Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Olipa kiva yllätys tulla kotiin kun sisällä on vaan 12 lämmintä. Syytä etsimään ja on per**** sulake palanut sähkötaulusta. Eikun sähkökuvat auki ja samassa sulakkeessa on kahden ison tilan lattialämmitys. Sulaketta virittämään ja poksaus vaan käy. Näinköhän meni vastus sitten oikosulkuun.. Pitää töistä hakea mittarit lainaan, jos siellä ylipäätään paikalla yksiäkään on, ja alkaa etsimään syytä. Ei kiinnostaisi kyllä enää pätkääkään työpäivän jälkeen.

Täytyy kyllä sanoa että vaikka lattia on pilattu pieneltä alalta ( aukirevitty ja piikattu) ja seinässä on reikä niin se ei ketuta enää läheskään niin paljoa kun toinen osa lattiasta lämpeää jo ja toisen saa kääntää päälle huomenna.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En tiedä kuinka moni toimii asiakaspalveluhommissa mutta itseä vituttaa ihmiset jotka haluaa jankata päivänselviä asioita puhelimessa kun saman voi hoitaa muutamalla sähköpostilla, itse jos hoitaisin kaikki työasiat puhelimella niin olisin 24/7 luurissa kun samalla pitää kuunnella kaikki haistapaska kumminkaiman jutut jotka voi aina jättää sähköpostissa pois.
Toinen asia on nämä asiakkaat jotka alkaa vääntämään normaaleista maksu ja/tai toimitusehdoista eli he eivät halua maksaa jollain tavalla tai heille pitäisi toimittaa jotenkin eri tavalla tai tai plaaplaaplaa.
Juu tosiaan voi pyytää mutta sitten kun halutaan täysin poikkeavaa=kalliimpaa aletaan mölyämään ettei he halua maksaa mitään lisiä..
Kuinkahan paljon enemmän myisin jos olisin enempi asiakaspalveluhenkinen? Vai onko niin että kun sitä tekee yli 20 vuotta tulee vain kyyniseksi ja toteaa että ne jotka on mulkkuja niin ovat niitä teki sitten mitä teki?
Edellisestä tuli muuten mieleen että nykyään lopetan samantien kaupanteon jonkun kanssa jos alkaa aidosti tökkimään eli toinen tuntuu ihan mulkulta, yleensä pääsee kaikista helpommalla ja kun laskee työn jonka niiden valittajien kanssa tekee niin ei paljoa häviä vaikka kauppa jää tekemättä.
Kiitos, helpotti.

Hemmetin hemmetti. Minä idiootti sitten menin ja unohdin auton lämmitystolpan johdon kiinni tolppaan, kun olin hieman myöhässä salilta ja lähdin pimeällä parkista. Ja hajoshan se tolppa siinä sitten tietenkin. Aluksi ehdin jo iloita että se olisi lähtenyt pelkästään auton päästä siististi se johto irti, koska se oli irronnut vaurioitumatta sieltä, mutta kun avasin tolpan, niin se pistoke ja kello-osa eivät olleet kunnolla paikoillaan. Siinä pistokkeessa on keskellä pitkä ruuvi ns. muovitapin sisässä joka menee pistokkeen keskiöstä tolppaan kiinni, ja kiinnittää vissiin koko systeemin paikalleen. Näin ehdin nopeasti katsella. Se keskiön tappi on poikki ehkä pistoke/kello pysy paikallaan.

Eihän tuosta nyt voi kun syyttää itseään. Pitänee huomenissa soitella asiasta. Onko kellään mitään kutia että tuleeko korjaaminen kalliiksi? :sick:

Vittu kun pitää aina soheltaa. :LOL:

Hyvällä tuurilla jos huoltoyhtiö on hyvällä tuulella niin tuskin tulee mitään jos rehellisesti asiasta ilmoitat :)

Heh, pitää toivoa. Silleenhän tuon ajattelin ilmoittaa. Turhapa se on lähteä sönköttämään mitään että "jooh, elikkäs olin pistämässä autoa lämmitykseen niin se pistoke olikin itsestään rikki!". Kattoo nyt sitten mikä on tuomio. Ei nyt silmämääräisesti ollu muuta rikki kun se keskiön tappiosa murtunut, mutta en toki lähteny ite sitä availemaan tai sörkkimään sen enempää.

Pieni kikuli otsassa tuli treenailtua kyllä. :hyper:

Ja kyllä minä taas mieleni niin pahoitin kun lounasintialaisessa ei saanut mix-ateriaan kahta kertaa kana-annosta. Joutui ottamaan peruskanan niin jäi nälkä ja lounarista meni paljon hukkaan.

En tiedä kuinka moni toimii asiakaspalveluhommissa mutta itseä vituttaa ihmiset jotka haluaa jankata päivänselviä asioita puhelimessa kun saman voi hoitaa muutamalla sähköpostilla, itse jos hoitaisin kaikki työasiat puhelimella niin olisin 24/7 luurissa kun samalla pitää kuunnella kaikki haistapaska kumminkaiman jutut jotka voi aina jättää sähköpostissa pois.
Toinen asia on nämä asiakkaat jotka alkaa vääntämään normaaleista maksu ja/tai toimitusehdoista eli he eivät halua maksaa jollain tavalla tai heille pitäisi toimittaa jotenkin eri tavalla tai tai plaaplaaplaa.
Juu tosiaan voi pyytää mutta sitten kun halutaan täysin poikkeavaa=kalliimpaa aletaan mölyämään ettei he halua maksaa mitään lisiä..
Kuinkahan paljon enemmän myisin jos olisin enempi asiakaspalveluhenkinen? Vai onko niin että kun sitä tekee yli 20 vuotta tulee vain kyyniseksi ja toteaa että ne jotka on mulkkuja niin ovat niitä teki sitten mitä teki?
Edellisestä tuli muuten mieleen että nykyään lopetan samantien kaupanteon jonkun kanssa jos alkaa aidosti tökkimään eli toinen tuntuu ihan mulkulta, yleensä pääsee kaikista helpommalla ja kun laskee työn jonka niiden valittajien kanssa tekee niin ei paljoa häviä vaikka kauppa jää tekemättä.
Kiitos, helpotti.

Itsekin näitä palautteita välillä saan ja täytyy sanoa että osalla ihmisistä mielikuvituksella ei ole rajaa. Mutta sitten tulee tekniikka vastaan ja jotain vaan ei voi toteuttaa, mutta sehän on kuulema vaan firman/suunnittelijan/asentajan vika.

Tuosta tuli hyvänä esimerkkinä erään asutusalueen osakeyhtiön ulkovalot mieleen. Asukkaat halusivat että ne palaa aina ja heti kun on hiemankaan hämärää. Niitä polteltiin aluksi yötä päivää ja ei kauaakaan kun osa asukkaista valitti että yöllä ei saa nukuttua kun on niin kirkasta. Sitten niitä rajoitettiin että sammuivat yöksi ja sitten seuraava valitus oli että ei ole turvallista liikkua (miten siellä on ennen sitten voinut liikkua??). Sitten joku suuttui jo kustannuksista, mitä valoken polttaminen tuo vuosittain valaistusta siirrettiin syttymään hieman pimeämpään aikaan. Sitten se ei palanut kun ihmiset tuli töistä kotiin, eikä kun lähtivät aamulla töihin (koska yöllä ei saanut polttaa valoja kun ei saanut nukuttua). Sitten valaistusta muutettiin että osa valoista paloi himmeämmin yöaikaan (parkkipaikka) mutta pihojen valot valot sammuivat yöksi. Ja sitten kun asukkaat oli tyytyväisiä niin seuraava valitus tuli sähkömiehen käynneistä ja suunnittelufirman laskuista ja osista, mitä oli jouduttu muuttamaan.

Itse istuin aikoinaan tuon osakeyhtiön kokouksessa asukkaana ja ei ollut mitään tekemistä noiden valojen kanssa, mutta seurasin sitä valitusten ryöppyä mielenkiinnolla. Tästä huomaa miten nykyaikana on todella vaikea miellyttää porukkaa.

Vituttaa ihmisten suhtautuminen muiden ruokavalioihin. En ole voinut ymmärtää, miten oma syöminen kerta toisensa jälkeen voi liikuttaa senkin vertaa työyhteisössä, että syömistä puidaan työtovereiden puolesta juorukessutauoilla. Lähtökohtaisesti itselleni on ollut aina ihan vitun sama, syökö Petteri gluteiinittomia tuotteita ja Irma vegaanista, Raija taas vähentää vehnää koska tuntuu ettei vatsalle sovi - toisten ihmisten ruokavaliovalinnat eivät ole itseltäni millään lailla pois, eikä suoraan sanoen mua liikuta millään tasolla. Jokaisella omat valintansa, ja perusteet niille. Tuntuisi järkevältä, että muut suhtautuisi samoin, mutta vuosi toisensa jälkeen sitä saa kohdata kysymyksiä, miksi syöt noin. Proteiinihan kato, eihän se voi olla terveellistä. Katsos, kuhan vittuillakseni syön, että voit kysellä. En itse tykkää selvennellä omia valintoja kenellekään, lähtökohtaisesti ruokavaliovalinnat mielestäni ovat henkilökohtaisia valintoja, osa pitää ne omana tietonaan, ja osa taas tykkää pitää niistä meteliä. Kiitän kuitenki työyhteisössä niitä ihmisiä, joita ei kiinnosta muiden syöminen pätkääkään.

Järettömältä tuntuu loppuen lopuksi, kuinka tällainen voi vituttaa. :LOL: Johtunee siitä, etten vaan ymmärrä ajatusta, miten muiden ruokavaliovalinnat voi kiinnostaa. Omassa kaveripiirissä löytyy kaikennäkösiä syöjiä ja ruokavaliota, totaali vegaanista ruokavaliota, vehnätöntä, raakaruoan puolesta puhujia, vegetarista ja vehnätöntä, bodauspetteriä jne. Eipä ole tullut siltä mieleen kyseenalaistaa kenenkään syömistä, ja udella että miksi noin - jokaisella omat näkökulmat ruokavalioihin ja niiden toimivuuteen oman kropan kanssa. Tehkööt kukin kuten parhaaksi näkee. Pidetään omat asiat ittellä, ja mölyt mahassa. (y)

Vituttaa ihmisten suhtautuminen muiden ruokavalioihin. En ole voinut ymmärtää, miten oma syöminen kerta toisensa jälkeen voi liikuttaa senkin vertaa työyhteisössä, että syömistä puidaan työtovereiden puolesta juorukessutauoilla. Lähtökohtaisesti itselleni on ollut aina ihan vitun sama, syökö Petteri gluteiinittomia tuotteita ja Irma vegaanista, Raija taas vähentää vehnää koska tuntuu ettei vatsalle sovi - toisten ihmisten ruokavaliovalinnat eivät ole itseltäni millään lailla pois, eikä suoraan sanoen mua liikuta millään tasolla. Jokaisella omat valintansa, ja perusteet niille. Tuntuisi järkevältä, että muut suhtautuisi samoin, mutta vuosi toisensa jälkeen sitä saa kohdata kysymyksiä, miksi syöt noin. Proteiinihan kato, eihän se voi olla terveellistä. Katsos, kuhan vittuillakseni syön, että voit kysellä. En itse tykkää selvennellä omia valintoja kenellekään, lähtökohtaisesti ruokavaliovalinnat mielestäni ovat henkilökohtaisia valintoja, osa pitää ne omana tietonaan, ja osa taas tykkää pitää niistä meteliä. Kiitän kuitenki työyhteisössä niitä ihmisiä, joita ei kiinnosta muiden syöminen pätkääkään.

Järettömältä tuntuu loppuen lopuksi, kuinka tällainen voi vituttaa. :LOL: Johtunee siitä, etten vaan ymmärrä ajatusta, miten muiden ruokavaliovalinnat voi kiinnostaa. Omassa kaveripiirissä löytyy kaikennäkösiä syöjiä ja ruokavaliota, totaali vegaanista ruokavaliota, vehnätöntä, raakaruoan puolesta puhujia, vegetarista ja vehnätöntä, bodauspetteriä jne. Eipä ole tullut siltä mieleen kyseenalaistaa kenenkään syömistä, ja udella että miksi noin - jokaisella omat näkökulmat ruokavalioihin ja niiden toimivuuteen oman kropan kanssa. Tehkööt kukin kuten parhaaksi näkee. Pidetään omat asiat ittellä, ja mölyt mahassa. (y)

Itsellä täysin sama. 4kk noudattanut nyt ruokavaliota ja kun ruokavalioon kuuluu 3:lla aterialla 6:sta syödä kanaa ja riisiä niin väkisinkin työpaikalla tulee niitä silloin syötyä ja siitähän joka ikinen päivä saa työkavereilta kuulla mm. "hyi vittu" "kui kauan toi sun dieettis kestää" "hitto toi näyttää kuivalta" yms yms.. En myöskään ymmärrä miten se voi muiden persettä kutittaa niin paljon. No yleensä noi tyypit ketkä valittaa niin näyttää kyllä siltä että on vedetty pullamunkkia naamaan ja sit jos näkee niiden jotain syövän työpaikallaan niin se on joko kebabbia tai pizzaa. Ei siinä ei mun persettä kutita yhtään mitä muut laittaa naamaansa omapa on asiansa. Ihmetyttää vain miten joku jaksaa päätään vaivata moisella.

Toinen työkaveri myöskin semmonen että ainut ruoka mitä hän syö duunissa niin on lihapullia pelkästään. Emmä jaksa sitä ajatella sen enempää, tai tietty ajattelen mutta en jaksa alkaa siitä vouhottamaan sen enempää koska niinkuin sanoin ei loppujenlopuks kiinnosta sen enempää. Työkavereita kylläkin sitä enemmän :)

Korvatulehdus, lattiaremontti, hidas leikkauksesta toipuminen. Koko ajan jotain pientä paskaa mikä vituttaa ja stressaa. Ei oo semmosta kivaa ja perushyvää ajanjaksoa ollu moneen vuoteen. HNNNNNNNGH.

Juur kun sai vasemman jalan polven kuntoon ja nautittua jalkojen reenauksestan, niiin.. maanantaina sitten rekan lavalta(n.1.5-1.6m)ryminällä alas ja nyt oikeen jalan polvi särki ja vas nilkka. Huomenna lekurille näyttää koipea kun kestää kävelyä hieman mutta rasituksessa särkee. Kyl taas koetellaa.

Juuri kun luulee toipuvansa niin liukastuu töistä autolle mennessäja polvi naksahtaa ihan kunnolla. Siitä sitten työterveyteen, joka täynnä flunssaisia ihmisiä ja seuraavana päivänä ihan pas** olo kun pää tukossa, kuunetta nostaa ja se polvikin turvonnut muodottomaksi.

Tämän on itsekin huomannut. Tai miehet yleensä harrastaa small talkkia. Ei ne sen enempää meillä töissä numeroa tee toisten lautasista, toteamus yleensä kasviksista että tänään on ruokaympyrät kohdillaan jne. Mutta naiset, jotka ei ilmeisesti liiku tai näistä ruoka jutuista välitä, kauhistelee jos syöt yhtään enempää tai nautit sen proteiinirahkan jollain tauolla. Tai erehdyt aamulla salilta tullessa syömään sitä rahkaa, puhumattakaan että olisi joku proteiini patukka kädessä. Eräskin neitonen joskus ihmetteli ruoakatauolla kun ei hänellä ole lenkkeilyllä lihakset kasvaneet. Ja valitteli kun pienikin heekku näkyy heti vyötäröllä. Ja edessä joku pelkkä salaatti ja vesilasi. Ei siihen auttanut kuin todeta hänelle että olet sitä mitö syöt. Koska alkuun kun painoa itsekin pudotin, ne jalkojen lihakset oli ne ensimmäiset, joissa sen elopainon liikuttaminen näkyi. Ja silloin käänsin muutenkin ruokavaliota aika vahvasti proteiini ja kasvis painotteiseen koska halu oli saada se ihra omalta vyötäröltä palamaan. Ja vaikka en noiden suosituaten x määrä painokiloja kohti määrää olekaan sitä proteiinia päivässä vetänyt, pienikin lisä muuten köyhässä ruokavaliossa tekee vaan kummasti ihmeitä. Ja se treeni..

Influenssa ja menee hyvät nousujohteiset treenit pyllylleen. Noh jospa tämän kestäisi, kun harvoin on sairaana onneksi. Ois sattunut edes kevyelle viikolle, ensi viikolla olisi pitänyt kokeilla maximiykkösiä.

Vituttaa olla läskimaha.
Voisit duunailla videon jossa purkaudut... siis sanallisesti.
Mä olen miettinyt että nyt voisi rikastua jos perustaisi jonkinlaisen terapiakeskuksen keski-iän korvilla oleville miehille joiden mielestä heidän mahansa on jotenkin poikkeuksellisen iso ja valtavasta työmäärästä huolimatta keho muistuttaa lähinnä saimaannorppaa, kaiken päälle on niin hiton heikko vaikka tehdyllä harjoittelumäärällä pitäisi olla Suomen vahvinmies podiumilla vuodesta toiseen.
Et sä ole ainoa ja voin kertoa että tällä hetkellä teen aivan tolkuttoman määrän treeniä monessa eri muodossa ja sen mikä menee mahalaukkuun pitäisi olla optimaalista kuten myös levonkin, silti tuntuu että kaikki paitsi munat menee päin vittua.
Työtkään ei kiinnosta kuin korkeintaan siinä mielessä että siinä saa enemmän liikuntaa kuin netflixiä tuijottaessa..

Miksei tärkeisiin / kiireellisiin sähköposteihin voida vastata mitään !? Edes sen verran, että vastaanottaja kuittaisi sähköpostin saapuneeksi ja palaa asiaan paremmalla ajankohdalla tai sitten kun on hankkinut vastaukset kysymyksiin.

Voisit duunailla videon jossa purkaudut... siis sanallisesti.
Mä olen miettinyt että nyt voisi rikastua jos perustaisi jonkinlaisen terapiakeskuksen keski-iän korvilla oleville miehille joiden mielestä heidän mahansa on jotenkin poikkeuksellisen iso ja valtavasta työmäärästä huolimatta keho muistuttaa lähinnä saimaannorppaa, kaiken päälle on niin hiton heikko vaikka tehdyllä harjoittelumäärällä pitäisi olla Suomen vahvinmies podiumilla vuodesta toiseen.
Et sä ole ainoa ja voin kertoa että tällä hetkellä teen aivan tolkuttoman määrän treeniä monessa eri muodossa ja sen mikä menee mahalaukkuun pitäisi olla optimaalista kuten myös levonkin, silti tuntuu että kaikki paitsi munat menee päin vittua.
Työtkään ei kiinnosta kuin korkeintaan siinä mielessä että siinä saa enemmän liikuntaa kuin netflixiä tuijottaessa..

Olin 20v asti luuta ja nahkaa, ei tosin hyvä sekään. Ennen armeijaan menoa painoin 68kg!?! ja tänä aamuna vaaka stoppasi lukemaan 96,0. No suunta on ainakin oikea sillä lähtö oli 99,3 ja ympärysmitta 106, kun tänään tasan 100cm. Vitutti aikoinaan tuo laihuus, niin rupesin syömään kuin sika. Kai sitä hormonitoimintakin on iän myötä muuttunut, eikä tuota läskiä saakaan enää sulatettua. Tai saa, mutta äärimmäisen hitaasti. Vmp.

Mahaa enemmän vituttaa vanheneminen. Vittu että se vituttaa, mut minkäs teet. En vaan hyväksy, että en kuussa tulee 42 mittariin, vaan oon päättänyt, että oon 26v tänään, huomenna, aina! Vittu työkavereina on sen ikäsiä tyyppejä, että voisin olla niiden isä! Saatana kun ahistaa.

Olin 20v asti luuta ja nahkaa, ei tosin hyvä sekään. Ennen armeijaan menoa painoin 68kg!?! ja tänä aamuna vaaka stoppasi lukemaan 96,0. No suunta on ainakin oikea sillä lähtö oli 99,3 ja ympärysmitta 106, kun tänään tasan 100cm. Vitutti aikoinaan tuo laihuus, niin rupesin syömään kuin sika. Kai sitä hormonitoimintakin on iän myötä muuttunut, eikä tuota läskiä saakaan enää sulatettua. Tai saa, mutta äärimmäisen hitaasti. Vmp.

Mahaa enemmän vituttaa vanheneminen. Vittu että se vituttaa, mut minkäs teet. En vaan hyväksy, että en kuussa tulee 42 mittariin, vaan oon päättänyt, että oon 26v tänään, huomenna, aina! Vittu työkavereina on sen ikäsiä tyyppejä, että voisin olla niiden isä! Saatana kun ahistaa.
Ihan sama tarina täälläkin, lähestulkoon kaikilta osin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom