kehittyneisyyttä, mitä tässä tavallaan peräänkuulutetaan.

9/10 tilanteessa rehellisyydellä ei ole oikeasti yhtään mitäön väliä. Jos kaveri kysyy mun mielipidettä uusista kengistään, niin tottakai sanon, että ne on helvetin hienot vaikka olisinkin toista mieltä. Ainoa asia, joka rehellisyydellä tuossa saavutetaan on paha mieli.

Moni ”suorapuheinen” naamioi suoruutensa rehellisyydeksi vaikka itse pidän usein tuollaisia ihmisiä vain kusipäinä.
Juuri näin. Sitten kun sitä sosiaalista älykkyyttä ei löydy, niin lauotaan niitä "rehellisyyksiä" aivan väärissä paikoissa.

Esimerkiksi ulkomailla on mielestäni todella tärkeää aina muistaa, mikä, mitä kautta ja millä puhaltimella.

Piti kyllä laittaa tuohon off topic -ketjuun, mutta ajanee asiansa tässäkin :)

Viimeksi muokattu:
Edelleen, se älykkyys on mielestäni olemassa, jos tietosesti vaan PÄÄTÄT uhmata, ja koetella sitä. Sillon kyse on halusta. Mikä olis väärä paikka? En mä kenenkää hautajaisis mee huutaan: ''Nonii show on ohi! raato on maassa, jatkakaa elämäänne!'' Voit pitää mua jonkun sortin wannabe innovaattorina(oksymoroni?), jos haluut ;D.

Ja btw. pakko lisätä, et vaikka kirjotan ''vitutus'' ketjuun, ni se johtuu siitä, et ainoo, mihin tää sopii.
Mua ei vituta mikään pitkään, vaan unohan sen yhtä nopee. Varsinkaan tämmönen hyvin perusominaisuus ihmisissä, mikä ei oo mihkään kuitenkaan muuttumassa.
Tuohan on juuri sitä älykkyyden puutetta jos tietoisesti jonkun mieltä pahoittaa, vaikka voisi sen jättää tekemättä.

Tuo "väärä" paikka on aina silloin, kun se sun töksäytys aiheuttaa negatiivisen reaktion ihmisessä. Toki tuttujen kanssa yleensä tietää mitä uskaltaa sanoa, mutta tuntemattomiem kanssa ei todellakaan. Toi wannabe innovaattori ei kyl oo ehkä se eka mikä tulee mieleen :LOL: Enemmän ehkä sellanen elämänkoulun käynyt vastaanvänkääjä. Tietty siis näiden kirjoitusten perusteella vaan sellainen mielikuva jäänyt.

Ja jottei nyt ihan täysin OT:ksi mene, niin mua vituttaa kun ei tule nukuttua tarpeeksi. Viime yönäkin olisi ruhtinaalliset 6 tuntia ehtiny nukkumaan, niin heräsin tunnin ennen kellonsoittoa :confused:

Väärinymmärtäjät. Mikä tässä netissä keskustelemisessa on niin helvetin vaikeeta, onko se ilmeiden ja eleiden puute vai mikä? Ja miksi ihmeessä edes jaksan keskustella netissä tuntemattomille, aina vain uudestaan ja uudestaan?

Väärinymmärtäjät. Mikä tässä netissä keskustelemisessa on niin helvetin vaikeeta, onko se ilmeiden ja eleiden puute vai mikä? Ja miksi ihmeessä edes jaksan keskustella netissä tuntemattomille, aina vain uudestaan ja uudestaan?
Ei se aina ole väärinymmärtämistä vaan ihan puhdasta vittuilua.
Muijalle kun ei uskalla ettei tule pataan niin sitten netissä tuntemattomille.

Mikä vittu siinä on, ettei astioita voi latoa syömisen jälkeen astianpesukoneeseen vaan ne pitää kasata helvetilliseksi vuoreksi lavuaariin? Tai se, että kaapin ovia ei muisteta laittaa kiinni. Miten aikuiset eivät hallitse noin perus juttuja..

Alaselän jumi ja kivulias sellainen. Täällä tsekkoslovakiassa ei uskalla mennä kirolle, sätänä
Suosittelen teille kyseisessä maassa valmistettua lääkejuomaa: olutta. Voi nauttia myös ulkomaisia tuotteita, jos ei erityisemmin pidä tsekkoslovakialaisesta. Mikäli matkustat tänään, niin koneessa pelkkiä väkeviä. Ei tarvi juosta koko ajan kusella.

Tuo on vittumainen vaiva, etenkin kun iskee jossain kehitysmaassa. Mulla viime viikolla vastaava tilanne Keski-Euroopassa. Takana oli 10 päivää töitä putkeen yli 12h keskiarvolla sisältäen pari työreissua, huonosti nukuttuja öitä jne. Tonni buranaa, pari juomaa, ja erittäin varovaista venyttelyä / mobiilisaatiota auttoivat pahimman yli.

trikoot päällä olevat pyöräilijät ajoliikenteen seassa. Luulevat olevansa ravintoketjun huipulla. Rupee päässä sumenee, kun näitä apinoita saa väistellä siellä sun täällä. Kauhee kiukku nousee ja pirunsarvet kasvaa ohimoille. Välillä tekis mieli vähän kopauttaa vahingossa vittuhun nuo edestä.

Liikenteeseen liittyen vielä vituttaa naiset ja vanhukset ratin Takana. Aina, kun siellä joku spedeilee, niin kyseessäolevat ryhmät bilistelee miten sattuu. Itehän oon ihan päällikkö kuski.

Vituttaa kaikki. Semmonen yleisvitutus. Ei mitään sen kummempaa syytä. Vituttaa ja väsyttää. Yövuorojen jälkeinen rytminkääntöpäivä. Kaks reeniä koko viikolla, työt sotkee harrastustoiminnan, silti mitään ei jää tilistä käteen. Just muistin, että oon äitimuorille 200 auki. Vitsin hitsi. Äitin kuullen ei saa kiroilla, hitsi.

Kaikki vaan vituttaa. Miks lihaksenkasvatuskin on niin vitun hidasta hommaa? Vitut mä kasva ikinä. Vmp.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom