Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Jotkut isot työnantajat on vissiin melko joustamattomia saikkujen kanssa ja lähiesimiehellä ei ole valtuuksia hyväksyä muita kuin ohjeiden mukaisia poissaoloja. Ei siinä kyselemiset auta. Toki jos näin ei ole, niin kannattaa kysyä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jotkut isot työnantajat on vissiin melko joustamattomia saikkujen kanssa ja lähiesimiehellä ei ole valtuuksia hyväksyä muita kuin ohjeiden mukaisia poissaoloja. Ei siinä kyselemiset auta. Toki jos näin ei ole, niin kannattaa kysyä.
Tässä taas kärsii iso määrä asiallisia tyyppejä muutaman perseilyn takia.
Kaikkihan tietää nämä maanantaisaikuttajat joilla ei olisi mitään tolkkua touhussa jos ei vaadittaisi lappua, on minullakin ollut sellainen tyyppi töissä ja sanoin aina että käy hakemassa lappu.
Mutta sieen tulee taas tasa-arvo ja yhdenvertaisuus kun on pakko käskeä kaikkia hakemaan lappu kun yksi paskapää joutuu sen tekemään.

Tässä taas kärsii iso määrä asiallisia tyyppejä muutaman perseilyn takia.
Kaikkihan tietää nämä maanantaisaikuttajat joilla ei olisi mitään tolkkua touhussa jos ei vaadittaisi lappua, on minullakin ollut sellainen tyyppi töissä ja sanoin aina että käy hakemassa lappu.
Mutta sieen tulee taas tasa-arvo ja yhdenvertaisuus kun on pakko käskeä kaikkia hakemaan lappu kun yksi paskapää joutuu sen tekemään.

En tietenkään sano, että tuo ois fiksu käytäntö, mutta todellisuutta monissa paikoissa. Meillä onneksi saa olla omailmoituksella 1-5 päivää pois flunssan tai mahataudin takia. Jos poissaoloja kertyy x määrä, niin sitten pitää tuoda lappuja. Ja oon isossa, tuhansia työllistävässä puljussa töissä.

En tietenkään sano, että tuo ois fiksu käytäntö, mutta todellisuutta monissa paikoissa. Meillä onneksi saa olla omailmoituksella 1-5 päivää pois flunssan tai mahataudin takia. Jos poissaoloja kertyy x määrä, niin sitten pitää tuoda lappuja. Ja oon isossa, tuhansia työllistävässä puljussa töissä.
Kunhan taas oli minulla tuollainen statement :)
Ei siis sinulle eikä aiemmalle asian aloittaneelle vaan yleisesti kiukuttelen sitä kun muutamat yksilöt aiheuttaa isolle joukolle asiallista porukkaa ylimääräistä haittaa ja vaivaa.

Vituttaa kun duuni yrittää ihan väkisin hajottaa mut henkisesti. Isompi työpaikkakiusaamis/kusetuskeissi menossa ja liitolta lähteny selvityspyyntö aikoja sitten mun esimiehille, johon ei ole vastattu.
Muutenkin elämä tökkii nyt just kaikilla osa-alueilla niin pahasti (edelleen) että kyllä tässä on köydenrasvaamishommat käyny useemman kerran mielessä.
Itkeäkkö vai nauraakko? Saatana.

Ota lopputili, vittuako sitä kärvistelemään.

Ei oo varaa ottaa lopputiliä ja toisaalta oon niin vittupää että ihan periaatteesta taistelen tän asian nyt loppuun asti kun tälle tielle lähin. Ja jos ottaisin lopputilin niin työnantaja ottais ns. erävoiton tässä asiassa. Ja sitä nautintoa en niille halua antaa.

Ei oo varaa ottaa lopputiliä ja toisaalta oon niin vittupää että ihan periaatteesta taistelen tän asian nyt loppuun asti kun tälle tielle lähin. Ja jos ottaisin lopputilin niin työnantaja ottais ns. erävoiton tässä asiassa. Ja sitä nautintoa en niille halua antaa.
Kaikilla pitäisi olla töissä kivaa mutta aina se ei mene niin ja noissa riidoissa on se ikävä puoli että kaikki häviää sodan vaikka jonkun taistelun voittaisikin.

Kaikilla pitäisi olla töissä kivaa mutta aina se ei mene niin ja noissa riidoissa on se ikävä puoli että kaikki häviää sodan vaikka jonkun taistelun voittaisikin.

Ei tosiaan voi aina olla kivaa ja ihanaa. Tiedetään. Tää keissi on vaan semmonen, et työnantaja on mm. kusettanu multa rahaa ja on koittanu kieltää sen vääristelemällä/"hukkaamalla" papereita. Tähän vielä muu shitti päälle niin mun työnantaja on tällähetkellä aika heikoilla tässä asiassa. Mutta siis, tiedän että vaikka voittaisinkin tän jutun ja saisin takautuvasti rahaa takasin, niin tuun saamaan myös paljon lisää vittuilua tästä asiasta.

EDIT; eli oot siis oikeassa tossa että vaikka voitan niin kyl mä vähän häviinkin.

Niin, ite pidän elämäni semmosella mallilla että työt voi lopettaa just sinä päivänä kun ei enää nappaa ja näin oon tehnykkin. Typerää tehä niitä mukuloita, ottaa asunto/autolainoja ja sitten kitistä että kun ei ole varaa lopettaa töitä mikä tuhoaa mielenterveyttä. Jos ei oo varaa lopettaa niin käytä ainaki kaikki ylimääränen energia uuden duunipaikan ettimiseen. Niitä saatavia on paljon mukavampi sitten myöhemmin setviä kun on uusi työpaikka alla.

Mulla ei oo mukuloita, eikä tule. Ei oo asuntolainaa, eikä tule. Ei oo autoa eikä autolainaa, eikä tule. Duunipaikkaa oon ettiny viimeset 3v mutkun ei oo kokemusta eikä koulutusta juuri muusta kun nykyisestä työstä ja opiskelemaankin oon hakenut mutkun en pääse opiskelemaan sitä mitä haluaisin vaikka oon jo 5 kertaa hakenut :D

Mä en tiedä mikä on mutta kaikki vituttaa.
Periaatteessa kaikki niinkuin pitäisi olla mutta silti ei mitään.

Jostain syystä mietin ettei ole tarpeeksi rahaa vaikka on kaikkeen mitä haluan ja mietin ettei nuoret naiset kiinnostu musta vaikka oma on melkeen 10 vuotta nuorempi.
Vanhin junnu on menossa yliopistoon kv. lukiosta ja pohdin että mitä musta jää..

Saako tähän lääkettä?
Ps. muna toimii mutta pillua ei saa

Mua on aina vituttanut se, kun monessa ravintolassa laitetaan annoksen kylkeen sitä iänikuista, mautonta ja vaikeasti syötävää vihersalaattia. Itse annokseen se ei mun mielestä lisää yhtään mitään positiivista, vituttaa vaan lapioida sitä suuhun, kun ei viitsi lautasellekkaab jättää. Usein eivät edes mainitse tuosta salaatista menussa.

Saatanan naapurin kakarat, kun juoksentelivat äsken meidän pihalla. Mä sain just tuon rinteen tuosta kunnostettua, istutin siihen tuijan ja kylvin ruohon ja nuo vapaan kasvatuksen helmet juoksi sitä rinnettä ylös alas. Menen katsomaan miltä se näyttää ja jos se on korjauksen tarpeessa, niin raahaan perheen isäukon korvasta paikalle ja se joko korjaa sen tai itkee ja korjaa. Saatan mainita samalla muutaman sanan lasten kasvatuksesta. Emäntä kävi niille huutamassa jo jos menisivät omalle pihalleen ja se oli kyllä helvetin hyvä että se teki sen. Mun ulosanti olisi ollut hitusen suorasukaisempaa ja jonkinlaisen naapurisodan alkusoittoa.

Mulla ei oo mukuloita, eikä tule. Ei oo asuntolainaa, eikä tule. Ei oo autoa eikä autolainaa, eikä tule. Duunipaikkaa oon ettiny viimeset 3v mutkun ei oo kokemusta eikä koulutusta juuri muusta kun nykyisestä työstä ja opiskelemaankin oon hakenut mutkun en pääse opiskelemaan sitä mitä haluaisin vaikka oon jo 5 kertaa hakenut :D

Olisko noita opintoja mahdollista käydä avoimen kautta? Se vuosi on toki paskaa rahallisesti, mut sit ku pääsee opintotuen piiriin, niin kyllä kiittelee.

Tämä: https://m.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201805172200949873_tw.shtml

Kevyesti tuplastanfardeja ilmassa taas. Tämä ”unelmien poikamiestyttö” tiedostaa olevansa itse dramaattinen, mutta mieheltä ei viitsi kuunnella minkäänlaista ruikutusta. Siihen kylkeen tottakai kriteereiksi ulkonäöt ja pituudet vielä.

Minkäköhänlainen paskamyrsky olisi noussut, kun joku näistä miespuolisista bacheloreista olisi maininnut kriteereikseen vaikka vakauden ja ainakin d-kupin daisarit..?

13h duunissa, lopuksi vielä varsin kuumassa luokkahuoneessa pitämässä kokousta. Tuut kotiin ja huomaat, et remppamies asentanut voimistelurenkaiden koukut kattoon vinoon. Lapsi kränttyilee ja meluaa kotona. Puoliso samalla. Naapuri (hallituksen puheenjohtaja) oli käynyt kyttäämässä puolisolta mitä remppaa täällä tehdään ku pora laulaa huolella. Kaljakin on loppu kotoa.

Huomenna taas herätys klo 06:30. :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom