Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Ihmisten idiotismi. Perheessä on tallipaikka, jossa tallinovessa selvästi lukee että pysäköinti tallin eteen kielletty. Toki joku sankari niin teki, joten vedin kylmästi autoni aivan kiinni siihen ja eikun rekkarin kautta omistajaa selvittämään. Lopulta löydän oikean henkilön, joka välittää viestin henkilölle, jonka käytössä auto on. Tämän äiti tulee sitten rähjäämään minulle kuinka sitä paikkaa ei edes aina käytetä ja mitä se haittaa jos siihen joskus pysäköi. Kun kysyn että onko minulla oikeus käyttää hänen omaisuuttaan, jos hän ei sitä sillä hetkellä käytä, se ei olekaan yhtäkkiä ollenkaan sama asia. En tiedä mistä näitä idiootteja sikiää :confused:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tulee mieleen eräs kerta, kun erehdyin ruudusta vierasilla ja joku samanlainen sankari oli ajanut autonsa persiiseen kiinni, enkä päässyt mihkään. Ikkunassa oli lappu, että "Ilmoita jos olen tiellä" ja puhelinnumero. Totesin, että pidä tunkkis, et ole lainkaan tiellä. Hyppäsin bussiin ja himaan. Päivä meni, niin tuli tieto että tarvis autoa siirtää.

Tuli vaan mieleen. Tuo tosin oli vahinko, ei tahallista. Mutta, eipä ole ollut tapana ajaa muutamaan autoon kiinni, jotka on omassani ruudussa olleet. Oma auto muualle väliaikasesti, niin eipä oo toistamiseen edes näkynyt. Liekö ollut nekin vahinkoja.

Tulee mieleen eräs kerta, kun erehdyin ruudusta vierasilla ja joku samanlainen sankari oli ajanut autonsa persiiseen kiinni, enkä päässyt mihkään. Ikkunassa oli lappu, että "Ilmoita jos olen tiellä" ja puhelinnumero. Totesin, että pidä tunkkis, et ole lainkaan tiellä. Hyppäsin bussiin ja himaan. Päivä meni, niin tuli tieto että tarvis autoa siirtää.

Tuli vaan mieleen. Tuo tosin oli vahinko, ei tahallista. Mutta, eipä ole ollut tapana ajaa muutamaan autoon kiinni, jotka on omassani ruudussa olleet. Oma auto muualle väliaikasesti, niin eipä oo toistamiseen edes näkynyt. Liekö ollut nekin vahinkoja.
Taloyhtiön tallipaikka, jossa ovessa kyltti pysäköinti ovien eteen kielletty. Kuinka kukaan voi olla niin tyhmä, että a) pysäköi autotallin eteen? b) tekee sen vielä erillisestä kieltokyltistä huolimatta?

Enkä mä ikinä jättäisi autoa niin, että estäisin muiden asukkaiden liikkumista. Vituttaa vain yli kaiken nämä "minähän teen mitä huvittaa ja mitä se nyt haittaa jos pysäköin tähän" -ihmiset. Sopivasti paikka on ihan ulko-oven vieressä ja "yllättäen" ainut johon näitä en minä tiennyt/ymmärtänyt/älynnyt porukkaa on vajaan 30 vuoden aikana pesiytynyt. Tämäkin sankari olisi päässyt pois, jos olisi viitsinyt kavuta autoonsa repsikan puolelta. Ennemmin pistettiin äiti huutamaan siitä, kuinka sitä paikkaa ei edes aina käytetä joten mitä väliä, jos poika sitä joskus käyttää :rolleyes: Vieraspaikallehan tuosta olikin huimat 10-20 metriä matkaa.

Ymmärrän sen, että jos vieraspaikat on merkitty epäselvästi tai ettei niitä ole ja edes tolppapaikoissa ei lue, että ovatko paikat varattuja vai eivät, niin joku voi erehtyä. Tosin näissäkin jutuissa itse kysyn kyläilyn kohteelta, että mihin sen auton saa jättää. Jos on pakko mennä ilman tietoa, niin en ole koskaan tunkenut autoa johonkin tyylillä että jätänpä tämän vain tähän. Ennemmin vaikka pysäköin auton kauemmas paikalle, johon tiedän että saa jättää. Itse asiassa jonkun huonojalkaisen vanhuksen kohdalla tällaisen käytöksen ymmärtäisin vielä. Tätä vitun laiskaa nuorisoa ei pysty ymmärtämään. Näitä noin parikymppisiä asennevammaisia on tullut kerros/rivitaloissa puolenkymmentä vuosien aikana vastaan.

Eräässä talonyhtiössä asukas säilytti romuautojaan kahdella ainoalla talonyhtiön vieraspaikalla. Autot olivat täynnä huomautuslappuja asiasta eikä mitään reaktiota. Minua asia ei koskettanut, mutta jotain se otti aivoon, koska eräänä päivänä huoltomies siirsi pyöräkuormaajan piikeillä autot kadun varteen. :hyper:

Viimeksi muokattu:
Migreeni toisen kerran viikon sisään, onneksi vaan lievänä mutta vittumaista silti. Vasemman lapaluun luota niin juntturassa että vetää niskoihin asti. Eilen fyssarilla ja pe pääsee uudestaan. Pitää vissiin jättää sali vaikka viikoksi väliin.

Jes, nosti sitten kuumeen viimeyönä Hyvä kun työterveydessä kävin tälle aamua niin vastaus oli että hän voi yhden päivän kirjoittaa että kannattaa konsultoida hoitavaa lääkäriä. Eipä tässä varmaan auta kuin varata sitten aika. Nyt kun töihin tulin sitten, ei jaksa kotiinkaan enää ajaa, niin molemmat kahvipannut tyhjinä päällä ja porukka käy kääntymässä että "jaa, ei täällä kahvia ollutkaan, tulenpa myöhemmin uudelleen". Ei jumala***! Tälle aamua keittää pitkästä aikaa ihan kunnolla hermoja. Sitten kun laitoin pannut täyteen ja menin takaisin koneelle, it tuki oli asentanut päivityksiä tietokoneelle viime yönä ja tuli koneen näyttöön teksti että koneesi pakotetaan uudelleenkäynnistymään 90 minuutin kuluttua niin oli vähällä että kyseinen romu ei lentänyt paperisilppuriin. Kaikki ohjelmat kun naksuttelee päälle ja avaa kaikki jutut niin siihen tärväytyy taas aikaa. Puhumattakaan että onko kaikki auki olevat jutut talletettu. No, saikullahan tässä ollaan niin nautitaan nyt tästäkin päivästä.

Ja sillä välin kun käynnistelin koneen uudelleen niin molemmat kahvipannut oli taas tyhjinä. Mikä tätä yhteiskuntaa vaivaa, vai vituttako vaan minua niin paljon..

Sain 8.1 ykskaks todennäköisesti epilepsiakohtauksen. Ite en muista siitä mitään, mutta olin kuulema mennnyt koko kroppa jäykäksi kuin rautakanki ja kaaduin siinä tuolilta lattialle. Kädet ja jalat oli kuulema tärissyt myös hirveästi. Eka muistikuva on kun makaan lattialla ja verta valuu suusta. Olin purrut kohtauksen aikana pahasti kieltä että se on vasemmasta sivusta nyt muusina ja valkoisena, ihan kuin purukumia. Ambulanssi kun tuli niin veivät päivystykseen, jossa olin yötä ja otettiin vaikka mitä kokeita. Aivot kuvattiin mm ja verikokeita otettiin paljon. Kohtaus johtui todennäköisesti siitä että olin lyrican vieroitusoireissa jotka yritin lopettaa seinään,(jota oon syönyt lääkärin kirjoittamana ahdistukseen) ja muutaman lääkkeettömän päivän jälkeen kun otin taas sittenkin sitä niin se vaikutti jotenkin liian voimakkaasti kun oli ollut taukoa vähän.:woot: Tässä vituttaa nyt se että satutin kohtauksessa selkäni tosi pahasti. Pienikin väärä liike niin selkä kramppaa vetäen vinoon ja se sattuu aivan saatanasti. Sängyssä ei pysty kunnolla kylkeä kääntämään ja sängystä ylös nouseminen on yhtä tuskaa ja kestää tosi pitkään että sieltä pääsee ylös koska selkä menee kramppiin. Ei uskalla edes ajatella miten pitkä salitauko tästä tulee...

Ihmisten idiotismi. Perheessä on tallipaikka, jossa tallinovessa selvästi lukee että pysäköinti tallin eteen kielletty. Toki joku sankari niin teki, joten vedin kylmästi autoni aivan kiinni siihen ja eikun rekkarin kautta omistajaa selvittämään. Lopulta löydän oikean henkilön, joka välittää viestin henkilölle, jonka käytössä auto on. Tämän äiti tulee sitten rähjäämään minulle kuinka sitä paikkaa ei edes aina käytetä ja mitä se haittaa jos siihen joskus pysäköi. Kun kysyn että onko minulla oikeus käyttää hänen omaisuuttaan, jos hän ei sitä sillä hetkellä käytä, se ei olekaan yhtäkkiä ollenkaan sama asia. En tiedä mistä näitä idiootteja sikiää :confused:

Tästä nyt on yli kymmenen vuotta aikaa, mutta silloisen opiskelija-asuntolan parkkipaikalla seurasin huvittavaa näytelmää useampana iltana. Ilmeisesti läheisen hotellin ulkomaalainen asiakas pysäköi kiven kovaan yhden opiskelijan ruutuun, eikä välittänyt lapuista, oli ne sitten oikein Venäjäksi, Suomeksi tai Englanniksi kirjoitettu. Lumihankeen oli nähtävästi heitellyt kun niitä sieltä täältä aina löytyi.

Siinä kaksi tyyppiä yksikin ilta sitten ähräsi ja ne muurasi sanomalehdillä sen auton lasit ja jäähdyttivät ihan huolella. Ei auttanut, auto tuli takaisin ruutuun päivän päästä.

Sitten kun ne laittoi sen toisen ison auton perään ja repivät keskelle parkkipaikkaa ja se oli siinä yön ja seuraavana aamuna kävi lappuliisa lapun laittamassa lasiin niin sitten ei enää siihen ajanut.

Mutta joskus noita idiootteja näkyy vaan piisaavan. Minunkaan auto kun ei mikään kovin arvokas ole, eikä siinä kaskoakaan ole, niin parempien autojen kuljettajat pahimmillaan kolauttelee kylkeen kun itse istun vielä autossa. Eräällekin rouvalle taannoin asiasta sanoin kaupan parkkipaikalla niin hänen vastauksensa oli että ei se noin vanhassa haittaa.. Että.. Sanoin hänelle muutaman sanan asiasta ja hän vaan lähti kävelemään pois. Autoon mentyäni "kippasin" vanhat kahvit maahan sivuikkunasta ja saattaa olla että muutama tippa osui myös tähän viereiseen autoon..

Ikävä kuulla, mutta perehdyitkö yhtään ennakkoon, että minkäs tasoista myrkkyä sitä nyt alettiin ahdistukseen kiskomaan.

Kyllä mä siitä luin ennakkoon, että pahan koukun se voi aiheuttaa, mutta se on pieni murhe jos toisena vaihtoehtona on se että kaiket päivät ahdistaa aivan pirusti. Tosi pitkään oon tuota lääkettä syönyt ja tää oli eka kerta kun tuli tuo kohtaus. En oo ennen taukoja pitänyt lääkkeestä, et nyt tietää JOS jatkan lääkkeen syömistä, niin jos jostain syystä pitää lääkeettömiä päiviä niin ottaa sen jälkeen tosi pienen annoksen.

Sain 8.1 ykskaks todennäköisesti epilepsiakohtauksen. Ite en muista siitä mitään, mutta olin kuulema mennnyt koko kroppa jäykäksi kuin rautakanki ja kaaduin siinä tuolilta lattialle. Kädet ja jalat oli kuulema tärissyt myös hirveästi. Eka muistikuva on kun makaan lattialla ja verta valuu suusta. Olin purrut kohtauksen aikana pahasti kieltä että se on vasemmasta sivusta nyt muusina ja valkoisena, ihan kuin purukumia. Ambulanssi kun tuli niin veivät päivystykseen, jossa olin yötä ja otettiin vaikka mitä kokeita. Aivot kuvattiin mm ja verikokeita otettiin paljon. Kohtaus johtui todennäköisesti siitä että olin lyrican vieroitusoireissa jotka yritin lopettaa seinään,(jota oon syönyt lääkärin kirjoittamana ahdistukseen) ja muutaman lääkkeettömän päivän jälkeen kun otin taas sittenkin sitä niin se vaikutti jotenkin liian voimakkaasti kun oli ollut taukoa vähän.:woot: Tässä vituttaa nyt se että satutin kohtauksessa selkäni tosi pahasti. Pienikin väärä liike niin selkä kramppaa vetäen vinoon ja se sattuu aivan saatanasti. Sängyssä ei pysty kunnolla kylkeä kääntämään ja sängystä ylös nouseminen on yhtä tuskaa ja kestää tosi pitkään että sieltä pääsee ylös koska selkä menee kramppiin. Ei uskalla edes ajatella miten pitkä salitauko tästä tulee...

Minulle painotti lääkäri aikoinaan nimen omaan että käyttöä ei saa lopettaa yks kaks, eikä aloittaa heti suositellulla annoksella. Lääke tosin oli eri, nyt en saa mieleeni mikä se oli. Mutta sen ohjeissa varoitettiin myös lopetuksesta ja aloituksesta.

Nyt kannattaa lääkäriä konsultoida tuon lääkkeen käytöstä, jos et jo tehnytkin. Epilepsiakohtaus on aivosähköissä aika vakava ilmiö ja se ei palaudu hetkessä vaan voi olla nähtävillä vielä viikonkin päästä.

Vittumaisinta suomessa on talvesta tai sateesta valittajat, joita pitää kuunnella se 9 kuukautta vuodesta.

Sitten kun tulee se inkkarikesä ja tällainen huonolla termostaatilla varustettu pohjosen sälli on koomassa jo 20 asteen "helteillä", pidän turpani kiiinni ja annan kesäautistien nauttia kesästä ja hokea sitä samaa "oi että kun on ihana helle...oi että...kestäspä pitkään...oi että...oi että....oi että..."-hokemaa. Pakkasiahan suomessa ei ole kuin oulusta ylöspäin mitä nyt joku hassu 10 astetta iskee tiskiin välillä etelässäkin max kahtena päivänä kolmessatoista vuodessa.

Ainoastaan kerran on pakkanen vitutttanut, kun inttiaikana pohjoinen näytti parastaan ja tarjoili 42 astetta miinusta...eikä sekään kestäny ku muutaman päivän...mikä siinä oli ollessa...Oi että! :sneaky:

Olipa kiva yllätys tulla kotiin kun sisällä on vaan 12 lämmintä. Syytä etsimään ja on per**** sulake palanut sähkötaulusta. Eikun sähkökuvat auki ja samassa sulakkeessa on kahden ison tilan lattialämmitys. Sulaketta virittämään ja poksaus vaan käy. Näinköhän meni vastus sitten oikosulkuun.. Pitää töistä hakea mittarit lainaan, jos siellä ylipäätään paikalla yksiäkään on, ja alkaa etsimään syytä. Ei kiinnostaisi kyllä enää pätkääkään työpäivän jälkeen.

Kun luulee että tietty kuvio olisi selvä niin paljastuu, että ei se vielä olekkaan :mad::mad: Perjantaina pitäisi ostaa uusi asunto, torstaina nostaa laina ja näitä ennen pitäisi myydä sijoitusasunto. Ostajalla kun vaan ei ole vielä rahoitus kunnossa, vaikka on sovittu että hoituu ennen päivää X.
Nyt pitää toivoa, et kävis hyvä onni tän suhteen.

Räkäflunssa meinaa jo muuttua huvituksesta vitutuksen puolelle. Limakalvot tyystin sekaisin, ensin vuotaa nenä ku ois hana auki ja sit seuraavalla sekunnilla kalvot niin kuivat että kipiää tekee.. Tätä jumppaa sit loputtomiin.

Onneksi sairastaa harvoin, mutta sit kun kohdalle osuu, niin tätä hupia saa kärsiä heti useamman viikon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom