Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Kuin olisin itse kirjoittanut tuon. Mutta omissa jutuissani ei toisaalta ole mitään mielenkiintoista mitä pitäisi ymmärtää.

Lähinnä se ongelma et kerron vaan omista kokemuksista, kiinnosta vittuakaan mikään smooltolkki, tytötkin tykkää kun niille on jotain annettavaa ja pystyy kehittävästi vastaamaan niiden ajatuksiin. Joskus kyl tulee suollettua foorumille ihan mitä sattuu.

Ongelman ydin on se että kaikki koittaa vaan pätee, vähän kuin politiikkaa.

Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se kun mua koitetaan kusettaa. Esimiehet koittaa alistaa ja pitää mua tyhmänä kun saapas. Koittavat pelotella mua eri tavoilla etten soittais liittoon, kun kuulemma kusen sillä omiin muroihini.
Vaihtaisin duunia jos vaan sais jotain muuta jostain. Opiskelemaankin haettu viimevuodet helvetin ahkerasti, mut sinnekkään ei pääse kun on niin paljon hakijoita.

Se kun maksaa keikasta melko paljon rahaa ja sitten puolet pääesiintyjän keikasta menee kun artistit käy yksi kerrallaan tiluttamassa.

Se kun maksaa keikasta melko paljon rahaa ja sitten puolet pääesiintyjän keikasta menee kun artistit käy yksi kerrallaan tiluttamassa.

Nuormuusikkona tykkäsin kovasti instrumentin erikoishallinnasta. Nykyään en jaksaisi arvostaa ko. hinkkausta samalla tavalla. Se ei välttämättä vitutukseen asti häiritsisi, mutta voisi tuntua tarpeettomalta. Sama tunne tuli taannoin Kulttuuritalolla, kun nimeltämainitsematon, omasta mielestäni maailman paras kitaristi aloitti lurituksen jo takahuoneessa, mikä siis yleisölle julkituotiin. :) Jotenkin olisi voinut kuvitella, että vuoden 1983 bootleg-nauhoitteelta kuultu lurittaminen olisi jo ollut yleisessä tiedossa viime vuosina. Mutta ei sellaista narsisti ymmärrä. Hän vaatii ajan soololleen - niin se näyttää menevän, ja maksava (vanhempi) yleisö joutunee sen kestämään. :)

SAATANA! Mulle on tulossa paketti mikä on emännälle yllätys. Ajattelin, että se saa vastaanottaa sen ja yllättyä iloisesti. Ja vitut. Tuli DHL:ltä viesti, että ei tavoitettu. Syy: No tämä vitun apina ei mennyt avaamaan ovea kun ei tietääkseen odota mitään tai ketään. Kokeillaan sitten seuraavan kerran 3.4. ja ilman yllätystä.

Influenssa saatana. Viis päivää kuumetta. Joka paikka kipeä. Eikä loppua näy. Tulee elävästi mieleen sairastamani myyräkuume,ilman älyttömiä selkäkipuja.

Vituttaa usein ihmisten tapa kommunikoida. Yksi usein toistuva tilanne, joka pistää vituttamaan on esimerkiksi sellainen, jossa itse esitän tietyn väittämän ja keskustelukumppani toistaa väittämän ja lisää loppuun selityksen tälle hyökkäävään sävyyn. Ikään kuin kyseenalaistaen mun älykkyyttä. Yleensä tilanne menee jotakuinkin seuraavan kaavan mukaan:

Keskustelukumppani: Mitä pidät Rovanniemestä?

Minä: Ihan jees vaikka vähän pieni mun makuun

Keskustelukumppani: No totta helvetissä se on pieni, koska se on Lapissa

Vituttaa usein ihmisten tapa kommunikoida. Yksi usein toistuva tilanne, joka pistää vituttamaan on esimerkiksi sellainen, jossa itse esitän tietyn väittämän ja keskustelukumppani toistaa väittämän ja lisää loppuun selityksen tälle hyökkäävään sävyyn. Ikään kuin kyseenalaistaen mun älykkyyttä. Yleensä tilanne menee jotakuinkin seuraavan kaavan mukaan:

Keskustelukumppani: Mitä pidät Rovanniemestä?

Minä: Ihan jees vaikka vähän pieni mun makuun

Keskustelukumppani: No totta helvetissä se on pieni, koska se on Lapissa

Vastaat siihen, että: jep, liian pieni mun makuun.

Vastaat siihen, että: jep, liian pieni mun makuun.
Ei kyse ole siitä, etten tietäisi, mitä vastata. Lähinnä se hyökkäävyys, joka tuossa kohdistetaan toiseen, joka on kuitenkin pohjimmiltaan samaa mieltä.

Tuo keskustelu siis oli vain esimerkki. Saman kaavan mukaan meneviä tilanteita tiettyjen ihmisten kanssa tuntuu olevan useinkin.

Kotiin tultua ihmettelin kun oli vesipumpun suojakytkin lauennut. No, prkl. Pumpunvesitilan lämmitin oli sitten vissiin ollut pidemmän aikaa rikki ja pumppu jämähtänyt jäähän, mutta ihme ja kumma niin ei ollut haljennut vaan lähti pumppaamaan parin tunnin hiustenkuivaaja leikin jälkeen. Sitten kun pumpun sai pelaamaan, sauna lämpeämään ja suihkuun niin kohta tulikin jääkylmät vedet niskaan ja kuuli varmasti naapurikin sen parkaisun. Eiköhän sitten toisesta suihkun hanasta saakeli ollut sisuskalut jotenkin menneet perseelleen ja kylmä vesi kierti sen kautta lämpimään putkeen. Ja tämä laukesi vissiin kun kun otin ämpärin täyteen vettä ennen suihkuun menoa.

Noh, saapahan taas pyytää putkimiestä käymään..

Jostain syystä työnteko vituttaa melko ankarasti ja joutuu kokoajan keksimään hyviä syitä tehdä töitä ja kun niitä ei keksi niin hyviä tapoja vältellä töitä.
Kaikista paskinta tässä on että työllistää itse itsensä niin ei voi jäädä edes ns. liiton rahoille niinkuin tuntuu olevan trendi.
Toisaalta mä kyllä tykkään mun työstä mutta en mä kyllä tykkää sitä yhtään tehdä.

Rintalasta oli niin perkeleen kipeä, että soitin hätäavuksi aikaa tollaselle hieroja-ihmemiehelle, joka parantaa vaivan ku vaivan. Kävin 45 min hoidettavana ja lopputuloksena en pysty liikuttamaan ylävartaloa oikein ollenkaan. Oikea käsi pois pelistä kokonaan. Burana ja Panadol ei auta ihan yhtään, joten pyysin miestä tuomaan punkkupullon niin lähtee edes tämä vitutus. En tasan jaksa lähtä mihinkään päivystykseen ruinaamaan vahvempia nappeja, onneksi perjantaina on näistä kipuasioista aika työterveyslääkärille. Ja minä en pienistä valita, vaan nyt kyllä oikeasti sattuu. Mies hoitaa nyt perhe-elämän vähän aikaa, saa nähdä koska palaan elävien kirjoihin.

Paradoksaalisesti eilen pystyin käymään salilla. Kaikki liikkeet menee ihan ok, mutta painojen lataaminen tankoon oli yhtä helvettiä, koska nimenomaan kiertoliikkeet sattuu. Tässä tuskassa en kyllä edes yrittäis salille. Enhän minä pääsis edes sinne asti ku ei voi rattia kääntää tai saa kenkiä jalkaan.

Kaikki menee niin pitkin vittuja. Siis aivan _kaikki_. "Kyl se siitä" "Kyllä se aurinko vielä risukasaankin paistaa" ja paskanmarjat. Vuosi vuodelta enempi vaan paskaa niskaan.
Seittemään vuoteen en ole tippaakaan alkoholia ottanut, mutta nyt kyllä tekis vähän mieli riipasta kunnon vitutuskalsarikänni.

Kaikki menee niin pitkin vittuja. Siis aivan _kaikki_. "Kyl se siitä" "Kyllä se aurinko vielä risukasaankin paistaa" ja paskanmarjat. Vuosi vuodelta enempi vaan paskaa niskaan.
Seittemään vuoteen en ole tippaakaan alkoholia ottanut, mutta nyt kyllä tekis vähän mieli riipasta kunnon vitutuskalsarikänni.
Eli myös kyrpä?

Vizit sixeen.

Mikä mättää?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom