Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Koulutuksen kanssa nyt on muutenkin vähän niin ja näin, ainakin jos verrataan amk-inssiä ja dippainssiä. On tullut vastaan tilanteita, missä vähemmän kokemusta omaava amk-inssi toimii ryhmälle dippainssejä esimiehenä.
Esimiestehtävä vaatii usein paljon muutakin kuin pelkän tittelin ja joillain sitä tarvittavaa on ja jotkut on taas sellaisia kenelle ei saa antaa pienintäkään valtaa.

Kun ei vastata sähköposteihin.
Mä olisin tarjoamassa rahaa ja puhutaan 6 numeroisista summista vuosittain ja pantataan vastauksia päivätolkullta, eikai nyt voi niin saatanan vaikeaa olla antaa kysyttyjä tietoja edes parissa päivässä?
Mulla varmaan lukee meiliosoittessa jtn: Mulkku, älä vastaa koska ei ole yksi eikä kaksi vaan kourallinen eri firmoja joista kukaan ei vastaaa.
Hämmentävää että joukossa sellaisia jotka mainostaa kauheasti ja minä ostaisin niiden vuoden tuotannon eikä tarviis muuta kuin painaa tavaraa pakettiin ja laskua minulle, ehkäpä siksi niillä pyörii liikevaihto siinä muutamassa sadassa tuhannessa??

Esimiestehtävä vaatii usein paljon muutakin kuin pelkän tittelin ja joillain sitä tarvittavaa on ja jotkut on taas sellaisia kenelle ei saa antaa pienintäkään valtaa.
Totta. Pitää osata ajatella muutakin kuin omaa napaansa, sietää painetta, osata käsitellä ihmisiä ym mukavaa. Lisäksi sitä hommaa ei opita koulussa, vaan ajan kanssa. Toki vaatii myös mun mielestä tietynlaista luonnetta.

Kun ei vastata sähköposteihin.
Mä olisin tarjoamassa rahaa ja puhutaan 6 numeroisista summista vuosittain ja pantataan vastauksia päivätolkullta, eikai nyt voi niin saatanan vaikeaa olla antaa kysyttyjä tietoja edes parissa päivässä?
Mulla varmaan lukee meiliosoittessa jtn: Mulkku, älä vastaa koska ei ole yksi eikä kaksi vaan kourallinen eri firmoja joista kukaan ei vastaaa.
Hämmentävää että joukossa sellaisia jotka mainostaa kauheasti ja minä ostaisin niiden vuoden tuotannon eikä tarviis muuta kuin painaa tavaraa pakettiin ja laskua minulle, ehkäpä siksi niillä pyörii liikevaihto siinä muutamassa sadassa tuhannessa??
Mä olisin niin mulkku, että pistäisin perään viestiä tyyliin, hei tämä yhteydenpidon taso kertoikin tarpeeksi firmastanne ja pikku maininta minkä kokoisesta tilauksesta olisi ollut kyse. Tai jos kyseessä on työntekijä, niin eikun pomolle mailia että nähtävästi teillä ei raha kelpaa.

Ehkä jonkun mielestä typerää, mutta mikä asia firmassa menee asiakkaan edelle? Mielestäni edes se, että palaamme asiaan ajankohtana x on parempi kuin täysi radiohiljaisuus.

Mä olisin niin mulkku, että pistäisin perään viestiä tyyliin, hei tämä yhteydenpidon taso kertoikin tarpeeksi firmastanne ja pikku maininta minkä kokoisesta tilauksesta olisi ollut kyse. Tai jos kyseessä on työntekijä, niin eikun pomolle mailia että nähtävästi teillä ei raha kelpaa.

Ehkä jonkun mielestä typerää, mutta mikä asia firmassa menee asiakkaan edelle? Mielestäni edes se, että palaamme asiaan ajankohtana x on parempi kuin täysi radiohiljaisuus.
Nämä on sellaisia parin hengen firmoja jossa omistaja tekee kaiken joten ymmärtää tavallaan mutta ei kuitenkaan.

Nämä on sellaisia parin hengen firmoja jossa omistaja tekee kaiken joten ymmärtää tavallaan mutta ei kuitenkaan.
Se nyt on selvää, ettei pari henkeä kaikkeen repeä. Mutta kun lähtee laskemaan tuntipalkkaa sille, että a) vastaa tarjouskyselyihin edes jotain ja kertoo milloin palaa asiaan tai b) antaa asiakkaiden mennä muualle, niin ei pitäisi numeroiden valossa ihan hirveästi löytyä vaihtoehto a:ta tärkeämpiä tehtäviä.

Päällikkö saa usein mulkun maineen koska kaikkia ei vaan voi miellyttää yhteisössä, yleensä aina joku kokee joutuvansa vääryyden&juonittelun kohteeksi.

Näinhän se on. Tosin meillä on muutama esimies, jotka juonittelee just niin paljon kun sielu sietää. Nyt niillä on vaan vähän kusiset paikat kun ne jäi siitä kiinni :D

Mä en oikein ymmärrä, että miksei siinä esimiehenäkin voi omata selkärankaa? Ei sen esimerkillä johtamisen ja avoimen keskustelun pitäisi niin vaikeaa olla. Arvosta muita ja suakin arvostetaan. Älä oleta olevasi muita parempi ja myönnä virheesi kun sellaisia sattuu. Noilla metodeilla mä menin nelisen vuotta ja osa entisistä alaisista on kavereita vielä tänäkin päivänä.

Mun näkemyksen mukaan mitä kevyemmät hommat, niin sitä lähempänä työelämä on naisten juonittelua. Jossain raksalla taas se kukkoileva ja omasta mielestään kaikkitietävä esimies tiputetaan maan pinnalle päivässä vanhempien jermujen toimesta.

Ehkä jonkun mielestä typerää, mutta mikä asia firmassa menee UUDENasiakkaan edelle?
Huom lainauksessa pieni lisäys.

Kiire. Töitä tarpeeksi. Ei toisin hyvä, vaan ois jees edes vastata että kiirettä, nyt ei ehdi, palataan asiaan puolen vuoden kuluttua.

Toinen on se, että selviää jo sähköposteista, puhelusta tai tapaamisesta/käynnistä, että asiakas on pikkutarkka mulkku. Jos voi valita työnsä, niin mitä sitä sotkeutumaan sellaiseen joka ei itseä miellytä ja henkilökemiat ei kohtaa.

Huom lainauksessa pieni lisäys.

Kiire. Töitä tarpeeksi. Ei toisin hyvä, vaan ois jees edes vastata että kiirettä, nyt ei ehdi, palataan asiaan puolen vuoden kuluttua.

Toinen on se, että selviää jo sähköposteista, puhelusta tai tapaamisesta/käynnistä, että asiakas on pikkutarkka mulkku. Jos voi valita työnsä, niin mitä sitä sotkeutumaan sellaiseen joka ei itseä miellytä ja henkilökemiat ei kohtaa.
Toi on muuten totisinta totta ja olenkin tässä pohtinut olenko itse juuri sellainen mulkku jolle ei siksi vastata :LOL:
Monta kertaa on käynyt omien asiakkaiden kanssa niin että ajatellut jo tarjousvaiheessa että tälle pitäs sanoa ettei ehdi mutta silti tehnyt kaupat ja sitten onkin alkanut sirkus kun vingutaan joka asiasta.
Mitä itseeni tulee niin pidän itseäni ihan ok. asiakkaana koska tiedän mitä olen ostamassa ja maksan mitä pyydetään jos hinta on kohtuullinen ja sanon vain jos on oikeasti jossain jotain vikaa.

Eilen ostettu lapselle nikko sähkövene. Kesti tunnin ja sit ei lähe enää käyntiin. Hyvä ostos sinne meni 50e. Prismaan ku palautin ni eipä saanukkaa samalaista tilalle vaan huoltoon meni ja 50e maksaa, jos huollosta toteavat että on ite hajotettu.

Eilen ostettu lapselle nikko sähkövene. Kesti tunnin ja sit ei lähe enää käyntiin. Hyvä ostos sinne meni 50e. Prismaan ku palautin ni eipä saanukkaa samalaista tilalle vaan huoltoon meni ja 50e maksaa, jos huollosta toteavat että on ite hajotettu.
Muista pyytää kaupalta kilomettikorvaus oman auton käytöstä kun palautit tuotteen.

Jaa mikä? Tätä kun harva tietää.
http://www.kuluttajariita.fi/fi/index/kuluttaja-asiat/kulutushyodykeasiat/vahingonkorvaus.html

Edit, ja noudosta toiset korvaukset.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom