Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Alkaa hajota pää yhteen kaveriin joka ei suostu hankkiin Whatsappia vaikka nytkin olisi ihan kiva että se olisi yhdessä polttariryhmässä. "Sille pitää antaa lupa käyttää yhteystietoja ja mulla on salaisia yhteystietoja puhelimessa." Juu, mä tiedän että sillä on siellä yhteystietoja joita ei ties minkä lain nojalla saa luovuttaa kenellekään, mutta ei Whatsapp niitä itsekseen käytä tai lähetä niitä mihinkään niin kuin Instagramkaan ei käytä kameraa vaikka sille antaa luvan. Ihme pelkäämistä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Alkaa hajota pää yhteen kaveriin joka ei suostu hankkiin Whatsappia vaikka nytkin olisi ihan kiva että se olisi yhdessä polttariryhmässä. "Sille pitää antaa lupa käyttää yhteystietoja ja mulla on salaisia yhteystietoja puhelimessa." Juu, mä tiedän että sillä on siellä yhteystietoja joita ei ties minkä lain nojalla saa luovuttaa kenellekään, mutta ei Whatsapp niitä itsekseen käytä tai lähetä niitä mihinkään niin kuin Instagramkaan ei käytä kameraa vaikka sille antaa luvan. Ihme pelkäämistä.
Mä uskon, että tulee aika, jolloin ihmisten on vaikea ymmärtää sitä, miten naivisti nykyihmiset luopuivat yksityisyydestään muutaman somehärpäkkeen käytön takia.

Miks pitää olla niin vitun huonot geenit bodaukseen? Lähinnä lihaskalvot on ihan vitusta, selän osalta kun on kolmen vuoden hieronnalla saatu kalvot siihen pisteeseen että lihalla on ollu tilaa levitä kivasti niin nyt jalkoja priorisoidessa on sit koko alakerta täysin juntturassa koko ajan. Siihen malliin koskee noiden kinttujen hierominen että tekis mieli olla "kuumeessa" joka viikko kun ois aika kiivetä pöydälle :mad:

Jos sillä on älypuhelin ni ne salaiset numerot on jo ties kenen saatavilla ilman sitä Whats Upin asentamistakin heti kun laitto Google-tilin synkronoinnin päälle :D

Kävin perjantaina hammaslääkärillä, joka sitten otti ja löysi limakalvomuutoksen, jota en ole itse tajunnut. Tämä sai yöunet menemään varsin tehokkasti. Ja palautti mieleen kymmenen vuotta sitten käydyn taistelun.

Satinkutia sain kyllä huonosta hammashygieniastakin, vaikka kahdesti päivässä hampaat harjaan ja lankaakin kuluu kyllä, mutta ei päivittäin kuitenkaan. Mutta jos jotain positiivista pitää taas tästä löytää niin vuosi sitten kun kävin, oli kaikki närästyksen tuomia muutoksia lukuunottamatta ok. Nyt oli yhden paikan alle päässyt karieksen pentele ja pohdittiin jo juurihoitoakin, mutta onneksi ei ollut juurikanavassa kuten kuvasta ensiksi näytti. Elikkäs näköjään palleatyrän takia pitää kuitenkin alkaa valmistautumaan leikkaukseen :( Ei kestä hampaat ja limakalvot edes lääkkeillä. Ja taas saa varautua kuukauden pakkolomaan. Ja kun ei tuo kirurgikaan viimeksi antanut ymmärtää että riskitön leikkaus olisi. Ja ei kiinnostaisi sitten pätkän vertaa.

Mitähän lienee salaiset numerot.. Jotain virve numeroita tieten? Jos se on facessa käynyt edes selaimella niin eiköhän ne ole sinne jo eksyneet. En usko ainakaan sattumaksi että face olisi taannoin ehdottanut kaveriksi sellaisia ihmisiä joiden numero puhelimessa on. Mutta kerran kun sisöön kirjauduin niin seuraavissa kaveriehdotuksissa nämä kuiten jännästi oli.

Tekopyhyys ja huomion kalastelu somessa vituttaa. Free the nipplet ja muut vastaavat muka jaloihin tarkoitusperiin pohjautuvat huomiohuorauskampanjat ja Ullanlinnan puolijulkkisjuoppo-Arskan tekoitkeminen kun tämän surullinen kohtalo ei kuitenkaan valtaosaa tuntunut hirveästi koskettavan miehen elinaikana.

jumankekka nyt alkaa palaa lopullisesti käpy. mopopojat! mikä pakko joka ikinen ilta 21 jälkeen mennä kaupan pihalle rälläämään ja pärisyttelee niitä helvetin mopoja :mad: ja sitä kestää sen pari tuntia. kivat siinä yrittää nukkua. tekis niin mieli soittaa poliisille että käy tekemässä moisesta lopun, tosin illalla ajattelin että hyppään rattiin ja käyn tempomassa ne pennut nurin :mad:

jumankekka nyt alkaa palaa lopullisesti käpy. mopopojat! mikä pakko joka ikinen ilta 21 jälkeen mennä kaupan pihalle rälläämään ja pärisyttelee niitä helvetin mopoja :mad: ja sitä kestää sen pari tuntia. kivat siinä yrittää nukkua. tekis niin mieli soittaa poliisille että käy tekemässä moisesta lopun, tosin illalla ajattelin että hyppään rattiin ja käyn tempomassa ne pennut nurin :mad:
Tekis mieli mutta et kuitenkaan soita, miksi? Jos se vituttaa niin kaipa tilanne ratkee paremmin soittamalla ne kytät sinne ku tulemalla Pakkotoistolle asiasta avautumaan :D

Tekis mieli mutta et kuitenkaan soita, miksi? Jos se vituttaa niin kaipa tilanne ratkee paremmin soittamalla ne kytät sinne ku tulemalla Pakkotoistolle asiasta avautumaan :D

lähinnä mietin että tekeekö ne asialle mitään vai onko sinne turha soittaa :D ja sitäpaitsi,vitutusta helpotti ees vähän ku sai avautua :D

...tämän ketjun tarkoitus onkin avautua. Mua vituttaa just ne internettaajat jotka ei tajua et avautuminen on jo puoli voittoa.

Käyt huutaan niille että nyt loppui ja kerrot että ensi kerralla soitat poliisit. Mopojonnen itsetunto on keskimäärin sen verran heikko että niitä ei sen jälkeen siellä enää näy kun joku sanoo vähän pahasti.

Käyt huutaan niille että nyt loppui ja kerrot että ensi kerralla soitat poliisit. Mopojonnen itsetunto on keskimäärin sen verran heikko että niitä ei sen jälkeen siellä enää näy kun joku sanoo vähän pahasti.

yep, luojan kiitos eilen sato kaatamalla niin sai nukahtaa rauhassa :D

Parveketupakoijat. Itsekästä ja typerää toimintaa samanaikaisesti. Ois ihan kiva pitää parvekkeen ovea auki kesäkeleilla, mutta ei niin ei. Tupakointikiellon hakeminen taloyhtiöön taas tuntuu olevan suht mahdotonta jos löytyy yksikin sauhuttelija joka asiaa vastustaa, ihan kun kyseessä olisi joku ihmisoikeus joka ajaa yli muiden lähistöllä olevien oikeudesta puhtaamiseen ilmaan.

Parveketupakoijat. Itsekästä ja typerää toimintaa samanaikaisesti. Ois ihan kiva pitää parvekkeen ovea auki kesäkeleilla, mutta ei niin ei. Tupakointikiellon hakeminen taloyhtiöön taas tuntuu olevan suht mahdotonta jos löytyy yksikin sauhuttelija joka asiaa vastustaa, ihan kun kyseessä olisi joku ihmisoikeus joka ajaa yli muiden lähistöllä olevien oikeudesta puhtaamiseen ilmaan.

meillä onneksi on kielto parveketupakointiin.. mutta jengi polttaa sitten sisällä eli rappukäytävä haisee aivan karmeelle o_O ja tupakkapaikka on rapun oven edessä ja kun ikkunat on silläkin puolella niin mukava käry nousee sieltäkin. onneksi ei taida meijän rapus olla kun kolme tupakoitsijaa mut kyl se haju tympii.

Vituttaa jengi joka valittaa yksityishenkilöiden tupakoinnista, mutta pitää ajatusta tehtaiden- ja pakokaasupäästöjen määriin puuttumisesta hölmönä, yksinkertaisesti siitä syystä että yksittäistä henkilöä on helpompi kiusata.(liittyvät siten että haisevat molemmat enemmän sekä vaikuttavat teidänkin terveyteenne enemmän kuin vaikkapa naapurin kaikki röökaajat yhteensä, tai pallon)

Vituttaa jengi joka valittaa yksityishenkilöiden tupakoinnista, mutta pitää ajatusta tehtaiden- ja pakokaasupäästöjen määriin puuttumisesta hölmönä, yksinkertaisesti siitä syystä että yksittäistä henkilöä on helpompi kiusata.(liittyvät siten että haisevat molemmat enemmän sekä vaikuttavat teidänkin terveyteenne enemmän kuin vaikkapa naapurin kaikki röökaajat yhteensä, tai pallon)

...tälläisiä henkilöitä varmaan tunnetkin tuhansittain pelkästään jo Suomessa. Jengi ihan homonaan just pohdiskeleekin tuolla kylillä jostain tehtaiden päästöistä :D

Mulla on sitten tuplavitutus: pidän teollisuuden ja liikenteen päästöjen laskemista fiksuna, mutta samaan aikaan mua vituttaa tuon alakerran keltanäppinikotinistin lutkuttaessaan tuottama löyhkä.

En kyllä ihmettele yhtään jos joitakin parveketupakointi vituttaa. Onhan se ihan perseestä jos itse ei polta ja se haju tunkeutuu omaan kämppään. Silti en uskalla ottaa selvää kantaa siihen jos puhutaan parveketupakoinnin kieltämisestä. Se on vähän harmaalla alueella kun mietitään yksilönvapautta. En voi puhua edes omasta puolestani kun ei ole tuollaista ongelmaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom