Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Ihmiset jotka sanoo että joku on pumpissa, vaikka kehun kohde ei olisi sinä päivänä edes käynyt salilla. Pitäis Arnoldin kertoo ihmisille mitä pumppi on.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt jäi kyllä paska maku suuhun nettikaupoista, tai enemmänkin niiden tekemättömyydestä.

Olen tässä viime aikoina katsellut käytettyä MIDI-kiipparia, ja spottasin Torista M-Audion Axiom 49-kiipparin suhteellisen läheltä 60 eurolla, hyvä hinta tuolle vehkeelle ilmeisesti. Noh, laitoin kyseiselle henkilölle sähköpostia, ja sovittiin että haen tuotteen samana päivänä ennen kuutta. No, laitoin myyjälle viestin että olen tulossa, johon hän vastasi ettei ole aivan kotona vielä. Eihän siinä mitään, ymmärrän asian ja laitan viestiä kysyäkseni milloin hän suurinpiirtein saapuu kotia. Tässä vaiheessa alkoi täydellinen radiohiljaisuus henkilöltä, ei vastannut viestiin eikä soittoon, ja ajattelin että otan seuraavana päivänä yhteyttä, jos vaikka oli eksynyt viihteelle tai jotain muuta vastaavaa. Seuraavana päivänä laitoin viestiä että aikooko myydä kiipparia vaiko ei, johon ei vieläkään vastausta.

Kun eilen ei ollut kuulunut mitään kyseiseltä henkilöltä, niin pyysin kaveriani laittamaan sähköpostia myyjälle ja kysymään onko kiippari myynnissä vielä, johon myyjä samantien vastaa että juu, on myynnissä. Sopivat sitten että kaverini noutaa kiipparin paikan päältä. Kävin hakemassa kaverini, jonka jälkeen soitti myyjälle ilmoittaakseen että on matkalla, ja pyysi osoitetta, johon myyjä sanoi että laittaa osoitteen viestillä.

No, lähdettiin ajamaan kohti Nastolaa, jossa kyseinen henkilö Torin ja Fonectan mukaan todellakin asustelee. Kerettiin ajaa noin 25 minuuttia, ja kun osoitetta ei kuulunut, niin kaverini soitti myyjälle, ja yllätysyllätys, ei vastannut useammankaan soiton jälkeen. Käännyttiin sitten takaisin, ja vieläkään ei ole kuulunut soittoa.

Nyt ilmoitus on poistettu Torista. Takaisintulomatkalla hain myynti-ilmoituksen kuvan Googlen käänteisellä kuvahaulla, ja tuotteen kuva löytyi joltakin Ranskalaiselta musiikkifoorumilta. Sähköpostikin näytti naisen nimeä, mutta puhelimeen vastasi mies. Olisihan se pitänyt ymmärtää että turhaan tässä juostaan, mutta kyllä se silti vituttaa. Aikaa ja rahaa meni täysin hukkaan, eikä käteen jäänyt muuta kuin paha mieli.

Mitähän helvettiä sekin tuosta hyötyi itse? Siis vittu mitä jengiä.

Voi perse.. vklpuna oli yhen illan juttu yhen mimmin kaa ja laitto tänään viestii että on käyny testeissä ja sillä oli klamydia. Tarttuuko tuo heti vai vaatiiko useamman kerran? Ei oo mitää oireita mulle tullu ainakaa vielä eikä näin lyhyessä ajassa varmaan tulekaan? No huomenna testeihin ja jos näyttää positiivista nii kuuri vaa päälle mut lähinnä mietityttää et onko toi kerrasta tarttuvaa vai vaatiikoo useamman "työstön"?

Rahaa se siitä koitti hyötyä. Yritti myydä olematonta sellaiselle joka maksaa etukäteen, mutta ei tietenkään voinut paljastaa itseään huijariksi eli väitti että nouto on ok. Mulle on käynyt samalla tavalla kun ostin vahvistinta joskus ehkä kymmenen vuotta sitten. Sanoin että en maksa mitään etukäteen ja sovittiin että hoidetaan postiennakolla. Laitoin osoitteen ja odottelin vahvistinta. Aloin soitella sille viikon päästä mutta ei vastannut enää. Vahvistinta ei ole tähän päivään mennessä kuulunut.

Super5 sanoi:
Yhtä heikkoja kokemuksia kaupankäynnistä itselläni parilta viime päivältä. Laitoin vanteet+renkaat myyntiin nettiin. Noh erään jampan kanssa sitten keskusteltiin hinnasta ja lupasin ne muutaman kympin halvemmalla sille. Hän lupasi tulla samana iltana hakemaan pois, mutta hepusta ei sitten sen jälkeen mitään kuulunutkaan. En tiedä mitä tuokin sitten meinasi, kun hävisi kuin pieru Saharaan. Laittaisi nyt edes viestiä, että ei olekaan ostamassa, mutta ilmeisesti sekin on joillekin liikaa vaadittu.

Torikauppoja itse kans tehnyt täsä parit, ja odottelen tuleeko mitään tavaraa, summat on pieniä mutta jos ei kamoja kuulu niin rikosilmoituksiahan tässä on tehtävä, tilinumerot on kuitenkin tiedossa. Maksoin etukäteen koska muutamasta kympistä vain kyse, katsoin että pystyn ottamaan tappiot jos on huijauksia. Vituttaahan se tietysti silti.

Yhtä heikkoja kokemuksia kaupankäynnistä itselläni parilta viime päivältä. Laitoin vanteet+renkaat myyntiin nettiin. Noh erään jampan kanssa sitten keskusteltiin hinnasta ja lupasin ne muutaman kympin halvemmalla sille. Hän lupasi tulla samana iltana hakemaan pois, mutta hepusta ei sitten sen jälkeen mitään kuulunutkaan. En tiedä mitä tuokin sitten meinasi, kun hävisi kuin pieru Saharaan. Laittaisi nyt edes viestiä, että ei olekaan ostamassa, mutta ilmeisesti sekin on joillekin liikaa vaadittu.
Onhan sekin mahdollista että se lähti tyytyväisenä hakemaan niitä vanteita ja renkaita, mutta ajoi matkalla pupun yli, joka lensi vastaantulevan säiliöauton tuulilasista läpi rekkapenan naamaan aiheuttaen kuljettajan tajuttomuuden, josta seuraa ketjureaktiona sitä sun tätä ja lopputulemana ostaja joutui pakenemaan Timbuktuun ja hankkimaan uuden henkilöllisyyden. Tai vähemmän todennäköisenä vaihtoehtona heitti itse veivinsä tai makaa sairaalassa letkuissa. Hae siinä nyt sitten ne renkaat ja vanteet.

Torikauppoja itse kans tehnyt täsä parit, ja odottelen tuleeko mitään tavaraa, summat on pieniä mutta jos ei kamoja kuulu niin rikosilmoituksiahan tässä on tehtävä, tilinumerot on kuitenkin tiedossa. Maksoin etukäteen koska muutamasta kympistä vain kyse, katsoin että pystyn ottamaan tappiot jos on huijauksia. Vituttaahan se tietysti silti.

Ihan turhaan mesosin, tavarat tuli ja oli mitä pitikin.

Inhoon yli kaiken Antti Tuiskua mutta rakastan tuota "rahan takii" -biisiä. Luukuttanu varmaan 10x tänään ja ihan vitun hyvä

Mikä vittu mua vaivaa?

Voi perse.. vklpuna oli yhen illan juttu yhen mimmin kaa ja laitto tänään viestii että on käyny testeissä ja sillä oli klamydia. Tarttuuko tuo heti vai vaatiiko useamman kerran? Ei oo mitää oireita mulle tullu ainakaa vielä eikä näin lyhyessä ajassa varmaan tulekaan? No huomenna testeihin ja jos näyttää positiivista nii kuuri vaa päälle mut lähinnä mietityttää et onko toi kerrasta tarttuvaa vai vaatiikoo useamman "työstön"?

Usko Schumia, käytä kumia!
Ni tarvi miettiä tommosia. Totta kai se voi tarttua kerrasta.

Ootko joskus nähnyt toteutuneita vaalilupauksia.

Älä siis pelkää.

No onhan nyt saatana poikkeuksellista, että unelmasakki vetää näin laajan potin himaan. Ja suomalaiset korkeasti koulutettua porukkaa? No päätä asia ei tunnu rassaavan. Ei jumavittu ja tuplajytky pääle!

Tarja Halonen oli tyytyväinen vaaleihin. Vittu katkokaa multa pää! Nyt!

Ei nyt mikään iso vitutus, mutta kummiskin tää terveydenhuolto...

Oli lääkärin soittoaika tilattu 3kk päähän. Meni näin:
  1. Soittopäivänä soittivat tasan kerran. Olin palaverissa enkä kerennyt vastata
  2. Lääkäri sitten todennut sihteerilleen että ei vastannut. En soita uudestaan
  3. Sihteeri kirjoittaa ja tulostaa lapun jossa yleinen seloste "tapahtumasta" eli potilas ei vastannut
  4. Sihteeri kirjoittaa lappuun käsin että voisitko soittaa ja varata uuden ajan
  5. Joku laittaa kirjekuoreeseen ja postittaa lapun
  6. Saan kirjeen parin päivän päästä
  7. Soitan numeroon. Odotan..... Ja Odotan...
  8. Vastataan viimein, tarkastellaan kalenterit
  9. Ensimmäinen vapaa soittoaika varataan, wait for it, kuukauden päähän
Teki mieli kysyä että näin prosessimielessä, miten tämä niinkun sun omasta mielestä meni? En viitsinyt, olisi varmaan poistanut varauksen.

Suomen terveydenhuollon ongelma ei ole resurssipula

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom