Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^ En aio ostaa suoria housuja, eucamethol-pastilleja, enkä sademittaria.:LOL:

Ketuttaa tuo ikääntyminen silti, vaikka miten asioita pyörittelisi. Välillä enemmän, välillä vähemmän. Onneksi oon luonteeltani, että naamaltani huomattavasti ikäistäni nuoremman näköinen. Näin on moni sanonut, varmaan säälistä tosin...

Aikuiset on perseestä. Aikuiset on ihan vitun tylsiä. Epätoivoinen taistelu vanhenemista vastaan jatkukoon!

Aikuiset on perseestä. Aikuiset on ihan vitun tylsiä. Epätoivoinen taistelu vanhenemista vastaan jatkukoon!

Annan jäänaskalia selkään: Yli 40-vuotiaat ihmiset ovat aikuisia ja aivan törkeän tylsiä! En ole huomannut taistelun auttaneen. Hah, siitäs sait - ja vielä ansiosi mukaan! :sneaky:

Eikö täältä perkeleen internetistä voi löytää toimivia bluetooth ajureita ilman että lataa kolme miljoonaa kusenpolttamaa automaattista ajurien asennusohjelmaa, jotka ei kuitenkaan löydä edes mitään, saatana! Lähtee ihan just kaikki tietokoneisiin liittyvä pihalle poltettavien roskien päälle nauttimaan viimeisestä ylikuumenemisesta.

Miksei tärkeisiin / kiireellisiin sähköposteihin voida vastata mitään !? Edes sen verran, että vastaanottaja kuittaisi sähköpostin saapuneeksi ja palaa asiaan paremmalla ajankohdalla tai sitten kun on hankkinut vastaukset kysymyksiin.

Itse, kun olin parisen vuotta hommissa missä kyseltiin välillä kymmenien eri työehtosopimuksien tulkinnasta, ja välillä oli sellaisia kysymyksiä joihin tarvittiin jopa lakimiehen tulkintaa, lähetin aina kuittauksen sähköpostiin jotta tietävät että on työn alla ja koitin lopullisen vastauksen antaa aina parin päivän viiveellä vaikka olisi kuinka monimutkainen homma. Aina tämä ei onnistunut, mutta infosin aina asiakkaita aina missä vaiheessa asian tällä hetkellä on.

Tiedän itse kuinka perseestä se on kun tärkeään sähköpostiin ei kuulu viikkoon yhtään mitään. Kaikkia työntekijöitä kun ei vaan kertakaikkiaan kiinnosta muuta kuin se kuukausittainen palkkakuitti.

Tiedän myös kuinka paskamaista on saada asiakaspalvelijana paskaa niskaan jonkun muun työntekijän mokista. Siinä koitat hoitaa asiakkaan ongelmaa kuntoon, kun asiakas vittuilee asiasta josta kuulet ensimmäistä kertaa. Ei ole sekään mukavaa, kun muiden mokia koitat selvittää ja saat vittuilua kiitokseksi.

Sitten vielä nämä mahtavat työkaverit, jotka ovat parin viikon välein saikulla. Jos se saatanan migreeni on niin vitun paha ongelma että joudut olemaan joka toinen viikko pari päivää saikulla, olisiko aika tehdä jotain asialle? Perkele, mukavaa olla joka toinen viikko vajaamiehityksellä sykkimällä, kun palkassa se ei näy ollenkaan!

/rant :david:

Minä taas odotan että olisin vanhus. Ne on viksuja tyyppejä.

Sama. Seniorina eläkkeellä sais nukkua pitkään, vois lämmitellä takan edessä kiireettä puoli-ilkosillaan puoleen päivään kahvikupin äärellä, siemailla viskiäkin sillon ku huvittaa ja elää niinku haluaa - paitti sitten kun sanovat, et noni Vesa, käys välillä kotonaski, tuu tänne naapuriin kylään taas vaikka ens vuonna!

