Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Eli myös kyrpä?

Vizit sixeen.

Mikä mättää?

Eheh :D Duunikuviot mättää silleen että hyväveliverkosto koittaa alistaa meikäläistä ihan 100-0. Liittoa ei kiinnosta. Sairaslomalla oltu 3kk ja osapalkalla mennään = köyhäilen aika urakalla ja laskupino kasvaa huolestuttavaan tahtiin. Sairasloma johtuu polvileikkauksista joista viimenen meni niinkin hienosti että sinne laitettu siirre on nyt sit vissiin pamahtanu samantien poikki. Särkee sillai 24/7. Perjantaina miittinkiä kirurgin kanssa että mitäs nyt tehdään. Jos lähen vielä leikkaukseen, niit mut potkitaan varmaan duunista kokonaan helvettiin ja sit en tiedä millä helvetillä sitä elää. Kupoli hajoo. Nivelkivut (pahinta sormissa) ei hellitä eikä näille löydy syytä. Treenaaminen on aika mielenkiintosta kun ei oikeen mistään saa pidettyä kiinni näiden takia. Aamusin sormet on kun nippu kikkeleitä kun niin turvoksissa. Ja jalkatreenit yllämainitusta syystä ollut viimevuodesta saakka pois pelistä. Tähän päälle vielä kaikki muut pikkujutut joita en jaksa luetella niin kyl tässä vähän hermoja koetellaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eheh :D Duunikuviot mättää silleen että hyväveliverkosto koittaa alistaa meikäläistä ihan 100-0. Liittoa ei kiinnosta. Sairaslomalla oltu 3kk ja osapalkalla mennään = köyhäilen aika urakalla ja laskupino kasvaa huolestuttavaan tahtiin. Sairasloma johtuu polvileikkauksista joista viimenen meni niinkin hienosti että sinne laitettu siirre on nyt sit vissiin pamahtanu samantien poikki. Särkee sillai 24/7. Perjantaina miittinkiä kirurgin kanssa että mitäs nyt tehdään. Jos lähen vielä leikkaukseen, niit mut potkitaan varmaan duunista kokonaan helvettiin ja sit en tiedä millä helvetillä sitä elää. Kupoli hajoo. Nivelkivut (pahinta sormissa) ei hellitä eikä näille löydy syytä. Treenaaminen on aika mielenkiintosta kun ei oikeen mistään saa pidettyä kiinni näiden takia. Aamusin sormet on kun nippu kikkeleitä kun niin turvoksissa. Ja jalkatreenit yllämainitusta syystä ollut viimevuodesta saakka pois pelistä. Tähän päälle vielä kaikki muut pikkujutut joita en jaksa luetella niin kyl tässä vähän hermoja koetellaan.
Tsemiä!

Varvas ei tunnu paranevan. Kävely sattuu ja aina kuitenkin onnistun vähän kolauttamaan johonkin niin polvet notkahtaa.

Mulla meni hetken ihan hyvin.Pystyin treenaamaan 5 kertaa viikossa ja oli hyvä tekemisen meininki eikä ollut tylsää.Toissa maanantaina treeneissä mulla oli vähän rasittunut olo ja otin vähän iisimmin.Seuraavana päivänä olin väsynyt ja nukuin koko päivän kun ei ollut töitä tai mitään. Ajattelin että nyt kevennän treenejä kun alkaa olla rasituksen merkkejä mutta paskat se mitään enää auttanut.Oon ollut nyt jo viikon kipeenä ja paino pudonnut 4kg kun ruoka ei maistu... Sitä treenaa ja on hyvässä kunnossa ja yht äkkiä yön yli se kaikki on poissa.

Harrastamisen sietämätön raskaus välillä. Omissa harrastuksissa en pysty, enkä halua lopettaa, ennen ku koen, että oon suorittanu tarpeeks hyvin sillä hetkellä/sinä päivänä. Tää on pääasiassa hyvä juttu, ja paras tapa, millä oon mitään ikinä oppinu. Ärsyttävää siitä tekee se, jos sattuu oleen huono päivä, vituttaa, keskittyminen & mieli kateissa. Ei vaan nappaa, mut oot silti lähteny sitä asiaa harrastaan. Se menee mul sit semmoseks pakottamiseks: ''mä oon täs vaikka aamuun asti, kunnes saan 3 pisteen viivalta, 3 levaria sisään putkeen''. Sisältää vitusti kiroilua, ja manausta tollasessa mielentilassa, ku ei vaan onnistu, joku normisti simppeli juttu. Sit, ku lopulta pakottaa asian toimiin, ni tulee parempi fiilis ;D. Vähän niinku semmonen haistattelu elämälle, ku onnistuu jossain, vaikka tatsi aivan paska.
Kannattaa kyllä miettiä tuon järkevyyttä, koska jossain vaiheessa se syö innon koko touhusta, koska siitä tulee väkisin suorittamista. Sit teet sitä väkisin jonkin aikaa, vaikka joka kerta vituttaa ja jossain vaiheessa kamelin selkä katkeaa ja homma loppuu. Tein itse sen virheen treenaamisen kanssa ja siinä menikin seitsemän vuotta, että pääsin salille takaisin.

Tuleepa tuosta myös mieleen hieman pakko-oireinen häiriö jos ei voi lopettaa ennen kuin on saavuttanut sen päivän tavoitteen, vaikka kuinka vituttaa.

Kuinka helvetissä Fiskars voi tehdä näin paskoja tuotteita. Ei se nyt ihmetä, että laatu on ihan paskaa kun valmistus jossain vinkuintiassa mutta suunnittelukin ihan skeidaa.

Roskiin mennyt kaksi kuorimaveistä, auton jääraappa ja nyt tämä vekotin.

munav.jpg

Ovelta ovelle -kampanjat. Pelastakaa Lapset ry kiertelee perkele kerjäämässä/häiriköimässä jo kotiovella. Feissarit on romanikerjäläisiä pahempaa saastaa kaupungilla, niin nyt niitä tulee jo ovelle. Ei helvetti. Romanikerjäläiset kuitenkin oppivat pyytämään rahaa niiltä, jotka sitä niille antavat, ja jättävät rauhaan ne, jotka ei rahaa jaa... tai no, ainakin sellaiset ihmiset, jotka osaavat pitää puolensa eivätkä jää hymyillen kuuntelemaan niiden sössötystä. Mutta esim. Tampereella kun kävelet saman kadun päästä päähän, niin törmäät kesäisin n. neljään feissariin, joista jokainen koittaa tulle "juttusille". Toisaalta feissarit on usein nuoria tyttöjä, jotka uskovat parantavansa maailmaa, joten annettakoon heille anteeksi.

Viimeksi muokattu:
Feissarit on romanikerjäläisiä pahempaa saastaa kaupungilla
Tästä tulikin mieleen, kun paikallisen Prisman Elisa shopin työntekijöillä on hyvin samanlainen markkinointitapa. En tiedä onko se Elisan yleinen käytäntö vai onko noi "keksineet" sen ihan itse, mutta siinä ne palloilee käytävällä liikkeen ulkopuolella ja pyrkivät jututtamaan ihmisiä liittymästä ja puhelimista jne. Aivan helvetin raivostuttavaa kun pääset sieltä lentokentän kokoisesta kaupasta vihdoin ulos, jonotettuasi ensin puoli tuntia kassalle ja kannat niitä täysiä kauppakasseja, niin joku vitun mulkero hyppää eteen ja alkaa kysellä mikä liittymä mulla on. Verenpaine nousee jo kun ajatteleekin sitä. Koitan välttää asiointia tuossa kaupassa ja luulen, että ihan hiljaisena protestina vaihdan jopa liittymäni pois saunalahdesta. Se on ollut aina joku Elisan liittymä siitä asti kun teininä puhelimen sain, mutta kohta alkaa riittää.

Tästä tulikin mieleen, kun paikallisen Prisman Elisa shopin työntekijöillä on hyvin samanlainen markkinointitapa. En tiedä onko se Elisan yleinen käytäntö vai onko noi "keksineet" sen ihan itse, mutta siinä ne palloilee käytävällä liikkeen ulkopuolella ja pyrkivät jututtamaan ihmisiä liittymästä ja puhelimista jne. Aivan helvetin raivostuttavaa kun pääset sieltä lentokentän kokoisesta kaupasta vihdoin ulos, jonotettuasi ensin puoli tuntia kassalle ja kannat niitä täysiä kauppakasseja, niin joku vitun mulkero hyppää eteen ja alkaa kysellä mikä liittymä mulla on. Verenpaine nousee jo kun ajatteleekin sitä. Koitan välttää asiointia tuossa kaupassa ja luulen, että ihan hiljaisena protestina vaihdan jopa liittymäni pois saunalahdesta. Se on ollut aina joku Elisan liittymä siitä asti kun teininä puhelimen sain, mutta kohta alkaa riittää.
onko Kannelmäen Kaari kyseessä, siellä aivan vastaavaa häiriköintiä. Aika topakasti niille joutuu sanomaan että ymmärtävät suksia vittuun siitä edestä....

onko Kannelmäen Kaari kyseessä, siellä aivan vastaavaa häiriköintiä. Aika topakasti niille joutuu sanomaan että ymmärtävät suksia vittuun siitä edestä....
Ei ole, vaan Hämeenlinna. Jos en olisi perusluonteeltani näin kiltti, niin olisin sanonut niille jo aikaa sitten aika pahasti.

Tuo on vissiin yleistymässä, kun tuntuu jokaisessa suuremmassa kauppakeskuksessa olevan samanlainen Viipurin punaisen torin toimintamalli käytössä. Aiemmin tuli kieltäydyttyä kohteliaasti, mutta kun toi touhu tuntuu olevan jatkuvaa ja lisääntyvää, niin on palvelus jokaiselle, kun vaan kylmästi jättää reagoimatta.

Joku feissari koitti kerran tulla juttelemaan mulle jostain hyväntekeväisyyshömpästä, niin kysyin että "näytänkö mä sun mielestä joltain hyväntekijältä?" niin se meni ensin aivan lukkoon ja toivotti sit vaan hyvät päivänjatkot :D

Kuinka helvetissä Fiskars voi tehdä näin paskoja tuotteita. Ei se nyt ihmetä, että laatu on ihan paskaa kun valmistus jossain vinkuintiassa mutta suunnittelukin ihan skeidaa.

Roskiin mennyt kaksi kuorimaveistä, auton jääraappa ja nyt tämä vekotin.

katso liitettä 148073

Fiskars on tosiaan nykyään kuraa. Itseltäni ja tutuilta mennyt kyseisen puljun välineitä rikki melko äkkiä käyttöönoton jälkeen. En osta enää mitään Fiskarsilta.

Fiskars on tosiaan nykyään kuraa. Itseltäni ja tutuilta mennyt kyseisen puljun välineitä rikki melko äkkiä käyttöönoton jälkeen. En osta enää mitään Fiskarsilta.
Sama homma esim Hackmannin pannujen kanssa. 80€:lla saat pannu joka parissa kuukaudessa valmista kauraa pinnoitteen osalta. Ilmeisesti noita ei sais käyttää kuin miedohkoon lämmittämiseen tai veden keittämiseen, sillä paistamiseen ne ei sovellu. Ikean tai Tefalin 30€ pannut vie laadussa 10-0.

Mutta samaa saatanan lafkaa nuo on, niin ei mikään yllätys.

Terveystalo :kakka:

Olen oksentanut ja ripuloinut koko vkon lopun , ja heiltä ei saa sairasloma lappua puhelin soitolla vaan joutuu mennä paikan päälle ja hoitajan vastaanotolle
aivan järjentöntä ja vastuutonta toimintaa. Menen sinne sit paskat housussa tytärpuoleni joutui viime viikolla melkein tiputukseen tämän taudin takia
niin käydään nyt tartuttamassa se muihinkin.

Terveystalo :kakka:

Olen oksentanut ja ripuloinut koko vkon lopun , ja heiltä ei saa sairasloma lappua puhelin soitolla vaan joutuu mennä paikan päälle ja hoitajan vastaanotolle
aivan järjentöntä ja vastuutonta toimintaa. Menen sinne sit paskat housussa tytärpuoleni joutui viime viikolla melkein tiputukseen tämän taudin takia
niin käydään nyt tartuttamassa se muihinkin.
Mitä sä niitä syytät?
Ei työnantajalle ole pakko roudata mitään lappua jos sitä ei vaadita, kysy sieltä työpaikalta että onko tälläisessä tapauksessa mahdollista saikku ilman lappua.
Muutenkin ihan perseestä koko touhu, en minä vaadi keltään mitään lappua jos ei kyse ole niin pitkästä ajasta että kela tulee rahallisesti mukaan kun on aivan järjetöntä rasittaa firman kassaa jos on työterveyden kautta tai kunnan jos hakee arvauskeskuksesta.

Siksi toisekseen se on vain lekurin arvio työkyvystä ja loppujen lopuksi päätöksen tekee työnantaja onko hyväksyttävää vai ei. (tästä päästään taas pitkään debattiin jossa on ziljoona muuttujaa)

Jokatapauksessa:
1. itse olet tyhmä jos et kysy työnantajalta
2. jos työnantaja ei suostu niin siellä on tollo

Älä nyt, kun tytärkin joutui tiputukseen, kun äiti paskoi housuunsa.

Menen sinne sit paskat housussa tytärpuoleni joutui viime viikolla melkein tiputukseen tämän taudin takia...

Outoa logiikkaa! On selvästi terveyskeskuksen toiminnassakin parantamista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom