Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Vitun mannet. Jos ei pihasta viedä kaikkia vieraspaikkoja omilla myyntiautoilla, niin sitten tyhjäkäytetään sitä omaa autoa hiljaisuuden jälkeen toisten ikkunan alla. Miten vitun vaikeaa on tehdä ne askareensa päiväsaikaan? Tosin mitäpä sitä kellosta ymmärtää, jos ikinä ole töistä kuullutkaan. Huolimatta siitä, että tiedän muutaman todella ystävällisen tapauksen, kyllä taas alkaa koko heimo vituttaa yli kaiken. Ei luulisi vaativan suurta aivotoimintaa, että ymmärtää joidenkin ihmisten heräävän aamulla aikaisin töihin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oon tän viikon ansaitulla vapaalla töistä. Nyt kun saisi kerrankin nukkua niin en nuku. Edellisyönä heräsin yhdeltä, kahdelta, kolmelta, neljältä. Valvoin neljästä kuuteen, heräsin seitsemältä kahdeksalta ja yhdeksältä. Koko yö meni pyöriessä, näin levottomia unia ja oli kuin pahinkin liskojen yö vaikken ollut edes juonut mitään. Tänään heräsin 4.50 enkä saanut enää unta.

Se ettei toisilla pysy wc-puhdistusharja kädessä vittu! Kummastuttaa ylipään eräitten anatomia, kuinka helvetissä voi paskoa siihen levennykseen joka heti kansirenkulan alapuolella. Jos tuon kotona tekee ei mua haittais mutta on ns. kimppakämppä jossa asutaan viikot joten luulis jokaisen vähäsen sotkujaan siivoavan.
Ja sit kus sanoo asiasta ni suututaan!

Vitun radio rock. Sabatonilla ois kymmeniä hyviä biisejä mut vittu päivästä toiseen pitää luukuttaa tuota paskinta biisiä eli Lost battalion.
Tossa biisissä vielä korostuu tuo rallienglanti ja vittu että vituttaa

Vituttaa se, että unohdin eilen mennä labrakokeisiin. Siitä sitten tulee 45 euron lasku. Ei edes ollut mitään estettä vaan olin salilla, jossa kyykky ei kulkenut mikä kanssa vituttaa.

Vitun radio rock. Sabatonilla ois kymmeniä hyviä biisejä mut vittu päivästä toiseen pitää luukuttaa tuota paskinta biisiä eli Lost battalion.
Tossa biisissä vielä korostuu tuo rallienglanti ja vittu että vituttaa
Käytetäänkö nykyään ruotsalaistenkin huonosta englannista nimitystä rallienglanti? Luulin että se oli suomalaisten etuoikeus.

Käytetäänkö nykyään ruotsalaistenkin huonosta englannista nimitystä rallienglanti? Luulin että se oli suomalaisten etuoikeus.
No se kun ärrä lausutaan ärrrrrrrränä.
Kuten jo sanoin niin Sabatonilla lukuisia loistobiisejä mut toi kyseinen rallatus saa veren kiehumaan

Alkoi kesäloma. Kävin saunassa, otin jopa kylmän lonkeron. Sitten ajatuksena oli katsella digiviihdettä ruutu.fi-palvelusta. Sepä ei onnistunutkaan. Tili on lukittu, koska joku on yrittänyt kirjautua väärällä salasanalla liian monta kertaa? Miten helvetissä voi noinkin suosittu digipalvelu mennä lukkoon tuollaisesta siten, että sitä ei käyttäjä itse saa resetoitua?! Onko tässä joku muu logiikka takana, jota en about ammatti-ihmisenäkään oikein tajua vai voiko kuka tahansa lukita toisen ihmisen tilin niin halutessaan? Pitää soittaa asiakaspalveluun, mutta sekin on auki lähes vain virastoaikoina. Helvetti, että pistää vihaksi tämä kysynnän ja tarjonnan lakien aiheuttama maksavien asiakkaiden kyykytys.

Alkoi kesäloma. Kävin saunassa, otin jopa kylmän lonkeron. Sitten ajatuksena oli katsella digiviihdettä ruutu.fi-palvelusta. Sepä ei onnistunutkaan. Tili on lukittu, koska joku on yrittänyt kirjautua väärällä salasanalla liian monta kertaa? Miten helvetissä voi noinkin suosittu digipalvelu mennä lukkoon tuollaisesta siten, että sitä ei käyttäjä itse saa resetoitua?! Onko tässä joku muu logiikka takana, jota en about ammatti-ihmisenäkään oikein tajua vai voiko kuka tahansa lukita toisen ihmisen tilin niin halutessaan? Pitää soittaa asiakaspalveluun, mutta sekin on auki lähes vain virastoaikoina. Helvetti, että pistää vihaksi tämä kysynnän ja tarjonnan lakien aiheuttama maksavien asiakkaiden kyykytys.
No voi surkia, toivotaan ettei mee koko loma pilalle, pidetään peukkuja

Ilta-aamu työvuoroputket. Perkele kun ei tuu tarpeeks unta vaikka menis suoraan töistä nukkumaan mut siinä on pakko vielä käydä suihkussa ja syödä jotain. Perseestä muutenkin työvuorosuunnittelu, kun tarvii kolmivuorotyössä tunkea viikkoon niitä kaikkia kolmea vuoroa ihan sikin sokin, eikä esim. aamu, aamu, ilta, ilta, yö, yö.

Ilta-aamu työvuoroputket. Perkele kun ei tuu tarpeeks unta vaikka menis suoraan töistä nukkumaan mut siinä on pakko vielä käydä suihkussa ja syödä jotain. Perseestä muutenkin työvuorosuunnittelu, kun tarvii kolmivuorotyössä tunkea viikkoon niitä kaikkia kolmea vuoroa ihan sikin sokin, eikä esim. aamu, aamu, ilta, ilta, yö, yö.

mä oon aina ihmetelly ja kysynytkin vuorotyötä tehdessä et miksei voi olla vaik yks viikko pelkkää aamua,toinen iltaa jne mutta koskaa en oo saanu kunnollista vastausta,epämääräistä mutinaa "ei se kaikille käy ja on hankala järjestää". :rolleyes: tommoset vuoronvaihtelut on perseestä.

Aamulla nukuin pommiin ja vähän myöhäsaä käymään lenkillä. Sieltä tullessa totta kai jo aikataulusta jäljessä ja pikasuihkun jälkeen suoraan vaatteet päälle ja autoon; tässä vaiheessa tajusin asunnon avainten olevan edelleen lenkkivaatteiden taskussa.

Siitä sitten semisti muttaman routaheiton yli (mihin normaalisti hiljennän) ja totta kai otti pakoputki yhteen kiinni. Hyppyä ja kolausta enempää ei mitään joten matka jatkuu. Satasen alueella sitten ihmettelen kun taustapeilistä vilahtelee jotain että mitä riivattua nyt on tekeillä. Työpaikan pihassa totean villojen tulleen putkesta ulos, ****ele.

No, äänet ei ainakaan vielä muuttuneet ja putki vaikutti olevan ehjä (ei ainakaan vuotanut kun hanskalla aukon peitin) niin jos unohdan tuon ja jatkan ajelua normaalisti niin eikös se vanha viisaus mennyt "jos se toimii, älä koske"? :)

No voi surkia, toivotaan ettei mee koko loma pilalle, pidetään peukkuja

Heh, tuskin koko loma, mutta onhan tuo ihan posketonta, että noin suositulla palvelulla on noin onneton asiakaspalvelu ja toisekseen en kyllä keksi kovin hyviä perusteluita sille, miksi tili täytyisi lukita tuollaisissa tilanteissa. Kenties tuon takana on jotain muuta, ainakin todella toivon niin. Ja tiedän, että tämä ei ole oikea paikka näille valituksille, koska asiaan voisi nanometrin vaikuttaa jos valittaisi palveluntuottajalle.

mä oon aina ihmetelly ja kysynytkin vuorotyötä tehdessä et miksei voi olla vaik yks viikko pelkkää aamua,toinen iltaa jne mutta koskaa en oo saanu kunnollista vastausta,epämääräistä mutinaa "ei se kaikille käy ja on hankala järjestää". :rolleyes: tommoset vuoronvaihtelut on perseestä.
Eikös toi oo ennen ollu aika normisettiä?
Nykyisin ainakin monissa tehtaissa yms. tekevät 2 aamuu, 2 iltaa ja 2 yötä tai jotenkin noin. Mun mielestä toihan on ihan perseestä kun rytmit muuttuu koko ajan

Eikös toi oo ennen ollu aika normisettiä?
Nykyisin ainakin monissa tehtaissa yms. tekevät 2 aamuu, 2 iltaa ja 2 yötä tai jotenkin noin. Mun mielestä toihan on ihan perseestä kun rytmit muuttuu koko ajan

Toi olis jopa ihan ok, mut ainakin hoitoalalla sotketaan ihan vitusti noita vuoroja. Mun tämä viikko näyttää tältä: Aamu, aamu, ilta, aamu, vapaa, ilta, yö ja vielä maanantaina toinen yö, sit kahden vapaan putki. Välillä lista on ollut luokkaa ilta, aamu, ilta, aamu, ilta, yö tms.

Missä Kiinan paska tehtaassa ootte oikein töissä ku tuommoset työvuorot on? Ite ku tein vuorotyötä niin oli 2 viikkoa aamua ja sen jälkeen 1 viikko iltaa ja yövuoro oli ihan erikseen ne ei tehny muuta vuoroa ollenkaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom