En vaan hyväksy, että en kuussa tulee 42
No mitäs se sitten auttaa? Mutta voimia yritykseen!
Elinkaari taitaa olla sillä viisiin, että ikää tulee, samoin massaa ja lopulta ollaan lodjussa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En vaan hyväksy, että en kuussa tulee 42
Aikuiset on perseestä. Aikuiset on ihan vitun tylsiä. Epätoivoinen taistelu vanhenemista vastaan jatkukoon!
Minä taas odotan että olisin vanhus. Ne on viksuja tyyppejä.
Miksei tärkeisiin / kiireellisiin sähköposteihin voida vastata mitään !? Edes sen verran, että vastaanottaja kuittaisi sähköpostin saapuneeksi ja palaa asiaan paremmalla ajankohdalla tai sitten kun on hankkinut vastaukset kysymyksiin.
Minä taas odotan että olisin vanhus. Ne on viksuja tyyppejä.
Mä pystyn tekemään jo nyt noin, vaikka olem vasta 26, sillä tavallaan downshiftailen. Teen 50-70% työaikaa juurikin tuon takia, että voin elää noin jo nyt. Paitsi en ota viskiä naapurissa, vaan kotona oman takan ääressä.Sama. Seniorina eläkkeellä sais nukkua pitkään, vois lämmitellä takan edessä kiireettä puoli-ilkosillaan puoleen päivään kahvikupin äärellä, siemailla viskiäkin sillon ku huvittaa ja elää niinku haluaa - paitti sitten kun sanovat, et noni Vesa, käys välillä kotonaski, tuu tänne naapuriin kylään taas vaikka ens vuonna!
^ En aio ostaa suoria housuja, eucamethol-pastilleja, enkä sademittaria.
Seniorina eläkkeellä sais nukkua pitkään
Ai saatana Tänä vuonna aika monella kaverilla tulee 40 mittariin ja kaikki tulee saamaan minulta sademittarin lahjaksi.
Aamen.Kroppa 43v ja mieli 8v niin muusta oikein huomaa ikää kuin kolotuksista ja parta alkaa olemaan melko valkoinen.
Niin ja öisin herää kuselle.