Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tässä taas kärsii iso määrä asiallisia tyyppejä muutaman perseilyn takia.Jotkut isot työnantajat on vissiin melko joustamattomia saikkujen kanssa ja lähiesimiehellä ei ole valtuuksia hyväksyä muita kuin ohjeiden mukaisia poissaoloja. Ei siinä kyselemiset auta. Toki jos näin ei ole, niin kannattaa kysyä.
Tässä taas kärsii iso määrä asiallisia tyyppejä muutaman perseilyn takia.
Kaikkihan tietää nämä maanantaisaikuttajat joilla ei olisi mitään tolkkua touhussa jos ei vaadittaisi lappua, on minullakin ollut sellainen tyyppi töissä ja sanoin aina että käy hakemassa lappu.
Mutta sieen tulee taas tasa-arvo ja yhdenvertaisuus kun on pakko käskeä kaikkia hakemaan lappu kun yksi paskapää joutuu sen tekemään.
Kunhan taas oli minulla tuollainen statementEn tietenkään sano, että tuo ois fiksu käytäntö, mutta todellisuutta monissa paikoissa. Meillä onneksi saa olla omailmoituksella 1-5 päivää pois flunssan tai mahataudin takia. Jos poissaoloja kertyy x määrä, niin sitten pitää tuoda lappuja. Ja oon isossa, tuhansia työllistävässä puljussa töissä.
Ota lopputili, vittuako sitä kärvistelemään.
Kaikilla pitäisi olla töissä kivaa mutta aina se ei mene niin ja noissa riidoissa on se ikävä puoli että kaikki häviää sodan vaikka jonkun taistelun voittaisikin.Ei oo varaa ottaa lopputiliä ja toisaalta oon niin vittupää että ihan periaatteesta taistelen tän asian nyt loppuun asti kun tälle tielle lähin. Ja jos ottaisin lopputilin niin työnantaja ottais ns. erävoiton tässä asiassa. Ja sitä nautintoa en niille halua antaa.
Kaikilla pitäisi olla töissä kivaa mutta aina se ei mene niin ja noissa riidoissa on se ikävä puoli että kaikki häviää sodan vaikka jonkun taistelun voittaisikin.
Mulla ei oo mukuloita, eikä tule. Ei oo asuntolainaa, eikä tule. Ei oo autoa eikä autolainaa, eikä tule. Duunipaikkaa oon ettiny viimeset 3v mutkun ei oo kokemusta eikä koulutusta juuri muusta kun nykyisestä työstä ja opiskelemaankin oon hakenut mutkun en pääse opiskelemaan sitä mitä haluaisin vaikka oon jo 5 kertaa hakenut :D
Olisko noita opintoja mahdollista käydä avoimen kautta? Se vuosi on toki paskaa rahallisesti, mut sit ku pääsee opintotuen piiriin, niin kyllä kiittelee.