Sama. Seniorina eläkkeellä sais nukkua pitkään, vois lämmitellä takan edessä kiireettä puoli-ilkosillaan puoleen päivään kahvikupin äärellä, siemailla viskiäkin sillon ku huvittaa ja elää niinku haluaa - paitti sitten kun sanovat, et noni Vesa, käys välillä kotonaski, tuu tänne naapuriin kylään taas vaikka ens vuonna!
Mä pystyn tekemään jo nyt noin, vaikka olem vasta 26, sillä tavallaan downshiftailen. Teen 50-70% työaikaa juurikin tuon takia, että voin elää noin jo nyt. Paitsi en ota viskiä naapurissa, vaan kotona oman takan ääressä. :)

Ai saatana :ROFLMAO: Tänä vuonna aika monella kaverilla tulee 40 mittariin ja kaikki tulee saamaan minulta sademittarin lahjaksi.

Mikä taa sedumittarijuttu on? Harvalla nelikymppisellä mitään suoria housujakaan nykyään on. Sen sijaan löytyy tatskat, lävärit ja elämäm koululainen yh-pimu, joka on max 23 v. Tai no ei sentään, ei välttämättä läväriä ole. Sitten diggaillaan jotain omasta mielestä pirun rankkaa musaa, koska se on nuorekasta. Eli jokin kusenpolttama Kotiteollisuus tai Rammstein pauhaa siinä velkamersussa, johon se yh tunkee sitä tatuoitua persettänsä ja jotain Cilla-Camilla-nimistä mulattipentua.

Tossa yhtälössä ne sademittarit, suorat housut ja menthol-pastillit ei kuulosta pahalta.

Minä ainakin hommaisin sademittarin, jos ois paikka minne se pystyttää ja seurata vaivattomasti. Tosin, pidinhän sääpäiväkirjaa jo 20 vuotiaana. Ei liene ihan yleistä.

Muuta annettavaa tänne ei ole, kun ei oikein ikinä vituta mikään.

Onko nelikymppinen edes niinkään vanha, kyllä ne on niitä ikäkriisi juttuja ennemmin. Siinähän on edessä vielä toiset mokomat ja sitten ku on sen 70-80 vuotta alkaa olla jo vanha.

Hämärästi muistan myös jostain lukeneeni että vanhenemisen merkit alkaa näkyä siinä 50 jälkeen. Toki geeneilläkin on vaikutuksia, mutta ei nelikymppiset vanhoja ole näin nuoren klopinkaan silmissä. :sneaky:

Sademittari, pastillit ja suorat housut, se nyt oli vaan tämmönen heitto:LOL:

40v on vähän miten sen ottaa. Silloin ollaan jo tilastojen mukaan lähempänä hautaa kuin syntymää. Toisaalta jos terveyttä riittää ja pitää itsestä huolta, niin ei se ole mikään ikä. Ite ainakin oon fyysisesti paremmassa kunnossa kuin ikinä.

Kun täytin 38, iski mulle vitun paha ikäkriisi. Luulin että ikäkriisit on vaan jotain höpöhöpö-juttuja, mutta ei näköjään. Otin sen tosi raskaasti. Havahduin, säikähdin ja ahdistuin oikein huolella. Toisilla ei tunnu missään ja toisilla taas tuntuu. Itseasiassa, hyvä että säikäytti ja pysäytti, sillä sen myötä löysin punttitouhut 20 vuoden pikku paussin jälkeen ja rupesin laittamaan itteeni kondikseen!

Vanhempi poika on jo murrosiässä. Kämppä maksettu muutaman vuoden päästä jne. No se on vaan elämää, mutta silti vanheneminen ketuttaa, en mä siitä mihinkään pääse. Toisaalta ole elänyt tähän asti tosi hyvän elämän ja aion elää jatkossakin. Tänään, huomenna.

Oon onnellinen ja kiitollinen, etten ole hölmöillyt pahemmin. Huumeet, tolkuttomat velat, uskottomuus, avioero tms on kokematta ja parhaani mukaan yritän olla myös kokematta niitä jatkossakin.

Kova elämä näkyy monella myös kasvoista. Silmäpussit roikkuu ja rypyt lisääntyy. Omasta mielestäni olen pysynyt melko babyfacena, kiitos geenien ja stressittömyyden?

Ei kai siinä. Kai sitä pitää vaan jotenkin "unohtaa numerot" ja elää tätä elämää!

T: Herra 41v 11kk

View: https://www.instagram.com/p/Bd4QgD3nH6z/

Kroppa 43v ja mieli 8v niin muusta oikein huomaa ikää kuin kolotuksista ja parta alkaa olemaan melko valkoinen.

Niin ja öisin herää kuselle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom