Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Mukava tulla töistä vittumaisen päivän jälkeen kotiin ja kuunnella exän lepertelyä sohvalla puhelimeen. Ei se puhetyylistä päätellen mikään tyttökaveri ole toisessa päässä. Ihan sama muuten, mutta jättäisi noi länkytykset siihen kun en ole kotona. Sais jo sen vuokrakämppänsä niin pääsis järjestelemään omaa elämää ja tekemään suursiivouksen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noh, rohkeasti nyt vaan, muutkin purkamaan vitutusta!
Ketään ei vituta kun on Joulu jo niin lähellä ja pääsee hetkeksi arjesta huilaamaan :D
Mua kyl vituttaa mutta on niin raskas aihe että en jaksa teitä asialla kiusata. Jossain vaiheessa saatan päivittää tuonne pientenlastenvanhemmat-ketjuun jotain.

Koefiinittoman kahvin ja alkoholittoman oluen myynti siten, että jossain pakkauksessa lukee pienellä se "kofeiiniton" tai "alkoholiton". Ostin eilen siis vahingossa kofeiinitonta kahvia ja tässä aamulla kahviakeittäessä ja huomatessa, että kyseessä oli kofeiiniton kahvi, fiilikset hyvästä kahvihetkestä lässähivät täysin.

Vähän sama, kun luulisit tilaavasi ravintolassa kunnon pihvin ja sitten tarjoilija toisikin jotain vitun tofua.

Mua kyl vituttaa mutta on niin raskas aihe että en jaksa teitä asialla kiusata. Jossain vaiheessa saatan päivittää tuonne pientenlastenvanhemmat-ketjuun jotain.

Tuollanenkin topikki foorumilla.. kävin vilasemassa pikaisesti, pieniä on omat murheet.. Tuhannesti tsemppiä sinne!

Koefiinittoman kahvin ja alkoholittoman oluen myynti siten, että jossain pakkauksessa lukee pienellä se "kofeiiniton" tai "alkoholiton". Ostin eilen siis vahingossa kofeiinitonta kahvia ja tässä aamulla kahviakeittäessä ja huomatessa, että kyseessä oli kofeiiniton kahvi, fiilikset hyvästä kahvihetkestä lässähivät täysin.
Ehkä vielä pahempaa on se, kun jotkut umpikusipäät idiootit ottavat hyllystä tuotteen, mutta laittavatkin sen takaisin ja väärään paikkaan. Ei ole ihan yksi eikä kaksi kertaa kun olen ollut ottavinani tuotteen x, mutta olen saanut melkein samannäköisen tuotteen y ja virheen olen huomannut tietysti vasta kotona. Jos luet tätä ja olet joskus syyllistynyt siihen, että laitat tuotteen tarkoituksella väärään paikkaan, niin ole hyvä ja hyppää kaivoon.

Siinä se nyt on; tyhjä koti. Tyhjä pikkulikan huone. Tai onhan siellä hänen tavaroita mitkä jää minun luo. Tyttö jäi ensimmäistä yötä uuteen osoitteeseen. Kävin laittelemassa uuden sängyn kasaan, rullaverhot ikkunoihin. Pitkä halaus ennen kuin läksin kotiin. Piti käydä vielä kahvilla huoltsikalla, mutta eipä kyennyt. Enpä olisi uskonut että tämä päivä ottaa näin koville isoa miestä.

Vittu saatana perkele!
Sain uuden pankkikortin. Tässä on lähimaksuominaisuus. Sellaista vaihtoehtoa ilmeisesti ei edes ole, että sen saisi ilman. Mä ihan ehdottoman 100% varmasti en halua lähimaksuominaisuutta korttiin. Mulla on sellainen jo toisessa kortissa ja nyt ne sotkee toisensa kun ne on samassa lompakossa eikä voi vain vilauttaa lompakkoa maksupäätteelle. Puhelimessa mulla on jo tämän kortin lähimaksuominaisuus, joten EN VITTU HALUA SITÄ TUOHON SAATANAN KORTTIIN!!!

Lidlin "laatu".

laatu.jpg

Vituttaa tää jatkuva sairastelu! Kesäkuu 2016- heinäkuu 2017 asti meni tosi hyvin ilman suurempia sairasteluja -> sitten ensin selkä paskaks = pitkä tauko ja nyt sen jälkeen jo neljättä flunssaa kierrossa!
Himoja treenaamiseen olis mut ei tästä tällai 1-2vko treeniä ja sit 1-2vko kipeenä mitään oikein tule!

Eikä! Se on surullista, mutta yritä ajatella sitä niin että jos se on tarpeen niin se on vanhalle herralle vain hyväksi. Noei se kyl yhtään varmaan helpota.
Kyllä se vanhalle oikea ratkaisu on, munuainen lopussa ja paha kasvainkin löyty. Saa lähteä vielä arvokkaasti saappaat jalassa ettei tartte kärsiä liikaa.

Kyllä se vanhalle oikea ratkaisu on, munuainen lopussa ja paha kasvainkin löyty. Saa lähteä vielä arvokkaasti saappaat jalassa ettei tartte kärsiä liikaa.
Itsellä oli sama juttu viime vuonna, kyllä se kirpasee mutta on se hallittu lähtö tuollaisessa tilanteessa armeliainta.
Meillä meni niin että luulin kamun satuttaneen jalkansa mutta olikin tosi paha luusyöpä niin pistettiin se viimeinen piikki samantien, onneksi ei tarvinnut pyöritellä asiaa mikä olisi ollut aivan kamalaa.
Tsemppiä.

Vittu saatana perkele!
Sain uuden pankkikortin. Tässä on lähimaksuominaisuus. Sellaista vaihtoehtoa ilmeisesti ei edes ole, että sen saisi ilman. Mä ihan ehdottoman 100% varmasti en halua lähimaksuominaisuutta korttiin. Mulla on sellainen jo toisessa kortissa ja nyt ne sotkee toisensa kun ne on samassa lompakossa eikä voi vain vilauttaa lompakkoa maksupäätteelle. Puhelimessa mulla on jo tämän kortin lähimaksuominaisuus, joten EN VITTU HALUA SITÄ TUOHON SAATANAN KORTTIIN!!!
Ainakin OP:lla sai tuon ominaisuuden pois päältä. Sitä sitten en tiedä, koittaako lukija vielä korttia lukea, mutta ei vaan päästä maksua läpi. Jos näin on, niin ei liene hyötyä tästä neuvosta.

Ollaan katseltu tässä koiraa pitkä tovi. Useampi vuosi itse asiassa. Vihdoin löydettiin keväällä hyvä kasvattaja joka tätä harvinaista rotua kasvattaa. Käytiin siellä jokusen kertaa kesän ja syksyn mittaan tutustumassa siihen ja sen koiriin ja kerrottiin, että haetaan ihan seurakoiraa eikä ole tarkoitus käydä näyttelyissä. Se oli kasvattajalle ihan ok. Syksyllä saatiin ilmoitus, että yksi koirista on astutettu ja jos sieltä tulee vähintään kolme pentua, niin yksi niistä olisi meille. Sukupuolella tai värillä ei ollut meille mitään merkitystä, joten jos pentuja vain tulee tarpeeksi niin me tietysti otetaan.

No, se piti meidät kivasti ajan tasalla, että miten siellä edistytään. Pentuja oli neljä ja kun ne syntyi, niin oli selvää, että me saadaan niistä yksi poika. Käytiin sitä katsomassa ja hankittiin sille tavaroita ja kaikkea. Kunnes kasvattaja ilmoittaa ettei voikaan myydä sitä meille. Syyksi ilmoittaa sen, että ei voi hyväksyä koiran kastrointia mikä meillä luultavasti olisi ollut mielessä, ettei nylkyttele ja ole narttujen perään niin pahasti, eikä isottele muille uroksille. Olisi siis parempi seurakoira, koska näyttelyhommat ei kiinnosta. Luultavasti syynä on enemmänkin se, että sieltä tuli niin hyvät pennut, että kasvattaja haluaisi niille omistajan joka vie sitä näyttelyihin ja on valmis teettämään pennut sillä. Olisi sitten sanonut sen ennen kuin lupaa meille yhtään mitään. Voin sanoa ettei tunnu ihan hirveän kivalta, että meille on tulossa se pitkään odotettu pentu joka sitten viedään meiltä pois kolme viikkoa ennen luovutusikää.

Saatana. Toista kertaa Helsingissä kolmen vuoden sisään joku mulkero on käynyt naarmuttamassa autoa eikä jättänyt mitään yhteystietoja. :mad::mad::mad: Molemmat kerrat siis parkkihallissa joku kolhaissut takaovea niin että siinä on naarmuja. Just tämmösiä ylimääräsiä kivoja laskuja sitä kaipaakin.

Ollaan katseltu tässä koiraa pitkä tovi. Useampi vuosi itse asiassa. Vihdoin löydettiin keväällä hyvä kasvattaja joka tätä harvinaista rotua kasvattaa. Käytiin siellä jokusen kertaa kesän ja syksyn mittaan tutustumassa siihen ja sen koiriin ja kerrottiin, että haetaan ihan seurakoiraa eikä ole tarkoitus käydä näyttelyissä. Se oli kasvattajalle ihan ok. Syksyllä saatiin ilmoitus, että yksi koirista on astutettu ja jos sieltä tulee vähintään kolme pentua, niin yksi niistä olisi meille. Sukupuolella tai värillä ei ollut meille mitään merkitystä, joten jos pentuja vain tulee tarpeeksi niin me tietysti otetaan.

No, se piti meidät kivasti ajan tasalla, että miten siellä edistytään. Pentuja oli neljä ja kun ne syntyi, niin oli selvää, että me saadaan niistä yksi poika. Käytiin sitä katsomassa ja hankittiin sille tavaroita ja kaikkea. Kunnes kasvattaja ilmoittaa ettei voikaan myydä sitä meille. Syyksi ilmoittaa sen, että ei voi hyväksyä koiran kastrointia mikä meillä luultavasti olisi ollut mielessä, ettei nylkyttele ja ole narttujen perään niin pahasti, eikä isottele muille uroksille. Olisi siis parempi seurakoira, koska näyttelyhommat ei kiinnosta. Luultavasti syynä on enemmänkin se, että sieltä tuli niin hyvät pennut, että kasvattaja haluaisi niille omistajan joka vie sitä näyttelyihin ja on valmis teettämään pennut sillä. Olisi sitten sanonut sen ennen kuin lupaa meille yhtään mitään. Voin sanoa ettei tunnu ihan hirveän kivalta, että meille on tulossa se pitkään odotettu pentu joka sitten viedään meiltä pois kolme viikkoa ennen luovutusikää.

Tuossahan ne suoraan tulee ne syyt. Ei taideta kovin mielellään suosittujakaan rotuja myydä ensisijaisesti sellaiselle, joka heti ilmoittaa, että lisääntymisvehkeet lähtee. Ei siitä luovutusikäisestä nyt kuitenkaan vielä voi sanoa, että tuleeko terve ja kaikinpuolin muuten passeli jne., jota kasvattaja voisi jalostustyössään haluta käyttää, vaikka näyttelyitä ei kiertäisikään. Todella harmillista tietysti teille ja noloa hänelle, jos on jo mennyt lupaamaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom